نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله نکته های مهمی سئو ۲۰۱۹  که دنبال کردن آنها باعث افزایش توانایی های شما در سئو می شود مطرح شده است. منابع و تاکتیک های متفاوت در زمینه سئو وجود دارد که دنبال کردن آنها در ابتدا ممکن است سخت و گیج کننده باشد. شما می توانید با رعایت این نکات سایت خود را بهینه سازی کنید.

خوب است بخوانید: سئو اصفهان

۵ نکته مهم برای سئو ۲۰۱۹

۱-ابتدا سایت خود را برای دستگاه های موبایل بهینه سازی کنید:

در سال ۲۰۱۹ بهینه سازی کردن سایت برای موبایل از نکات بسیار مهم محسوب می شد. سرعت بارگذاری و نحوه نمایش سایت خود را در همه دستگاه های نمایشی تست کنید. هر تاخیری در بارگذاری می تواند یک بازدیدکننده از سایت شما را کم کند.

مردم وقت زیادی را سالانه به استفاده از گوشی همراه می گذارند، و این موضوع خود اهمیت بهینه سازی موبایل از لحاظ سئو را نشان می دهد. سئو ۲۰۱۹ به نحوه استفاده کاربران موبایل و چگونگی تغییرات در نحوه جستجو از موبایل به دسک تاپ می پردازد.

تصور کنید که شما  عجله کنید و سریعاً می خواهید که جواب سوال خود را پیدا کنید. یا اینکه یک نتیجه جستجو توجه شما را به خودش جلب کرده باشد . پس باید سایت بهینه سازی شده باشد تا بدون اتلاف وقت شما نتیجه جستجوی خود را ببینید.

۲-کشف  کنید کاربران چگونه جستجو می کنند.

جستجو کنید و کلماتی که مناسب سایت شما هستند را پیدا کنید. البته انتخاب کلمه کلیدی مهم است ولی از لحاظ سئو امروزه بیشتر اهمیت بر روی محتوای جستجوی است. صرفاً پیدا کردن کلمات کلیدی مهم باعث افزایش ترافیک سایت نمی شود.

انتخاب عبارات طولانی برای جستجوها بسیار کمک کننده است. هر میزان که شما مخاطبین خود را بهتر بشناسید و چه عباراتی را برای جستجو سرچ می کنند، بهتر می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید. بررسی کنید که با توجه به محتوا و بهینه سازی چقدر بر ترافیک سایت شما تاثیر دارد . کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران را انتخاب کنید.

۳-برای مخاطبین خود بنویسید، و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

یک استراتژی موفق سئو ، صرفاً موتورهای جستجو  را در نظر نمی گیرد و مخاطبین خود را رها کند. صرفاً کلمات کلیدی که باعث افزایش رنک سایت شما می شود را در استفاده نکنید. هدف انتخاب عبارات کلیدی هست که بازدیدکنندگان آن را جستجو می کنند.

زمانی که یک محتوا تولید می کنید به مخاطبین خود فکر کنید. محتوایی که تولید می کنید هم باید جذاب باشد و هم اینکه برای مخاطبین مفید باشد تا به بازدید سایت ادامه بدهند. زمانی که محتوایی که برای کاربران مناسب باشد تولید کردید، بر روی بهینه سازی آن تمرکز کنید.

محتوایی خوبی که بازدید کننده نداشته باشد هم کافی نیست. پس محتوای خود را بهینه سازی کنید تا سایت به
SERPs بالاتری دست یابد.

برای این منظور کافی نیست که فقط کلمات کلیدی خود را به محتوا و سایت اضافه کنید. موتورهای جستجو هوشمندانه تر عمل می کنند و این تکنیک ها را تشخیص می دهند.

بنابراین، کیفیت محتوا و متناسب و مربوط بودن آن می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. بین کیفیت محتوا و بهینه سازی محتوا یک تعادل برقرار کنید.

۴- ترافیک فعلی سایت خود را آنالیز کنید.

اگر نمی دانید که از کجا باید شروع کنید، یک نگاهی به ترافیک فعلی سایت خود بیاندازید. صفحاتی که بهترین عملکرد را داشته اند را پیدا کنید. چه کلماتی کاربران برای دسترسی به سایت شما جستجو کرده اند؟

۱۰ پُست اول سایت خود را پیدا کنید و ببینید این صفحات چه محتوایی دارند. آیا محتوای شما با کیفیت است؟ طول محتوای پُست ها چقدر است؟ آیا اصول مربوط به بهینه سازی در مورد آن پُست ها رعایت کرده اید؟

پُست های مناسب را پیدا کنید و راهی برای بروزرسانی آنها پیدا کنید. ترافیک سایت خود را در نظر بگیرید و محتوای سایت را بر اساس وضعیت فعلی سئو و عباراتی که مخاطبین جستجو می کنند بروزرسانی کنید.

طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید

۵-آخرین تکنیک های سئو را به کار ببرید.

اگر می خواهید که در سئو موفق باشید، آخرین تکنیک های سئو را بشناسید و آنها را به کار بگیرید. موتورهای جستجو هر کدام الگوریتم های برای تعیین لیست نتایج جستجو دارند. این الگوریتم ها همیشه بروزرسانی می شوند. حتی اگر شما در سئو مبتدی هم باشید باید اطلاعات و دانش خود را نسبت به سئو بروز کنید و آنها را در روند کار خود به کار گیرید.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

دامنه پارک شده ، پارک دامنه یا parked domain چیست؟

همانطور که می دانید ساختار دامنه ها به صورت example.com می باشد، که example نام دامنه و .com پسوند آن است. برای یک دامنه ، پسوردهای مختلفی وجود دارد مثلاً .net،  .ir و ..  که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند.

حال اگر شما تصمیم داشته باشید که با یک دامنه و پسوندهای مختلف یک سایت نشان داده شود مبحث دامنه پارک شده یا parked domain مطرح می شود. در  پارک دامنه، یک دامنه اصلی و پسوند مشخص وجود دارد و بقیه دامنه ها به آن ریدارکت می شود. ابتدا باید دامنه مثلاً example.ir را تهیه کرد و سپس در هاست آن را به عنوان domain parked معرفی و DNS آن را برای هاست تنظیم کرد.

استفاده از این دامنه های جانشین از اشتباهاتی که ممکن است کاربران در مورد پسوند دامنه بکنند ، جلوگیری می کند.

یکی از سوالاتی که در هنگام راه اندازی وب سایت مطرح می شود این است که در هنگام خرید یک دامنه در صورتیکه فعلاً قصد راه اندازی وب سایت را نداریم چه کاری باید انجام دهیم؟

ممکن است شما یک دامنه را بصورت کامل ثبت کرده اید ولی فعلاً سایتی برای پیاده سازی آن ندارید یا اینکه نمی خواهید هزینه ای برای میزبانی دامنه خود بکنید. در چنین مواقعی اغلب افراد دامنه خود را بر روی یک آدرس پارک می کنند. حال اگر بعد از مدتی تصمیم به استفاده از این دامنه بصورت جداگانه کردید باید آن را از پارک خارج کنید. ولی باید این موضوع را بدانید که پیاده سازی و طراحی سایت بر روی یک دامنه پارک شده می تواند برای سایت پیاده سازی شده مشکل ایجاد کند.

تاثیر پیاده سازی سایت بر روی دامنه پارک شده از لحاظ سئو

شاید جالب باشد که بدانیم گوگل الگوریتمی برای شناسایی دامنه های پارک شده تهیه کرده است و با شناسایی دامنه های پارک شده آنها را از نتایج جستجوی خود حذف می کند.

مطلب مورد اهمیت دیگر در مورد دامنه های پارک شده این است که پس از راه اندازی سایت روی یک دامنه پارک شده مدتی طول می کشد تا گوگل تشخیص دهد که این دامنه دیگر پارک شده نیست. و این مساله ممکن است در روند رشد سئو سایت شما اثر منفی بگذارد.

توصیه کارشناسان گوگل در این زمینه این است که قبل از راه اندازی وب سایت (یک ماه) ، صفحه ای ایجاد کنید و یک تا ۳ پاراگراف در مورد کار و برنامه های آینده سایت توضیح بدهید.

نکته مهم این است که صفحه یا قالب خالی نباشد و چند پاراگراف در آن باشد تا گوگل را بعنوان دامنه پارک شده طبق بندی نکند. شما با این کار باعث می شوید که وقتی سایت واقعی راه اندازی شد، مرور محتوای آن توسط گوگل نیز شروع شود و در واقع گوگل محتوای سایت شما را زودتر پیدا و ایندکس می کند.

خوب است بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , پارک دامنه , دامنه پارک شده , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت یا اپلیکیشن کدام گزینه مناسب تری برای حضور در فضای دیجیتال است؟ این سوالی هست که بیشتری مشتریان می پرسند. این موضوع که کدام یک از این دو مورد بهتر هستند یا باید  هم اپلیکیشن طراحی کرد و هم سایت بستگی به هدف مشتری دارد. با توجه به هدف، زمان، هزینه و … می توان تعیین کرد که چه گزینه ای بهتر است. ولی در حالت کلی موارد مهمی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

زمانی که در گوگل سرچ شود که “what is an app?” (اپلیکیشن چیست؟ ) ، نتیجه ای که حاصل می شود این است:

“یک برنامه مستقل یا قطعه ای از نرم افزار طراحی شده برای انجام یک هدف خاص است؛ یک برنامه کاربردی، به ویژه به هدف اینکه یک کاربر آن را دستگاه تلفن همراه خود دانلود کرده است. ” . همانطور که مشخص است عبارت کلیدی در این تعریف “هدف خاص” است. البته  درباره طراحی سایت هم می توان این عبارت را به کار برد، اما به طور کلی یک وب سایت برای انجام اهداف مختلفی طراحی می شود. منظور از هدف خاص در طراحی اپلیکیشن ، هدفی است که با طراحی وب سایت نتوان به آن دست یافت.

۲ دلیل برای طراحی اپلیکیشن

۱-طراحی اپلیکیشن برای یک برند شناخته شده باشد.

برای مثال شرکت پپسی را در نظر بگیرید. آنها اپلیکیشنی  با نام پپسی پد دارند که به کاربران اجازه می دهد تا هنگام خرید محصولات پپسی “به پاداش های منحصر به فرد” دسترسی داشته باشند. دو مورد قابل توجه در این برنامه: این برنامه هدف خاصی را دنبال می کند. به مشتریانی که خرید کرده اند پاداش می دهد ( نسبت به شرکت وفادار بوده اند). و مورد دوم اینکه اپلیکیشن نسخه موبایل وب سایت نیست. بیشترین اشتباهی که در توسعه یک اپلیکیشن می شود این است که عمدتا فقط وب سایت در قالب برنامه تکرار می شود. اگر مردم  بخواهند در مورد پپسی یاد بگیرند، آنها وب سایت پپسی را در مرورگر گوشی همراه خود باز می کنند و نیازی به نصب اپلیکیشن نیست. پس اگر کسب و کار شما یک برند معروف نیست قبل از طراحی اپلیکیشن اقدام به برند کردن کسب و کار خود کنید با طراحی سایت.

۲-محصولات و خدمات نرم افزاری است.

به عنوان نمونه اپلیکیشن Snapchat را در نظر بگیرید. این اپلیکیشن وظیفه ارسال و دریافت عکس و ویدیو را دارد. . طراحی اپلیکیشن یک پلتفرم ایده آل برای Snapchat است، زیرا این برنامهبه معنای واقعی کلمه کل کسب و کار شما است. و استفاده از آن در یک تلفن همراه منطقی است زیرا از ویژگی های اصلی تلفن؛ یک دوربین با قابلیت های ویدئویی، به همراه دسترسی سریع و آسان ؛ استفاده می کند. هدف از این اپلیکیشن یک کسب و کار است. سایت Snapchat فقط به منظور دانلود اپلیکیشن هست.

 

طراحی سایت بهتر است یا اپلیکیشن

نمودار بالا نشان می دهد که تعداد افراد کمی به دنبال اپلیکیشن های جدید هستند، بلکه آنها فقط زمانی که به موضوع خاصی نیاز پیدا می کنند تصمیم به نصب اپلیکیشن می کنند. طبق گفته کوارتز، “تنها حدود یک سوم از کاربران گوشی های هوشمند بطور متوسط یک اپلیکیشن در هر ماه دانلود می کنند.”

و حتی اگر مردم اپلیکیشن را دانلود می کند، بسیار بعید است که آنها از آن استفاده کنند. میانگین میزان حفظ برای یک برنامه iOS  سی روز پس از دانلود ۳٫۲٪ است. این بدان معنی است که تنها ۳٫۲٪ از افرادی که برنامه شما را دانلود کرده اند، فقط ۳۰ روز بعد از نصب آن، اپلیکیشن را از گوشی خود حذف نمی کنند.

طراحی سایت یا اپلیکیشن ؟؟

بسیاری از افراد اپلیکیشن های موفقی مثل snapchat را نگاه می کنند و می خواهند چنین اپلیکیشین داشته باشند. همانطور که مشخص در این اپلکیشن ها ایده خیلی خوب آنها نقش بسیاری در موفقیت آنها داشته است.

اپلیکیشن هایی که بیشتر مردم از آنها استفاده می کنند:

  • اپلیکیشن های کاربردی و اساسی مثل تماس، پیام
  • اپلیکیشن های برندهای معروف

اکثر کاربران گوشی های هوشمند تنها از ۶ تا ۱۰ برنامه در هفته استفاده می کنند. از نظر آماری، شما احتمالا یکی از آنها نیستید.

می توان گفت به طور متوسط هزینه ساخت یک اپلیکیشن با کیفیت بالا هزینه زیادی در برخواهد داشت. حال تصمیم با مشتری است که آیا حاضر است هزینه هنگفتی برای یک اپلیکیشنی که تعداد افراد کمی آن را دانلود می کنند بپردازد یا خیر؟ باید یادآور شد که زمانی یک طراحی اپلیکیشن بر طراحی سایت برتری دارد که بر مبنای  یک هدف قوی و یک عملکرد کلیدی باشد.

چرا طراحی وب سایت واکنش گرا، یک راه حل مناسب است

افراد در مرورگرهای تلفن همراه خود به دنبال کسب و کار هستند، نه فروشگاه های App. هر گز این اتفاق نمی افتد که کابران در فروشگاه های اپلیکیشن مثل بازار، اپ  استور و … به دنبال نزدیک ترین آرایشگاه نزدیک خود بگردند. اگر شما در این فروشگاه ها عبارت آرایشگاه را سرچ کنید، می بینید که تعداد زیادی بازی آرایشگری نشان می دهد. فروشگاه App به سادگی یک موتور جستجو برای ارائه دهندگان خدمات نیست. افرادی که به دنبال برنامه های جدید هستند، به فروشگاه App می روند. افرادی که به دنبال یک آرایشگر جدید هستند با Google مشورت خواهند کرد.

یکی دیگر از امتیازات وب سایت، سئو و بهینه سازی است. با انجام اصول سئو بر روی سایت، می توانید مخاطب جدید پیدا کنید

طراحی های جدید و بروز رسانی ها بدون نیاز به نصب هم از دیگر امکانات طراحی وب سایت است.

یک اپلیکیشن خوب برای یک هدف خاص، قابلیت های کلیدی و مهمی را ارائه می دهد و معمولا به نام تجاری شناخته شده متصل می شود.

اصول سئو را یاد بگیرید.

طراحی وب واکنش گرا تنها راهی است که مشتریان خود را با یک تجربه کاربری با کیفیت بالا در تمام دستگاه ها ارائه می دهد و در جستجوها، بسیار موثرتر از برنامه ها است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن , طراحی سایت و اپلیکیشن , طراحی سایت یا اپلیکیشن , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , طراحی سایت اصفهان , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در قرن ۲۱ هر کسب و کاری که بخواهد رشد کند باید در فضای وب و دنیای مجازی حضور داشته باشد. رعایت اصول سئو محلی بهترین روش برای افزایش تاثیر این حضور را بهمراه  دارد. به همین دلیل در این پست می خواهیم ۷ تا از موثرین ابزارهای سئو محلی در وردپرس را مطرح کنیم. همانطور که می دانید منظور از  سئو محلی نمایش نتایج جستجو بر اساس موقعیت فرد می باشد یا اینکه موقعیت مکانی کسب و کارها را تشخیص دهد و اگر مثلاً کسی عبارت  طراحی سایت اصفهان را سرچ کرد ، لینک سایت شرکت هایی که در اصفهان هستند را در نتایج اول گوگل قرار دهد.

سئوی محلی

۷ پلاگین سئو محلی

  • Yoast seo :

Yoast SEO با بیش از ۵ میلیون کاربر فعال، بیشترین استفاده را در بین پلاگین های SEO در وردپرس را دارد. این افزونه حاوی مجموعه ی کاملی از برنامه های کاربردی درباره سئو برای موتورهای جستجوگر شامل تجزیه و تحلیل صفحات، XML Sitemaps، Meta Title ها و جعبه های متا توصیف می باشد. همه این ویژگی ها به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما می دهند، و سایت شما را برای جستجوی صحیح، رتبه بندی می کند. این افزونه علاوه بر امکانات پایه ای که دارد،  یک پلاگین اضافه تری به نام Local SEO را نیز به همراه دارد. این پلاگین از  اطلاعات Google Maps و Google My Business برای وب سایت استفاده می کند و رتبه سایت را در جستجوهای محلی افزایش می دهد.

  • Structured Data Schema :

Structured Data Schema طرح و الگو محتویات وب سایت و امکان طبقه بندی کردن آنها برای موتورهای جستجو را فراهم می کند. مثلاً می توانید الگوهای محتواهای مختلف پست ها، محصولات، خدمات و رویدادها را تعیین کنید. برای این منظور پلاگین WP SEO Structured Data Schema را می توانید نصب کنید.

خوب است بخوانید: جستجوی صوتی و محتوای مناسب

  • Business Profile :

با استفاده از این افزونه می توان نام کسب و کار ، آدرس ، شماره تلفن ، اطلاعات تماس ، ساعت کاری و لینک به نقشه گوگل را نمایش داد. می توانید کسب و کار خود را  در وب سایت های دیگر بدون لینک URL قرار دهید.

  • Google Places Review:

مطالعات اخیر نشان می دهد که ۹۰ درصد از افراد نظریات و تجربیات کاری دیگران را بررسی و سپس اقدام به خرید یا استفاده از خدمات در فضای مجازی می کنند. یا به اصطلاح دیگر با مطالعه تجربیات دیگران از آنها مشورت می گیرند. با استفاده از این پلاگین می توانید نظریات و امتیازاتی که دیگران درباره شما در گوگل ثبت کرده اند را در سایت خود نشان دهید.

  • Google Maps:

نقشه گوگل موقعیت خود را به طور مستقیم در وب سایت وردپرس خود به اشتراک بگذارید. این افزونه اطلاعات دقیق مکان شما را برای مشتریانی که به دنبال مکان شما در دستگاه تلفن همراه خود می گردند را ارائه می دهد. شما می توانید تعریف کاملی از موقعیت و خدمات خود ارائه دهید. شامل لایه های حمل و نقل و دوچرخه است، بنابراین بازدیدکنندگان گزینه های مختلف سفر خود را به محل شما می رسانند.

افزونه WPSSO دارای ویژگیهای زیادی فراتر از گوگل است. شما می توانید از این پلاگین برای ایجاد متا دیتابیس برای Pinterest Pins و همچنین اطلاعات صحیح برای Graph Open  استفاده کنید. سپس  داده های Open Graph می توانند با دقت اطلاعات موقعیت مکانی شما بین فیس بوک و گوگل را همگام سازی کنند.

  • Local SEO and Business Listings:

این افزونه وردپرسی به شما کمک می کند تا سایت کسب و کار محلی خود را مطابق با اصول سئوی محلی بهینه سازی کرده و مخاطبین بیشتری از گوگل، بینگ ، یاهو و… پیدا کنید.  در این افزونه می توانید لیستی از موقعیت سایت خود ، کلمات کلیدی مورد جستجو در موتورهای جستجوگر را مشاهده کنید.

 

با گروه طراحی اپلیکشن اصفهان آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: افزونه برای سئو محلی , افزونه سئو محلی , سئو , سئو سایت , سئو محلی , سئوی محلی , نقشه گوگل مپ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()