نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

 شما ممکن است فراموش کرده باشید مسواک با خودتان به سفر ببرید یا دکمه لباستان کنده شده و می خواهید آن را بدوزید یا در ساده ترین حالت لباس چروک خود را اتو بزنید ، این بار پیش از اینکه بخواهید از هتل خارج شوید و به دنبال فروشگاهی برای خرید چنین ملزوماتی بگردید از رسپشن هتل بپرسید که آیا وسیله مورد نیاز شما را دارد یا خیر. در بسیاری از مواقع می توانید وسیله مورد نیازتان را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. در ادامه به 10 وسیله ای که در بسیاری از هتل ها به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد اشاره می کنیم.

ابزار آرایش مو

 ‏۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

در بسیاری از هتل ها سشوار به صورت رایگان در اتاق ها وجود دارد و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید ، اما تا به حال فکر کرده اید آیا امکان استفاده از سایر ابزار آرایش مو نیز وجود دارد یا خیر ؟ اگر نیاز به اتوی مو داشته باشید چطور ؟ در بسیاری از مواقع اگرچه وسیله ای در اتاق شما قرار نمی گیرد اما شما می توانید آن را درخواست کرده و استفاده کنید و دوباره پس بفرستید. برای مثال در هتل جرجین کورت در ونکوور ، یک طبقه مخصوص بانوان وجود دارد که در آن می توانند به آرایش موهای خود با ابزاری همچون اتوی مو یا وسایل فرکرن مو به صورت رایگان استفاده کنند. هتل های گروه هایت نیز در بیشتر شهرها چنین امکاناتی را به صورت اشتراکی برای خانم ها قرار داده است.

جوراب

۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

شاید برایتان عجیب باشد که در هتل به دنبال جوراب بگردید ، اما این مساله برای برخی از مسافران مهم است ، افرادی که خیلی سرمایی تر هستند و فراموش کرده اند جوراب با خود ببرند می توانند یک جفت جوراب از هتل محل اقامتشان درخواست کنند. در برخی از هتل های مشهور جهان جوراب نیز بعنوان وسیله ای رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.

خمیردندان و دهان شو

۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

در اکثر هتل ها حتما شامپو یا نرم کننده ها را دیده اید که بعنوان لوازم بهداشتی رایگان آن هتل در حمام اتاق ها قرار گرفته است. قرار گرفتن مسواک و خمیردندان به صورت رایگان نیز در اکثر هتل ها معمول است ، برای مثال در هتل های هایت (Hyatt) پکیج هایی وجود دارد که در آنها تمامی لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان هتل از جمله مسواک ، خمیردندان و دهان شو به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. اگر در هتلی بودید که مسواک و خمیردندان نبود و خواستید برای خرید آن اقدام کنید پیش از اینکه از هتل خارج شوید از رسپشن بپرسید. هیچ گاه پرسیدن برای شما ضرر نخواهد داشت.

کیت خیاطی ( سوزن و نخ )

۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

هیچ کس دوست ندارد در سفر با خراب شدن دکمه پیراهن مورد علاقه اش مواجه شود ، برخی ممکن است همیشه کیت خیاطی همراهشان داشته باشند اما بسیاری از افراد نیز چنین وسیله را همراه خود نمی برند. بیشتر هتل های بزرگ و حتی هتل های چهارستاره که نام آشنا نیز نیستند چنین امکاناتی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند. کیت خیاطی معمولا در اتاق ها وجود دارند اگر آن را پیدا نکردید از رسپشن بپرسید.

وسایل بازی کودک

۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

نیاز نیست تمام وسایل بازی کودکتان را همراهتان ببرید ، اگر در یک هتل زنجیره ای مطرح اقامت دارید درصد اینکه اسباب بازی برای کودکتان به صورت رایگان وجود داشته باشد بسیار بالاست. در بسیاری از هتل ها وسایل بازی رایگان از مدادرنگی گرفته تا نقشه های نقاشی شده و اسباب بازی مخصوص حمام کودک ، به درخواست شما در اختیارتان قرار می گیرد.

مت یوگا

 ‏۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

سفر نباید باعث شود شما به ورزشتان نرسید اما شما هم نیازی نیست تمام وسایل مورد نیاز ورزش کردن را با خودتان ببرید ، علاوه بر اینکه در هتل ها سالن ورزشی وجود دارد ، شما می توانید در اتاق خودتان نیز ورزش کنید ، اگر نیاز به مت یوگا دارید آن را از رسپشن هتل درخواست کنید تا ساعاتی که می خواهید به ورزش یوگا بپردازید این وسیله را در اختیارتان قرار بدهند. معمولا استفاده از مت برای ورزش کردن هزینه ای ندارد و این ابزار ورزشی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

شارژر

۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

اگر شارژر خود را جا گذاشته اید می توانید آن را از هتل درخواست کنید. بر اساس تحقیقی که در سال 2010 انجام گرفته است ، شارژر های موبایل اولین وسیله ای بودند که در اتاق هتل ها جامانده اند. هتل ها معمولا این شارژر ها را دور نمیریزند و در جعبه گمشده ها قرار می دهند ، اما در عین حال می توانند آنها را به سایر میهمانان قرض بدهند تا گوشی خود را شارژ کنند.

آداپتور و تبدیل

 ۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

وقتی به مقاصد بین المللی سفر می کنید ممکن است وسایل الکترونیکی شما نیاز به آداپتور یا تبدیل داشته باشند. هرچند اکثر مواقع می توانید پیش از سفر این موارد را در مقصدتان چک کنید تا در صورت نیاز تبدیل با خودتان ببرید اما اگر هم فراموش کردید و با پریزهای سه شاخه مواجه شدید نگران نشوید می توانید از رسپشن هتل درخواست آداپتور یا تبدیل کنید. معمولا چنین امکاناتی در اتاق ها وجود ندارد اما اگر آن را درخواست کنید به صورت رایگان به شما قرض داده می شود و باید با هر بار استفاده آن را به رسپشن پس بدهید. آداپتورها و تبدیل ها حتی در بسیاری از هاستل ها نیز به صورت رایگان وجود دارد.

حوله ساحل و تخت آفتاب

 ‏۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

اگر به هتلی می روید که دارای استخر و تخت برای آفتاب گرفتن است دیگر نیازی نیست نگران بردن تعداد زیادی حوله با خود باشید چرا که معمولا حوله همراه با تخت های آفتاب به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. شما می توانید حوله موجود در هتل را با خود به ساحل ببرید یا حتی درخواست حوله ای مجزا برای ساحل رفتن بکنید. هنگام رزرو کردن هتل می توانید از پیش این اطلاعات را بپرسید تا مطمئن شوید نیازی ندارید با خود تعداد زیادی حوله ببرید.

راهنمای سفر و نقشه

 ۱۰ چیزی که نمی‌دانید در هتل‌ها رایگان هستند+تصاویر

هتل ها معمولا بروشورهای راهنما برای گشتن در شهر را روی میز رسپشن قرار می دهند ، شما می توانید از این نقشه ها و راهنماها به صورت رایگان استفاده کنید ، حتی برخی از هتل های مطرح تر و نامی تر همانند هالیدی این ، بروشوری از غذاخوری های اطراف هتل و یا برترین جاذبه های شهر را نیز در اختیارتان قرار می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

وردپرس چیست ؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند ، رایگان و با منبع باز مبتنی بر PHP و MySQL است که به تناسب نوع طراحی سایتی که می خواهید، می توانید سایتتان را در عرض چند دقیقه طراحی کنید.

وردپرس چیست

وردپرس چیست ؟

وردپرس به علت رایگان بودنش بعنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا مورد استفاده بیش از ۶۰ میلیون وب سایت است ،رقمی که هر روز افزایش می یابد.

وردپرس نرم افزاری ساده و راحت و انعطاف پذیر است و هر شخصی می تواند وب سایت، وبلاگ یا برنامه های کاربردی خویش را با طراحی زیبا و ویژگی های قدرتمند بسازد .

با وجود دهها هزار افزونه میتوانید امکانات وردپرس را توسعه دهید . شما می توانید با قابلیت های بی حد و حصر  وردپرس هر کاری را که دوست دارید انجام دهید، آن را گسترش دهید یا اصلاح کنید یا از آن برای پروژه های تجاری بدون هزینه مجوز استفاده کنید. وب سایت های ساده و شخصی، وبلاگ ها، پورتال های پیچیده و وب سایت های سازمانی و …  با WordPress  ساخته شده است.

گروه سئو اصفهان  آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی

قالب‌ها، تم‌ها و افزونه‌های آماده‌ای به صورت تجاری یا رایگان برای کار کردن با این ابزار ارائه شده‌است که با استفاده از آن برخی کارهای متداول را آسانتر و در زمان کمتری می‌توان پیاده‌سازی کرد.

به عنوان مثال برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونه‌هایی که برای این منظور طراحی شده‌اند را به هسته وردپرس اضافه کرد. به عنوان مثال افزونه‌های WooCommerce و EDD دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی استفاده می‌شوند. با توجه به فراوانی و تنوع افزونه‌های وردپرس تقریباً هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد.

وردپرس چیست

مزایای وردپرس:

کاهش هزینه:

علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … .

ظاهر زیبا :

در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان:

شما به راحتی می‌توانید سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی:

وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

سئو عالی:

وردپرس به صورت استاندارد کدنویسی شده‌است تا سئو سایت شما را هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید.

بروزرسانی رایگان:

وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. شما می‌توانید تمام این به روز رسانی‌ها را به صورت رایگان دریافت و با یک کلیک نصب کنید!

امنیت:

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می‌کند و در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه‌هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید.

انعطاف‌پذیری وردپرس:

وردپرس، یکی از منعطف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند. همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آن‌ها می‌توانید انواع امکانات را به سایت خود اضافه کنید.

وردپرس مورد اعتماد بهترین ها

تقریباً حدود ۳۰ درصد از وب، از وردپرس استفاده می‌کنند،از وبلاگ‌های سرگرمی تا بزرگترین سایت‌های خبری آنلاین. 

 

با گروه طراحی سایت آشنا شوید.

موارد استفاده :

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک نرم افزار تحت وب می باشد که مناسب ساخت سرویس های وبلاگی، فروشگاهی، شرکتی و ….. است. از آنجا که وردپرس و افزونه های آن به نسبت رایگان و اپن سورس است از لحاظ کارایی بارزش می باشد.

  1. پیاده‌سازی وبلاگ یا سایت‌های شخصی
  2. پیاده‌سازی وب سایت‌های خبری-اطلاع‌رسانی
  3. پیاده‌سازی وب سایت‌های عکاسی
  4. پیاده‌سازی وب سایت‌های معرفی مشاغل
  5. پیاده‌سازی فروشگاه‌های آنلاین
  6. راه اندازی سایت‌های اجتماعی و انجمن ها
  7. سایت‌های دانشگاهی

در یک نگاه :

  1. نصب محلی
  2. هسته قابل حمل
  3. کارایی بالا
  4. پویا بودن و انعطاف‌پذیری بالا
  5. ساده و قابل دسترس
  6. شخصی‌سازی قالب‌ها، ابزارک‌ها از پنل مدیریت
  7. سایت های موبایل واکنشگرا
  8. مدیریت رسانه قدرتمند
  9. مدیریت در هر لحظه
  10. مطابق بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  11. امنیت بالا
  12. دارای کتابخانه پلاگین‌های وردپرس (رایگان)
  13. دارای کتابخانه قالب‌های وردپرس (رایگان)
  14. وردپرس شبکه (جهت راه اندازی سیستم وبلاگدهی با وردپرس)
  15. ارسال و مدیریت دیدگاه
  16. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی
  17. ده‌ها مشخصه و ویژگی دیگر
  18. قیمت مناسب
  19. استفاده  آسان و بدون دردسر

لازم است بدانید که وردپرس در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۰۳ توسط بنیانگذاران آن، مت مولنوگ و مایک کوچولو منتشر شد.

برای دریافت فایل منبع WordPress به سایت  wordpress.org  مراجعه کنید و آخرین نسخه به روز شده رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون بارگذاری کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بیشتر از یک چهام وب سایت ها از طریق وردپرس ساخته می شوند دلیل خوبی برای این امر وجود دارد سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار آسان و کاملا رایگان می باشد و به علاوه اینکه اطلاعات بسیار زیادی از آن برای تازه کار ها در اینترنت وجود دارد.

اگر قصد ساختن یک وبسایت فروشگاهی را دارید با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

ما به شما کمک می کنیم که چگونه یک سایت قدرتمند تجارت الکترونیک با پلتفرم وردپرس ، محبوب ترین پلتفرم جهان ایجاد کنید.

مرحله اول : داشتن شوق و علاقه و انگیزه برای ساخت وبسایت فروشگاهی

وبسایت فروشگاهی

بسیاری از کارآفرین های موفق دنیا بر این باورند که داشتن اشتیاق بخش مهمی از موفقیت می باشد و باید دانست که ساخت وبسایت فروشگاهی نیازمند به علاقه و اشتیاق شما است

برای پیدا کردن یک محصول که با شوق و علاقه شما سازگار است باید برای سوالات زیر پاسخی در نظر بگیرید :

نمونه ای از چند دسته محصولات مختلف را انتخاب کنید.آیا در فروشگاه شما چیزی وجود دارد که باعث تشویق کردن شما به این امر شود ؟

چگونه می خواهید بر زندگی افراد تاثیر بگذارید ؟ کدام محصولات می تواند به شما کمک کند تا از این طریق آن به دیگران کمک کنید و با آن ها در ارتباط باشید.

شما در زمان آزاد خود چه کاری انجام میدهید ؟ چگونه می توانید این سرگرمی ها را با فروشگاه آنلاین خود انجام دهید؟

مرحله دوم : انتخاب نام دامنه ی مناسب

وبسایت فروشگاهی

نام دامنه سایت شما باید طوری باشد که مشتریان بتوانند وبسایت فروشگاهی شما را به راحتی پیدا کنند و اگر آن ها جایی از شما شنیدن ، شما را به یاد آورند و تونسته باشید در ذهن آن ها جایی باز کرده باشید و لازم به ذکر است که باید در نظر گرفت که آیا گوگل می تواند از دامنه شما برای شناسایی سایت شما استفاده کند یا نه ؟

در اینجا ما چند نکته بسیار مهم در انتخاب نام دامنه مناسب را به شما می گوییم :

تحقیق در مورد کلمه کلیدی را انجام دهید.دامنه هایی که شامل کلمه کلیدی می باشند برای رتبه بندی گوگل مفید است.

نام دامنه خود را کوتاه نگه دارید تا در ذهن مشتریان ثبت شود.

تمامی پسوندهای (.com – .ir – .net و… ) را بخرید تا امن نگه داشته شود.

اگر یک فروشگاه یا برند دارید، نام دامنه را متناسب با برند و یا نام فروشگاه و کالا انتخاب کنید.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید.

مرحله سوم : طرح کسب و کار خود را بر روی کاغذ بیاورید

وبسایت فروشگاهی

هنگام ساختن یک وبسایت فروشگاهی ، باید یک طرح کسب و کار جامع برای خود ایجاد کرده تا دقیقا همانطور که شما تصور می کنید پیش برود :

  • انتخاب محصولات برای فروش
  • به دست آوردن موجودی
  • ایجاد وب سایت شما
  • بازاریابی وب سایت خود
  • رشد سهام شما
  • اداره مالیات و سایر هزینه های عملیاتی

شما با نوشتن چنین طرحی می فهمید که مشکلات و ایده های خود در جهت ساخت یک وبسایت فروشگاهی چیست و می توانید برنامه زیری موفقی داشته باشید. نیازسنجی کرده و امکانات خود را مشخص کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

 

مرحله چهارم : نصب WooCommerce

وبسایت فروشگاهی

وردپرس یک پایگاه قوی برای سایت شما ایجاد می کند و WooCommerce سایت وردپرسی شما را به یک مرکز تجارت الکترونیک قدرتمند تبدیل می کند و انجام این کار کاملا رایگان است و نیاز به خرید هیچ پلاگینی نمی باشد و با WooCommerce میتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی را در سایت خود ایجاد کنید.

برای راه اندازی ووکامرس ابتدا باید یک هاست برای سایت خود انتخاب کرده و بسته نصبی وردپرس را از وب سایت wordpress دانلود کرده و آن را بر روی هاست خود بارگزاری کنید.

۲ پلاگین ووکامرس را برای وردپرس دانلود و نصب کرده و سپس یک تم وردپرسی را انتخاب کرده و  آن را با ووکامرس سفارشی سازی کنید. اگر محصولات شما بصورت فایل و مجازی باشد می توانید از افزونه edd استفاده کنید.

مرحله پنجم : اضافه کردن محصولات خود از طریق ووکامرس

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل قبل اکنون باید شروع کنید به تولید محتوا در زمینه کسب و کار خودتان و همچنین فعالیت در شبکه های مجازی که باعث پررنگ تر شدن شما در دنیای اینترنت می شود و مشتریان شما را افزایش می دهد. رعایت اصول سئو در زمان محتواگذاری می تواند محصولات شما را به خوبی به مخاطبین معرفی کند. قبل از انتشار صحت و درستی عملکرد فروشگاه خود را بررسی کنید. مواردی مثل محاسبه قیمت حمل ونقل ، تخفیف، تعداد و …. را در محاسبه قیمت نهایی در نظر بگیرید.

امیدوارم از پست من لذت برده باشید و احساس اطمینان کنید که راه اندازی وبسایت فروشگاهی نیازمند داشتن علم خاصی نیست و شما می توانید با همین توضیحات اولین فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله نکته های مهمی سئو ۲۰۱۹  که دنبال کردن آنها باعث افزایش توانایی های شما در سئو می شود مطرح شده است. منابع و تاکتیک های متفاوت در زمینه سئو وجود دارد که دنبال کردن آنها در ابتدا ممکن است سخت و گیج کننده باشد. شما می توانید با رعایت این نکات سایت خود را بهینه سازی کنید.

خوب است بخوانید: سئو اصفهان

۵ نکته مهم برای سئو ۲۰۱۹

۱-ابتدا سایت خود را برای دستگاه های موبایل بهینه سازی کنید:

در سال ۲۰۱۹ بهینه سازی کردن سایت برای موبایل از نکات بسیار مهم محسوب می شد. سرعت بارگذاری و نحوه نمایش سایت خود را در همه دستگاه های نمایشی تست کنید. هر تاخیری در بارگذاری می تواند یک بازدیدکننده از سایت شما را کم کند.

مردم وقت زیادی را سالانه به استفاده از گوشی همراه می گذارند، و این موضوع خود اهمیت بهینه سازی موبایل از لحاظ سئو را نشان می دهد. سئو ۲۰۱۹ به نحوه استفاده کاربران موبایل و چگونگی تغییرات در نحوه جستجو از موبایل به دسک تاپ می پردازد.

تصور کنید که شما  عجله کنید و سریعاً می خواهید که جواب سوال خود را پیدا کنید. یا اینکه یک نتیجه جستجو توجه شما را به خودش جلب کرده باشد . پس باید سایت بهینه سازی شده باشد تا بدون اتلاف وقت شما نتیجه جستجوی خود را ببینید.

۲-کشف  کنید کاربران چگونه جستجو می کنند.

جستجو کنید و کلماتی که مناسب سایت شما هستند را پیدا کنید. البته انتخاب کلمه کلیدی مهم است ولی از لحاظ سئو امروزه بیشتر اهمیت بر روی محتوای جستجوی است. صرفاً پیدا کردن کلمات کلیدی مهم باعث افزایش ترافیک سایت نمی شود.

انتخاب عبارات طولانی برای جستجوها بسیار کمک کننده است. هر میزان که شما مخاطبین خود را بهتر بشناسید و چه عباراتی را برای جستجو سرچ می کنند، بهتر می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید. بررسی کنید که با توجه به محتوا و بهینه سازی چقدر بر ترافیک سایت شما تاثیر دارد . کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران را انتخاب کنید.

۳-برای مخاطبین خود بنویسید، و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

یک استراتژی موفق سئو ، صرفاً موتورهای جستجو  را در نظر نمی گیرد و مخاطبین خود را رها کند. صرفاً کلمات کلیدی که باعث افزایش رنک سایت شما می شود را در استفاده نکنید. هدف انتخاب عبارات کلیدی هست که بازدیدکنندگان آن را جستجو می کنند.

زمانی که یک محتوا تولید می کنید به مخاطبین خود فکر کنید. محتوایی که تولید می کنید هم باید جذاب باشد و هم اینکه برای مخاطبین مفید باشد تا به بازدید سایت ادامه بدهند. زمانی که محتوایی که برای کاربران مناسب باشد تولید کردید، بر روی بهینه سازی آن تمرکز کنید.

محتوایی خوبی که بازدید کننده نداشته باشد هم کافی نیست. پس محتوای خود را بهینه سازی کنید تا سایت به
SERPs بالاتری دست یابد.

برای این منظور کافی نیست که فقط کلمات کلیدی خود را به محتوا و سایت اضافه کنید. موتورهای جستجو هوشمندانه تر عمل می کنند و این تکنیک ها را تشخیص می دهند.

بنابراین، کیفیت محتوا و متناسب و مربوط بودن آن می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. بین کیفیت محتوا و بهینه سازی محتوا یک تعادل برقرار کنید.

۴- ترافیک فعلی سایت خود را آنالیز کنید.

اگر نمی دانید که از کجا باید شروع کنید، یک نگاهی به ترافیک فعلی سایت خود بیاندازید. صفحاتی که بهترین عملکرد را داشته اند را پیدا کنید. چه کلماتی کاربران برای دسترسی به سایت شما جستجو کرده اند؟

۱۰ پُست اول سایت خود را پیدا کنید و ببینید این صفحات چه محتوایی دارند. آیا محتوای شما با کیفیت است؟ طول محتوای پُست ها چقدر است؟ آیا اصول مربوط به بهینه سازی در مورد آن پُست ها رعایت کرده اید؟

پُست های مناسب را پیدا کنید و راهی برای بروزرسانی آنها پیدا کنید. ترافیک سایت خود را در نظر بگیرید و محتوای سایت را بر اساس وضعیت فعلی سئو و عباراتی که مخاطبین جستجو می کنند بروزرسانی کنید.

طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید

۵-آخرین تکنیک های سئو را به کار ببرید.

اگر می خواهید که در سئو موفق باشید، آخرین تکنیک های سئو را بشناسید و آنها را به کار بگیرید. موتورهای جستجو هر کدام الگوریتم های برای تعیین لیست نتایج جستجو دارند. این الگوریتم ها همیشه بروزرسانی می شوند. حتی اگر شما در سئو مبتدی هم باشید باید اطلاعات و دانش خود را نسبت به سئو بروز کنید و آنها را در روند کار خود به کار گیرید.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

دامنه پارک شده ، پارک دامنه یا parked domain چیست؟

همانطور که می دانید ساختار دامنه ها به صورت example.com می باشد، که example نام دامنه و .com پسوند آن است. برای یک دامنه ، پسوردهای مختلفی وجود دارد مثلاً .net،  .ir و ..  که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

حال اگر شما تصمیم داشته باشید که با یک دامنه و پسوندهای مختلف یک سایت نشان داده شود مبحث دامنه پارک شده یا parked domain مطرح می شود. در  پارک دامنه، یک دامنه اصلی و پسوند مشخص وجود دارد و بقیه دامنه ها به آن ریدارکت می شود. ابتدا باید دامنه مثلاً example.ir را تهیه کرد و سپس در هاست آن را به عنوان domain parked معرفی و DNS آن را برای هاست تنظیم کرد.

استفاده از این دامنه های جانشین از اشتباهاتی که ممکن است کاربران در مورد پسوند دامنه بکنند ، جلوگیری می کند.

یکی از سوالاتی که در هنگام راه اندازی وب سایت مطرح می شود این است که در هنگام خرید یک دامنه در صورتیکه فعلاً قصد راه اندازی وب سایت را نداریم چه کاری باید انجام دهیم؟

ممکن است شما یک دامنه را بصورت کامل ثبت کرده اید ولی فعلاً سایتی برای پیاده سازی آن ندارید یا اینکه نمی خواهید هزینه ای برای میزبانی دامنه خود بکنید. در چنین مواقعی اغلب افراد دامنه خود را بر روی یک آدرس پارک می کنند. حال اگر بعد از مدتی تصمیم به استفاده از این دامنه بصورت جداگانه کردید باید آن را از پارک خارج کنید. ولی باید این موضوع را بدانید که پیاده سازی و طراحی سایت بر روی یک دامنه پارک شده می تواند برای سایت پیاده سازی شده مشکل ایجاد کند.

تاثیر پیاده سازی سایت بر روی دامنه پارک شده از لحاظ سئو

شاید جالب باشد که بدانیم گوگل الگوریتمی برای شناسایی دامنه های پارک شده تهیه کرده است و با شناسایی دامنه های پارک شده آنها را از نتایج جستجوی خود حذف می کند.

مطلب مورد اهمیت دیگر در مورد دامنه های پارک شده این است که پس از راه اندازی سایت روی یک دامنه پارک شده مدتی طول می کشد تا گوگل تشخیص دهد که این دامنه دیگر پارک شده نیست. و این مساله ممکن است در روند رشد سئو سایت شما اثر منفی بگذارد.

توصیه کارشناسان گوگل در این زمینه این است که قبل از راه اندازی وب سایت (یک ماه) ، صفحه ای ایجاد کنید و یک تا ۳ پاراگراف در مورد کار و برنامه های آینده سایت توضیح بدهید.

نکته مهم این است که صفحه یا قالب خالی نباشد و چند پاراگراف در آن باشد تا گوگل را بعنوان دامنه پارک شده طبق بندی نکند. شما با این کار باعث می شوید که وقتی سایت واقعی راه اندازی شد، مرور محتوای آن توسط گوگل نیز شروع شود و در واقع گوگل محتوای سایت شما را زودتر پیدا و ایندکس می کند.

خوب است بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , پارک دامنه , دامنه پارک شده , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت یا اپلیکیشن کدام گزینه مناسب تری برای حضور در فضای دیجیتال است؟ این سوالی هست که بیشتری مشتریان می پرسند. این موضوع که کدام یک از این دو مورد بهتر هستند یا باید  هم اپلیکیشن طراحی کرد و هم سایت بستگی به هدف مشتری دارد. با توجه به هدف، زمان، هزینه و … می توان تعیین کرد که چه گزینه ای بهتر است. ولی در حالت کلی موارد مهمی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

زمانی که در گوگل سرچ شود که “what is an app?” (اپلیکیشن چیست؟ ) ، نتیجه ای که حاصل می شود این است:

“یک برنامه مستقل یا قطعه ای از نرم افزار طراحی شده برای انجام یک هدف خاص است؛ یک برنامه کاربردی، به ویژه به هدف اینکه یک کاربر آن را دستگاه تلفن همراه خود دانلود کرده است. ” . همانطور که مشخص است عبارت کلیدی در این تعریف “هدف خاص” است. البته  درباره طراحی سایت هم می توان این عبارت را به کار برد، اما به طور کلی یک وب سایت برای انجام اهداف مختلفی طراحی می شود. منظور از هدف خاص در طراحی اپلیکیشن ، هدفی است که با طراحی وب سایت نتوان به آن دست یافت.

۲ دلیل برای طراحی اپلیکیشن

۱-طراحی اپلیکیشن برای یک برند شناخته شده باشد.

برای مثال شرکت پپسی را در نظر بگیرید. آنها اپلیکیشنی  با نام پپسی پد دارند که به کاربران اجازه می دهد تا هنگام خرید محصولات پپسی “به پاداش های منحصر به فرد” دسترسی داشته باشند. دو مورد قابل توجه در این برنامه: این برنامه هدف خاصی را دنبال می کند. به مشتریانی که خرید کرده اند پاداش می دهد ( نسبت به شرکت وفادار بوده اند). و مورد دوم اینکه اپلیکیشن نسخه موبایل وب سایت نیست. بیشترین اشتباهی که در توسعه یک اپلیکیشن می شود این است که عمدتا فقط وب سایت در قالب برنامه تکرار می شود. اگر مردم  بخواهند در مورد پپسی یاد بگیرند، آنها وب سایت پپسی را در مرورگر گوشی همراه خود باز می کنند و نیازی به نصب اپلیکیشن نیست. پس اگر کسب و کار شما یک برند معروف نیست قبل از طراحی اپلیکیشن اقدام به برند کردن کسب و کار خود کنید با طراحی سایت.

۲-محصولات و خدمات نرم افزاری است.

به عنوان نمونه اپلیکیشن Snapchat را در نظر بگیرید. این اپلیکیشن وظیفه ارسال و دریافت عکس و ویدیو را دارد. . طراحی اپلیکیشن یک پلتفرم ایده آل برای Snapchat است، زیرا این برنامهبه معنای واقعی کلمه کل کسب و کار شما است. و استفاده از آن در یک تلفن همراه منطقی است زیرا از ویژگی های اصلی تلفن؛ یک دوربین با قابلیت های ویدئویی، به همراه دسترسی سریع و آسان ؛ استفاده می کند. هدف از این اپلیکیشن یک کسب و کار است. سایت Snapchat فقط به منظور دانلود اپلیکیشن هست.

 

طراحی سایت بهتر است یا اپلیکیشن

نمودار بالا نشان می دهد که تعداد افراد کمی به دنبال اپلیکیشن های جدید هستند، بلکه آنها فقط زمانی که به موضوع خاصی نیاز پیدا می کنند تصمیم به نصب اپلیکیشن می کنند. طبق گفته کوارتز، “تنها حدود یک سوم از کاربران گوشی های هوشمند بطور متوسط یک اپلیکیشن در هر ماه دانلود می کنند.”

و حتی اگر مردم اپلیکیشن را دانلود می کند، بسیار بعید است که آنها از آن استفاده کنند. میانگین میزان حفظ برای یک برنامه iOS  سی روز پس از دانلود ۳٫۲٪ است. این بدان معنی است که تنها ۳٫۲٪ از افرادی که برنامه شما را دانلود کرده اند، فقط ۳۰ روز بعد از نصب آن، اپلیکیشن را از گوشی خود حذف نمی کنند.

طراحی سایت یا اپلیکیشن ؟؟

بسیاری از افراد اپلیکیشن های موفقی مثل snapchat را نگاه می کنند و می خواهند چنین اپلیکیشین داشته باشند. همانطور که مشخص در این اپلکیشن ها ایده خیلی خوب آنها نقش بسیاری در موفقیت آنها داشته است.

اپلیکیشن هایی که بیشتر مردم از آنها استفاده می کنند:

  • اپلیکیشن های کاربردی و اساسی مثل تماس، پیام
  • اپلیکیشن های برندهای معروف

اکثر کاربران گوشی های هوشمند تنها از ۶ تا ۱۰ برنامه در هفته استفاده می کنند. از نظر آماری، شما احتمالا یکی از آنها نیستید.

می توان گفت به طور متوسط هزینه ساخت یک اپلیکیشن با کیفیت بالا هزینه زیادی در برخواهد داشت. حال تصمیم با مشتری است که آیا حاضر است هزینه هنگفتی برای یک اپلیکیشنی که تعداد افراد کمی آن را دانلود می کنند بپردازد یا خیر؟ باید یادآور شد که زمانی یک طراحی اپلیکیشن بر طراحی سایت برتری دارد که بر مبنای  یک هدف قوی و یک عملکرد کلیدی باشد.

چرا طراحی وب سایت واکنش گرا، یک راه حل مناسب است

افراد در مرورگرهای تلفن همراه خود به دنبال کسب و کار هستند، نه فروشگاه های App. هر گز این اتفاق نمی افتد که کابران در فروشگاه های اپلیکیشن مثل بازار، اپ  استور و … به دنبال نزدیک ترین آرایشگاه نزدیک خود بگردند. اگر شما در این فروشگاه ها عبارت آرایشگاه را سرچ کنید، می بینید که تعداد زیادی بازی آرایشگری نشان می دهد. فروشگاه App به سادگی یک موتور جستجو برای ارائه دهندگان خدمات نیست. افرادی که به دنبال برنامه های جدید هستند، به فروشگاه App می روند. افرادی که به دنبال یک آرایشگر جدید هستند با Google مشورت خواهند کرد.

یکی دیگر از امتیازات وب سایت، سئو و بهینه سازی است. با انجام اصول سئو بر روی سایت، می توانید مخاطب جدید پیدا کنید

طراحی های جدید و بروز رسانی ها بدون نیاز به نصب هم از دیگر امکانات طراحی وب سایت است.

یک اپلیکیشن خوب برای یک هدف خاص، قابلیت های کلیدی و مهمی را ارائه می دهد و معمولا به نام تجاری شناخته شده متصل می شود.

اصول سئو را یاد بگیرید.

طراحی وب واکنش گرا تنها راهی است که مشتریان خود را با یک تجربه کاربری با کیفیت بالا در تمام دستگاه ها ارائه می دهد و در جستجوها، بسیار موثرتر از برنامه ها است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن , طراحی سایت و اپلیکیشن , طراحی سایت یا اپلیکیشن , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , طراحی سایت اصفهان , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در قرن ۲۱ هر کسب و کاری که بخواهد رشد کند باید در فضای وب و دنیای مجازی حضور داشته باشد. رعایت اصول سئو محلی بهترین روش برای افزایش تاثیر این حضور را بهمراه  دارد. به همین دلیل در این پست می خواهیم ۷ تا از موثرین ابزارهای سئو محلی در وردپرس را مطرح کنیم. همانطور که می دانید منظور از  سئو محلی نمایش نتایج جستجو بر اساس موقعیت فرد می باشد یا اینکه موقعیت مکانی کسب و کارها را تشخیص دهد و اگر مثلاً کسی عبارت  طراحی سایت اصفهان را سرچ کرد ، لینک سایت شرکت هایی که در اصفهان هستند را در نتایج اول گوگل قرار دهد.

سئوی محلی

۷ پلاگین سئو محلی

  • Yoast seo :

Yoast SEO با بیش از ۵ میلیون کاربر فعال، بیشترین استفاده را در بین پلاگین های SEO در وردپرس را دارد. این افزونه حاوی مجموعه ی کاملی از برنامه های کاربردی درباره سئو برای موتورهای جستجوگر شامل تجزیه و تحلیل صفحات، XML Sitemaps، Meta Title ها و جعبه های متا توصیف می باشد. همه این ویژگی ها به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما می دهند، و سایت شما را برای جستجوی صحیح، رتبه بندی می کند. این افزونه علاوه بر امکانات پایه ای که دارد،  یک پلاگین اضافه تری به نام Local SEO را نیز به همراه دارد. این پلاگین از  اطلاعات Google Maps و Google My Business برای وب سایت استفاده می کند و رتبه سایت را در جستجوهای محلی افزایش می دهد.

  • Structured Data Schema :

Structured Data Schema طرح و الگو محتویات وب سایت و امکان طبقه بندی کردن آنها برای موتورهای جستجو را فراهم می کند. مثلاً می توانید الگوهای محتواهای مختلف پست ها، محصولات، خدمات و رویدادها را تعیین کنید. برای این منظور پلاگین WP SEO Structured Data Schema را می توانید نصب کنید.

خوب است بخوانید: جستجوی صوتی و محتوای مناسب

  • Business Profile :

با استفاده از این افزونه می توان نام کسب و کار ، آدرس ، شماره تلفن ، اطلاعات تماس ، ساعت کاری و لینک به نقشه گوگل را نمایش داد. می توانید کسب و کار خود را  در وب سایت های دیگر بدون لینک URL قرار دهید.

  • Google Places Review:

مطالعات اخیر نشان می دهد که ۹۰ درصد از افراد نظریات و تجربیات کاری دیگران را بررسی و سپس اقدام به خرید یا استفاده از خدمات در فضای مجازی می کنند. یا به اصطلاح دیگر با مطالعه تجربیات دیگران از آنها مشورت می گیرند. با استفاده از این پلاگین می توانید نظریات و امتیازاتی که دیگران درباره شما در گوگل ثبت کرده اند را در سایت خود نشان دهید.

  • Google Maps:

نقشه گوگل موقعیت خود را به طور مستقیم در وب سایت وردپرس خود به اشتراک بگذارید. این افزونه اطلاعات دقیق مکان شما را برای مشتریانی که به دنبال مکان شما در دستگاه تلفن همراه خود می گردند را ارائه می دهد. شما می توانید تعریف کاملی از موقعیت و خدمات خود ارائه دهید. شامل لایه های حمل و نقل و دوچرخه است، بنابراین بازدیدکنندگان گزینه های مختلف سفر خود را به محل شما می رسانند.

افزونه WPSSO دارای ویژگیهای زیادی فراتر از گوگل است. شما می توانید از این پلاگین برای ایجاد متا دیتابیس برای Pinterest Pins و همچنین اطلاعات صحیح برای Graph Open  استفاده کنید. سپس  داده های Open Graph می توانند با دقت اطلاعات موقعیت مکانی شما بین فیس بوک و گوگل را همگام سازی کنند.

  • Local SEO and Business Listings:

این افزونه وردپرسی به شما کمک می کند تا سایت کسب و کار محلی خود را مطابق با اصول سئوی محلی بهینه سازی کرده و مخاطبین بیشتری از گوگل، بینگ ، یاهو و… پیدا کنید.  در این افزونه می توانید لیستی از موقعیت سایت خود ، کلمات کلیدی مورد جستجو در موتورهای جستجوگر را مشاهده کنید.

 

با گروه طراحی اپلیکشن اصفهان آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: افزونه برای سئو محلی , افزونه سئو محلی , سئو , سئو سایت , سئو محلی , سئوی محلی , نقشه گوگل مپ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و هزینه راه اندازی آن یکی از موارد پر جستجو و پر اهمیت برای صاحبان کسب و کار یا افرادی هست که می خواهند به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کنند. فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات با توجه به امکانات و پیشرفت هایی که داشته است ، به مثابه یک فروشگاه فیزیکی واقعی عمل می کند. به عبارت دیگر تمام امکاناتی که یک فروشگاه فیزیکی دارد در یک سایت فروشگاهی قابل پیاده سازی است. مثلاً

  • امکان برگزاری جشنواره فروش
  • فروش محصولات به صورت پکیجی
  • تخفیف زدن به کالاها
  • محاسبه هزینه حمل و نقل
  • فروش گستره زیادی از محصولات
  • تغییر قیمت محصولات بر اساس ویژگی های آنها
  • معرفی محصولات به همراه ویژگی های مختلف آنها
  • موجود بودن در انبار
  • اقساطی کردن خرید
  • نگه داری سوابق خرید مشتریان
  • ...

موارد بالا بخشی از امکانات و قابلیت های فروشگاه اینترنتی است.

خوب است بخوانید: وب سایت فروشگاهی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از لحاظ اینکه یک فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد بستگی به محصولات و امکانات سایت دارد. یک سری از هزینه ها ثابت و مشترک برای هر نوع فروشگاهی هست. هزینه خرید دامنه و هاست، هزینه طراحی سایت و... است. البته باید یادآور شد که هزینه این موارد مذکور هم متفاوت هست. انتخاب یک دامنه مناسب با پسوند .com گرانتر از یک دامنه معمولی با پسوند .ir می شود.

در انتخاب هاست و دامنه باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نام خوبی برای دامنه خود انتخاب کنید
  • پسوند های مختلف .com، .ir و ... را برای سایت خود فعال و همه را به یک دامنه ریدارکت کنید.
  • فضای هاست خود را متناسب با شرایط سایت خود انتخاب کنید. اگر تعداد محصولات و عکس های آنها زیاد هست یک هاست با فضای زیاد انتخاب کنید.
  • از شرکتی هاست و دامنه انتخاب کنید که سرعت سرویس های آن بالا باشد.

هزینه طراحی سایت

این مورد هم بستگی به امکاناتی که برای سایت خود در نظر گرفته اید دارد. یک سایت فروشگاهی را می توان با سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس ، جوملا یا سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی مثل پرستا شاپ ساخت یا اینکه برنامه نویسی اختصاصی انجام داد. مسلماً هر چقدر نیاز به برنامه نویسی اختصاصی باشد هزینه آن بیشتر خواهد شد. سیستم های مدیریت محتوا هم هر چقدر امکانات اش بیشتر باشد هزینه آن بیشتر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی | راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دیگر هزینه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی

علاوه بر موارد مطرح شده ، هزینه هایی مثل عکسبرداری و طراحی گرافیکی تصاویر محصولات ، پشتیبانی سایت، آموزش سایت، کسب نمادها و مجوزهای مورد نیاز ، تبلیغات سایت، سئو  و بهینه سازی آن نیز مستلزم هزینه هایی خواهد بود. پرداخت این هزینه ها و سرمایه گذاری کردن در آنها باعث موفقیت سایت و کسب و کار شما خواهد شد.

تمام هزینه هایی که برای یک سایت باید پرداخت نسبت به هزینه هایی که برای راه اندازی فروشگاه به صورت فیزیکی هست خیلی کم هست. برای یک فروشگاه نیاز به مکان ، دکوراسیون، نیروی کار و .... هست علاوه بر اینکه این هزینه ها را باید ماهانه پرداخت کرد.

این مقاله را بخوانید: ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

یک پیشنهاد

یکی دیگر از راه هایی که می توانید برای تبلیغ و فروش کالای خود استفاده کنید ، شبکه اجتماعی اینستاگرام است. در ورژن جدید اینستاگرام امکان تگ کردن تصاویر وجود دارد. شما می توانید تصاویری از محصولات خود تهیه کنید و قیمت آنها را تگ کنید. البته باید خاطر نشان کرد که حساب کاربری تلگرام باید تجاری باشد. (نیاز به دور زدن تحریم ها می باشد).

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که مشتریان دائمی دارید و آنها بصورت دائم سفارش خدمات و کالاهای شما را می دهند ، طراحی اپلیکیشن برای سرویس دهی و ثبت سفارشات آنها یک راه حل مناسب و به روز هست.

برای آشنایی با امکانات یک اپلیکیشن فروشگاهی مقاله اپلیکیشن ویژه فروشگاهی را بخوانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

از گذشته تا کنون ابزارها و نرم افزار طراحی سایت مختلفی موجود و مورد استفاده بوده است. ابزارها و نرم افزارهای موجود از یک notepad شروع و به نرم افزارهای سنگین تری مانند Artisteer ، CoffeeCup و … نیز می رسد. هر نرم افزاری امکانات مختلفی را ارائه می دهد که هر طراحی متناسب با توانمندی ها و نیازهایش یکی یا بعضاً چند مورد از آنها را استفاده می کند. استفاده از یک نرم افزاری که بسیاری از نیازمندیهای لازم برای طراحی سایت را فراهم می کند کمک کند ولی استفاده از آنها وابسته به توانایی ها و تجربه طراح دارد. در ادامه می توانید با تعدادی از این نرم افزارهای طراحی سایت و امکانات آنها آشنا شوید.

۵ نرم افزار طراحی سایت

  • Adobe DreamWeaver

Adobe Dreamweaver پر استفاده ترین نرم افزار طراحی سایت در سراسر جهان به شمار می رود که با سیستم عامل های ویندوز و mac سازگاری دارد. شما به راحتی می توانید وب سایت خود را با آن ایجاد کنید.

ویژگی های WeaverDream

  1. ویرایشگر این نرم افزار WYSIWYG ( آنچه شما می بینید، همان را دریافت می کنید) با رابط کاربری کاربر پسند است.
  2. نرم افزار زبان های بسیاری مانند JAVASCRIPT، CSS، HTML، XML را پشتیبانی می کند.
  3. کاملترین مجموعه برای طراحان و توسعه دهندگان وب به شمار می رود.

 

  • Code Anywhere

نرم افزار CodeAnywhere همان طور که از نام آن مشخص است امکان کد نویسی از هر جایی را فراهم کرده است. زبان های برنامه نویسی از قبیل php ،html، css، جاوا اسکریپت و xml پشتیبانی می کند.

  • CoffeeCup

این نرم افزار بیش از یک دهه در صنعت طراحی وب مورد استفاده بوده است. این نرم افزار ویرایشگر HTML با ویژگی های بسیار قدرتمند است.

ویژگی های CoffeeCup

  • پشتیبانی از فایل های html و css
  • به راحتی می توانید منوهای سایت و ناوبری آن را در سایت قرار داد.
  • به محض تایپ کد، تکمیل کد بطور خودکار انجام می شود.
  • نمایش همزمان صفحه نمایش سایت و کدها

خوب است بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

  • Google Web Designer

Google Web Designer یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای تعاملی با HTML5، جاوا اسکریپت و CSS است. این نرم افزار امکان ایجاد انیمیشن های ۳D ، تصاویر ، فیلم و … را به راحتی فراهم کرده است.

  • RapidWeaver

RapidWeaver یک فریم ورک قدرتمند  انحصاری برای Mac است. ویژگی های مانند RapidWeaver مانند قالب هاب رایگان،  گزینه های کشیدن و رها کردن-drag and drop  – تمام امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت را پاسخگو است.

ویژگی های RapidWeaver

  • به راحتی قابل فهم است.
  • حاوی مجموعه بزرگی از تم های داخلی
  • بدون نیاز به کدنویسی
  • ریسپانسیو بودن صفحات
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • تغییرات اعمال شده در وب سایت ، بصورت آنلاین اعمال می شود.

 

با گروه سئو اصفهان آشنا شوید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت چند زبانه یکی دیگر از امکاناتی هست که هنگام سفارش پروژه طراحی سایت باید در نظر گرفت. زمانی که تصمیم به طراحی سایت برای معرفی کسب  و کار یا خدمات خود می گیرید باید به این موضوع فکر کنید که آیا خدمات شما قابل ارائه برای مردم دیگر کشورها هست یا خیر. اگر به این نتیجه رسیدید که می توانید مخاطبانی در دیگر کشورها پیدا کنید، پس کسب و کار خود را ترجمه کنید.

چگونه طراحی سایت چند زبانه انجام دهیم؟

با توجه به تکنولوژی که در طراحی سایت استفاده شده است روش های متفاوتی برای درست کردن طراحی سایت چند زبانه وجود دارد. نکته قابل توجه در چند زبانه کردن سایت علاوه بر ترجمه متون، ظاهر صفحات سایت هم باید متناسب با زبان انتخابی چیدمان شود. مثلاً در زبان فارسی جهت نوشتاری راست به چپ است و در زبان انگلیسی جهت نوشتاری از چپ به راست می باشد. همین امر در نحوه چیدمان صفحات تاثیر بسزایی دارد. در چیدمان و رنگ بندی باید سعی شود که سایت متناسب با زبان و فرهنگ بومی سازی شود.

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، افزونه های wpml و polylang دو افزونه کاربردی برای ایجاد سایت چند زبانه است. در افزونه polylang می توان برای هر صفحه که مایل بودید ترجمه صفحات را بسازید. در طراحی سایت اختصاصی باید فایل های مختلفی از کلمات یا عبارات با ترجمه های مورد نیاز تهیه کرد و تعیین کرد که با هر زبانی کدام فایل ترجمه استفاده شود. در جوملا هم می توان از افزونه Content Languages استفاده کرد. در جوملا باید هر زبانی که می خواهید سایت پشتیبانی کند را نصب کنید.

خوب است بخوانید: طراحی سایت اختصاصی

سایت خود را به چه زبان هایی ترجمه کنیم؟

۱-زبان انگلیسی: زبان انگلیسی از آن جا که یک زبان بین المللی هست، یک زبان پر استفاده برای ترجمه سایت به حساب می آید.

۲-زبان چینی: چین دومین اقتصاد برتر دنیا را دارد. علاوه بر این ۹۶۰ نفر با این زبان تکلم می کنند، پس می توان گفت یکی از پر کاربردترین زبان های دنیاست.

۳-زبان آلمانی: آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد و یکی از قدرتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا به حساب می آید. اگر به دنبال پیدا کردن مخاطبینی برای سایت خود در حوزه اتحادیه اروپا هستید ، از ترجمه سایت خود به زبان آلمان غافل نشوید.

۴- زبان عربی: زبان عربی با ۲۹۵ میلیون نفر متکلم پنجمین زبان رایج دنیا است. افراد عرب زبان زیادی در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند و این زبان را هشتمین زبان مورد استفاده در آمریکا تبدیل کرده است. به انضمام این که زبان ساکنین خاورمیانه هم عربی هست. با ترجمه سایت خود به زبان عربی مخاطبین زیادی را می توانید در اقصی نقاط جهان پاسخگو باشید.

خوب است بخوانید: سئو اصفهان

۵- زبان هندی: زبان هندی چهارمین زبان پر کاربرد دنیا و هفتمین اقتصاد بزرگ دنیا است. هندی زبان هایی که دو زبانه هستند و توانایی مکالمه با  زبان انگلیسی دارند، استفاده از زبان هندی برای انجام کارهایی مانند مطالعه، خرید ،چت و …. را ترجیح می دهند.

خوب است بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت چند زبانه , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد