نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

« رتبه یک گوگل شوید » شعاری است که هر گروه یا فردی که سئو سایت انجام می دهد با آن تبلیغ می کند. باید گفت یک سایت زمانی رتبه یک گوگل را برای مدت طولانی به دست می آورد که سئو به صورت حرفه ای بر روی آن سایت انجام گرفته شده باشد. سئو اصفهان را بخوانید. هر سایتی با کلمات و عبارات مختلف جایگاه مختلفی در موتورهای جستجو خواهد داشت. حتی می توان گفت در مرورگرهای مختلف هم نتایج می تواند متفاوت باشد. زیرا که در بعضی از مرورگرها از اطلاعات موفعیت جغرافیایی را بر روی نتایج اعمال می کند.

رتبه یک گوگل برای هر کلمه مربوط به چه سایتی است؟

از آنجا که در مرورگرها سوابق قبلی جستجوها در نتایج فعلی اثر می گذارد نمی توان گفت که سایت های که در صفحات اول گوگل در مرورگرها لیست می شوند در صدر نتایج گوگل هستند. برای پیدا کردن نتایج گوگل بدون لحاظ کردن سابقه جستجوهای قبلی می توان از مرورگرها در حالت private استفاده کرد. برای باز کردن مرورگر در حالت خصوصی در فایرفاکس  new private windows و در کروم  New incognito window را در نوار ابزار انتخاب کنید. برای بقیه مرورگرها هم چنین امکانی وجود دارد. بعد از باز کردن صفحه خصوصی در مرورگر کلمه یا عبارت کلیدی خود را وارد کنید و منتظر لیست نتایج جستجوها باشید. لیست فعلی نشان دهنده رتبه هر سایت برای آن عبارات است.

مثلاً ، شما چون در مرورگر سیستم، آدرس سایت شرکت یا سایتی که بسیار استفاده کرده اید را بدون سرچ در گوگل با وارد کردن آدرس آن باز کرده اید، زمانی که در موتورهای جستجو عبارت کلیدی مهم آن سایت را سرچ کنید، آن سایت را در صدر نتایج جستجوی خود خواهید دید.

اهمیت رتبه اول گوگل

شاید نگه داشتن سابقه جستجوها در مرورگرها باعث شود که افراد فکر کنند که نیازی به رتبه یک گوگل نیست. و حتی هیچ سایتی نیاز به سئو ندارد. اما بایدگفت که هدف از اعمال سئو بر روی یک سایت کسب مشتریان و بازدید کنندگان جدید است. زمانی که شما برای اولین بار یک عبارتی را در موتورهای جستجو سرچ می کنید چون هیچ سابقه ای از آن عبارت یا کلمه برای مرورگر شما ثبت نشده است مانند حالتی است که مرورگر حالت خصوصی داشته باشد. و نتایجی که رتبه بالاتر و متناسب با درخواست شما هستند در ابتدای لیست نتایج جستجو قرار می گیرند.

۵ نکته مهم سئو

  1. الگوریتم های هوشمند موتورهای جستجو را بدانید
  2. بر روی سئوی محلی سایت متمرکز شوید
  3. کسب و کار خود را در  Google My Business ثبت کنید.
  4. برای جستجوی صوتی بهینه سازی باید انجام گیرد. از آنجا که خواندن خیلی راحت تر از تایپ کردن است می توان انتظار داشت که در آینده نه چندان دور بیشتر افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند.
  5. AMP را برای سایت فعال کنید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سایت فروشگاهی وردپرس یکی از نیازهای هر سایتی هست. شاید این جمله کمی غیر قابل تو جیه باشد ولی در ادامه خواهید دید که داشتن امکان فروشگاه برای هر سایتی ضروری است. در ابتدا باید دلیل قانع کننده ای برای انتخاب وردپرس آورده شود.

چرا وردپرس؟

تکنولوژیها و امکانات زیادی برای طراحی سایت و راه اندازی آن وجود دارد. ولی به دلیل حجم گسترده آنها و همچنین تعداد زیاد سایت ها استفاده از سیستم های مدیریت محتوا امر مبرهنی به نظر می رسد.  وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا با زبان php است. همانطور که قبلاً گفته شد ۸۳% از سایت ها با زبان پی اچ پی نوشته شده اند. و وردپرس یکی از پراستفاده ترین CMS های پی اچ پی است. از آنجا که استقبال زیادی از وردپرس شد، قالب ها و افزونه های مختلفی برای آن با پشتیبانی از زبان های مختلف پیاده سازی شده است.

سایت فروشگاهی وردپرس

همان طور که می دانید پی اچ پی فروشگاه سازهای آماده مختلفی مثل اُپن کارت، پرستا شاپ دارد ولی طراحی سایت فروشگاهی وردپرس چرا اولویت دارد؟

فروشگاه سازهای php امکانات مختلف و متنوع بسیاری در زمینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از قبیل ارائه کوپن تخفیف برای بازاریابی، حمل و نقل ، درگاه های بانکی و ….. دارد. ولی می توان به جرات گفت که بیشتر این امکانات را می توان در سایت های وردپرس پیاده سازی کرد. علاوه بر اینکه با استفاده از وردپرس می توان یک سایت که امکان خرید داشته باشد را به همراه امکانات دیگر با سئوی بالا طراحی و پیاده سازی کرد . برای نمونه سایت ایمن مهر پارسیان که جزء یکی از نمونه کارهای تیم ویستاپرداز، گروه طراحی سایت اصفهان، است یک نمونه سایت شرکتی است که با وردپرس طراحی شده است. این سایت در حوزه بهداشت حرفه ای محیط کار است ولی امکان فروش و دسترسی کتاب و فایل های تخصصی را برای دانشجویان دوره های که برگزار می شود فراهم است.

ویژگی های مهمی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد

  • نام و برند تجاری باید در تمام صفحات سایت وجود داشته باشد
  • سایت باید دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک باشد
  • پروسه خرید و ثبت سفارش آسان و قابل فهم باشد
  • قیمت کالا و ویژگی های آنها باید بطور واضح مشخص باشد
  • امکان اتصال به درگاه بانکی و خرید اینترنتی برقرار باشد
  • و …

 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

سئو اصفهان

طراحی سایت در اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت , سایت , سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاهی , سایت فروشگاهی وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت چه تاثیری بر رونق کسب و کار خواهد داشت هدفی است که در این مقاله به بیان خواهیم پرداخت. با توجه به اهمیت فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک ، داشتن وب سایت برای معرفی کالا و خدمات یک امر بسیار ضروری است. افراد و گروه های مختلفی در این حوزه با تکنولوژی ها و فناوری های مختلف کار می کنند. همین امر باعث شده که انتخاب یک تیم طراحی سایت، امری بس پیچیده باشد.

چگونه یک شرکت طراحی وب سایت خوب پیدا کنیم!

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب گام های زیر را قدم به قدم پیش ببرید:

  • در اینترنت جستجو کنید و سایت های مربوط به هر گروه طراحی سایت را پیدا کنید. در اولین قدم بهتر است که به دنبال تیمی بگردید که در شهر شما کار می کنند. مثلاً اگر در اصفهان زندگی می کنید با عبارت گروه طراحی سایت در اصفهان شرکت هایی فعال در این زمینه را پیدا کنید.
  • لیستی از سایت ها ، پیشنهادات و سوابق کاری آنها تهیه کنید.
  • نیازمندی های خود را تحلیل کنید. بهر حال هر فردی که تصمیم به طراحی سایت برای کسب و کار خود می گیرد یک سری ایده جدید و اهداف خاصی را  دنبال می کند. مطابق با نیازهای خود نمونه هایی که از پروژه هایی که هر شرکت انجام داده است را بررسی کنید.
  • در مرحله آخر شرکتی را انتخاب کنید که بهترین راه را برای هدف مدنظر شما پیدا کرده اند.

image1

خدمات شرکت طراحی سایت

همانطور که گفته شد هر تیم طراحی سایت خدمات متنوعی را برای مشتریانش فراهم می کند. علاوه بر طراحی و توسعه وب در زیر لیستی از خدماتی که ارائه هر کدام از آنها امتیاز محسوب می شود مطرح شده است.

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو : بهینه سازی بعد از پیاده سازی یک سایت مطرح نمی شود بلکه در زمان پیاده سازی یک سایت در نظر گرفته شود. 
  • محتواگذاری و پشتیبانی
  • سئو حرفه ای
  • دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی :
  • طراحی اپلیکیشن : استفاده روز افزون از موبایل ها اهمیت داشتن یک اپلیکیشن برای پشتیبانی از مشتریان را بارزتر کرده است.

بیشتر بخوانید:         تاثیر طراحی اپلیکیشن اصفهان بر افزایش فروش

  • طراحی گرافیک : داشتن یک تیم گرافیک قوی می تواند در زمینه موفقیت رابط کاربری سایت تاثیر مستقیم دارد.

طراحی سایت اصفهان

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , سایت , سایت رایگان , آموزش طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , آموزش طراحی سایت حرفه ای , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت با PHP از بین زبان های برنامه نویسی بیشترین محبوبیت را دارد. قبل از مطرح کردن محبوبیت php ابتدا باید جایگاه و کاربرد زبان های برنامه نویسی در زمینه طراحی سایت را بیان کنیم. در مقاله « طراحی وب چه تفاوتی با توسعه وب دارند » گفته شد که جنبه ظاهر و رابط کاربری سایت با کدهای html و css ساخته می شوند. این کدها و اقدامات به طراحی سایت مربوط می شود ولی در جهت توسعه وب نیاز به برنامه نویسی در سمت سرور هست. سایت ها از لحاظ کارایی به دو گونه استاتیک و داینامیک می توانند طراحی شوند.

سایت استاتیک و داینامیک

سایتی که به صورت استاتیک طراحی می‌شود صرفاً با استفاده از کدهای html و css به طراحی وب و ظاهر آن می پردازد و توانایی ذخیره اطلاعات و یا ارسال اطلاعات را ندارد. امروزه این سایت‌ها دیگر کاربرد ندارد چون صرفاً یک جنبه نمایشی بدون کاربرد خاصی دارند. طراحی سایت داینامیک با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سمت سرور به پایگاه داده متصل می‌شود، اطلاعاتی را برای کاربر ارسال و همچنین اطلاعاتی را از کاربر دریافت و ذخیره می‌کند. زمانی که سایت استاتیک طراحی می‌شود برای هر تغییر در ظاهر صفحه نیاز به متخصص طراح سایت و کدنویسی هست. ولی در وب سایت های داینامیک پنل مدیریت وجود دارد که مدیر سایت می تواند محتوا و ظاهر جدیدی را بدون نیاز به کدنویسی خاصی پیاده سازی کند.در چنین سایت هایی برای اتصال به پایگاه داده نیاز به زبان های برنامه نویسی مثل ASP و PHP هست.

طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی وب سایت | طراحی سایت ارزانطراحی سایت با PHP

بر اساس آمار w3techs تا سال ۲۰۱۸ ، ۸۳٫۱% طراحی سایت با PHP انجام گرفته شده است. اما دلیل محبوبیت PHP و این حجم زیاد استقبال open source و راحتی استفاده از آن است. کد باز بودن PHP باعث بوجود آمدن کتابخانه ها و امکانات زَیاد با استفاده از این زبان برای وب سایت ها شده است که درصد زیادی از آنها رایگان هستند. در نتیجه می توان گت که سرعت پیاده سازی و توسعه وب سایت با هزینه کمتری بالاتر است.

PHP بر روی همه سرورها قابل اجرا است ولی بر روی سرورهای لینوکسی بهترین کارکرد و قابلیت را دارد. داشتن واسطه های مختلف برای اتصال به پایگاه داده های مختلف، داشتن کتابخانه قوی برای امور متنوع، امنیت بالا و هزینه پایین از نکات حائز اهمیت برای انتخاب php برای تهیه سایت است.

سیستم های مدیریت محتوا php

سیستم های مدیریت محتوا (CMS) های زیادی به صورت رایگان  وجود دارند که برای کارهای مختلف طراحی و بهینه سازی شده اند.

  • وردپرس: وردپرس به عنوان محبوبترین و پراستفاده ترین CMS با امکانات فراوان محسوب می شود. نمونه های مختلفی از پروژه هاییطراحی سایت اصفهان را که با این CMS طراحی شده است را ببینید.
  • جوملا : رتبه بعد از وردپرس به جوملا تعلق می گیرد. جوملا مانند وردپرس دارای قابلیت های زیادی است که در صورت نیاز می تواند به برنامه اضافه شود.
  • فروشگاه سازهای PHP : پلاگین های مختلفی برای CMS ها وجود دارد که امکان خرید و فروش و پرداخت را داشته باشد. ولی سیستم های مدیریت محتوایی وجود دارد که به طور اختصاصی به امر فروش و امکانات مورد نیاز در یک فروشگاه اینترنتی پرداخته است مانند پرستا شاپ و اپن کارت.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهانَ

سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , سایت , طراحی سایت با PHP ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1397 | نظرات ()