نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اولین سوالی که اکثر مشتریان طراحی سایت می پرسند این است که آیا می توانی سایت من را در گوگل اول کنید؟ آیا رتبه یک گوگل برای یک سایت قابل انجام است؟

مطابق اظهارات گوگل پاسخ این است که : هیچ کس نمی تواند رتبه اول را تضمین کند .

اما این همه پاسخ نیست. در واقع اول شدن در نتایج گوگل بستگی زیادی به عبارت و یا کلمه کلیدی انتخابی دارد. شما ممکن است در کلمات و یا عبارت هایی با تعداد کلمه بیش از ۳ عدد به راحتی به نتیجه اول گوگل بیایید اما آن عبارت هیچ گونه ارزش و ورود به سایت شما اضافه نکند.

کارشناسان گوگل در ادامه توضیحاتشان اینگونه اضافه می کنند که کسب رتبه خوب و نه الزاماً اول در عبارات و کلمات کلیدی با ارزش به مراتب از اول شدن در عبارات بی ارزش می تواند کمک فراوانی به رشد و موفقیت کسب و کار شما کند. در واقع عباراتی که در تصور شما است متفاوت باشد، گوگل به همین منظور سرویس های متعددی را در نظر گرفته است که با استفاده از آنها تا حد زیادی می توان ارزش کلمات مختلف را بدست آورد و سپس سایت را بر اساس کلماتی که مداوم و مفید باشند بسازید.

خوب است بخوانید : سئو اصفهان

راهکارهای کسب رتبه یک گوگل برای یک سایت

  1. یکی از پیشنهادات گوگل در این زمینه این است که بهتر است از ظرفیت های کوچکتری مانند محله و شهر خود استفاده کنید. مثلاً در مورد خدمتی که انجام می دهید در نتایج شهر خود اول باشید.
  2. از قالب سئو شده برای قالب سایت استفاده کنید. طراحی سایت خود را به افراد یا گروهی بسپارید که بتوانند قالب سئو شده برای سایت طراحی کنند. با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید.
  3. نام دامنه خوبی برای سایت خود انتخاب کنید. 

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , آموزش سئو , سئو و بهینه سازی سایت , رتبه یک گوگل , سئو سایت , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

شاید تا به حال به اهمیت نام دامنه سایت خود فکر نکرده باشید اما بد نیست بدانید دامنه مناسب تاثیر بسیاری زیادی در برندینگ ، سئوی سایت و افزایش ورودی به وب سایت شما دارد که همگی باعث موفقیت نهائی شما خواهند شد. نام دامنه علاوه بر منحصر به فرد بودن باید یک سری شرایط و ویژگی هایی داشته باشد. برای آشنایی با اهمیت سئو مقاله « سئو اصفهان » را بخوانید.

illus-which-domain-should-I-buy

در زیر به برخی از ویژگی هائی که یک نام دامنه مناسب باید داشته باشد اشاره می کنیم:

نکات مهم در انتخاب نام دامنه سایت

  1.  تایپ کردن آسان : در انتخاب نام دامنه باید به این موضوع دقت کنید که طریقه تایپ کردن نام دامنه مدنظر با گویش و تلفظ آن یکی باشد. از آنجا که نام دامنه ها بصورت انگلیسی تایپ می شود و ما می خواهیم در زبان فارسی از آنها استفاده کنیم امکان ایجاد بعضی از مشکلات هست.
  2. تلفظ آن آسان باشد. حتماً از نام هایی استفاده کنید که تلفظ آن برای کاربران راحت باشد تا راحت به خاطر سپرده شود. به عنوان مثال تصور کنید کسی بخواهد نام دامنه worldkids را بصورت زبانی برای شما تبلیغ کند. مطمئن تلفظ سخت این عبارت از برند شدن آن جلوگیری می کند.
  3.  در آن از کلمات کلیدی استفاده شود. بهتر است که عبارت کلیدی یا خدمات مدنظر شما در نام دامنه موجود باشد.
  4.  کوتاه و شیوا باشد.کوتاه بودن نام دامنه و همچنین شیوا بودن آن باعث می شود که به راحتی در ذهن ها بماند.
  5.  خط فاصله در نام دامنه وجود نداشته باشد.
  6. اگر نوع خدمات بصورت محلی ارائه می شود بهتر است نام موقعیت جغرافیائی در نام دامنه بکار برده شده باشد.
  7. به راحتی بتوان آن را به خاطر سپرد. کوتاه بودن، شیوا بودن و محلی بودن همگی باعث راحت به خاطر سپردن نام دامنه می شود.

دامنه سایت | انتخاب نام دامنه سایت | سئو | آموزش سئو | طراحی سایت

نام دامنه سایت شما راه ارتباطی است که افراد از طریق آن شما را آنلاین پیدا می کنند، بنابراین انتخاب نام مناسب برای وب سایت شما جزء اولویت ها ست. تیم ویستا پرداز نواندیش گروه طراحی سایت در اصفهان آماده ارائه خدمت مشاوره برای تعیین نام دامنه مناسب برای سایت شما می باشد.    

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو اصفهان , سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , سئو , سئو و بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله از تکنیک های سئو در ۲۰۱۸ صحبت خواهیم کرد. با وجود این که مسئله سئو مدت زیادی است که مطرح شده است اما هنوز برای بسیاری از افراد این یک مسئله بسیار پیچیده است. برای کسانی که واقعاً نمی فهمند که گوگل و موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، سئو شبیه جادوگری است. کسانی که از ترفندهای سئو آشنا باشند می دانند که  چگونه از موتورهای جستجوگر به نفع سایت خود نسبت به رقبا استفاده کنند. همانطور که  می دانید، مردم جادوگر متولد نمی شوند، آنها توسط یادگیری و تمرین جادو، جادوگر می شوند.

با اهمیت سئو اصفهان برای یک سایت حرفه ای آشنا شوید.

تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای کار آسانی نیست. شما باید سریع تر یاد بگیرید، دقیق تر کار کنید و به راه های جدید سئو فکر کنید. روش و دستور العمل خاصی برای تبدیل شدن به یک جادوگر seo وجود ندارد. تنها مسیری که وجود دارد خواندن مکرر، انطباق ، یادگیری و امتحان چیزهای جدید است. این فرایند باید بصورت تکراری و مداوم انجام گیرد.

سئو سایت | سئو اصفهان | سئو | جادوی سئو | آموزش سئو | کارگاه سئو | سئو

تکنیک های سئو در ۲۰۱۸

محتوای قدرتمند برای کاربران خاص :

محتوا هنوز قدرتمند استو یکی از بهترین ترفندهای  SEO است. موتورهای جستجو وب سایت های فعال که اطلاعات مفید زیادی برای کاربران ارائه می دهند را دوست دارند . بر اساس آمارها، محتواهای طولانی تر در موتورهای جستجوگر بهتر عمل می کنند. همچنین باید ذکر کرد که تقاضا برای محتواهای بصری رشد چشمگیری پیدا کرده است. تهیه محتواهای هوشمند، قدرتمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو – کاربران جدید را به سایت شما راهنمایی می کند.

لینک سازی و بک لینک:

منظور از لینک سازی ایجاد لینک بین محتواها در سایت می باشد. ساختن بک لینک ایجاد منابع ارزشمند و لینک هایی از سایت های دیگر به سایت مرجع است. بهترین لینک ها لزوماً از سایت های مشهور نمی آیند. بهترین لینک ها از سایت هایی که مربوط به کسب و کار شما هستند ساخته می شود. این کار علاوه بر انکه بک لینک به سایت را افزایش میدهد، بازدیدکنندگان با کیفیتی را به سایت هدایت می کند که پتانسیل بالقوه ای برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار دارند.

بازسازی محتواهای قبلی :

قبل از شروع به تولید محتوای جدید، ابتدا باید سعی کنید که بیشترین بهره را از محتواهای قبلی ببرید. محتواهای قبلی را دسته بندی کنید:

  1. صفحاتی با عملکرد ضعیف که هدفمند برای کلمات کلیدی رقابتی هستند.
  2. پست هایی با موضوعات مهم ولی محتوای  آنها به روز نیست.
  3. صفحات غنی از مفاهیم که دارای رابط کاربری مناسبی نیستند.

محتواها را دوباره بازسازی کنید و آنها را به یک محتوای با ارزش تبدیل کنید.

موبایل فرندلی:

بنا بر تحقیقات , بیش از ۵۰ % ترافیک هر سایت از موبایل ها فراهم می شود که این آمار نیز رو به رشد است. اگر می خواهید موقعیت سایت خود را در SERP گوگل برای کلمات کلیدی مدنظر حفظ کنید، باید نسخه موبایل سایت خود را مانند نسخه دسکتاپ یا حتی بیشتر بهینه سازی کنید. راهکارها:

  1. طراحی سایت واکنش گرا :
  2. بهینه سازی محتواها برای موبایل با جملات و پاراگراف های کوتاه تر  و … .
  3. جستجوی صوتی

 

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , سئو 2018 , نکات سئو , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بهینه سازی وبسایت به دو دلیل مهم است، اولین دلیل گوگل و دومین آن بازدید کنندگان است که بسیار به هم مرتبط هستند. زمانی که یک سایت از لحاظ گوگل بهینه سازی نباشد از لحاظ سئو رتبه پایینی می گیرد و مخاطبین جدید کمی از سایت شما بازدید می کنند. از جهت دیگر اگر یک سایت رابط کاربری مناسبی نداشته باشد و افراد برای کار کردن آن با مشکل روبرو باشند کمتر به سراغ وب سایت شما می آیند و این امر از دید گوگل مخفی نمی ماند. رتبه سئو سایت شما کاهش می یابد. سئو اصفهان را بخوانید.

لزوم بهینه سازی وبسایت

هر بازدید کننده ای که به سراغ سایت شما می آید، امیدوار است که بتواند  به یک سوال خود پاسخ دهد، یک راه حل مناسب برای مشکلش پیدا کند یا یک پروسه ای را تکمیل کند. هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، بازدیدکنندگان سایت راحتتر و آسان تر کار خود را انجام می دهند. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت فروشگاه اینترنتی فروش کفش دارید ، می توانید با بهینه سازی وبسایت خود تعداد خرید هایی که توسط بازدیدکنندگان وب سایت شما انجام می شود را افزایش دهید.

هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، سایت تاثیر مثبت خود را بر روی کسب و کار یا هدف شما از ایجاد سایت می گذارد . وب سایت موثر و مفید می تواند درآمد کسب و کار شما را از طریق فروش یا بازدیدکنندگان جدید افزایش دهد . علاوه بر اینکه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ارائه شده پیدا کرده اند نیاز کمتری به پشتیبانی و نیروی انسانی دارد.

بهینه سازی وب سایت| بهینه سازی | سئو | سئو سایت | سئو اصفهان | بهینه سازی وبسایت

 

بهترین ابزارهای تست بهینه سازی وب سایت

اقدامات و ابزارهای مختلفی برای انجام بهینه سازی وب سایت وجود دارد. هر علمی تاثیر خود را روی سایت می گذارد. برای تشخیص اینکه کدام عمل و اقدامات بر بهینه سازی سایت تاثیر مثبت داشته است باید تست شود. یکی از این ابزارها تست A/B است.

تست A/B این امکان را فراهم می آورد که نسخه بهینه سازی شده سایت را در برابر سایت اصلی خود آزمایش کنید تا ببینید آیا این اقدام عملکرد وب سایت شما را بهبود می دهد یا باعث آسیب به آن می شود. با تکرار این فرایند وب سایت نرخ تبدیل آن افزایش می یابد.

-Optimizely:  هنگامی که Optimizely بر روی  وبسایت شما نصب شده باشد، می توانید بدون نیاز به دانستن کدنویسی و یا درخواست از تیم طراحی سایت خود برای ایجاد تغییرات، به همان اندازه آزمایش های بهینه سازی را تنظیم کنید.

UNBOUNCE – Unbounce یک پلت فرم تست صفحه فرود است که این امکان را فراهم می کند که به سرعت صفحه های فرود مختلفی را  ایجاد و تست کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند.

 – VISUAL WEBSITE OPTIMIZER : یکی دیگر از ابزارهای شناخته شده VWO است که در آن می توان  تست A/B را بر قسمت های مختلف سایت اعمال کرد.

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وبسایت , سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو و بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()