نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله میخواهیم به معرفی ۲۰۵ مورد از فاکتورهای سئو و میزان تأثیر هر یک از فاکتورها را بر روی دامنه سایت و جایگاه وب سایت در نتایج جستجو، بپردازیم که میزان تاثیر گذاری این فاکتورها در طول زمان در حال تغییر بوده و متفاوت است. فاکتورهای سئو۱ – عمر دامنه مت کاتز (Matt Cutts) به عنوان مدیر ارشدکمپانی گوگل ادعا می کند که عمر دامنه تأثیر گذار نیست و تفاوت بین دامنهای با عمر ۶ ماه با دامنهای با عمر یک سال خیلی زیاد نیست. ۲ – وجود کلمات کلیدی در نام دامنه این مورد مثل گذشته آنقدر تاثیر گذار نمی باشد اما همچنان وجود کلمه کلیدی در دامنه سایت باعث افزایش رتبه سایت می شود. ۳ – کلمه کلیدی اولین لغت دامنه سایت هایی که دامنه ی آنها با کلمه کلیدی شروع می شود شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه ی بالا را دارند . ۴ – زمان انقضای دامنه زمان انقضای دامنه به معنی مداوم بودن فعالیت سایت است و ممکن است بتواند به سئو کمک کند. ۵ – بودن کلمات کلیدی در زیر دامنه ها وجود کلمات کلیدی در نام زیر دامین می تواند رتبه بندی سایت را افزایش دهد. ۶ – تاریخچه دامنه سوابق یک وب سایت و مشخصات مالک های آن توسط گوگل بررسی و مجدد تنظیم میشود که این مساله ممکن است باعث از کار افتادن بک لینک هایی که به دامنه اشاره دارند شود . ۷ – دامنه مطابقت یافته ( EMD ) این کلمه مخفف Exact Match Domain می باشد. یعنی دامنه ای که نام آن دقیقا با کلمه کلیدی هدف مطابقت دارد که باعث افزایش رتبه ی وب سایت می شود. ۸- اطلاعات عمومی در برابر اطلاعات خصوصی WHOIS هویز اطلاعاتی است که به واسطه آن مالک دامنه مشخص می شود و ممکن است گوگل قلمداد کند مالک دامنه قصد پنهان کردن چیزی را دارد. ۹ – جریمه کردن شخص درصورتی که گوگل شخصی را به عنوان اسپمر شناسایی کند ، وب سایت های دیگر آن شخص را بررسی و جریمه خواهد کرد. ۱۰ – پسوند دامنه ( TLD ) داشتن دامنه سطح بالای کشوری ، باعث افزایش رتبه آن سایت در کشور خودش می شود. مثلاً IRدر ایران . خوب است بخوانید: ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان فاکتورهای سئو و ارتباط آن با صفحه (on page seo)۱۱ – کلمات کلیدی داخل عنوان عنوان صفحه یکی از مهمترین سیگنالهای سئو بوده و نقش مهمی در بالا بردن سئو داخلی دارد. ۱۲ – عنوان های شروع شده با کلمه کلیدی بر اساس تحقیقات سایت MOZ ، تگ های عنوانی که کلمات کلیدی در ابتدا هستند به نسبت تگ های عنوانی که کلمات کلیدی در انتها هستند رتبه بالاتری دارند. ۱۳ – کلمات کلیدی در توضیحات متا گوگل از متا تگ به عنوان یک عامل مستقیم استفاده نمی کند. لیکن استفاده از کلمات کلیدی در تگ متا باعث بالارفتن رنکینگ سایت می شود. ۱۴ – بودن کلمات کلیدی در تگ H1 استفاده از کلمات کلیدی در تگ H1 از عوامل بالا رفتن رتبه سایت می باشد. ۱۵ – تعداد دفعات تکرار یک واژه ( TF-IDF ) استفاده از کلمات کلیدی و تکرار آن ، در نتیجه جستجو و صفحه وب موثر است . ۱۶ – طول محتوا محتوای با کلمات بیشتر نسبت به محتوا و مقالات سطحی و کوتاه ، موضوعات بیشتری را در صفحه جستجو پوشش خواهد داد و از فاکتورهای سئو محسوب میشود. ۱۷ – تراکم کلمات کلیدی این موضوع مثل گذشته تاثیرگذار و مهم نیست اما ممکن است گوگل از کلمات کلیدی برای تعیین موضوع وب سایت استفاده کند. ۱۸ – مفهوم نهفته در کلمات کلیدی موجود در محتوا ( LSI ) در برخی مقالات و محتواها ممکن است از لغات دوپهلو و با معانی متفاوت استفاده شده باشد که باید به گوگل در درک صحیح معنی لغات کمک کرد. مثلا apple هم به معنای سیب است و هم اینکه اسم یک کمپانی میباشد . ۱۹ – کلمات LSI در عناوین و توضیحات متا استفاده از کلمات LSI در تگ عنوان یا تگ توضیحات به گوگل کمک کند تا تفاوت بین کلمات مترادف را تشخیص دهد. ۲۰ – سرعت بارگذاری صفحه با HTML سرعت بارگذاری صفحات سایت به عنوان یک فاکتور مهم در رتبه بندی دو موتور جستجوی گوگل و بینگ بوده و عنکبوت های موتور قادر به تخمین سرعت بارگذاری صفحات می باشند. ۲۱ – محتوای کپی محتوای کپی شده و تکراری یک امتیاز منفی برای سایت محسوب می شود. ۲۲ – تگ Rel=Canonical با استفاده از این تگ میتوان از تشخیص اشتباه گوگل مبنی بر تکراری بودن محتوای صفحه جلوگیری و از جریمه شدن وب سایت پیشگیری نمود. ۲۳ – سرعت بارگذاری صفحه با کروم گوگل با استفاده از داده های کروم می تواند سرعت بارگذاری صفحه را محاسبه نماید. ۲۴ – بهینه سازی تصاویر تصاویر از طریق نام فایل، متن Alt، عنوان، توضیحات و موضوع ، سیگنال های مرتبط مهمی را به موتورهای جستجو ارسال کرده و نتایج جستجوی قابل قبول تری خواهیم گرفت. ۲۵ – بروز رسانی محتوا گوگل صفحاتی که محتوایشان بروز رسانی می شود را پسندیده و در نتایج جستجو تاریخ آخرین تغییر مطلب را نمایش میدهد . ۲۶ – درصد بروزرسانی محتوا چه مقدار از محتوای یک صفحه تغییر میکند نیز برای گوگل مهم است . مثلا تغییر در چند کلمه یا عوض کردن و اضافه کردن چند پاراگراف به محتوای صفحه وب. ۲۷ – مقدار به روزرسانی های قبلی مقدار بروزرسانی نیز در رنکینگ آپدیت محتوا نقش بسزایی خواهد داشت. اینکه در طول زمان چند بار این صفحه یا محتوا آپدیت شده است ؟ روزانه ، هفته ای ، سالیانه یا ۵ سال یکبار . ۲۸ – جایگاه کلمات کلیدی به کار بردن کلمه کلیدی در ۱۰۰ کلمه اول ، فاکتور ارتباطی تاثیرگذاری در گوگل بوده و باعث بالا رفتن سئو سایت می شود . ۲۹ – کلمات کلیدی داخل تگ های H2 و H3 کلمات کلیدی در تگ های H3 و H2 بعنوان سیگنال ارتباطی ضعیف اما تاثیرگذار عمل کرده و به گفته جان مولر (کارمند گوگل) تگ های عنوان در HTML به ما در درک ساختار صفحه کمک می کند . ۳۰ – ترتیب کلمات کلیدی تطابق کامل کلمات کلیدی کاربر با کلمات کلیدی موجود در محتوای صفحه عموماً رنک بهتری نسبت به جملات مشابه میگیرد . ۳۱ – کیفیت لینک های خارجی Outbound Links)) به عقیده متخصصان سئو ، لینک دادن به سایت های معتبر به بالا رفتن رتبه آن کمک می کند. ۳۲ – چگونگی استفاده از لینک های خارجی با توجه به الگوریتم Hill Top ،گوگل بعد از تایید یک سایت بعنوان مرجع معتبر ، صفحاتی که به آنها لینک داده شده شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل دارند. بعنوان مثال : شما یک صفحه درباره ماشین دارید که به یک صفحه خارجی درباره فیلم لینک داده اید . گوگل میتواند با این لینک متوجه شود که صفحه شما درباره فیلمی درباره ماشین است نه خود ماشین . ۳۳ – قواعد دستوری و املایی برخلاف نظر مت کاتز ، به کارگیری صحیح گرامر و املا، از سیگنال های کیفیت در سئو محسوب می شود. ۳۴ – محتوای غیر کپی گوگل به سایت هایی که محتوای صفحات آنها کپی شده و تکراری است رتبه خوبی نخواهد داد و ممکن است اصلا بک لینک نشوند. ۳۵ – محتوای تکمیلی مفید محتوای تکمیلی مفید یکی از مواردی است که کیفیت سایت و صفحات آن را به خوبی نشان می دهد. استفاده از مبدل های ارز، ماشین حساب بهره وام و دستورالعمل های تعاملی نمونه هایی از محتوای تکمیلی مفید محسوب می شوند. ۳۶ – تعداد لینک های خارجی ۳۷ – چند رسانه ای بودن ۳۸ – تعداد لینک های داخلی که به یک صفحه اشاره دارند تعداد لینک های داخلی صفحات شما، بیانگر اهمیت آن صفحه نسبت به سایر صفحات می باشد. ۳۹ – کیفیت لینک های داخلی اشاره شده به صفحه لینک های داخلی صفحات معتبر سایت شما ، کیفیت بالاتر و تاثیر قویتری دارند. ۴۰ – لینک های شکسته ( broken links ) وجود این نوع لینک ها اعتبار سایت را کاهش داده و می تواند به سئوی سایت آسیب برساند. ۴۱ – میزان خوانایی صفحات : گوگل میزان خوانایی صفحات یک سایت را تخمین می زند و عقیده دارد هرچه سایت از ساده ترین زبان و ساختار جمله بندی استفاده کند بطوری که همه مردم بتواند آن را مطاللعه و درک کنند ، به رتبه بندی بهتر سایت کمک میکند. ۴۲ – لینک های وابسته لینک های وابسته به سایت آسیب نمیرساند، اما وجود تعداد زیاد این لینک ها باعث می شود گوگل کیفیت سایت را بررسی کرده و درصورتی که سایت دارای محتوا سبک و کم کیفیت باشد آن را جریمه میکند. ۴۳ – ارورهای HTML و اعتبار سنجی W3C داشتن ارورهای HTML زیاد ممکن است نشان دهنده سایت بی کیفیت باشد . ۴۴ – تاثیر اعتبار دامنه بر صفحه سایت سایت هایی که دارای دامنه معتبر هستند نسبت به سایت هایی که از دامنه هایی با اعتبار کمتر برخوردارند، رتبه بندی بالاتری دارند. ۴۵ – درجه بندی صفحه خدمات و محتواهای مفید و باکیفیتی که در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می دهیم باعث افزایش اعتبار سایت می شود که این موضوع به بالاتر بردن رتبه پیج رنگ صفحات کمک بسزایی میکند . ۴۶ – طول URL براساس مطالعات انجام شده ، هرچه طول URL کوتاه تر باشد قابلیت دیده شدن صفحه بیشتر و نتایج جستجوی بهتری خواهیم گفت. ۴۷ – مسیر URL صفحاتی که به صفحه اصلی نزدیکترند از اعتبار بیشتری برای رتبه بندی برخوردارند. ۴۸- ویراستار انسانی ۴۹ – دسته بندی صفحه ۵۰ – تگ وردپرس ۵۱ – کلمات کلیدی در URL یکی دیگر از سیگنال های مرتبط، کلمات کلیدی در لینک URL است. ۵۲ – رشته URL دسته های موجود در رشته URL توسط گوگل خوانده می شود و ممکن است نشان دهنده مضمون صفحه باشد. طراحی اپلیکیشن اصفهان ارائه دهنده اپلیکیشن اندروید ۵۳ – منابع و مراجع ذکر منابع و مراجع مانند کاری که مقالات پژوهشی انجام می دهند می تواند نشانه کیفیت صفحه مورد نظر باشد. گوگل عنوان کرد که بازدید کنندگان در هنگام جستجو باید به منابع توجه خاصی داشته باشند. این موضوع در مورد منابع معتبر از اهمیت برخوردار است. با این حال گوگل اشاره نکرده که در این زمینه از لینک های خارجی استفاده کنند. ۵۴ – فهرست شماره دار و نشان دار ۵۵- اولویت صفحات در نقشه سایت اولویتی که به یک صفحه از طریق فایل Sitemap.xml داده می شود ممکن است بر روی رتبه بندی تأثیر بگذارد. ۵۶ – تعداد زیاد لینک های خارجی ۵۷ – تعداد کلمات کلیدی فرعی در رتبه بندی ۵۸ – عمر صفحه گرچه گوگل محتوای جدید را ترجیح می دهد، اما هر چه عمر صفحه ای که به طور منظم به روز می شود بیشتر باشد به صفحات دیگر ترجیح داده می شود. ۵۹ – چیدمان کاربر پسند ۶۰ – دامنه پارک شده به روز رسانی گوگل در دسامبر ۲۰۱۱ قابلیت نمایش دامنه های پارک شده را کاهش داد. ۶۱ – محتوای مفید گوگل محتوای با کیفیت و مفید را تشخیص می دهد. ۶۲ – محتوای هر سایت باید منحصر به فرد و باارزش باشد. ۶۳ – صفحه تماس با ما ۶۴ – دامنه مطمئن/ رتبه اعتماد ۶۵ – ساختار سایت با خدمات طراحی سایت آشنا شوید ۶۶ – به روزرسانی سایت بسیاری از متخصصان سئو معتقدند به روزسانی سایت به ویژه اضافه کردن مطلب جدید به سایت، یک فاکتور مهم در رتبه بندی به شمار می رود. با این حال اخیراً گوگل، الگوریتم “فراوانی انتشارات” را تکذیب کرده است. ۶۷ – تعداد صفحات سایت تعداد صفحات سایت ،یک فاکتور ضعیف در اعتبار سایت میباشد . یک سایت بزرگ با استفاده از تعداد صفحات میتوان از سایت های کوچک تمیز داده شد . ۶۸ – وجود نقشه سایت نقشه سایت به موتور جستجوی گوگل کمک می کند صفحات را راحت تر و کامل تر اندیس گذاری کرده و قابلیت دیده شدن آن را افزایش دهد. ۶۹ – فعال بودن سایت خرابی مداوم سایت به دلایل تعمیرات و یا مسائل مربوط به سرور می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد و در صورت عدم رفع آن حتی منجر به حذف اندیس گذاری شما شود و از دیگر فاکتورهای سئو می باشد. ۷۰ – موقعیت سرور سرور سایت هر چقدر به کاربران نزدیک تر باشد بهتر است . اگر سایت شما فقط از ایران ورودی میگرید از سرورهای داخلی استفاده کنید . معرفی ادامه فاکتورها در پست بعد… با سئو اصفهان نیز آشنا شوید. :: برچسبها: فاکتورهای سئو , سئو اصفهان , سئو , سئو سایت , قالب سئو , سئو کلاه سفید , آموزش سئو , سئو و بهینه سازی سایت , :: بازدید از این مطلب : 70 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
بازاریابی محتوا یا Content marketing موضوعی است که اخیراً بسیار در مباحث بازاریابی و فرایند جذب به کار می رود. بازاریابی محتوا به تکنیک ها و روش هایی گفته می شود که با تولید و به اشتراک گذاری محتوا ، علاوه بر حفظ مشتریان قبلی ، مشتریان جدید را هم بدست آورد. محتوا در بازاریابی محتوا می تواند شامل صوت، تصویر، فیلم، کتاب، مقاله و …. باشد. روند کار به این صورت است که با تهیه محتوای ارزشمند به برقراری رابطه و تعامل با مخاطبان هدف انجام گیرد. تهیه محتوای منحصر به فرد و مطابق با سلیقه مخاطبان آن می تواند نقش بسیار موثری در فرایند جذب و پذیرش شما داشته باشد. خدمات مختلف طراحی سایت را بشناسید تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات
با طراحی اپلیکیشن اصفهان ، اپلیکیشن اندروید داشته باشید. اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا می تواند در سئوی سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد. سئو اصفهان را بخوانید. تکنیک های بازاریابی محتوا
:: برچسبها: بازاریابی محتوا , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو ارزان , سئو و بهینه سازی , رتبه یک گوگل , سئو قالب , :: بازدید از این مطلب : 70 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان ، کلید واژه ای است که وب سایت های متعددی در جهت جذب مشتریان به کار می برند و از این طریق کاربران علاقه مند به راه اندازیکسب و کار های اینترنتی را با عبارت های وسوسه آمیزی چون رایگان و …. به وب سایت خودشان هدایت می کنند . ساخت فروشگاه اینترنتی رایگاناما آیا واقعا ساخت فروشگاه اینترنتی کاملا رایگان ، امکان پذیر است ؟ یک فروشگاه اینترنتی چه پارامترهایی برای راه اندازی یک کسب و کار مطمئن اینترنتی را دارد ؟ برای اینکه پاسخ سوالات فوق را بدانیم بهتر است کمی به عقب تر بازگردیم و بدنبال پاسخ سوالات زیر باشیم : سوال : هدف از ساخت فروشگاه اینترنتی چیست؟ جواب کوتاه و مشخص است :
خیلی عالی شد…حالا بر اساس اهداف فوق برنامه ریزی می کنیم . هدف اول از ساخت فروشگاه اینترنتی اطلاع رسانی است : هدف دوم در ساخت فروشگاه اینترنتی جذب مشتریان جدید است : این جاست که مفهوم سئو پیش می آید . هدف اول از ساخت فروشگاه اینترنتی اطلاع رسانی است : در قدم اول نیاز به راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی یا اپلیکیشن فروشگاهی برای معرفی محصولات خود داریم .تا مخاطبان و علاقمندان به محصول و یا خدمت خودمان را به آنجا دعوت کنیم. هدف دوم در ساخت فروشگاه اینترنتی جذب مشتریان جدید است : این جاست که مفهوم سئو پیش می آید . مقاله سئو اصفهان را بخوانید . یک مثال: فرض کنید شما یک شرکت فناوری اطلاعات هستید، که در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کنید . تصور کنید فردی بدون آشنایی با شما و از طریق مرورگر خود در گوگل کروم یا فایرفاکس به دنبال شرکتی است که طراحی سایت خود را به آن بسپارد. و به همین منظور کلمه کلیدی طراحی سایت یاطراحی اپلیکیشن فروشگاهی را جستجو می کند . در این حالت اگر مرورگر ، وب سایت شرکت شما را در نتایج ارائه شده نمایش دهد گوییم که سایت شما سئو شده است . اما نکته اساسی همین جاست و در واقع سرآغاز شروع موضوع ماست. سوال : چه کار کنیم تا موتور های جستجو وب سایت ما را در صدر نتایج جستجوکنندگان نمایش دهد ؟ چرا و چگونه موتورهای جستجو از میان هزاران وب سایت با فعالیت های مشابه موجود سایت شما را در صدر نتایج نشان می دهد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است با پارامترهای موتورهای جستجوگر آشنا شوید .
در واقع یک موتور جستجو جهت رتبه بندی سایت و نمایش جستجوی خود ، به طور مثال ۲۰ پارامتر را مشخص کرده است. سپس وب سایت را بر اساس این پارامترها ارزیابی نموده و امتیاز دهی می کند و در نهایت در هنگام درخواست یک کاربر ، وب سایت ها را ، به ترتیب بالاترین امتیازی که اخذ نموده اند در صفحات جستجو نمایش می دهد. برخی از پارامترهای مورد توجه موتورهای جستجو : رعایت استانداردهای اصولی درج محتوا از قبیل وجود کلمات کلیدی در عنوان صفحه و مقالات ، چگالی مناسب کلمات کلیدی ،استفاده از برچسب ها و ... تعداد صفحات وب سایت ساختار وب سایت به روز بودن مطالب وب سایت درج مطالب اختصاصی در وب سایت ( کپی نبودن مطالب )
نام دامنه
عمر دامنه هاست مناسب و معتبر میزان بازدید از وب سایت
نحوه پیاده سازی وب سایت و ... هدف ما جذب مشتریان جدید برای یک فروشگاه اینترنتی بوده و مشخص شد که این مفهوم از طریق بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جستجو محقق می شود . و همچنین فهمیدیم که به این منظور لازم است که استاندارد های موتورهای جستجو را برروی وب سایت خود پیاده سازی کنیم . نکات مهم سئو در ۲۰۱۸ را نیز بخوانید .
در این جا می خواهیم به بررسی ۲ مورد از پارامترهای مهم در رتبه بندی گوگلبپردازیم : ۱- هاست مناسب و معتبر : پارامترهای یک هاست مناسب و معتبر کاملاً مشخص است (میزان در دسترس بودن ، امکانات امنیتی ، امکانات ذخیره سازی و بازیابی ، سرعت منابع سخت افزاری و…) ۲- نحوه پیاده سازی : در این جا منظور ما پیاده سازی وب سایت توسط سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند جوملا و وردپرس است . بنابراین تهیه یک فضای هاست مناسب با ویژگی های بالا قطعاً مستلزم پرداخت هزینه است . ساخت فروشگاه اینترنتی در بستر مدیریت محتوای رایگان وردپرس بدون استفاده از قالب های فروشگاهی آماده مستلزم داشتن اطلاعات متوسط برنامه نویسی است . نکته اساسی که باید دقت کنیم :
بسیار واضح است که تهیه یک قالب آماده مناسب با فعالیت ما قطعاً مستلزم پرداخت هزینه است . در نهایت آخرین هدفی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته ایم ، توسعه کسب و کار می باشد . نتیجه گیریاگر مطالب فوق را به دقت مطالعه کرده باشید شما هم با من موافق خواهید بود که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی رایگان و یا یک فروشگاه اینترنتی رایگان در سطح یک شعار فریبنده خواهد بود و چه بسا یک فرد به دلیل ضعف های بنیادی یک فروشگاه اینترنتی رایگان و تلاش های بسیار و بی ثمر که برای آن می کشد به راحتی از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق منصرف می شود . :: برچسبها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان , :: بازدید از این مطلب : 45 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در سال ۲۰۱۸ با ارتقاء مرورگر ها ، در زمینه ی طراحی سایت هم پیشرفت های زیادی بوجود آمد که باعث بهینه تر شدن وب سایت و جذاب تر شدن رابط کاربری سایت ها شد که ما میخواهیم در ادامه به معرفی نکات طراحی سایت در ۲۰۱۸ بپردازیم. خوب است بخوانید : طراحی اپلیکیشن اصفهان طراحی سایت در ۲۰۱۸۱-سایه و عمق بدهید .استفاده از سایه ها چیز جدیدی نیست اما با پیشرفت مرورگر ها ، طراحان وب سایت بیشتر از همیشه با سایه ها بازی می کنند تا عمق و توهم یک دنیای فراتر از صفحه را ایجاد کنند. این روندی است که در سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته و محبوب بوده است. بازی با سایه ها یک اثر شگفت آور و همه جانبه را ایجاد می کند که نه تنها زیبایی یک صفحه وب را افزایش می دهد بلکه باعث تاکید بر تجربه کاربری (UX) هم می شود. به عنوان مثال استفاده از سایه های نرم و ظریف برای تعیین یک لینک یک ایده جدید نیست بلکه ترکیب آنها با شیب رنگی پر جنب و جوش بیشتر در آن حالت سه بعدی بوجود می آورد و تاثیر سایه ها قدیمی را افزایش می دهد. سایت خود را سئو کنید. سئو اصفهان ۲-از رنگ های اشباع شده استفاده کنید.سال ۲۰۱۸ سالی برای رنگ های اشباع شده است.در حالی که در گذشته بسیاری از مارک ها و طراحان با رنگ های ایمن وب ، طراحی خود را انجام میدادند اما این روش موثر ترین روش برای تولید رنگهای جدید است که تمام صفحه نمایش ها قادر به نمایش دادن آن ها هستند. ۳-تصاویر را سفارشی کنید.تصویرها عالی و رسانه های متنوع برای انتقال پیام هستند که به صورت دوستانه یک عنصر سرگرم کننده برای یک سایت می باشند. صاحبان وب سایت های با تجربه می توانند تصاویری پر از شخصیت و متناسب با تنوع نام تجاری داشته باشند و با این روش نام برند خود را در جهان پر رنگ تر کنند. ۴-تایپوگرافی بزرگ و جسورانه استفاده کنید.تایپوگرافی همیشه یک ابزار بصری قدرتمند که قادر به ایجاد شخصیت و تحریک احساسات بوده است . که در نهایت می تواند اطلاعات مهم را به مخاطب انتقال دهد.به طور خلاصه برای صفحات وب هدرها عناصر کلیدی seo هستند و به منظور سفارش اطلاعات برای دیده شدن ، توسط خوانندگان کمک می کنند.طراحان از این مزیت با استفاده از صفحات وب با سربرگ های بزرگ و تاثیرگذار استفاده می کنند . ۵-استفاده از طرح های نا متقارن و شکستهیک تغییر بزرگ در سال ۲۰۱۷ معرفی طرح های نا متقارن و شکسته بود و این روند همچنین در سال ۲۰۱۸ پا بر جا و قوی تر خواهد شد . جذابیت طرح های نا متقارن به این است که آن را منحصر به فرد و متمایز از دیگر چیز ها نشان می دهد. سایت خود را با طراحی سایت در اصفهان پیاده سازی کنید. ۶-استفاده از انیمیشن و تصاویر متحرک :با پیشرفت تکنولوژی مرورگرها ، وب سایت های بیشتری از تصاویر متحرک استفاده میکنند و راه های جدیدی مانند انیمیشن ها را در اختیار کاربران قرار می گذارند. بر خلاف انیمیشن های بزرگ ، انیمیشن های کوچکتر برای جذب بازدید کننده در کل تجربه ی مفیدی است . به عنوان مثال قرار دادن حالت شناور و متحرک بر روی لینک ها ، که باعث جذابیت وب سایت می شود. با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید .
:: برچسبها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت حرفه ای , آموزش طراحی سایت , طراحی سایت , :: بازدید از این مطلب : 52 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله میخواهیم از اشتباهات در طراحی سایت که باعث تجربه کاربری نا مناسب می شود صحبت کنیم : همه طراحان حرفه ای وب سایت ، اهمیت قابل دسترسی بودن و قابلیت استفاده آسان در وب سایت را خوب درک کرده اند . امروزه وب سایت هایی که قابلیت استفاده آسان را دارند مورد توجه کاربران واقع می شوند و باعث رضایت کاربران از آن سایت می شود . اما رعایت نکردن بعضی از نکات در طراحی وب سایت باعث آزار کاربران می شود که ما به ۶ مورد از اشتباهات در طراحی سایت در ادامه می پردازیم : ۶ مورد از اشتباهات در طراحی سایت۱-طراحی Hyperlink هایی که میتوان به راحتی بر روی آن ها کلیک کرد :استفاده از Hyperlink هایی که فضای کوچکی دارند باعث کاهش دقت در انتخاب لینک شده . از این رو باید فضایی که برای کلیک بر روی یک لینک در نظر گرفته می شود از اندازه ی مناسب بر خوردار باشد . در اینجا مثال هایی از لینک های کوچک هستند که کلیک کردن بر روی آن ها سخت تر است : این مورد اغلب در وب سایت هایی یافت می شود که دارای لیست های طولانی از اقلام هستند . برای مثال محصولات یک فروشگاه یا تصاویر در یک گالری . استفاده از صفحه بندی برای این منظور حساس است زیرا نمایش موارد بیش از حد باعث کم شدن سرعت بارگذاری و کاهش سرعت پردازش آن ها می شود .
۳-عنوان های تکراری در صفحات :عنوان هر صفحه وب مهم است عناوین صفحه قطعه ای از متن هستند که بین تگ title در بخش head کد html ما نوشته میشود . گاهی اوقات افراد برای ایجاد یک عنوان از عناوین تکراری استفاده میکنند که این یک اشتباه است زیرا یک عنوان خوب به بازدیدکنندگان شما اطلاعات زیادی در مورد آنچه در این صفحه وجود دارد می دهد . داشتن عنوان های مناسب باعث میشود که کاربران دریابند که آیا در صفحه ی مناسب هستند یا نه ! به خاطر داشته باشید که این عناوین فقط در بالای پنجره ی مرورگر نمایش داده نمی شوند بلکه در صفحات موتور جستجو نیز نمایش داده میشوند . هنگامی که گوگل لیستی از نتایج جستجو را نشان می دهد کاربران عنوان صفحه را می بینند تا مشخص شود کدام صفحه چه محتوایی دارد . ۴-محتوایی که برای اسکن دشوار است :برای اطمینان از اینکه وب سایت شما قابل استفاده است باید طراحی خوبی داشته باشید . باید بدانید که در واقع افراد چگونه وب سایت شما را مشاهده می کنند . از اینکه بازدیدکنندگان از بالا تا پایین وب سایت شما را بخوانند خوشحال نباشید . این رفتار باعث خستگی در کاربر می شود و معمولا مردم هم نمی پسندند که وب سایت را از بالا تا پایین بخوانند برای حل این مشکل باید چند نقطه تمرکز داشته باشید . نقاط متمرکز بخش هایی از صفحه هستند که می توانند توجه بازدید کننده را جلب کنند.این نقاط را با رنگ های قوی، کنتراست و فونت بزرگ میتوان به دست آورد و همچنین میتوان از تصاویر و آیکن در کنار متن استفاده کنید تا این مناطق حتی از لحاظ بصری بیشتر دیده شوند . ۵-افزودن راه ارتباطی بین شما و مخاطبین وب سایت :اگر میخواهید وب سایت موفق داشته باشید باید راهی برای ارتباط با مخاطبین خود بگذارید تا مشتریان وفادار جذب کنید . به سرعت پاسخ دادن به سوالات مردم و حل مشکلات خود ، نه تنها به معنی این است که شما خدمات خوب به مشتری می دهید بلکه به این معنی است که شما مراقب مشتریان و بازدیدکنندگان خود هستید و از آن ها قدردانی می کنید . ۶-اضافه کردن جعبه ی جستجو در وب سایت :بسیاری از مردم به محض ورود به سایت شروع به جستجوی موضوع خود میکنند از این رو داشتن یک ابزار جستجو در وب سایت امری ضروری به حساب می آید برای مثال وب سایت های علمی نیاز به یک ابزار جستجو برای جستجوی مقالات علمی خود و وب سایت های فروشگاهی برای جستجوی محصولات و کالا ها دارند . داشتن ابزار جستجو کار سختی نیست کافیست کد زیر را در وب سایت خود وارد کنید و به جای آدرس سایت ما در قسمت hidden سایت خود را بنویسید . کد مخصوص موتور جستجوی گوگل : <form action=”http://www.google.com/search” method=”get”> <fieldset> <input type=”hidden” name=”sitesearch” value=”newthink24.com” /> <input type=”text” name=”q” size=”31″ maxlength=”255″ value=”” /> <input type=”submit” value=”Google Search” /> </fieldset> </form> و برای موتور جستجوی یاهو کد زیر را بنویسید : <form action=”http://search.yahoo.com/search” method=”get”> <fieldset> <input type=”hidden” name=”vs” value=” newthink24.com ” /> <input type=”text” name=”p” /> <input type=”submit” value=”Yahoo Search” /> </fieldset> </form> با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید . :: برچسبها: طراحی سایت ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت اصفهان، طراحی سایت در اصفهان، طراحی سایت اینترنتی، طراحی سایت شرکتی , :: بازدید از این مطلب : 42 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوگر اینترنتی از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی وبسایت ها استفاده می کند که در این مقاله به معرفی مهمترین الگوریتم های گوگل می پردازیم . معرفی انواع الگوریتم های گوگلالگوریتم پنگوئن :وظیفه ی این الگوریتم جلوگیری از روش های لینک سازی کلاه سیاه و نمایش اسپم است . بعد از ساخت این الگوریتم به مرور زمان سایت های بی کیفیت و بدون محتوا و اسپمر به فراموشی سپرده شدند . عملکرد این الگوریتم به این صورت است که فیلتری بر روی همه ی وبسایت ها اعمال می کند که بر اثر گزارش کاربران نسبت به اسپم بودن سایت شما ، وبسایت شما را جریمه میکند . این الگوریتم به گونه ای عمل می کند که حجم زیادی از بک لینک ها به سمت یک صفحه ی خاص را غیر طبیعی ارزیابی میکند و با مشاهده ی چنین چیزی اقدام به فیلتر کل دامنه میکند که البته کارشناسان سئو بعد از ارائه نسخه ی ۴ این الگوریتم اذعان داشته اند که میزان سختگیری کاهش یافته و گوگل کل دامنه رو به خاطر یک صفحه مشکل فیلتر نمیکند . الگوریتم پاندا :وظیفه ی این الگوریتم به منظور جلوگیری از انتقال وبسایت های بی محتوا به صدر نتایج گوگل است. این الگوریتم بر روی محتوای تکراری ، محتوای ضعیف ، محتوای دزدیده شده ، محتوای کم و تبلیغات زیاد نسبت به محتوا تمرکز دارد . زمانی که الگوریتم پاندا ما را جریمه میکند وبسایت ما با افت شدید ترافیک مواجه میشود برای رهایی از جریمه ی پاندا باید درخواست بخشش از طریق وبمستر گوگل کنید . برای جلوگیری از جریمه ی پاندا باید تمرکز خود را بر روی محتوا گذاشت . محتوای تکراری را حذف کنید و به تهیه ی محتوای با کیفیت و اورجینال بپردازید . خوب است بخوانید : سئو اصفهان الگوریتم مرغ مگس خوار :این الگوریتم برای بهبود جستجو و رسیدن به نتایج بهتر کاربران معرفی شده است . این الگوریتم به دلیل سرعت و دقت از مهمترین صفات مرغ مگس خوار می باشد این الگوریتم سعی بر این دارد که علاوه بر سرعت در جستجو با دقت بیشتری نتایج جستجو را به کاربران نمایش داد . در گذشته نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی بود اما با الگوریتم مرغ مگس خوار با جستجوی یک کاربر ، نتایج مترادف و مربوط به آن جستجو هم ، با سرعت بالا و دقت بیشتر برای کاربر نمایش داده می شود . با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید . الگوریتم کبوتر :یکی از جدیدترین الگوریتم های گوگل است که میتوان آن را جستجو بر مبنای موقعیت جغرافیایی تعریف کرد . به این معنی که شما اگر در آمریکا هستید و به دنبال یک رستوران می گردید این الگوریتم نزدیک ترین رستوران را به شما پیدا میکند و در نتیجه ی جستجو شما نمایش می دهد . البته این الگوریتم هنوز برای زبان فارسی طراحی نشده است اما در آینده ی نزدیک شاهد عملکرد این الگوریتم بر روی زبان فارسی هم خواهیم بود . :: بازدید از این مطلب : 46 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در ابتدا باید پرسید که دامنه چیست ؟به آدرس سایت ها دامنه گفته می شود مانند www.newthink24.com که نام دامنه newthink24 و پسوند آن com. می باشد. انواع دامنه وبسایت و کاربرد آن ها :
دامنه های ir. که دامنه ی ایرانی است و ثبت آن توسط افراد مقیم ایران صورت میگیرد.
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , دامنه سایت , دامنه , :: بازدید از این مطلب : 58 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
چگونه از شبکه اجتماعی خود برای افزایش بازدید سایت استفاده کنیم؟قدم اول اینکه اجازه دهید تا کاربران وبسایت شما توسط اکانتهای شبکه های مجازی مانند فیسبوک، گوگل پلاس و … وارد سایت شما شوند. این امر باعث میشود تا نیاز به ثبت نام جدید و یا فراموش نمودن رمز عبور کاهش یابد و مخاطبین وبسایت شما بتوانند با استفاده از اکانت های شبکه اجتماعی به سایت شما وارد شوند که باعث جذب مخاطب می شود. البته لازم به ذکر است که در وب سایت شما این گزینه نباید به تنهایی وجود داشته باشد بلکه گزینه ی ثبت نام از طریق ایمیل هم برای کاربرانی که ممکن است از شبکه های مجازی استفاده نکنند هم وجود داشته باشد. به روشی که سایت auth0.com به کار برده است توجه کنید که ورود از طریق اکانت های Github , Google , Microsoft امکان پذیر است که برای کاربران بسیار جذاب تر نسبت به پر کردن فرم های ثبت نام می باشد.
همچنین به سایت oneall توجه کنید که در سمت چپ، ورود از طریق اکانت شبکه های مجازی را استفاده کرده و در سمت راست از طریق ایمیل به ثبت نام در سایت اشاره می کند.
ارائه سرویس از طریق شبکه اجتماعیپرداخت و یا ارائه ی سرویس های خود از طریق اکانت شبکه اجتماعی میتواند استفاده از سبد خرید را توسط مشتریان کاهش دهد. اگر به کاربران سایت خود اجازه دهید که توسط اکانت شبکه اجتماعی خود عملیات پرداخت را انجام دهند باعث راحتی و جذب مشتریان بیشتر در وبسایت شما میشود. به عنوان مثال به سایت مایکروسافت نگاه بیندازید که برای ورود، به ایمیل یا شماره تلفن یا اکانت skype میتوان استفاده کرد. کاربرانی که اکانت skype داشته باشند به راحتی میتوانند وارد شوند و خرید خود را انجام دهند.
به اشتراک گذاشته شدن وبسایت خود در شبکه اجتماعیبسیاری از کاربران در هنگام خرید به شک می افتند اما زمانی که با گزینه ی شبکه اجتماعی در وبسایت شما رو به رو میشوند راحت تر میتوانند به شما اعتماد کنند.
همچنین میتوان از مشتریان وبسایت خود بخواهید تا تجربه ی خرید از وبسایت شما را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.که خود باعث شناخته شدن برند و وبسایت شما و ایجاد اعتماد در ذهن مردم می شود. زیرا مردم تمایل دارند که از وبسایت هایی خرید کنند که افرادی از قبل تجربه ی خرید از آن سایت را داشته باشند. همچنین میتوانید تعداد لایک های خود و کامنت های رضایت کاربران را در وبسایت خود قرار دهید که مشتریان بیشتری را جذب کنید. شما به این ترتیب میتوانید باعث شوید که مردم به شما اعتماد کنند که این امر اصول اولیه و مهم در تمامی تجارت های آنلاین می باشد. :: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل، شبکه های اجتماعی، , :: بازدید از این مطلب : 31 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در طراحی وبسایت شرکتی باید موارد زیادی را مدنظر قرار داد. به این صورت که باید طراحی وبسایت شرکتی به صورت کاملا رسمی صورت بگیرید،چرا که این مسئله در ذهن کاربران حرفه ای بودن آن شرکت یا سازمان را بوجود می آورد. یک شرکت، ارگان و اداره باید یک وب سایت زیبا و در عین حال رسمی که نیاز کاربرانش را برطرف می کند را داشته باشد. در ادامه به این موضوع به طور کامل میپردازیم.در طراحی وبسایت شرکتی یکی از پارامترهایی که از نظر کاربران اهمیت زیادی دارد اطلاعات درباره شرکت شما است. به همین منظور داشتن یک بخش درباره ی ما یا ارتباط با ما که در آن راه های ارتباطی ، شماره تلفن و اطلاعات مهم وجود داشته باشد امری بسیار مهم است. همچنین میتوان به بخش های مهم شرکت و حتی کارمندان هم نگاهی انداخت به این صورت که اطلاعاتی درباره کارمندان، رزومه ی آن ها و ارتباط از طریق ایمیل با آن ها را در قسمتی از وبسایت قرار داد. در وبسایت های شرکتی برای افزایش آمار بازدیدکنندگان باید بخش هایی از قبیل اخبار ، مقالات و دانشنامه را اضافه کرد که میتواند کاربران را در سایت شما مشغول کند. همچنین برای بعضی از شرکت ها که کالایی را ارائه میدهند باید بخش فروش کالا و یا ارائه خدمات را اضافه کرد تا محصولات خود را به کاربران معرفی کنند و امکان سفارش و خرید کالا هم برای کاربران مقدور سازند. طراحی و دسته بندی دقیق به همراه گرافیک زیبا که کاربران را مجذوب کند مواردی برای موفقیت وب سایت شما است. همچنین میتوان یک جستجوی بسیار پیشرفته را برای جستجوی کالا طراحی کرد تا کاربران بتوانند به دنبال محصول خود را سایت شما باشند. آیتم های مورد نیاز برای طراحی وبسایت شرکتیبه طور کلی میتوان سرویس های یک وبسایت شرکتی را این گونه گفت :
بنابراین اگر مدیرعامل یک شرکت هستید و برای وبسایت آن هنوز اقدامی نکرده اید بر شما لازم است تا یک وبسایت عالی داشته باشید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان مشتری جذب کنید و پیشرفت خود را رقم بزنید. با ثبت درخواست خود برای گروه طراحی سایت اصفهان می توانید، سایت شرکت خود را در کمترین فرصت با بالاترین کیفیت و پشتیبانی داشته باشید. :: برچسبها: طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت رایگان , :: بازدید از این مطلب : 84 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله میخواهیم درمورد Dwell Time و CTR صحبت کنیم.Dwell Time یعنی مقدار زمانی که کاربر روی یک جستجو کلیک میکند و سپس به صفحه جستجو گوگل بر میگردد به این صورت که اگر یک بازه ی زمانی سه الی چهار دقیقه باشد یعنی محتوا مفید بوده است و کاربر توانسته از محتوای سایت استفاده نموده و کمتر ازاین زمان نشان دهنده ی یک نتیجه ی ضعیف است. هدف شما باید نگه داشتن کاربر در سایت خود، با پاسخ دادن به نیاز کاربران از طریق محتوای خوب باشد زمان ماندگاری کاربر از کیفیت وبسایت است و یکی از شاخصه های مهم در سئو به حساب می آید و باعث این میشود که گوگل به این پی ببرد که سایت شما ارزشمند است و باعث بهبود سئو میشود. خوب است بخوانید: سئو اصفهان راه های افزایش Dwell Timeاول از همه سرعت سایت خود را بررسی کنید زیرا اگر وبسایت شما دیر بارگیری شود کاربران ، وبسایت شما را ترک میکنند. برای افزایش سرعت وبسایت باید کم کردن حجم کدها کم کردن حجم عکس ها و فشرده کردن فایل های html و css سپس نگاهی به محتوای واقعی وبسایت خود بیندازید آیا خواندن آن آسان است؟ آیا مطالب شما جالب و مفید است؟ برای بهبود محتوای خود یک نویسنده ی محتوا را استخدام کنید. CTR چیست؟CTR مخفف Click Through Rate به معنی نرخ کلیک کاربر بر روی لینک های جستجو می باشد. با توجه به اینکه رتبه بندی در گوگل بر اساس برسی رفتار کاربران است هرچقدر تعداد کلیک ها برروی وبسایت شما بیشتر باشد باعث افزایش رتبه سایت شما میشود و این عمل جایگاه وبسایت شما را در صفحات گوگل تغییر میدهد. به عنوان مثال اگر یک وبسایتی در صفحه ی سوم گوگل باشد و وبسایتی دیگر در صفحه ی دوم اما میزان CTR وبسایتی که در صفحه ی سوم است بیشتر باشد گوگل به مرور زمان جای این دو سایت را باهم عوض می کند و این عاملی مهم در رتبه بندی سئو است. CTR فقط برای موتور جستجو به کار نمی رود کاربرد دیگر آن گزارش تعداد بازدید بنر های تبلیغاتی شما در شرکت های (Pay Per Click) هم می باشد. برای افزایش CTR باید چه کاری انجام داد؟
( اگر سایت شما از لحاظ ظاهر،محتوا،کیفیت و ارائه خدمات در سطح پایینی باشد،کاربر به مرور زمان وقتی سایت شما را در نتیجه ی جستجو گوگل ببیند دیگر بر روی سایت شما کلیک نمی کند.) :: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , :: بازدید از این مطلب : 57 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله میخواهیم درمورد الگوریتم هوش مصنوعی رنک برین (Rankbrain) گوگل و سپس در مورد چگونگی تاثیر آن بر سئوی سایت صحبت کنیم. Rankbrian یک الگوریتم برای تجزیه و تحلیل جستجوها است که در سال ۲۰۱۵ طراحی و پیاده سازی شد. حال میخواهیم نگاه دقیق تری به این الگوریتم بیندازیمرنک برین یک الگوریتم هوش مصنوعی مبتنی بر تکنیک های یادگیری ماشین برای کمک کردن به گوگل و بهبود نتایج جستجو ها بر اساس رفتار کاربران است. Rankbrain به گوگل کمک میکند تا نتایج جستجو را بهتر درک کند و نتایج مرتبط تر را برای کاربران فراهم کند. اگر rankbrain با جمله ای که نمی داند چیست مواجه شود میتواند معنی را با جملات و کلمات مشابه حدس بزند و آن را برای جستجوهای بعدی بهبود ببخشد. آن را یک ربات در نظر بگیرید که به طور مداوم در حال ارتقا است و قابلیت یادگیری نیاز های جدید کاربران را دارد. چرا الگوریتم رنک برین یا rankbrain ایجاد شد؟
رنک برین چه تاثیری بر سئوی وبسایت ما میگذارد؟یکی از پارامتر های مهم در عملکرد رنک برین Dwel Time یا بازه زمانی که کاربر به دنبال کلمه کلیدی از نتایج گوگل بر روی سایتی کلیک می کند تا زمانی که دوباره برای همان عبارت در گوگل به جستجو بپردازد گفته می شود. و CRT ( Click Through Rate) که به تعداد کلیک هایی که کاربر بر روی یک لینک میکند. نگه داری و تحلیل این پارامترها که متناسب با عملکرد کاربر در بازدید از سایت است عملکرد الگورتیم محسوب می شود. اگر الگوریتم به این نتیجه دست پیدا کند که سایت متناسب با کلمات کلیدی جستجو شده است به آن سایت امتیاز مثبت و در غیر این صورت امتیاز منفی در ارتباط با آن کلمه کلیدی می دهد. برای بررسی تاثیر آن بر سئو فرض میکنیم که یک عبارتی را در گوگل جستجو میکنیم و آن را در صفحه ی ۳ گوگل پیدا میکنیم وقتی بر روی آن لینک کلیک میکنیم rankbrain اعمال ما را مورد برسی قرار میدهد. اگر عبارت خود را در آن وبسایت پیدا کردیم و دیگر در موتور جستجوی گوگل آن را جستجو نکردیم گوگل یک امتیاز مثبت به آن وبسایت میدهد و این امر در دراز مدت با تکرار آن توسط کاربران، وبسایت از صفحه ی ۳ گوگل به صفحه ی ۲ و همینطور به ترتیب به صفحات بالا تر ارتقا میابد. پس بطور کلی می توان گفت رضایت کاربران از سایت است که بر رتبه و جایگاه آن ها در نتایج جستجو تاثیر دارد. با سئو اصفهان آشنا شوید.
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , :: بازدید از این مطلب : 38 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
اولین سوالی که اکثر مشتریان طراحی سایت می پرسند این است که آیا می توانی سایت من را در گوگل اول کنید؟ آیا رتبه یک گوگل برای یک سایت قابل انجام است؟ مطابق اظهارات گوگل پاسخ این است که : هیچ کس نمی تواند رتبه اول را تضمین کند . اما این همه پاسخ نیست. در واقع اول شدن در نتایج گوگل بستگی زیادی به عبارت و یا کلمه کلیدی انتخابی دارد. شما ممکن است در کلمات و یا عبارت هایی با تعداد کلمه بیش از ۳ عدد به راحتی به نتیجه اول گوگل بیایید اما آن عبارت هیچ گونه ارزش و ورود به سایت شما اضافه نکند. کارشناسان گوگل در ادامه توضیحاتشان اینگونه اضافه می کنند که کسب رتبه خوب و نه الزاماً اول در عبارات و کلمات کلیدی با ارزش به مراتب از اول شدن در عبارات بی ارزش می تواند کمک فراوانی به رشد و موفقیت کسب و کار شما کند. در واقع عباراتی که در تصور شما است متفاوت باشد، گوگل به همین منظور سرویس های متعددی را در نظر گرفته است که با استفاده از آنها تا حد زیادی می توان ارزش کلمات مختلف را بدست آورد و سپس سایت را بر اساس کلماتی که مداوم و مفید باشند بسازید. خوب است بخوانید : سئو اصفهان راهکارهای کسب رتبه یک گوگل برای یک سایت
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , آموزش سئو , سئو و بهینه سازی سایت , رتبه یک گوگل , سئو سایت , طراحی سایت , :: بازدید از این مطلب : 51 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
شاید تا به حال به اهمیت نام دامنه سایت خود فکر نکرده باشید اما بد نیست بدانید دامنه مناسب تاثیر بسیاری زیادی در برندینگ ، سئوی سایت و افزایش ورودی به وب سایت شما دارد که همگی باعث موفقیت نهائی شما خواهند شد. نام دامنه علاوه بر منحصر به فرد بودن باید یک سری شرایط و ویژگی هایی داشته باشد. برای آشنایی با اهمیت سئو مقاله « سئو اصفهان » را بخوانید. در زیر به برخی از ویژگی هائی که یک نام دامنه مناسب باید داشته باشد اشاره می کنیم: نکات مهم در انتخاب نام دامنه سایت
نام دامنه سایت شما راه ارتباطی است که افراد از طریق آن شما را آنلاین پیدا می کنند، بنابراین انتخاب نام مناسب برای وب سایت شما جزء اولویت ها ست. تیم ویستا پرداز نواندیش گروه طراحی سایت در اصفهان آماده ارائه خدمت مشاوره برای تعیین نام دامنه مناسب برای سایت شما می باشد. :: برچسبها: سئو اصفهان , سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , سئو , سئو و بهینه سازی , :: بازدید از این مطلب : 56 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله از تکنیک های سئو در ۲۰۱۸ صحبت خواهیم کرد. با وجود این که مسئله سئو مدت زیادی است که مطرح شده است اما هنوز برای بسیاری از افراد این یک مسئله بسیار پیچیده است. برای کسانی که واقعاً نمی فهمند که گوگل و موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، سئو شبیه جادوگری است. کسانی که از ترفندهای سئو آشنا باشند می دانند که چگونه از موتورهای جستجوگر به نفع سایت خود نسبت به رقبا استفاده کنند. همانطور که می دانید، مردم جادوگر متولد نمی شوند، آنها توسط یادگیری و تمرین جادو، جادوگر می شوند. با اهمیت سئو اصفهان برای یک سایت حرفه ای آشنا شوید. تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای کار آسانی نیست. شما باید سریع تر یاد بگیرید، دقیق تر کار کنید و به راه های جدید سئو فکر کنید. روش و دستور العمل خاصی برای تبدیل شدن به یک جادوگر seo وجود ندارد. تنها مسیری که وجود دارد خواندن مکرر، انطباق ، یادگیری و امتحان چیزهای جدید است. این فرایند باید بصورت تکراری و مداوم انجام گیرد. تکنیک های سئو در ۲۰۱۸محتوای قدرتمند برای کاربران خاص :محتوا هنوز قدرتمند استو یکی از بهترین ترفندهای SEO است. موتورهای جستجو وب سایت های فعال که اطلاعات مفید زیادی برای کاربران ارائه می دهند را دوست دارند . بر اساس آمارها، محتواهای طولانی تر در موتورهای جستجوگر بهتر عمل می کنند. همچنین باید ذکر کرد که تقاضا برای محتواهای بصری رشد چشمگیری پیدا کرده است. تهیه محتواهای هوشمند، قدرتمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو – کاربران جدید را به سایت شما راهنمایی می کند. لینک سازی و بک لینک:منظور از لینک سازی ایجاد لینک بین محتواها در سایت می باشد. ساختن بک لینک ایجاد منابع ارزشمند و لینک هایی از سایت های دیگر به سایت مرجع است. بهترین لینک ها لزوماً از سایت های مشهور نمی آیند. بهترین لینک ها از سایت هایی که مربوط به کسب و کار شما هستند ساخته می شود. این کار علاوه بر انکه بک لینک به سایت را افزایش میدهد، بازدیدکنندگان با کیفیتی را به سایت هدایت می کند که پتانسیل بالقوه ای برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار دارند. بازسازی محتواهای قبلی :قبل از شروع به تولید محتوای جدید، ابتدا باید سعی کنید که بیشترین بهره را از محتواهای قبلی ببرید. محتواهای قبلی را دسته بندی کنید:
محتواها را دوباره بازسازی کنید و آنها را به یک محتوای با ارزش تبدیل کنید. موبایل فرندلی:بنا بر تحقیقات , بیش از ۵۰ % ترافیک هر سایت از موبایل ها فراهم می شود که این آمار نیز رو به رشد است. اگر می خواهید موقعیت سایت خود را در SERP گوگل برای کلمات کلیدی مدنظر حفظ کنید، باید نسخه موبایل سایت خود را مانند نسخه دسکتاپ یا حتی بیشتر بهینه سازی کنید. راهکارها:
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , سئو 2018 , نکات سئو , بک لینک , :: بازدید از این مطلب : 43 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
بهینه سازی وبسایت به دو دلیل مهم است، اولین دلیل گوگل و دومین آن بازدید کنندگان است که بسیار به هم مرتبط هستند. زمانی که یک سایت از لحاظ گوگل بهینه سازی نباشد از لحاظ سئو رتبه پایینی می گیرد و مخاطبین جدید کمی از سایت شما بازدید می کنند. از جهت دیگر اگر یک سایت رابط کاربری مناسبی نداشته باشد و افراد برای کار کردن آن با مشکل روبرو باشند کمتر به سراغ وب سایت شما می آیند و این امر از دید گوگل مخفی نمی ماند. رتبه سئو سایت شما کاهش می یابد. سئو اصفهان را بخوانید. لزوم بهینه سازی وبسایتهر بازدید کننده ای که به سراغ سایت شما می آید، امیدوار است که بتواند به یک سوال خود پاسخ دهد، یک راه حل مناسب برای مشکلش پیدا کند یا یک پروسه ای را تکمیل کند. هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، بازدیدکنندگان سایت راحتتر و آسان تر کار خود را انجام می دهند. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت فروشگاه اینترنتی فروش کفش دارید ، می توانید با بهینه سازی وبسایت خود تعداد خرید هایی که توسط بازدیدکنندگان وب سایت شما انجام می شود را افزایش دهید. هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، سایت تاثیر مثبت خود را بر روی کسب و کار یا هدف شما از ایجاد سایت می گذارد . وب سایت موثر و مفید می تواند درآمد کسب و کار شما را از طریق فروش یا بازدیدکنندگان جدید افزایش دهد . علاوه بر اینکه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ارائه شده پیدا کرده اند نیاز کمتری به پشتیبانی و نیروی انسانی دارد. بهترین ابزارهای تست بهینه سازی وب سایتاقدامات و ابزارهای مختلفی برای انجام بهینه سازی وب سایت وجود دارد. هر علمی تاثیر خود را روی سایت می گذارد. برای تشخیص اینکه کدام عمل و اقدامات بر بهینه سازی سایت تاثیر مثبت داشته است باید تست شود. یکی از این ابزارها تست A/B است. تست A/B این امکان را فراهم می آورد که نسخه بهینه سازی شده سایت را در برابر سایت اصلی خود آزمایش کنید تا ببینید آیا این اقدام عملکرد وب سایت شما را بهبود می دهد یا باعث آسیب به آن می شود. با تکرار این فرایند وب سایت نرخ تبدیل آن افزایش می یابد. -Optimizely: هنگامی که Optimizely بر روی وبسایت شما نصب شده باشد، می توانید بدون نیاز به دانستن کدنویسی و یا درخواست از تیم طراحی سایت خود برای ایجاد تغییرات، به همان اندازه آزمایش های بهینه سازی را تنظیم کنید. UNBOUNCE – Unbounce یک پلت فرم تست صفحه فرود است که این امکان را فراهم می کند که به سرعت صفحه های فرود مختلفی را ایجاد و تست کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند. – VISUAL WEBSITE OPTIMIZER : یکی دیگر از ابزارهای شناخته شده VWO است که در آن می توان تست A/B را بر قسمت های مختلف سایت اعمال کرد. :: برچسبها: بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وبسایت , سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو و بهینه سازی , :: بازدید از این مطلب : 49 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
بهینه سازی سایت به فرآیند بهبود سیستم عملکرد وب سایت شما برای رسیدن به اهداف کسب و کار مدنظر تون است. اگر هدف شما از سایت دستیابی به فروش بیشتر ، کاهش ارتباطات تلفنی و … بوده است بهینه سازی وب سایت می تواند گام موثری در این راستا داشته باشد. سئو اصفهان را برای اطلاع از اهمیت بهینه سازی سایت بخوانید. چگونه بهینه سازی سایت را باید انجام داد؟روند بهینه سازی وب سایت از همان اصول بهینه سازی نرخ تبدیل پیروی می کند. در حقیقت، این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. بهینه سازی وب سایت یک فرایند مداوم و همیشگی است که در طول زمان ارزش وب سایت را بالا می برد. با پیروی از روند زیر می توانید عملکرد وب سایت خود را از طریق بهینه سازی مداوم بهبود بخشید. این فرایند شامل مراحل زیر است:
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , :: بازدید از این مطلب : 58 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله به ارتباط بین شبکه های اجتماعی و سئو می پردازیم. سوالی که برای هر صاحب سایتی ممکن است پیش بیایید این است که شبکه های اجتماعی چه تاثیری بر سئو سایت می گذارد. به تصویر زیر نگاه کنید، تصویر زیر به طور مختصر پاسخ این سوال است. سئو اصفهان را بخوانید. زمانی که در شبکه های اجتماعی محتوای مربوط به سایت خود را می گذارید، می توان گفت که افراد زیادی حتی به طور ناخواسته تبلیغ و پست های شما را می بینند. تهیه محتوای مناسب و جذاب موضوعی است که باید قبل از تهیه پست برای شبکه های اجتماعی به آن فکر کرد و تصمیم گرفت. حال اگر پست یک محتوای با ارزش باشد ، توسط کاربر می تواند به اشتراک گذاری شود یا مورد ارجاع قرار بگیرد. این روند به صورت متوالی ادامه پیدا می کند و مخاطبین زیادی از پست های شما دیدن می کنند. اگر امکان معرفی سایت در پست ها باشد می توان پیش بینی کرد که افراد زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سایت معرفی شده می روند. روش های شبکه های اجتماعی و سئو
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , سئو و شبکه های اجتماعی , شبکه های اجتماعی و سئو , کارگاه سئو , آموزش سئو , سئو حرفه ای , :: بازدید از این مطلب : 55 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
طراحی سایت اختصاصی مطابق با نیاز شما!با گسترده شدن روابط داشتن یک وب سایت که صرفاْ حالت نمایشی، خبری و اطلاع رسانی داشته باشد دیگر کاربرد چندانی ندارد. جذب کاربران و ارائه خدمات به آنها نیاز به یک طراحی سایت اختصاصی مطابق با نوع خدمات و نیازمندی ها دارد. در دسترس بودن و بر طرف کردن هر چه بیشتر نیازهای کاربران از طریق اینترنت و فضای مجازی امری است که خوشایند کاربران سایت خواهد بود. برای طراحی سایت اختصاصی نیازهای خود را از قبل مشخص کنیدقبل از اقدام به سفارش طراحی سایت بهتر است که سفارش دهنده و صاحب کار ابتدا مشخص کند که چه نیازهایی دارد. تعیین نیازها و مراحل انجام کارها، شرایط استثناء که ممکن است به وجود بیایید، کلیه این مباحث باید برای خود صاحب سفارش مشخص باشد. بعد هم اقدام به انتقال این امور به شرکت طراحی سایت کند. بهتر است که کلیه این موارد به صورت مستند در اختیار شرکت طراحی سایت قرار داده شود تا موردی از قلم نیافتد. زمانی که سایت باید به صورت اختصاصی طراحی شود، زمان و مهارت مهمترین رکن محسوب می شوند. با داشتن مهارت و آینده نگری در زمان مناسب است که یک سایت خوب با قابلیت به روزرسانی را تولید می کند. انتظار عجولانه و تحویل فوریتی سایت باعث پشیمانی می شود. از آنجا که اگر سایت کارایی خوبی نداشته باشد و نیازهای کاربران را رفع نکند سازمان و کسب و کار شما را به درستی نشان نمی دهد. پس برای یک حضور فعال و قوی باید سایتی کارآمد و متفاوت داشته باشید. پروژه طراحی سایت خود را به چه کسی واگذار کنیم؟افراد و شرکت های بسیاری وجود دارند که کار طراحی سایت انجام می دهند که می شود کار را به آنها سپرد. ولی زمانی که سایتی را به صورت اختصاصی و مطابق با نیازهای خود طراحی می کنید بهتر است به یک شرکت رسمی این کار را بسپارید تا در آینده هم بتوانید از پشتیبانی آنها بهره بگیرید. سفارش کار به یک فرد هر چند تخصص داشته باشد ولی چون از لحاظ اجتماعی جایگاه خاصی ندارد نمی توان بر روی پشتیبانی کردن آنها از سایت برای آینده حساب کرد. گروه ویستاپردازنواندیش گروه طراحی سایت اصفهان یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت است که بیش از قراردادی که دارد وظیفه پشتیبانی از مشتریان خود را انجام می دهد. بعد از طراحی به سئوی سایت اهمیت بدهید.بعد از اینکه سایت تست شد و مشخص شد که آماده و قابل بارگذاری است، به سئوی سایت بپردازید. با پرداختن به سئو و قرار دادن سایت در مراتب بالای موتورهای جستجو تلاش ها و زحمات شما برای یک سایت که نیازهای کاربران را رفع می کند بی نتیجه نخواهند ماند. :: برچسبها: طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت , طراحی وب , طراحی سایت رایگان , طراحی سایت ارزان , قیمت طراحی سایت , :: بازدید از این مطلب : 52 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله بصورت مختصر قواعد و اصول طراحی سایت بصورت مختصر مطرح شده است. یک سایت برای این که یک سایت موفق و پر بازدید باشد یک سری اصول اولیه مهم دارد که با رعایت کردن آنها می توان به هدف از طراحی سایت دست پیدا کرد. بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان اصول طراحی سایت
:: برچسبها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت در اصفهان, طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی , :: بازدید از این مطلب : 45 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در نوشته پیشین تعریف مختصری از بردکرامب یا breadcrumb گفته شد، در این مقاله درباره تاثیر بردکرامب بر سئو سایت و افزایش رتبه سایت مطالبی تهیه شده است. بردکرامب همان طور که استفاده کاربر از سایت را راحتتر می کند ، برای موتورهای جستجو هم مفید است. آنها دسترسی و مسیر مستقیم ارتباطی بین صفحات درونی و بیرونی از سایت را که کار مورد علاقه موتورهای جستجو است را فراهم می کند. در زیر لیستی از مزیت های بردکرامب بر سئو سایت موجود است:
بردکرامب بر سئو سایت چگونه باید بهینه سازی شود؟در اینجا تعدادی از بهترین شیوه هایی بهینه سازی بردکرامب برای سئوی سایت مطرح شده است:
بردکرامب یک ابزار قوی برای یک تجربه کاربری مناسب از سایت است مخصوصاً اگر سایت دارای پیچیدگی زیادی باشد که کاربر را دچار سردرگمی کند. آنها به موتورهای جستجو برای درک ساختار داخلی سایت کمک می کنند . و بر اثر آن اگر سایت ساختار داخلی درستی داشته باشد بر سئوی آن نیز تاثیر مثبت می گذارد. سئو اصفهان را بخوانید. در نتیجه می توان گفت با توجه به مزایای فراوان بردکرامب هیچ دلیلی برای استفاده از آن نیست. :: برچسبها: بردکرامب , سئو , سئو اصفهان , بردکرامب و سئو , سئو سایت , آموزش سئو , سئو سایت , سئو سایت رایگان , سئو سایت ارزان , سئو رایگان , سئو ارزان , :: بازدید از این مطلب : 50 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
breadcrumb یا بردکرامب ویژگی مهمی است که هر وب سایت خوب باید آن را داشته باشد. برد کرامب علاوه بر اینکه به کاربران کمک می کند تا موقعیت و جایگاه خود را در سایت ببینید، ساختار سایت را هم برای گوگل مشخص می کند. به همین جهت است که از دید سئو وجود بردکرامب برای سایت مهم است. breadcrumb چیست؟بردکرامب که غالباً در بالای صفحات سایت قرار می گیرد مسیر کاربر از صفحه ای که در حال مشاهده آن است تا صفحه اصلی وب سایت را نشان می دهد. این امر باعث یک تجربه کاربری خوب برای سایت می شود. از آن لحاظ که اگر حتی کاربری از صفحه اصلی سایت هم وارد نشده باشد می تواند مسیری که طی شده تا این صفحه به نمایش گذاشته شود را ببیند. مدل بردکرامب از خرده نان هایی است که هانسل و گرتل زمانی که به جنگل رفتند نمونه گرفته شده است. هانسل قطعات نان را روی زمین می گذاشت تا راه برگشت را پیدا کنند. به عنوان مثال در سایت newthink24.com مقاله سئو اصفهان از مسیر خانه> دانشنامه> سئو چیست؟ سئو اصفهان قابل دسترسی است. هر قسمتی از این مسیر قابل کلیک هستند تا به صفحه اصلی برسند. breadcrumb در نتایج گوگل هم نشان داده می شود. اگر از Yoast SEO استفاده کنید یا فرم صحیح داده های ساخت یافته را به سایت خود اضافه کنید، موتورهای جستجو می توانند این اطلاعات را بیابند و می توانند breadcrumb خود را در نتایج جستجو نشان دهند. این کاربران به راحتی میتوانند درک نمایند که صفحه مورد نظر چه جایگاهی در سایت شما دارد. انواع بردکرامببردکرامب به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود:
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , سئو ارزان , آموزش سئو در اصفهان , سئو سایت رایگان , :: بازدید از این مطلب : 228 نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
« رتبه یک گوگل شوید » شعاری است که هر گروه یا فردی که سئو سایت انجام می دهد با آن تبلیغ می کند. باید گفت یک سایت زمانی رتبه یک گوگل را برای مدت طولانی به دست می آورد که سئو به صورت حرفه ای بر روی آن سایت انجام گرفته شده باشد. سئو اصفهان را بخوانید. هر سایتی با کلمات و عبارات مختلف جایگاه مختلفی در موتورهای جستجو خواهد داشت. حتی می توان گفت در مرورگرهای مختلف هم نتایج می تواند متفاوت باشد. زیرا که در بعضی از مرورگرها از اطلاعات موفعیت جغرافیایی را بر روی نتایج اعمال می کند. رتبه یک گوگل برای هر کلمه مربوط به چه سایتی است؟از آنجا که در مرورگرها سوابق قبلی جستجوها در نتایج فعلی اثر می گذارد نمی توان گفت که سایت های که در صفحات اول گوگل در مرورگرها لیست می شوند در صدر نتایج گوگل هستند. برای پیدا کردن نتایج گوگل بدون لحاظ کردن سابقه جستجوهای قبلی می توان از مرورگرها در حالت private استفاده کرد. برای باز کردن مرورگر در حالت خصوصی در فایرفاکس new private windows و در کروم New incognito window را در نوار ابزار انتخاب کنید. برای بقیه مرورگرها هم چنین امکانی وجود دارد. بعد از باز کردن صفحه خصوصی در مرورگر کلمه یا عبارت کلیدی خود را وارد کنید و منتظر لیست نتایج جستجوها باشید. لیست فعلی نشان دهنده رتبه هر سایت برای آن عبارات است. مثلاً ، شما چون در مرورگر سیستم، آدرس سایت شرکت یا سایتی که بسیار استفاده کرده اید را بدون سرچ در گوگل با وارد کردن آدرس آن باز کرده اید، زمانی که در موتورهای جستجو عبارت کلیدی مهم آن سایت را سرچ کنید، آن سایت را در صدر نتایج جستجوی خود خواهید دید. اهمیت رتبه اول گوگل شاید نگه داشتن سابقه جستجوها در مرورگرها باعث شود که افراد فکر کنند که نیازی به رتبه یک گوگل نیست. و حتی هیچ سایتی نیاز به سئو ندارد. اما بایدگفت که هدف از اعمال سئو بر روی یک سایت کسب مشتریان و بازدید کنندگان جدید است. زمانی که شما برای اولین بار یک عبارتی را در موتورهای جستجو سرچ می کنید چون هیچ سابقه ای از آن عبارت یا کلمه برای مرورگر شما ثبت نشده است مانند حالتی است که مرورگر حالت خصوصی داشته باشد. و نتایجی که رتبه بالاتر و متناسب با درخواست شما هستند در ابتدای لیست نتایج جستجو قرار می گیرند. ۵ نکته مهم سئو
:: برچسبها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , :: بازدید از این مطلب : 72 |
|
آرشیو مطالب آخرین مطالب پیوند های روزانه مطالب تصادفی مطالب پربازدید چت باکس
تبادل لینک هوشمند پشتیبانی LoxBlog.Com
|