نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

لینک بیلدینگ کلاه سفید یکی از متدهای سئو در سال های اخیر است. برای جذب مخاطبان بیشتر برای یک سایت باید همیشه جدیدترین متدهای سئو را به کار برد. سئو اصفهان را بخوانید.

این ایده که کیفیت و ارزش یک صفحه وب توسط لینکهایی که به آن اشاره می شود تعیین شود، ایده انقلابی بود که گوگل را از همۀ موتور های جستجو دیگر جدا کرد. اما برای بسیاری از متخصصان جستجوگر اینترنتی طول نکشید تا راه های مناسب برای افزایش تعدیل تعداد و منابع لینک ها به وب سایت را پیدا کنند تا رتبه بندی را افزایش دهند.

پیوند های هرز یا اسپم ها در گذشته روش خوبی برای افزایش رتبه بندی بودند.  اما به روز رسانی الگوریتم های جستجوی گوگل به طور قابل توجهی نقش و ارزش لینک ها را در طول سالها تغییر داده است. اکثر جستجوگرها تمرکز خود را بر روی کیفیت بک لینک تغییر داده اند، به جای تعداد آنها. گوگل به عنوان ” لینک بیلدینگ کلاه سفید ” اشاره می کند که به محتوای ارزشمند، منحصر به فرد و آموزنده برای جذب لینک های طبیعی سفارش می کند.

لینک بیلدینگ کلاه سفید گوگل چیست؟

لینک بیلدینگ کلاه سفید برای سئوی یک سایت بسیار عالی است، اما نباید این طور فکر کنیم که صرفاً تهیه محتوای خوب کافی است. صرفاً ایجاد کردن محتوای شگفت انگیز و انتشار دادن آن در سایت بک لینک و لینک دهی به آن ایجاد نمی کند. اقدامات زیادی هست که برای بهره بردن بیشتر از محتواهای خوبی که تهیه می شود می توان انجام داد تا ارزش آن محتوا را برای سئوی آن سایت بالا برد.شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی عالی که انتشار میدهید بیشترین شانس را برای جستجوهای در طولانی مدت را دارد.

موتور جستجوی گوگل شبیه به موتور جستجوی  Bing نیست. سئوکاران  باید به روز ترین اطلاعات  ارائه شده توسط Google، داده های عملکردی صاحب سایت، اخبار از موتور جستجو و مجله موتور جستجو را برای راه اندازی یک ابتکار برای ایجاد یک بک لینک قوی ترکیب کند.

لینک بیلدینگ کلاه سفید | سئو اصفهان | سئو سایت | سئو

روش های ساخت کلاه سفید کلاه عبارتند از:

  • گسترش نام تجاری: استفاده از ابزارهایی مثل google Alert، Mention و Talkwalker در زمان هایی که افرادی از نام تجاری شما در سایت شون استفاده کرده باشند پیام می فرستد. در صورتی که در ان سایت لینکی از طریق برند لینکی به سایت شما نشده بود می توانید از صاحب سایت بخواهید که لینک دهی به سایت شما را درست کند.
  • انتشار مقالات در سایت های خبری : سایت های خبری هنوز در استراتژی ساختن پیوند کلاه سفید ارزش دارند؛ آنها اغلب مقاله و اخبار مربوط به صنعت را منتشر می کنند، و به مارک ها و برندها امکان ارسال محتوای منحصر به فرد به همراه لینک ها را می دهند.
  • پادکست ها : پادکست ها محتواهای ارزشمندی هستند و وبلاگ نویسان برندها مایل به انتشار آنها هستند. به دنبال سایت های یا مجله هایی خبری باشید که محتوایی مرتبط با پادکست شما را دارند و در بحث ها و نظرات لینک به پادکست خودتان را قرار بدهید.
  • …..


:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

SEM مخفف عبارت Search Engine Marketing یا به بازارایابی از طریق موتورهای جستجو گفته می شود. در حالت کلی باید گفت که اقداماتی که به استفاده از امکانات موتورهای جستجویی مثل گوگل برای بالا بردن بازدیدهای سایت، با هدف افزایش مشتریان و جذب مخاطبین منجر شود، SEM گفته می شود. SEO یا همان سئو سایت برای کسب رتبه های بالا از نتایج موتورهای جستجو است هم جزئی از SEM محسوب می شود. برای آشنایی با سئو و تاثیر آن در افزایش مخاطبین سئو اصفهان را بخوانید.

عناوین مختلفی به جای این واژه به کار برده می شود:

  • آگهی جستجو پرداختی (Paid search ads)
  • تبلیغات جستجو پرداختی (Paid search advertising)
  • پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • پرداخت به ازای هر تماس (PPC)
  • هزینه هر کلیک (CPC)
  • هزینه برای هر ۱۰۰۰ آگهی (CPM)

تفاوت SEM نسبت به SEO

از لحاظ تفاوت بین SEM و SEO که هر دو مورد برای بالا بردن مخاطبین یک سایت هست می توان به نکات زیر اشاره کرد . می توان گفت که هر کدام به نوبه ی خود یک سری محاسن و معایبی دارند. برای کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی در صدر نتایج قرار بگیرند استفاده از تکنیک های  SEM پیشنهاد می شود . سئو یک سایت برای نتیجه گرفتن به زمان بیشتری حدود سه الی چهار ماه نیاز دارد . سایتی که فقط از تبلیغات کلیکی یا تبلیغات گوگل استفاده می کند برای مدت زمان کوتاهی در صدر قرار گرفته است .  بازدید کنندگانی که از طریق SEM وارد سایت می شوند باید در همان چند ثانیه اول با سایت و هدف از طراحی آن سایت آشنا بشوند. اگر در همان ابتدا کاربر به آنچه که می خواسته است دست نیابد،به سرعت از سایت خارج می شود و تمام هزینه ای که برای جذب مخاطب شده است به هدر می رود. به عبارت دیگر باید گفت که قبل از انجام هر اقدامی برای SEM ابتدا باید محتوا و ظاهر سایت را متناسب با نیاز کاربر آماده کرد.

سئو اصفهان | پرداخت کلیکی | تبلیغات | سئو سایت | سئو

برتری SEO نسبت به پرداخت های کلیکی

زمانی که یک سایت به صورت اصولی و استاندارد بهبود یافته باشد، توسط الگوریتم های موتورهای جستجو به عنوان گزینه های اول انتخاب می شوند. این چنین سایتی به راحتی از صفحات اول گوگل برای کلمات کلیدی خاص خارج نمی شود. تعیین کلمات کلیدی مناسب با هدف و محتوای سایت و پیاده سازی اصول سئو چه در زمان طراحی سایت و چه در پشتیبانی درصد موفقیت بالاتری دارد.

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

 



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

چگونه شکل و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می تواند بر افزایش فروش و تعاملات تاثیر داشته باشد ؟ امروزه با گسترش اینترنت انجام خرید و فروش ها به صورت اینترنتی رواج یافته است. بطوری که بتوان گفت در تمام زمینه ها از جزئی ترین نیازها تا حتی خانه و ماشین را می توان بصورت اینترنتی مبادله و خرید و فروش کرد. ابزارها و فناوری های مختلفی برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی وجود دارد. که به راحتی و به سرعت می شود یک وب سایت با امکانات مختلف و زیادی برای فروش آنلاین و…. را پیاده سازی کرد. اما صرف راه اندازی سایت، نمی توان انتظار فروش عالی و موفق داشت. موارد مهمی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تاثیر دارد که می توان به نکات زیر اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  1.  رعایت اصول استاندارد در زمان طراحی سایت : طراحی یک سایت غیر استاندارد که از لحاظ فروشگاه آن و تبادلات مالی در وضعیت درستی نباشد نباید مورد استفاده قرار گیرد.
  2. مشخص کردن دقیق دسته بندی کالاها: به همراه قرار دادن صحیح کالاها در دسته بندی های جداگانه، تعیین قیمت هر کالا و ویژگی که هر کدام  از آنها دارند باید قیمت صحیح و رنج قیمت آن مشخص باشد.
  3. نحوه ارسال کالا : در ابتدای هر خرید و فروش باید نحوه ارسال و دریافت کالا در صورتی که کالا به صورت فیزیکی باشد مشخص شود. زیرا که ارسال های پستی بر قیمت تمام شده کالا تاثیر خواهد داشت.
  4. طراحی باید به گونه ای باشد که کاربران دچار سردرگمی نشوند و به راحتی تمام گزینه های مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند.
  5. قرار دادن تصاویر مناسب: برای محصولات فیزیکی حتماً از خود محصولات تصویر با کیفیت تهیه و در سایت قرار داده شود. استفاده از تصاویر اینترنتی تکراری باعث کاهش اعتماد مخاطب می شود.
  6. سئو سایت : با توجه به اینکه تعداد فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته، سایت هایی که در صدر نتایج موتورهای جستجو باشند بازدید کنندگان بیشتری دارند.
  7. ریسپانسیو بودن سایت: افزایش روز افزون استفاده از موبایل، اهمیت ریسپانسیو بودن یک سایت را مشخص می کند. زمانی که یک سایت به خوبی در موبایل نمایش داده شود ، خریداران بیشتری نسبت به زمانی که سایت در گوشی موبایل به خوبی نشان داده  نشود  و نیاز به اسکرول کردن باشد خواهد داشت.
  8. محصولات پرفروش و پر بازدید برای کاربر به نمایش گذاشته شود
  9. نظرات کاربران از کیفیت محصولات و تجربه آنها از آن محصول برای جذب اعتماد مشتری برای هر صفحه از کالا باید نشان داده شود.

مشاوره طراحی سایت

گروه طراحی سایت اصفهان ، ویستاپرداز نواندیش دارای تجربه های زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی می توانید از مشاوره آنها بهره بگیرید. 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله به نکات مهم سئو برای سرچ های تصویری خواهیم پرداخت. از آنجا که رسانه هایی مثل فیلم ، تصویر، صوت به مجموعه ابزارهای جستجو اضافه شده است، هر کدام از آنها بر سئوی سایت و قرار دادن سایت در صدر نتایج تاثیر مهمی دارد. براساس تحلیل هایی که در moz انجام شده است ، جستجوی تصویر دومین پلتفرم جستجو توسط کاربران در گوگل است. جستجوی تصویر در گوگل ۴۰ برابر بیشتر از فیس بوک و ۱۰ برابر بیشتر از یاهو و بینگ است. مسلماً تصاویری که تجربه کاربری بهتری را ارائه دهند، بیشتر توسط گوگل انتخاب می شوند. یکی از راه های بهبود سئو سایت اهمیت ویژه به تصاویری است که در سایت بارگذاری می شود. سئو اصفهان را برای آشنایی با اهمیت سئو در سایت را بخوانید.

نکات مهم سئو در تصاویر

  1. کیفیت تصاویر: تصاویری که برای پست، پروفایل و … انتخاب می کنید باید تصاویر با کیفیت باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده، معیار انتخاب یک محصول برای خرید توضیحات و تصاویر آن است. بنابراین تصاویر بهتر باعث افزایش میزان کلیک و رتبه بندی آن تصویر را افزایش می دهد.
  2.  اندازه تصاویر باید بهینه با شد. در زمان بارگذاری صفحه، تصاویر با حجم بالا بسیار دیر لود می شوند. البته کاهش اندازه به معنی بی کیفیت کردن تصویر نیست. حذف اطلاعات غیرضروری ، استفاده از ابزارهای آنلاین برای بهینه سازی تصاویر برای وب سایت مثل jPEGMini، PunyPNG و … برای پایین  آوردن حجم تصویر راه های مناسبی است.
  3. ابعاد تصویر دیگر نکته قابل اهمیت است. تصاویری که به نسبت های استاندارد ۹:۱۶ یا ۳:۴ باشند،گوگل مجبور به کراپ کردن تصاویر نیست. اما تصاویری که خارج از این ابعاد باشند را گوگل کراپ خواهد کرد که باعث از دست رفتن جزئیات و اطلاعات ارزشمندی از تصویر می شود. که این امر موجب جلب توجه یا کلیک نمی شود.
  4. استفاده نکردن از تصویر تکراری و استوک: استفاده از تصاویری که به دفعات زیادی برای کاربردهای مختلف استفاده شده است برای داشتن سئوی خوب کار درستی نیست.

سئو اصفهان | سئو سایت

بهینه سازی داده های تصویر، نام، برچسب و توصیفگرها برای کسب رتبه بالاتر در گوگل

  1. نام فایل اصلی ترین توصیف برای یک تصویر است . استفاده از نامگذاری های مثل IMG-xxxxx کار درستی نیست. چون گوگل برای سرچ تصویر از نام آنها استفاده می کند بهتر است از اسامی که مرتبط با محتوای تصویر باشد برای نامگذاری آنها استفاده شود.
  2. برچسب تصاویر: تگ های alt که از صفات HTML است، زمانی که تصویر نتواند در صفحه نمایش داده شود محتوای این تگ جایگزین تصویر میشود. بنابراین بهتر است تگ هایی که برای تصویر در نظر گرفته می شود مرتبط با محتوای تصویر باشد.
  3. caption یا عناوین که توضیح یا اسمی است که به همراه عکس نمایش داده می شود.
  4. توضیحات (discription) : توضیحات جامع تر و کامل تر برای یک عکس هست. زمانی که تصویر یک پست در صفحه جداگانه باز شود این توضیحات نمایش داده می شود.
  5. اطلاعات متنی اطراف تصویر: گوگل برای نتایج جستجو ارتباط تصاویر را بر اساس محتوای متن، تصاویر دیگر، نقشه های سایت تصویری، عنوان صفحه و URL صفحه، تعیین می کند. بنابراین باید همه اینها بهینه و به هم مرتبط باشد

تعدادی از موارد مطرح شده جزء ساختار قالب سایت است که باید از همان ابتدا برای داشتن سئوی سایت بالا مورد توجه قرار گیرد.

 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با افزایش آمار کاربران موبایل ها برای هر سایت باید سئو برای موبایل هم در نظر گرفت. به راحتی نمی توان یک سایت را با ابزارهایی مثل بوت استرپ طراحی کرد و ادعا کرد که موبایل فرندلی است. با افزایش چشمگیر جستجوها در تلفن همراه باید با نحوه استفاده مردم از این دستگاه‌ها آشنا باشید. با سئو اصفهان آشنا شوید.

همانطور که انتقال به موبایل و استفاده از آن سرعت پیدا کرده است، راه های جدیدتری برای معرفی کسب و کارها مطرح شده اند. تحقیقات بر روی ۲۵ میلیون کلمه کلیدی نشان می دهد که حدود ۷۹ درصد از لیست کلمات رتبه های متفاوتی در تلفن همراه و دسکتاپ را دارند. برای ۲۰ کلمه اول هر لیست، حدود ۴۷% درصد رتبه بندی سایت در تلفن همراه و موبایل مشابه نیستند.

چرا موبایل مهم است

موبایل تنها به عنوان یک تلفن همراه نیست. بلکه به روزرسانی‌های جدید تلفن همراه، استراتژی‌های جداگانه‌ای برای برندسازی و تبلیغات را مطرح می‌کند. آمارها نشان می‌دهد که حدود ۵۷ درصد ترافیک سایت از موبایل و تبلت‌ها می‌آید و بقیه از دسکتاپ. برنده شدن در این محیط به سرعت در حال تحول نیاز به درک دقیق از قصد کاربر، نحوه استفاده از تلفن همراه و نحوه نمایش سایت خود در دستگاه‌های تلفن همراه دارد. به عنوان مثال، اگر فردی در جستجوگر به دنبال پیدا کردن یک رستوران باشد، موتورهای جستجو نزدیکترین رستوران را به موقعیت فعلی کاربر در هر لحظه را نشان می‌دهند. یا در یک پرس‌وجو که به دنبال راه‌های ارتباطی با یک مکان است. این امکان که شماره تلفن در نتایج جستجوها نشان داده می‌شود و امکان تماس هست یک مزیت محسوب می‌شود. چون کاربران تمایل بیشتری به برقراری تماس در همان لحظه دارند تا اینکه بخواهند ایمیل بفرستند.

Mobile

راهکارهای مورد نیاز در جهت سئو برای موبایل

  1. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای دستگاه موبایل: تجربه نشان داده است که نوع کلمات کلیدی و نحوه جستجو آنها در موبایل با دسکتاپ متفاوت است. مثل جستجوی صوتی که گوگل از آن پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن روبه افزایش است. و حتی کاربران در استفاده از موبایل هنگام تایپ کردن کلمات و عبارات مختلفی را نسبت به زمان استفاده از دسکتاپ به کار می‌برند. پس می‌توان گفت که باید از لحاظ سئو برای موبایل باید کلمات کلیدی متفاوتی را انتخاب کرد. در مرحله بعد نسبت به آن کلمات محتوای خوب به همراه فرمت و شکل مناسب تهیه کرد. با تحقیق و بررسی تعداد ورودی به سایت از طریق موبایل و کلمه کلیدی و اطمینان از موبایل فرندلی بودن آن محتوا می‌توان رتبه خوبی از لحاظ سئو برای موبایل کسب کرد.
  2. اجرای AMP بر رروی سایت: گوگل بر سرعت راه‌اندازی سایت بر روی دستگاه خیلی تاکید دارد. در همین راستا به دنبال راه‌هایی برای بهبود سرعت در همه دستگاه‌ها هستند. فریم ورک AMP از پیشنهادات گوگل برای افزایش سرعت صفحات است. سایت‌هایی که دارای حالت AMP هستند در حالت موبایل به همراه آیکن AMP نشان داده می‌شوند و از لحاظ گوگل امتیاز بالاتری نسبت به سایت‌های دیگر دارند. 
  3.  موبایل فرندلی بودن محتویات سایت: صفحات و محتویات هر سایت باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در دستگاه‌ها و سایزهای مختلف قابل نمایش باشد. به عنوان مثال، اینفوگرافیک‌ها که متن‌های بسیار کوچکی درون خود دارند باید در حالت تلفن همراه به اندازه صفحه نمایش نشان داده شوند. همچنین کاربران باید بتوانند به راحتی تصویر را بزرگ کنند و جزئیات بیشتری را ببینند. گوگل ابزارهای مختلفی برای تست صفحات در حالت موبایل دارد.
  4. تحلیل ترافیک سایت: بررسی و تحلیل میزان ترافیک ورودی سایت از موبایل یا دسکتاپ و صفحه فرود بسیار ضروری است. همانطور که بازار به سمت تلفن همراه پیش می‌رود، درک نحوه ارتباط مشتریان تلفن همراه با سایت شما به شما در برنامه‌ریزی برای این تغییرات کمک خواهد کرد.

در نتیجه

برای برند سازی سایت خود و محتوای آن به نسخه موبایل آن بیشتر از دسکتاپ تمرکز کنید و آن را در اولویت قرار دهید. با انجام تنظیمات جزئی از سازگار بودن سایت با تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو حرفه ای , سئو و بهینه سازی سایت , آموزش سئو , سئو رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

وبلاگ و وب سایت خبری را می توان جزء پربازدیدترین وب سایت ها به حساب آورد. از آنجا که سرعت انتشار اخبار در شبکه اینترنت بسیار بالاست، کاربران زیادی برای اطلاع از اخبار به سراغ وب سایت های خبری می روند. کاربران ترجیح می دهند اخبار را در همان لحظه انتشار دریافت کنند تا اینکه به انتظار روزنامه ها و مجله های خبری باشند. مخصوصاً در مورد مجله ها که در زمان های خاصی به چاپ می رسند. در عصر کنونی دیگر نیاز به روزنامه ها و مجلات چاپی بسیار کم شده است. اینجاست که نیاز به طراحی وب سایت خبری مشخص می شود. راه اندازی و طراحی وب سایت خبری در حیطه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و حتی در موارد جزئی تر مثل اخبار در حوزه مسکن می تواند سرعت تبادل اطلاعات را بالا برده و راه برای رقابت از رقبا را باز کند.

ویژگی های یک وب سایت خبری

  • دسته بندی موضوعات: مهم ترین ویژگی که یک سایت خبری باید داشته باشد این است که مطالب در دسته بندی های متفاوت و مربوط قرار گرفته باشد. مثلاً در یک مجله خبری در حوزه مسکن، مطالب می تواند در دسته بندی های تاسیسات برق، معماری، ابزار و لوازمات ساختمانی و …. قرار گرفته باشد.
  • امکان انتشار اخبار به همراه تصویر و ویدئو باشد.
  • اتصال و اشتراک در شبکه های اجتماعی
  • چیدمان مناسب در صفحات
  • اخبار جدیدتر در صدر صفحه قرار گرفته باشند.
  • جنبه تبلیغاتی سایت باعث آزار و اذیت کاربران نباشد.
  • همیشه به روزرسانی شود.
  • مطالب پربازدید مشخص باشد
  • سرعت لود بالایی داشته باشد
  • نمایش مناسب در موبایل
  • زمان انتشار خبرها در صفحه هر خبر باید مشخص شده باشد
  • آرشیو اخبار
  • در صورت امکان از زبان های دیگری مثل زبان انگلیسی یا عربی هم پشتیبانی کند.
  • در حیطه های تخصصی لینک به سایت های خبری مهم و پرکاربرد را داشته باشد.
  • ….

طراحی وب سایت خبری | طراحی سایت خبری | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان

نمونه کار وب سایت خبری

یکی از پروژه های انجام شده توسط تیم مهندسین نواندیش گروه طراحی سایت در اصفهان طراحی وب سایت نشریه بازار ساختمان و تاسیسات به آدرس bsnews.ir هست. این سایت تمامی اخبار و آگهی های حوزه ساختمان و تاسیسات را به نمایش می گذارد. در طراحی این وب سایت تمامی موارد مهمی که برای قالب و سئو سایت اهمیت دارد رعایت شده است.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت خبری , طراحی سایت در اصفهان , وب سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگرچه ارتقای ترافیک وب‌سایت مسئله مهمی است ولی به تنهایی کافی نبوده و افزایش هدفمند بازدید سایت از اهمیت بیشتری برخوردار است. مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما چه کسانی هستند؟ مخاطب موردنظر شما مشتریانتان هستند یا بازدیدکنندگان! نمی توان صددرصد گفت که هربازدیدکننده، یک مشتری نیز هست. در این مقاله طریقه دریافت ترافیک هدفمند از سایت گوگل را شرح می دهیم.

هدف همه ما این است که سایت خود را در صدر لیست نتایج گوگل ببینیم که قطعاً موجب ارتقای بازدید سایت نیز خواهد شد.

گوگل منبع اصلی تبلیغات جهت رشد هر نوع کسب و کار آنلاینی است. نود درصد کاربران اینترنت در کل جهان از گوگل بعنوان موتورجستجوی خود بهره می گیرند. این موتور جستجو قادر است میلیون ها نتیجه را در کمتر از ۰٫۵ ثانیه ارائه نموده و مضاف بر این که، کاربردهای متفاوت (اسناد گوگل Drive، اخبار، عکس ، نقشه , ویدئو و..) از جستجوها را  نزد خود دارد.

Business-Growth

ارتقای بازدید سایت با کمک گوگل

ارتقای بازدید با کمک گوگل، مضاف بر اینکه کم هزینه‌ترین روش درباره جذب بازدید کننده است (نسبت به تبلیغات در سایت‌های مختلف و روش‌های متفاوت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ) مخاطب و بازدیدکننده هدفمند را به سوی سایت شما سوق می‌دهد. در واقع می توان گفت هیچ صاحب کسب و کاری نیست که علاقه ای به بالا بردن ترافیک وب سایت اش نداشته باشد.  سئو اصفهان را بخوانید.

چگونه می‌توان ترافیک سایت را در گوگل بالا برد؟

بنابراین، اگر سعی می کنید ترافیک جستجوی واجد شرایط خود را افزایش دهید، باید تکنیک های هوشمندانه ای را که تاثیر مثبت و پایدار دارند را اجرا کنید. اجرای یک استراتژی واحد نمی تواند ترافیک سایت را به اندازه کافی بالا ببرد. بنابراین در اینجا راه های هوشمندانه که می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد ارائه شده است

–  کلمات کلیدی 

مطمئن شوید که در عنوان صفحه و توضیحات حداقل یک بار به کلمه کلیدی اصلی و موردنظر شما، اشاره شده باشد. گوگل تنها با استفاده از کلمات کلیدی می‌تواند بدرستی محتویات صفحه شما پی ببرد. کلمات کلیدی در سایت شما، کلماتی‌اند که کسب و کارتان را وصف می‌کنند.

بنابراین در استفاده از کلمات کلیدی با دقت عمل کنید. سعی کنید کلماتی را که عموماً مورد جستجوی مشتریانتان است را پیدا کرده و آنها را بکار برید. درصورتی که نمی‌توانید آنچه مخاطبین هدف جستجو می‌کنند را پیدا کنید از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کرده و آن‌ها را بعنوان کلیدواژه بکار برید. در بکار بردن کلمات کلیدی، سعی کنید کلمات را تا جایی که ممکن است دقیق کنید. بمنظور ارزیابی رتبه سایت خود می‌توانید از سایت  SERPs.com کمک بگیرید. کلمه کلیدی آدرس سایت خود را وارد نموده و رتبه روزانه خود را مشاهده کنید. نتیجه چند مورد را بیان می‌دارد:

  •  

    با این کلمات، جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو کجا و به چه صورت است.

  • نخستین صفحه از سایت شما که در نتایج جستجوی آن کلمه نشان داده می‌شود، کدام صفحه است.
  • میانگین جستجوهای ماهانه شما چه میزان است.

 

– تگ های عنوان ها 

تگ‌های عنوان همواره قسمت بزرگی از نحوه عملکرد سایت را تعیین می‌کنند. مطمئن شوید که هر یک از تگ‌های عنوان شما توصیفی و منحصر بفرد بوده و کلیدواژه‌های مورد نظرتان در آن بکار رفته است. از کلمات کلیدی و تگ‌های تکراری اجتناب کنید. فرم تگ مناسب بصورت زیر است:
نام محصول – دسته‌بندی محصول – برند محصول
در اینجا چند نکته برای بهینه‌سازی تگ عنوان وجود دارد:

  •  از علائم (|) و (-) بین کلمات استفاده کنید.
  •  از تگ‌های عمومی مثل «صفحه محصول» و یا «صفحه اصلی» اجتناب کنید. آنها موجب می‌شوند گوگل صفحه شما را تکراری فرض نموده و اینطور قضاوت شود که صفحه شما برای کاربرانی که درپی اطلاعات خاصی هستند، مفید و کارآمد نیست.
  •  مهم‌ترین و منحصر بفردترین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ جایگذاری کنید.
  •  از بکارگیری کلمات کلیدی پیچیده اجتناب کنید. گوگل به طبیعی، مرتبط و آشنابودن عبارت بیش از مکانیکی یا پیچیده بودن آن‌ها اهمیت می‌دهد.

– تصاویر 

عکس‌ها تنها سایت شما را زیبا نمی‌کنند بلکه  کمک می‌کنند تا شما در لیست گوگل بالا بیایید. یک تصویر می‌تواند به اندازه ۱۰۰۰ کلمه مفید و اثربخش باشد. مردم اغلب از گزینه‌های جستجوی تصویر ارائه شده توسط گوگل استفاده می‌کنند، اگر شما در نام‌گذاری تصاویر دقت کنید، براحتی بازدید سایت خود را افزایش می‌دهید.علاوه بر این بمنظور جذب مخاطبین هدف باید در نظر داشت که اغلب بازدیدکنندگان آنلاین مقالاتی را می‌خوانند که دارای تصویر باشد و از مقالات فاقد تصویر، صرف‌نظر می‌کنند. جهت آپلود یک تصویر در سایت یا وبلاگ خود مراحل زیر را درنظر بگیرید:

  1. کلیدواژه‌ها را در عنوان تصویر استفاده کنید.
  2. سعی کنید تصاویر را با تگ‌های مرتبط در تمام زیرعنوان‌ها بکار برید. این برچسب‌ها (مثل لینک‌ها) توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل مشاهده بوده و با اینکه تنها چند ثانیه زمان می‌برند ولی از نظر هدایت ترافیک به سایت و افزایش بازدید سایت ، بسیار ارزشمند می‌باشند.
  3. اندازه تصویر بیش از ۱۵۰ کیلوبایت نباشد. بارگذاری یک تصویر با حجم بالا، سرعت آپلود وب‌سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به این نکته دقت کنید که گوگل به سرعت بالاآمدن سایت اهمیت داده و این مسئله برای بازدیدکنندگان نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال صفحهطراحی سایت اصفهان را ببینید با وجود گرافیک و تصاویر بالا حجم صفحه زیاد نیست.

سئو اصفهان | سئو سایت | سئو

– محتوا

دلیل جستجوی کاربران رسیدن به یک محتوای خاص است. هر زمان که یک کاربر درگوگل جستجویی را انجام می‌دهد، وظیفه گوگل این است که به دقیق‌ترین و بهترین پاسخ‌ها در صفحات وب دست یابد. معمولاً صفحه‌ای که دانشی عمیق در مورد آن موضوع و برترین محتوا را دارند بعنوان نتایج بالا به نمایش درمی‌آیند.
محتوایی ارزش دارد که بازدیدکننده را ترغیب کند آن را به اشتراک گذاشته و درباره آن نظر دهد. این نظردهی و اشتراک‌گذاری به نوبه خود در افزایش بازدید سایت تاثیرگذار است. بروزرسانی محتوا با اطلاعات جدید و عمیق در رتبه‌بندی گوگل مؤثرتر از قراردادن کپی یک مقاله از دیگران است. سعی کنید پست شما حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد، هرقدر مطلب شما عمیق‌تر باشد، در موتورهای جستجو دارای رتبه بالاتری خواهید بود و بازدید سایت شما افزایش خواهد یافت.

– ساختن پیوندها

لینک‌ها یکی از مؤثرترین بخش‌های سایت شما هستند. لینک‌های داخلی مثل یک ناوبر عمل نموده و ترافیک را به محل موردنظر هدایت می‌نمایند. لینک‌های خارجی، به گوگل نشان می‌دهد که محتوای شما به چه صفحاتی ارتباط دارد. گوگل به سایتی که دارای لینک‌های ورودی بسیار است، اعتماد بیشتری جهت هدایت ترافیک دارد. در واقع هر لینک ورودی پیام «این سایت مهم است» را به گوگل ارسال می‌کند! البته باید دقت داشت که  لینک‌های ورودی به سایت باید با محتوای سایت نیز هم‌خوانی داشته باشند. گوگل به این ارتباط در رتبه‌بندی سایت دقت می‌کند.
صفحه‌ای که بهینه‌سازی شده و دارای چند لینک ورودی از سایت‌های دیگر باشد، مناسب و مفیدبودن خود را به گوگل اثبات نموده است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر تعداد لینک‌های ورودی از یک مقدار معقول فراتر روند موجب می‌شود سایت بعنوان اسپم شناسایی و حذف شود!

سئو اصفهان | سئو | سئو سایت
دیگر راه کارها:

– تهیه بلاگ و ایجاد بک لینک  

-صفحه فرود متناسب با کلمه کلیدی

حرف آخر

برخی معتقدند که روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق گوگل، تقریباً بصورت یک راز است که افراد موفق در این زمینه، تمایلی به افشای آن ندارند. ولی برخی استراتژی‌های کلیدی وجود دارد که مطمئناً به وب‌سایت شما کمک نموده و موجب می‌شود که در گوگل رتبه مناسبی را کسب کنید.
در آخر باید گفت که در ابتدا شما باید مخاطبان هدف و خواسته‌های آنان را تعیین کنید. کلمات کلیدی مناسب را با توجه به مخاطبان یافته و از آن‌ جهت دستیابی به ترافیک بالا برای سایت استفاده کنید. تهیه محتوای مناسب و جدید منطبق با کلمات کلیدی و استفاده از آن در تصاویر و تگ‌ها بمنظور جلب توجه گوگل و مخاطبان بهره ببرید. با رعایت این نکات ابتدایی گوگل محتوای شما را مناسب شناخته و در صدر جستجوها سایت شما را قرار می دهد.  و به این ترتیب ترافیک و بازدید سایت را افزایش می یابد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: آنالیز سایت, بازدید سایت, سئو اصفهان, سئو و بهینه سازی, طراحی سایت, طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگرچه ارتقای ترافیک وب‌سایت مسئله مهمی است ولی به تنهایی کافی نبوده و افزایش هدفمند بازدید سایت از اهمیت بیشتری برخوردار است. مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما چه کسانی هستند؟ مخاطب موردنظر شما مشتریانتان هستند یا بازدیدکنندگان! نمی توان صددرصد گفت که هربازدیدکننده، یک مشتری نیز هست. در این مقاله طریقه دریافت ترافیک هدفمند از سایت گوگل را شرح می دهیم.

هدف همه ما این است که سایت خود را در صدر لیست نتایج گوگل ببینیم که قطعاً موجب ارتقای بازدید سایت نیز خواهد شد.

گوگل منبع اصلی تبلیغات جهت رشد هر نوع کسب و کار آنلاینی است. نود درصد کاربران اینترنت در کل جهان از گوگل بعنوان موتورجستجوی خود بهره می گیرند. این موتور جستجو قادر است میلیون ها نتیجه را در کمتر از ۰٫۵ ثانیه ارائه نموده و مضاف بر این که، کاربردهای متفاوت (اسناد گوگل Drive، اخبار، عکس ، نقشه , ویدئو و..) از جستجوها را  نزد خود دارد.

Business-Growth

ارتقای بازدید سایت با کمک گوگل

ارتقای بازدید با کمک گوگل، مضاف بر اینکه کم هزینه‌ترین روش درباره جذب بازدید کننده است (نسبت به تبلیغات در سایت‌های مختلف و روش‌های متفاوت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ) مخاطب و بازدیدکننده هدفمند را به سوی سایت شما سوق می‌دهد. در واقع می توان گفت هیچ صاحب کسب و کاری نیست که علاقه ای به بالا بردن ترافیک وب سایت اش نداشته باشد.  سئو اصفهان را بخوانید.

چگونه می‌توان ترافیک سایت را در گوگل بالا برد؟

بنابراین، اگر سعی می کنید ترافیک جستجوی واجد شرایط خود را افزایش دهید، باید تکنیک های هوشمندانه ای را که تاثیر مثبت و پایدار دارند را اجرا کنید. اجرای یک استراتژی واحد نمی تواند ترافیک سایت را به اندازه کافی بالا ببرد. بنابراین در اینجا راه های هوشمندانه که می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد ارائه شده است

–  کلمات کلیدی 

مطمئن شوید که در عنوان صفحه و توضیحات حداقل یک بار به کلمه کلیدی اصلی و موردنظر شما، اشاره شده باشد. گوگل تنها با استفاده از کلمات کلیدی می‌تواند بدرستی محتویات صفحه شما پی ببرد. کلمات کلیدی در سایت شما، کلماتی‌اند که کسب و کارتان را وصف می‌کنند.

بنابراین در استفاده از کلمات کلیدی با دقت عمل کنید. سعی کنید کلماتی را که عموماً مورد جستجوی مشتریانتان است را پیدا کرده و آنها را بکار برید. درصورتی که نمی‌توانید آنچه مخاطبین هدف جستجو می‌کنند را پیدا کنید از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کرده و آن‌ها را بعنوان کلیدواژه بکار برید. در بکار بردن کلمات کلیدی، سعی کنید کلمات را تا جایی که ممکن است دقیق کنید. بمنظور ارزیابی رتبه سایت خود می‌توانید از سایت  SERPs.com کمک بگیرید. کلمه کلیدی آدرس سایت خود را وارد نموده و رتبه روزانه خود را مشاهده کنید. نتیجه چند مورد را بیان می‌دارد:

  •  

    با این کلمات، جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو کجا و به چه صورت است.

  • نخستین صفحه از سایت شما که در نتایج جستجوی آن کلمه نشان داده می‌شود، کدام صفحه است.
  • میانگین جستجوهای ماهانه شما چه میزان است.

 

– تگ های عنوان ها 

تگ‌های عنوان همواره قسمت بزرگی از نحوه عملکرد سایت را تعیین می‌کنند. مطمئن شوید که هر یک از تگ‌های عنوان شما توصیفی و منحصر بفرد بوده و کلیدواژه‌های مورد نظرتان در آن بکار رفته است. از کلمات کلیدی و تگ‌های تکراری اجتناب کنید. فرم تگ مناسب بصورت زیر است:
نام محصول – دسته‌بندی محصول – برند محصول
در اینجا چند نکته برای بهینه‌سازی تگ عنوان وجود دارد:

  •  از علائم (|) و (-) بین کلمات استفاده کنید.
  •  از تگ‌های عمومی مثل «صفحه محصول» و یا «صفحه اصلی» اجتناب کنید. آنها موجب می‌شوند گوگل صفحه شما را تکراری فرض نموده و اینطور قضاوت شود که صفحه شما برای کاربرانی که درپی اطلاعات خاصی هستند، مفید و کارآمد نیست.
  •  مهم‌ترین و منحصر بفردترین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ جایگذاری کنید.
  •  از بکارگیری کلمات کلیدی پیچیده اجتناب کنید. گوگل به طبیعی، مرتبط و آشنابودن عبارت بیش از مکانیکی یا پیچیده بودن آن‌ها اهمیت می‌دهد.

– تصاویر 

عکس‌ها تنها سایت شما را زیبا نمی‌کنند بلکه  کمک می‌کنند تا شما در لیست گوگل بالا بیایید. یک تصویر می‌تواند به اندازه ۱۰۰۰ کلمه مفید و اثربخش باشد. مردم اغلب از گزینه‌های جستجوی تصویر ارائه شده توسط گوگل استفاده می‌کنند، اگر شما در نام‌گذاری تصاویر دقت کنید، براحتی بازدید سایت خود را افزایش می‌دهید.علاوه بر این بمنظور جذب مخاطبین هدف باید در نظر داشت که اغلب بازدیدکنندگان آنلاین مقالاتی را می‌خوانند که دارای تصویر باشد و از مقالات فاقد تصویر، صرف‌نظر می‌کنند. جهت آپلود یک تصویر در سایت یا وبلاگ خود مراحل زیر را درنظر بگیرید:

  1. کلیدواژه‌ها را در عنوان تصویر استفاده کنید.
  2. سعی کنید تصاویر را با تگ‌های مرتبط در تمام زیرعنوان‌ها بکار برید. این برچسب‌ها (مثل لینک‌ها) توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل مشاهده بوده و با اینکه تنها چند ثانیه زمان می‌برند ولی از نظر هدایت ترافیک به سایت و افزایش بازدید سایت ، بسیار ارزشمند می‌باشند.
  3. اندازه تصویر بیش از ۱۵۰ کیلوبایت نباشد. بارگذاری یک تصویر با حجم بالا، سرعت آپلود وب‌سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به این نکته دقت کنید که گوگل به سرعت بالاآمدن سایت اهمیت داده و این مسئله برای بازدیدکنندگان نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال صفحهطراحی سایت اصفهان را ببینید با وجود گرافیک و تصاویر بالا حجم صفحه زیاد نیست.

سئو اصفهان | سئو سایت | سئو

– محتوا

دلیل جستجوی کاربران رسیدن به یک محتوای خاص است. هر زمان که یک کاربر درگوگل جستجویی را انجام می‌دهد، وظیفه گوگل این است که به دقیق‌ترین و بهترین پاسخ‌ها در صفحات وب دست یابد. معمولاً صفحه‌ای که دانشی عمیق در مورد آن موضوع و برترین محتوا را دارند بعنوان نتایج بالا به نمایش درمی‌آیند.
محتوایی ارزش دارد که بازدیدکننده را ترغیب کند آن را به اشتراک گذاشته و درباره آن نظر دهد. این نظردهی و اشتراک‌گذاری به نوبه خود در افزایش بازدید سایت تاثیرگذار است. بروزرسانی محتوا با اطلاعات جدید و عمیق در رتبه‌بندی گوگل مؤثرتر از قراردادن کپی یک مقاله از دیگران است. سعی کنید پست شما حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد، هرقدر مطلب شما عمیق‌تر باشد، در موتورهای جستجو دارای رتبه بالاتری خواهید بود و بازدید سایت شما افزایش خواهد یافت.

– ساختن پیوندها

لینک‌ها یکی از مؤثرترین بخش‌های سایت شما هستند. لینک‌های داخلی مثل یک ناوبر عمل نموده و ترافیک را به محل موردنظر هدایت می‌نمایند. لینک‌های خارجی، به گوگل نشان می‌دهد که محتوای شما به چه صفحاتی ارتباط دارد. گوگل به سایتی که دارای لینک‌های ورودی بسیار است، اعتماد بیشتری جهت هدایت ترافیک دارد. در واقع هر لینک ورودی پیام «این سایت مهم است» را به گوگل ارسال می‌کند! البته باید دقت داشت که  لینک‌های ورودی به سایت باید با محتوای سایت نیز هم‌خوانی داشته باشند. گوگل به این ارتباط در رتبه‌بندی سایت دقت می‌کند.
صفحه‌ای که بهینه‌سازی شده و دارای چند لینک ورودی از سایت‌های دیگر باشد، مناسب و مفیدبودن خود را به گوگل اثبات نموده است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر تعداد لینک‌های ورودی از یک مقدار معقول فراتر روند موجب می‌شود سایت بعنوان اسپم شناسایی و حذف شود!

سئو اصفهان | سئو | سئو سایت
دیگر راه کارها:

– تهیه بلاگ و ایجاد بک لینک  

-صفحه فرود متناسب با کلمه کلیدی

حرف آخر

برخی معتقدند که روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق گوگل، تقریباً بصورت یک راز است که افراد موفق در این زمینه، تمایلی به افشای آن ندارند. ولی برخی استراتژی‌های کلیدی وجود دارد که مطمئناً به وب‌سایت شما کمک نموده و موجب می‌شود که در گوگل رتبه مناسبی را کسب کنید.
در آخر باید گفت که در ابتدا شما باید مخاطبان هدف و خواسته‌های آنان را تعیین کنید. کلمات کلیدی مناسب را با توجه به مخاطبان یافته و از آن‌ جهت دستیابی به ترافیک بالا برای سایت استفاده کنید. تهیه محتوای مناسب و جدید منطبق با کلمات کلیدی و استفاده از آن در تصاویر و تگ‌ها بمنظور جلب توجه گوگل و مخاطبان بهره ببرید. با رعایت این نکات ابتدایی گوگل محتوای شما را مناسب شناخته و در صدر جستجوها سایت شما را قرار می دهد.  و به این ترتیب ترافیک و بازدید سایت را افزایش می یابد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: آنالیز سایت, بازدید سایت, سئو اصفهان, سئو و بهینه سازی, طراحی سایت, طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

مهم‌ترین نکته برای اشخاصی که قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت را دارند، یافتن کلمات کلیدی است. جستجو و یافتن کلمات کلیدی از مهم‌ترین نکات هر سایت بوده و امکان دارد در ابتدا انتخاب آن کمی مشکل و پیچیده باشد. ما قصد داریم بصورت کامل و واضح این مسئله را برای همیشه حل کنیم پس اگر می‌خواهید از این مشکلات و تردیدها رها شوید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تصور کنید یک سایت رسمی دارید که در آن بخشی را هم بعنوان فروشگاه در نظر گرفته و می‌خواهید از طریق آن محصولاتتان را در معرض فروش گذارید ولی چیزی درمورد سایت و مدیریت محتوا نمی‌دانید! سئو اصفهان را بخوانید

شما می‌توانید بوسیله ۸ابزار رایگان جستجوی کلمات کلیدی که در ادامه آورده‌ایم، کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را یافته و تشخیص دهید در ارتباط با کسب و کار شما چه کلماتی بیشتر کاربرد دارد. ولی این بدین معنا نیست که از کلمات رقابتی استفاده کنید چون اینکار در اغلب موارد منجر به شکست می‌شود. ولی درصورتی که به چند نکته دقت کنید، استفاده مفید و سئو بهتری خواهید داشت.

نکات مهم برای انتخاب کلمات کلیدی سایت

  1. نباید از همان شروع کار از کلمات رقابتی استفاده کنید زیرا اینکار موجب صرف هزینه و زمان زیادی شده و همانگونه که سود خوبی را به ارمغان خواهد آورد، حتی اگر زمانی در صفحه دوم گوگل قرار گیرید، این سود را تا حد زیادی از دست خواهید داد. برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد توصیه می‌کنیم همزمان با چندین کلمه کلیدی متوسط بالا آید که اگر این کلمات دارای ورودی باشند ممکن است در ابتدای کار بهترین نوع کلمات برگزیده باشد.
  2. برخی افراد بر این باورند که اگر با کلمه کلیدی کوتاهی بالا آمدند در تمام جستجوها در صدر نتایج گوگل قرار دارند ولی اگر این کلمات را جستجو کنید متوجه می‌شوید که در اغلب موارد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. بعنوان مثال اگر سایت شما با کلمه کلیدی دانلود در صدر نتایج گوگل باشد دلیلی ندارد که هنگام جستجوهای دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و…  جزء نخستین نتایج گوگل باشد.
  3. از کلمات کلیدی کلی مثل تزئینی استفاده نکنید بدلیل آنکه بجز مبتدیان عرصه اینترنت کسی چنین جستجویی را نخواهد نمود.
  4. در وب‌سایت اسامی افراد مهم یا برندها را بعنوان کلمه کلیدی انتخاب نکنید چون بازدید کنندگان از سایت شما پس از اطلاع از اینکه سایت شما متعلق به ایشان یا برند خاصی نیست آن را ترک کرده و همین موضوع منجر به آسیب به سایتتان شده و اصطلاحاً افزایش bounce rate را به دنبال خواهد داشت.

Key-words-SEO-950821

 برای گزینش کلمه کلیدی خود بدین صورت عمل کنید:

  1. درمورد موضوع سایتی که قصد انجام فعالیت روی آن را دارید اطلاعات کسب کنید که اگر این سایت از خودتان باشد کارتان بسیار آسانتر است؛ در این خصوص کلمات کلیدی مرتبط را برگزینید مثلاً اگر سایتتان یک سایت دانلود موزیک است می‌توان از کلمات کلیدی دانلود آهنگ جدید یا دانلود آهنگ با لینک مستقیم استفاده نمود.
  2. می‌توانید پیرامون زمینه کاری خود در گوگل جستجو کنید تا ببینید رقبای شما در این زمینه از چه کلمات کلیدی ای استفاده نموده‌اند.
  3. می‌توانید از ۸ ابزار رایگان جستجوی کلمات کلیدی نیز استفاده کنید.

در آخر توصیه می‌شود بمنظور بازدید بیشتر سایت خود کلمات کلیدی کم ترافیک را برگزینید تا اول در یک سیکل تقریباً ثابت قرار گیرید و بعدها برای رشد و توسعه کسب و کارتان روی کلمات کلیدی رقابتی کار کنید.

 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان



:: برچسب‌ها: سئو, سئو اصفهان, سئو سایت, کلمات کلیدی سئو ، سئو حرفه ای ، آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در هر سفارش سئو سایت اولین موضوعی که برای هر مشتری مطرح است این است که «سئو سایت چقدر طول می کشد؟» . به طور دقیق هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی تعداد بازدیدهای یک سایت افزایش می یابد. انجام سئو برای یک سایت موضوعی نیست که از یک زمانی به بعد مطرح شود. یک طراح سایت حرفه ای در زمان طراحی و پیاده سازی سایت باید به فکر این موضوع باشد. انتخاب عکس، چیدمان عناصر و استایل های که به کار رفته می شود همه اینها در سئو سایت تاثیر دارد و به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای موتورهای جستجو است. با گروه طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

سئو درون سایت

در زیر عامل های مهمی که برای زمان طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرد گفته شده است. تعدادی از این پارامترها بر حجم و سرعت سایت تاثیر می گذارد که هر چقدر سایت حجم کم با سرعت زیادتری داشته باشد آن سایت از لحاظ موتورهای جستجو بهینه تر است. بعضی دیگر از پارامترها هم به ساختن محتوا و پست ها برمی گردد.

  • تصاویر متناسب با حجم کم
  • کلمات کلیدی
  • آدرس صفحات
  • عناوین حاوی کلمات کلیدی
  • تگ های حاوی کلمات کلیدی
  • تعداد درخواست ها به سرور
  • و ….

رعایت این موارد برای یک سایت خیلی مهم است. برای آشنایی بیشتر با سئو درون سایت مقاله سئو اصفهان را بخوانید.

seo_site

سئو سایت راه یک شبه نیست

یک سئوی خوب برای سایت یک شبه، یک هفته یا حتی یک ماهه اتفاق نمی افتد. شاید برای چند روز رشد خوبی پیدا کند ولی اگر راه صحیحی برای سئو انتخاب نشده باشد دوباره به وضعیت قبلی برمی گردد یا حتی بدتر. هیچ راه و یا استراتژی خاصی برای بالا بردن نتایج سئو وجود ندارد. بلکه باید به مرور و مستمر بر روی سایت، بک لینک ها و محتوای سایت کار شود تا سایت مسیر پیشرفت خود را پیدا کند. البته روش های به نام Black Hat SEO هست که ادعا می شود در مدت زمانی بسیار کمی سایت را به نتیجه می رساند. اما باید گفت این پیشرفت یک پیشرفت محدود به یک زمان کم است و بعد از مدتی سایت عقبگرد می کند. گوگل سایت هایی که بخواهند با دور زدن قانون های آن خود را بهینه کنند جریمه می کند.

تکنیک های که برای سئوی کلاه سیاه انجام می گیرد در ادامه بیان شده است:

  1.  خرید لینک
  2. محتوای تکراری
  3. محتوای پنهانی
  4. کامنت اسپم

در نتیجه می توان گفت که یک سئوی موفق به صبر، کیفیت بالا و زمان و پیگیری نیاز دارد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: ابزارهای سئو , سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو سایت اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()