نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب اینترنتی استخدام کرده اید!

منظور از تیتر بالا (با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب استخدام کرده اید ) موتورهای جستجوگر می باشد. با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، ورودی به سایت و به تبع محبوبیت سایت افزایش می یابد. داشتن یک سابت به عنوان فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک به تنهایی کافی نیست. طراحی سایت اصفهان را بیشتر بشناسید.

سئو برای یک شخص معمولی چندان مورد اهمیت نیست ولی برای یک مالک سایت و یا صاحب کسب و کار اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

سئوی سایت بدین معنی است که در هنگام جستجوی یک موضوع خاص توسط کاربران سایت شما در صفحات اول و بالاتر از دیگر سایت های رقیب قرار گیرد. سئو سایت با هدف بالابردن تعداد بازدید بوسیله موتورهای جستجو، موجب افزایش مشتری و فروش نیز می شود. بیشتر بخوانید سئو اصفهان

 سئو (SEO) چیست؟

سئو مخفف ( Search Engine Optimization ) بمعنای بهبود سایت برای موتورهای جستجو می باشد. ولی مفهوم آن چیست؟

هدف اصلی سئو استفاده از کلیدواژه هایی ست که در زمان جستجوی تصادفی یکی از آنها توسط افراد، موجب مراجعه مستقیم او به وب‌سایت شما شده و در پی آن بر تعداد بازدید سایت نیز افزوده شود. سئو موجب دسترسی ساده تر کاربران به صفحات مربوط به یک سایت و مطالعه آنها نیز می‌شود. همچنین از سرگردانی بازدیدکنندگان در تعداد زیاد موضوعات مرتبط و غیرمرتبط  جلوگیری نموده و آنها را به سوی همان اطلاعات مورد نظرشان هدایت می‌کند. در ابتدا هر وب‌سایتی باید از نقطه صفر شروع کند که امکان دارد در ابتدا ترافیک موجود بر روی آن بسیار کم و یا کلا وجود نداشته باشد. سایت شما بدون داشتن ترافیک، به هیچ عنوان موفق نبوده و فقط وقت خود را تلف کرده اید مگر اینکه با کمک سئو بازدید سایت خود را ارتقا بخشید.

اهمیت سئو سایت در اصفهان

سئو موجب ظاهرشدن سایت شما در صفحات و نیز خطوط ابتدایی جستجوی گوگل نسبت به رقبای دیگر می‌شود که فرصت خوبی را برای سایت شما و نیز خود شما فراهم می‌سازد. گروه مهندسین نواندیش مجری سئو سایت در اصفهان و دیگر شهرها بوده و با وجود داشتن تخصص و تجربه در این زمینه قادر به فراهم نمودن یک سئو استاندارد برای سایت شما است که مطابق با مقالات گوگل انجام گرفته و به هیچ عنوان جعلی و یا فیک نیست. دلیل اهمیت انجام اصولی سئو این است که اگر سایتی با روش‌های فیک و جعلی سئو بگیرد سریعاً توسط گوگل شناسایی شده و مورد جریمه سنگین گوگل واقع شده و به آسانی هم اعتماد آن جلب نمی‌شود.

انجام سئوی اصولی مطابق با روال کاری سایت گوگل عامل داشتن یک سئو خوب و ماندگار توسط شما است که رتبه شما در گوگل نیز به سادگی حفظ می شود.

مقاله «مشتریان خود را با انجام سئوی محلی افزایش دهید» را بخوانید.

طراحی سایت اصفهان | سئو سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت | سئو سایت در اصفهان

روند انجام سئو سایت

در مرحله نخست وب سایت شما به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن نیز اصلی ترین رقبای شما که در صفحه اول جستجوی گوگل هستند بررسی شده و زمان دستیابی به نتیجه دلخواه تخمین زده می‌شود که زمان حدودی آن در بهترین حالت دوماه می‌باشد. پس از آن سایت شما از لحاظ HTML بازبینی شده و اشکالات احتمالی برطرف می‌شود. همچنین حجم صفحات حتی المقدور بهینه می‌شوند تا سریع‌تر بارگذاری شده و سپس نوبت به سئو می‌رسد که تا زمان رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد.

درنهایت وقتی که سایت به رتبه موردنظر کارفرما رسید، یک تعداد کارهای ساده و دائمی به مدیرسایت آموزش داده می‌دهیم که موجب حفظ نتیجه محقق شده می شود.

امروزه برای شرکت‌های تجاری و کسب‌ و‌کار‌های گوناگون و نیز فروشگاه‌های اینترنتی موضوع سئو از مهمترین عوامل بازگشت سرمایه و دستیابی به بیشترین میزان درآمد است که متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود. در صورتی که از صاحبان مشاغل و سایت اینترنتی بوده و علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری درباره سئو هستید می‌توانید با مشاوران گروه مهندسین نواندیش تماس حاصل فرمایید.

نمونه هایی از سئو سایت انجام شده

عبارت طراحی اپلیکیشن اصفهان با انجام سئوی اصولی این سایت را در رتبه یک گوگل قرار داده است.

نمونه های دیگر:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت اصفهان ارزان و اصولی برای صاحبان مشاغل در شهر صنعتی مثل اصفهان نیاز اساسی است . گسترش و رسوخ روزافزون تکنولوژی در زندگی امروزی ما می تواند اهمیت این که داشتن یک وب سایت پویا ، کامل و فعال خود یک اعتبار برای فعالیت شما می باشد را مشخص نماید. از نگاه دیگر امروزه ساخت یک وب سایت کمترین قدمی است که شما می توانید در شروع یک تجارت الکترونیک بردارید. بطوری که در شهری مثل اصفهان یکی از ابتدایی ترین اقدامات است. ورود تکنولوژی های مثل طراحی اپلیکیشن و واقعیت افزوده اصفهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بطور کلی طراحی سایت به دو روش صورت می‌گیرد:

  1. استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی : که در آن طراحی سایت با سرعت بیشتری صورت گرفته و از نظر قیمت نیز مناسب تر است. همچنین دارای امکانات و سیستم‌های اختصاصی بسیاری است که بیشتر نیازهای مشتری را رفع نموده و قابل گسترش و انعطاف پذیر نیز هست. وردپرس و جوملا پرکاربردترین سیستم برای طراحی سایت اصفهان ارزان هستند.
  2. برنامه نویسی اختصاصی از پایه: این روش طراحی سایتبرای تحقق ایده های نو و خاصی صورت می گیرد که باید برای نخستین بار طراحی شوند. در این روش سیستم مورد سفارش مشتری از ابتدا برنامه نویسی شده و کل قسمت های آن قابل تغییر و ویرایش هستند تا نتیجه نهایی بطور کامل تایید شده  و نیاز مشتری را برطرف نماید. البته این سیستم‌ها چون به صورت اختصاصی پیاده سازی شده و نیازمند دو تا شش ماه جهت تکمیل، نیز هستند هزینه بالاتری نیز دارند.

روند انجام طراحی سایت اصفهان ارزان

  • تحلیل و بررسی نیاز مشتری
  • انتخاب قالب سایت
  • پیاده سازی سایت
  • بررسی عملکرد سایت

تحلیل و بررسی نیاز مشتری

اصلی‌ترین مرحله طراحی سایت، بررسی نیاز مشتری است چون سرانجام باید این نیاز را برطرف نماید در غیر اینصورت موجب اتلاف بیهوده وقت وهزینه شده است.

نیاز‌کنونی مشتری برای داشتن بهترین کسب‌ و‌ کار، پیش‌بینی عوامل بوجود آورنده پیشرفت‌های آتی در سایت و متعاقب آن در کسب‌وکار مشتری است .

بیشتر بدانید : طراحی سایت در اصفهان

نیاز و هدف نهایی مشتری از طراحی سایت طی یک یا دو جلسه گفتگوی حضوری و مشورت با کارشناسان ما بررسی و ارزیابی شده و برحسب نتیجه این بررسی به مشتری سیستم‌های نرم افزاری متفاوتی چون فروشگاه‌ ساز، فرم ساز یا اتصال به بانک معرفی می‌شود که هریک برای تحقق هدف خاصی قابل نصب برروی وب‌سایت می‌باشند.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت ارزان

طراحی ظاهر کلی - قالب سایت

بعد از شناسایی کل اهداف پروژه، قالب و ظاهر گرافیکی سایت مشخص و طراحی می‌شود. در این مرحله می‌توان از میان قالب‌های مورد پیشنهاد که پاسخگوی نیاز مشتری نیز هست یک قالب را انتخاب نموده و یا از صفر برنامه نویسی و طراحی شود.

این مرحله خود نیز دارای سه مرحله به شرح زیر است:

  1. انتخاب یا طراحی قالب
  2. تحویل و نمایش طرح آماده اولیه
  3. برطرف نمودن اشکالات مطروحه مشتری
  4. اصلاح و برطرف نمودن اشکالات تا زمان تایید کرفرما ادامه می‌یابد.

روانشناسی رنگ و سطح تناسب رنگ‌های مورد استفاده و نیز عکس‌های مناسب، از نکات مهمی است که به کاربر‌سایت حس خوبی را القا نموده و موجب صرف زمان بیشتر کاربر در سایت می‌شود چون عامل موفقیت یک وب سایت « مشتری » است وبس! مقاله «جنبه های بصری در وب سایت موثرند» را بخوانید.

پیاده‌ سازی و نصب سیستم‌های مورد نیاز

پس از اینکه قالب مورد تایید کارفرما واقع شد، نوبت به نصب و پیاده سازی امکانات و سیستم‌هایی که به طور کامل برطرف کننده نیاز‌مشتری است، می‌رسد. این امکانات ممکن است پیشرفته یا استاندارد بوده و یا نیاز به برنامه نویسی اختصاصی داشته باشند.

مرحله بعد است که کارفرما اطلاعات موردنظر خود را که تمایل به قراردادن آنها درون سایت دارد را ارائه دهد که در قسمت های مختلف سایت جایگذاری شده و نیز جزئیات محصول یا خدمات مورد ارائه و رزومه و اطلاعات تماس در قسمت‌های گوناگون سایت، وارد شوند.

بررسی کلی سایت

دراین مرحله پس از تکمیل اطلاعات درون سایت، چهار مورد مهم مورد بررسی قرار میگیرد تا پیش از تحویل سایت تمامی مشکلات بطور کامل برطرف شوند :

  1. بررسی چینش درست عناصر سایت در موبایل و تبلت و نیز ریسپانسیو بودن آن
  2. بررسی نواقص اطلاعات سایت و صفحات و تکمیل اطلاعات
  3. بررسی کلی وب‌سایت از سوی کارفرما و اعلام اشکالات احتمالی
  4. انجام اصلاحات نهایی و بهبود بخشیدن به حجم صفحات

پس از برطرفسازی اشکالات مورد نظر کارفرما در این مرحله، وبسایت در دو مرورگر مورد استقبال Mozilla Firefox و Google Crome بازبینی شده و تمامی اشکالات احتمالی آن برطرف می‌‎‌شوند. به انضمام اینکه باید چگونگی نمایش سایت در موبایل هم مورد بررسی قرار گیرد. مقاله «فریم ورک AMP چیست» را بخوانید.

در این مرحله از طراحی وب سایت پیش از تحویل نهایی به مشتری لازم است که واحد کنترل کیفی موارد مذکور در بالا را بررسی و تایید نماید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

تحویل سایت

درپایان کارفرما « تایید نهایی » و رضایت خود از طراحی سایت را اعلام نموده  و سایت برروی دامنه اصلی که مورد تایید و انتخاب کارفرما است بارگزاری شده و مورد دسترس کاربران واقع می‌شود. پس از آن نیز اطلاعات مدیریتی وب سایت از جمله حساب کاربری مدیر سایت، آدرس پنل مدیریت و اطلاعات ایمیل info در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود.

در آخر نیز، فایل آموزشی کار با پنل مدیریت به کارفرما تحویل داده می‌شود تا قادر به مدیریت سایت خود باشد. از این زمان نیز پشتیبانی سایت آغاز شده و براساس نوع امکانات سایت در مدت زمان خاصی خدمات پشتیبانی انجام خواهد شد. علاوه بر آن نیز کارفرما میتواند در صورت تمایل این مدت را تمدید نماید.

نمونه های از سایت های طراحی شده با چنین روندی را در طراحی سایت اصفهان ببینید.

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

امروزه سئوی محلی مهم ترین بخش هر کسب و کاری محسوب می شود، اگر کسب و کار شما در Bing، Google، Yahoo و دیگر موتور های جستجو قابل مشاهده نباشد،شما مشتریان آنلاین خود را از دست خواهید داد. بنابراین اگر می خواهید که وب سایت کسب و کار خود را در منطقه مربوطه یا خاصی گسترش دهید و می خواهید در مورد سئوی محلی بیشتر بدانید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. پیشنهاد می شود مقاله سئو اصفهان را برای آشنایی با اهمیت سئو بر رونق کسب وکار بخوانید.

شما در این مقاله به انواع بسیاری از چک لیستها و مورادی که خود و یا توسعه دهنده وب سایت تان (مدیریت سایت) می توانید انجام دهید را فرا خواهید گرفت. بعد از خواندن این مقاله و گرفتن اطلاعات مهم به ایده هایی در مورد چگونگی بهینه سازی لوگو، آدرس و نقشه و نحوه جستجوی خدمات یا محصولات خود توسط مشتری دست پیدا می کنید.

سئوی محلی | سئو اصفهان| سئو سایت

پارامترهای مهم در سئوی محلی

  • بهینه سازی لوگو

         از نام کسب و کار و شهر خود در نام فایل و تگ Alt تصویر مربوط به لوگو استفاده کنید.

  • اطلاعات وب سایت

        نام، آدرس و شماره تلفن خود را در یک مکان برجسته و قابل مشاهده در سایت قرار دهید.

  • عنوان و توضیحات متا

       عناوین و توضیحات متا شامل شرح مختصر خدمات، شهر و منطقه کسب و کار شما می باشد.

  • نقشه و مسیرها

        با ایجاد یک گوگل مپ و مسیرها نقشه خود را جهت کمک به مسیریابی مشتریان، بهبود بخشید.

  • محتوا و لینک ها

       محتوای وب سایت خود را با قرار دادن منابع و لینک به مطالب مهم و مشاغل مربوطه، مکان ها و رویدادها، بهینه کنید.

  • برچسب های تغییر زبان و مکان

        از برچسب های تغییر زبان و منطقه به درستی استفاده کنید.

  • نویسندگی گوگل

          تنظیمات نویسنده می تواند موتور جستجوی شما را بهینه سازد.

  • تبلیغات محلی

         از طریق وب سایت خود، رویدادها و ابتکارات مربوط به کسب و کار خود را جهت تبلیغات و آگاه سازی مطبوعات، قرار داده و سازماندهی کنید.

  • قرار دادن نام محل در محتواهای تولید شده (روش هوشمندانه تولید محتوا)

اگر مطالبی که برای سایت تهیه می کنید حاوی نام شهر یا محلی باشه که براتون اهمیت دارد می توانید آن را در مطالب خود جای بدهید مثلاً طراحی سایت اصفهان

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگر بخواهیم به اطراف خود نگاهی بندازیم خواهیم دید که امروزه تعداد کاربران گوشی های هوشمند در حال افزایش است. بنابراین انتظار می رود که نیاز مردم به ساخت و طراحی اپلیکیشن افزایش یابد. برای این منظور اپلیکیشن های مختلفی برای طراحی اپلیکیشن با موضوعات متعدد ساخته شده است. یکی از مشتریان این اپلیکیشن ها، مدیران کسب و کارها هستند که برای ارائه بهتر محصولات و خدمات خود به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios روی آورده اند. همینطور میبینیم طراحی اپلیکیشن اصفهان برای صاحبان کسب و کارها در در این شهر رونق زیادی گرفته است. اگر شما از جمله افرادی هستید که هنوز از مزیت ها و فواید طراحی و ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار خود اطلاع پیدا نکرده اید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان | طراحی سایت اصفهان

شبکه های اجتماعی نمی توانند محل فروش محصولات و ارائه خدمات شما باشند!

شاید شما مانند افراد زیاد دیگری تصور کنید که شبکه های اجتماعی می توانند فروش شما را افزایش دهند و خدمات شما را به کاربران هدفتان معرفی کنند. بنابراین بهتر است بدانید شبکه های اجتماعی نمی توانند آینده تجارت کسب و کار شما را تضمین کنند و درگاه فروش برای شما باشند. این شبکه ها فقط مانند بازاریاب هایی هستند که محصول  و خدمت شما را تبلیغ می کنند. اما اپلیکیشن های موبایل نقش اصلی را در فروش شما دارند.

چرا اکثر کسب و کارها درخواست طراحی اپلیکیشن موبایل می دهند؟

استفاده از گوشی های هوشمند به گونه ای هر روز افزایش می یابد که می توان گفت در حال حاضر از هر دو ایرانی، یک نفر دارای گوشی هوشمند است. شرکت ها و مدیران کسب و کار ها برای اینکه به مشتریان موردنظر خود دسترسی داشته باشند باید با تغییرات هماهنگ باشند و از هر وسیله ی ارتباطی برای ارائه محصولات و خدمات خود به آن ها استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن باعث می شود کاربران بیشتری با برند شما آشنا شوند و به آن ها معرفی شود. هم چنین موجب دسترسی راحت، سریع و آسان تعداد قابل توجهی از افراد به وب سایت شما از طریق گوشی هوشمند شود. شما هم چنین می توانید با ارسال نوتیفیکیشن یک ارتباطی دوطرفه با کاربران هدف خود ایجاد کنید. هم چنین با بهینه سازی سئو سایت خود و سئو اصفهان ، جایگاه خود را در موتورهای جست و جو تثبیت کنید.

بیشتر بدانید: طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان برای مردمان این مرز و بوم باعث رونق بهتر کسب و کار و رشد قابل توجه برند آن ها شود. دقت کنید اگر شما با تکنولوژی روز همگام همراه نشوید و حرکت نکنید، رقبا با سرعت زیادی از شما پیش می تازند. پس هرچه زودتر به فکر ساخت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود بیفتید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان | طراحی سایت اصفهان

 

تاثیر ساخت و طراحی اپلیکیشن اصفهان  در آینده ی کسب و کارها

  • ارائه سریع تر و با کیفیت خدمات به مشتریان
  • برندسازی و توسعه و استحکام برند تجاری شما
  • دسترسی سریع و آسان در هر زمان و مکان
  • دسترسی کامل کاربران به خدمات و کالاهای شما
  • عرضه راحت خدمات و کالاهای شما در عرصه جهانی
  • امکان قراردادن اطلاعیه های مختلف در اپلیکیشن
  • قابلیت گذاشتن متن، عکس، صدا، فیلم و انیمیشن
  • گالری کالاها در بخش اختصاصی اپلیکیشن
  • امکان خرید و فروش و پرداخت اینترنتی
  • امکان برقراری ارتباط نزدیک تر با کاربران و مشتریان به وسیله اپلیکیشن
  • ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران نرم افزار
  • قابلیت معرفی خدمات و فروش های ویژه به وسیله نرم افزار
  • انتقال بهتر مفاهیم و ویژگی های مثبت خدمات و محصولاتتان به وسیله ویدئو
  • قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند با آنلاین(نیازمند اینترنت) و آفلاین(عدم نیاز به اینترنت)
  • امکان اتصال اپلیکیشن به بخش مدیریت یا وب سایت شما (در صورت طراحی سایت در اصفهان)

مراحل ابتدایی برای ساخت و طراحی اپلیکیشن اصفهان چیست؟

ایده اولیه شما بررسی و تحلیل می شود. سپس طرح اولیه نرم افزار ایجاد شده و از لحاظ تجربه کاربری یا همان UX بررسی می شود. در مرحله بعد طراح گرافیکی اپلیکیشن طراحی و پیاده سازی می شود و قسمت کدنویسی و برنامه نویسی مربوط به اپلیکیشن انجام می شود. در صورتی که مایل باشید، می توان اپلیکیشن را به بخش مدیریت یا وب سایت شما برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربر متصل کرد. در مراحل آخر، نرم افزار روی بن سازه های مختلف آزمایش می شود و مشکلات احتمالی آن برطرف می شود. در نهایت، نرم افزار برای استفاده منتشر شده و راهی بازار می شود.

هم چنین بخوانید:

واقعیت افزوده اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

تکنولوژی چه تاثیری در طراحی سایت اصفهان گذاشته است؟

در گسترش تکنولوژی وافزایش تعداد کاربران اینترنتی که همه مردم را در گیر خود کرده است، باعث شده که تعاملات اینترنتی علاوه بر روابط اجتماعی در زمینه خرید وفروش هم افزایش چشمگیری پیدا کند. دیگر داشتن تجارت به سبک سنتی و خرده فروشی توانایی جذب مشتری را ندارد.

ارائه محصولات و خدمات از طریق مسیر اینترنتی و بصورت 24 ساعته فعال مسیر پیشرو یا به اصطلاح تجارت الکترونیک برای باقی ماندن درچرخه اقتصاد هست.مسیرهای مختلف اینترنتی برای نمایش کالا وخدمات وجوددارد از قبیل شبکه های اجتماعی که افراد بسیاری رابه خود جذب کرده است. عضو بودن و انجام فعالیت در این گروه ها شاید در برهه ای از زمان مفید باشد ولی تحت تاثیر اعتبار خود این اپلیکیشنها قرار دارد. مثلاً برای مدت زمانی شبکه اجتماعی لاین و بعد تلگرام و اینستاگرام . اما ابزاری که همیشه مطرح بوده سایت هست.

طراحی سایت

داشتن یک سایت فعال و حرفه ای یکی از راه های تبلیغاتی برای سبقت گرفتن از رقباست. شاید داشتن سایت در این دوره کار راحت و ارزانی باشد ولی چنین سایتی بازدهی مدنظر را ندارد و به مرور زمان به سایت بی ارزشی تبدیل می شود. ساخت و طراحی سایت موفق نیازمند داشتن یک ایده خلاقانه چه در زمینه گرافیک، چه در زمینه جذب مشتری می باشد. به عبارت دیگر صرفاً اینکه یک سایت طراحی و بارگذاری شود، حرف جدیدی نیست.بلکه با انتخاب استراتژی صحیح چه در هنگام طراحی ، چه در روند تداوم سایت و فعال بودن آن است که می تواند بازار ارائه خدمات و کسب و کار را در اختیار بگیرد. چه بسا خط مشی که بعد از طراحی انتخاب می شود و سایت را به یک سایت فعال تبدیل می کند را نادیده گرفته اند. یکی از این سیاست ها سئو و مدیریت محتوا است.

طراحی سایت در اصفهان| طراحی سایت | طراحی سایت اصفهان

سئو سایت

اگر سایت شما زیبا ترین و دارای گرافیک بالایی باشد ولی بازدیده کننده نداشته باشید، بدین معناست که موتورهای جستجو رنک سایت شما را پایین ارزیابی کرده اند و در واقع یعنی این که سایت شما هیچ سودی ندارد.برای اینکه سایت شما به کاربران اینترنتی معرفی بشه باید سئوی بالایی داشته باشد. برای بدست آوردن چنین امری نیازمند تخصص و تجربه کافی است که علاوه بر انجام اقدامات لازم در سطح طراحی و کد نویسی باید به طور همیشگی محتویات سایت را مبنی بر اصول سئو به روز رسانی کرد. تهیه محتوا مبتنی بر سئو حرفه ای راهی برای پیشی گرفتن از رقبا در حیطه اینترنت است.

طراحی سایت اصفهان

شاید بتوان گفت عبارت طراحی سایت اصفهان یکی از پرکاربردترین کلماتی است که در موتورهای جستجو سرچ می شود.از آنجا که رقابت اقتصادی شدیدی در بین صاحبان کسب و کار و صنعتگران اصفهان وجود دارد، تمایل به معرفی کسب و کار خود فراتر از سطح منطقه ای و ملی، طراحی سایت در اصفهان را به عنوان یکی از مهمترین حرفه های IT  نسبت به بقیه زمینه ها مطرح کرده است.هر چند با افزایش روز افزون استفاده از موبایل های هوشمند تکنولوژی های طراحی سایت را هم تحت تاثیر قرار داده است به گونه ای که از لحاظ سئو اصفهان، سایتی که از لحاظ موبایل نمایش خوبی داشته باشد امتیاز بالاتری می گیرد. علاوه بر این، طراحی اپلیکیشن اصفهان برای هر صنعتگری می تواند مسیری برای برقراری ارتباط و پیگیری مشتریان خود باشد.

هم چنین بخوانید:

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در زندگی امروزه افراد استفاده از وب سایت به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم و یک امر روزمره و ضروری محسوب می شود. گسترش روز افزون استفاده از وب سایت ها به عنوان جایی برای دیده شدن، ایده داشتن یک وب سایت را برای هر فرد و یا صاحب کاری را فراهم می کند. شرکت ها و افراد مختلفی در زمینه طراحی سایت در اصفهان ؛ شهر هنر و فرهنگ؛ در گستره وسیعی از فناوری و تکنولوژی فعالیت می کنند و این امر باعث شده که یک انتخاب مناسب برای طراحی سایت اصفهان کاری بس مشکل به نظر بیایید.

در رابطه با تولید سایت نکات مختلف و مهمی هست که باید بیان شود از قبیل اینکه سایت، باید چگونه سایتی باشد؟ یک سایت شرکتی، پورتال ، خبری ، شخصی و... . هدف از طراحی سایت چیست؟ مخاطبین سایت چه افرادی هستند؟ همه این موارد بر روی قالب و پوسته ای که برای سایت در نظر گرفته می شود تاثیر مستقیم دارد.

بازار طراحی سایت در اصفهان

مواردی که در بالا مطرح شد نکاتی بودند که قبل از طراحی سایت و برای پیاده سازی باید در نظر گرفته شوند. این به تنهایی کافی نیست. برای داشتن یک سایت کارآمد باید این سایت همیشه به روز و فعال باشد. در راستای چنین امری نیاز به پشتیبانی و حمایت طراحان سایت احساس می شود.

 اگر شما قصد دارید که یک سایت برای خودتون داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که تیمی یا شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  1. داشتن ایده : شما با داشتن یک ایده مناسب می توانید نسبت به رقبای خود پیشتاز باشید.
  2. پشتیبانی 24 ساعته: برقراری ارتباط راحت با گروه پشتیبانی و طراحی برای رفع مشکلات به وجود آمده در سایت
  3. آموزش: آموزش استفاده از پنل مدیریتی
  4. رعایت سئو اولیه در زمان طراحی و بارگذاری محتوا

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت ارزان

دیگر ویژگی های مهم برای طراحی سایت

  1.  در کسب و کارهای اینترنتی اصول بازاریابی اینترنتی را بداند.
  2. مهم ترین ویژگی داشتن اطلاعات به روز در زمینه طراحی سایت، گرافیک ، امنیت و ... می باشد. طراحی سایت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مطابق با نیازهای شما مطمئناً می تواند جایگاه مناسبی را در فضای مجازی با گستردگی بسیار زیاد را فراهم خواهد کرد.
  3.  داشتن نمونه کارهای موفق و متنوع در حیطه های مختلف
  4. رضایت مشتریان قبلی
  5. طراحی خلاقانه و گرافیک خوب: برای تصمیم در این مورد به نمونه کارهای انجام شده اون گروه یک نگاهی بیاندازید.
  6. توانایی طراحی اپلیکیشن

مزیت انجام طراحی سایت اختصاصی

از اونجایی که داشتن یک وب سایت راهی برای تبلیغات و به عنوان جایگزینی برای روش های تبلیغاتی مثل چاپ کاتالوگ، تراکت و ... محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان را برای کاربران فراهم می کند، طراحی یک قالب منحصر به فرد شما را از رقیبان خود متمایز می کند. و از این طریق شما می توانید تمام خدمات خود را به نحو احسن برای کاربران به نمایش گذاشته و از این طریق مخاطبان خود را جذب کنید.

گروه مهندسین نواندیش با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تیمی کارآمد و متعهد فعالیت خود را ازسال 94 از طراحی سایت در اصفهان شروع به کار کرده است و با مرور زمان زمینه فعالیت خود را در راستای زمینه های دیگری از قبیل طراحی اپلیکیشن اصفهان ، سئو اصفهان و واقعیت افزوده اصفهان گسترش داده است. فعالیت های مطرح شده بخشی از زمینه های کاری این گروه می باشد، تهیه پکیج های آموزش سئو، طراحی سایت و قالب نویسی را هم جزء وظایف خود می داند. ما با توجه به نیازمندی های شما تمام تلاش خود را برای ارائه ایده های برتر در زمینه طراحی سایت می کنیم تا علاوه بر کارایی از لحاظ گرافیکی از رقبای خود بسیار متمایز و خاص باشید.

اعتقاد داریم که " هیچ جایگزینی برای کیفیت نیست،تجربه یک موفقیت بسیار بزرگ و دائم بهتر از موفقیت های کوتاه در بازه زمانی کوتاه می باشد" .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

قبل از بررسی تاثیر نسبت کد به متن بر سئو ابتدا باید ببینیم که این نسبت چیست و چطور محاسبه می شود.

موتورهای جستجو چه نوع محتوایی را بیشتر می پسندند؟ محتواهای متنی یا محتوای عکسی؟

خواندن این مقالات را به شما پیشنهاد می کنیم: سئو اصفهان (سئو چیست؟)

نسبت کد به متن چیست؟

در ابتدا باید مطرح کنیم که نسبت کد به متن، میزان واقعی متن در یک صفحه وب را نشان می دهد. در واقع می توان گفت میزان متن واقعی همان متن هایی هست که کاربر می بیند و میزان کدها همان سورس کد برای طراحی صفحه وب است. ابزاری که میزان متن محتوا را محاسبه می کند، متن موجود در پاراگراف ها و لینک ها (تگ متن جایگزین عکس هم جزء کد محسوب می شود) را از کدهای HTML استخراج می کند و نسبت محتوا را بر اساس این اطلاعات محاسبه می کند. نسبت ایده ال برای متن حداقل 10% و 90% یا کمتر برای کدهای HTML هست.

شما می توانید به صورت دستی و با یک نگاه ساده به صفحه سایت خود میزان کد به متن یا بالعکس را چک کنید. نمایش متن صفحه سایت در مقابل کدهای HTML( لینک ها, تصاویر و ....). ابزارهای رایگان را هم وجود دارد که به صورت خودکار بررسی می کنند مثل سایت Seochat.

چرا نسبت کد به متن بر سئو تاثیر دارد؟

شاید غیر معمول باشد ولی می توان گفت این نسبت یک ویژگی مهم برای سایت محسوب می شود. چون این میزان بر چگونگی تحلیل گوگل و موتورهای جستجوگر از سایت شما تاثیر دارد.تعدادی از موتورهای جستجوگر و اسپایدرها از این نسبت برای ایندکس کردن سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کنند به گونه ای که هر چقدر میزان متن نسبت به کدها بیشتر باشد موتورهای جستجوگر امتیاز بیشتری به سایت شما می دهند و شانس بیشتری برای رتبه بندی صفحات هست.در واقع می توان گفت که موتورهای جستجوگر (گوگل ، یاهو و بینگ) اولویت بیشتر را به سایت هایی که بیشتر حاوی متن هستند می دهند. این نسبت شاید به طور مستقیم بر سئو تاثیر نداشته باشد ولی از جهات دیگر تاثیر دارد مثل اینکه سایتی که حاوی محتوای زیاد و تصاویر و افکت کمتری باشد سرعت بارگذاری بالاتری دارد و ایندکس کردن بهتر را به همراه دارد.

 

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اندروید ور یا (android wear) همانطور که از اسمش مشخصه به معنای اندروید پوشیدنی هست. حالا منظور از اندروید پوشیدنی یعنی لوازمی که یک انسان می پوشه یا استفاده می کنه و مجهز به سیستم عامل اندروید هست مثل ساعت ، عینک و .... .

در این مقاله به صورت نمونه اندروید ور را در رابطه با ساعت های هوشمند مطرح می کنیم.

در این ساعت های اندرویدی علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ با تم و ظاهرهای مختلف دارای اپلیکیشن اندروید است که آن را به اندازه یک گوشی هوشمند می کند. با استفاده از ساعت های اندروید ور شما می توانید قرار ملاقات های بعدی خود، آمار تناسب اندام، مخاطبین خود و قابلیت های بسیار دیگر را تنها با نگاه به یک ساعت که به مچ دست خود بسته اید ببینید.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

ویژگی های ساعت های اندروید ور

1-برقراری تماس های تلفنی: با استفاده از ساعت خود هیچ تماس تلفنی را از دست نخواهید داد چون این ساعت تمام تماس های شما را برقرار خواهد کرد. به گونه ای که برای هر تماس نام فرد و شماره آن را نشان می دهد و شما قابلیت رد یا برقراری تماس یا ارسال پیام خواهید داشت.

2- ارسال پیام: این قسمت هم شبیه به تماس تلفنی امکان دریافت پیام های ارسالی از گروه های اجتماعی و ارسال پاسخ به آنها وجود دارد.

3-موزیک پلیر: با ساعت خود آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید و آنها را کنترل کنید: صدا را کم و یا زیاد کنید، آهنگ را جلو و عقب ببرید و آن را متوقف کنید.

4-نقشه گوگل: این ساعت ها نقشه گوگل و مسیریابی را هم پشتیبانی می کنند و به راحتی در دسترس هستند.

5-یادداشت, تایمر, کانتر: امکان درج یادداشت به همراه تاریخ و ساعت، خواندن یادداشت و یاداوری یادداشت در تاریخ مقرر ،تایمر و کانتر.

6-ریموت کنترل موبایل: شما با استفاده از اپلیکیشن wear camera remote می توانید ساعت خود را به ریموت دوربین موبایل تبدیل کنید و آن را کنترل کنید.

7-تناسب اندام خود را دنبال کنید: پیگیری پیاده روی، اجرا و تمرین قدرت، مربیگری تناسب اندام ، میزان ضربان قلب با استفاده از اپلیکیشن Google fit و اپلیکیشن های مورد علاقه دیگر.

8-از مهم ترین قابلیت هایی این ساعت امکان اتصال و همگام شدن با موبایل هوشمند است چون برای استفاده از تمامی امکانات آنها باید به یک گوشی هوشمند متصل باشد.

سئو اصفهان

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

[/vc_column_text][us_single_image image="9581" size="tnail-masonry"][/vc_column][/vc_row]



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در یکی از مقالاتی که قبلاً در دانشنامه سایت گذاشته بودیم (آشنایی با اندروید استودیو)،  از اندروید اتو گفته شد. شاید برای شما جالب باشه که بدانید Android auto چیست؟

اندروید اتو چیست؟

اندروید اوتو (انگلیسی: Android Auto) یک استاندارد گوشی‌های هوشمند برای داشبورد ماشین هست که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته .این استاندارد به دستگاه‌های تلفن همراه در حال اجرا که سیستم عامل اندروید نسخه ۵٫۰ "آبنبات‌چوبی" و بالاتر را دارند اجازه می دهد از طریق کنسول خودرو روی داشبوردکنترل شوند. اندروید اوتو در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ در کنفرانس گوگل آی/او معرفی شد. اپ موبایل اندروید اوتو در تاریخ ۱۹ مارس سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

از ویژگی های استاندارد اندروید اوتو این است که به رانندگان اجازه می‌دهد تا نقشه جی‌پی‌اس و سامانه ناوبری خودرو، پخش موسیقی، اس‌ام‌اس، تلفن، جستجوی وب و … را باصفحه نمایش لمسی و ریموت کنترل، کنترل کنند، همچنین عملیات دست آزاد از طریق تشخیص گفتار به وسیله دستورهای صوتی برای ایمنی در رانندگی نیز پشتیبانی شده و توصیه می‌شود. برنامه‌های سازگار و قابل اجرا عبارتند از: گوگل مپس(Google Map)، گوگل پلی میوزیک(Google Play music)، اسکایپ(Skype)، اسپاتیفای، استیتچر رادیو، رادیوپلیر، تون‌این، شبکه های اجتماعی و ... .

در حالی که در وب‌سایت رسمی اندروید اوتو لیست اکثر تولیدکنندگان خودرو به عنوان حامی اندروید مطرحشده است، اما بسیاری از وسایل نقلیه‌ای که درسال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ساخته شدند از اندروید اوتو پشتیبانی نمیکردند.

اما از سال 2017، در اتومبیل های مدل جدید اندروید اتو جزئی از امکانات اولیه ی خودرو می باشد. البته برای ماشین های قدیمی تر می توان دستگاه ان را از فروشگاه ها تهیه و بر روی خودرو نصب کرد یا اینکه اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

در ابتدا اندروید اتو برای برقراری و حفظ ایمنی طراحی شده است.یک رابط کاربری ساده که با دریافت پیام های صوتی و ... از اینکه حواس راننده پرت شود جلوگیری می کند و راننده می تواند با تمرکز بر روی جاده به تماس های دریافت ، ایمیل، پیامک و .... پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

سئو اصفهان

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اندروید استودیو یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) از گوگل است که امکانات و ابزارهای لازم برای ساخت برنامه برای پلتفرم سیستم عامل اندروید فراهم می کند. Android Studio برای نصب در ویندوز، مک و لینوکس بصورت رایگان قابل دانلود و استفاده است و شالوده آن بر اساس Intellij IDEAو جایگزینی برای Eclipse ADT هست.

بیشتر بدانید:

سئو اصفهان

ساخت اپلیکیشن با اندروید استودیو

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری خیلی قوی به همراه قالب های آماده برای توسعه دهندگان هست به گونه ای که توسعه دهندگان تمام ابزارهای لازم برای ساخت برنامه برای همه دستگاه ها علاوه بر تلفن همراه و تبلت، مثل تلویزیون های اندرویدی، اندروید ور (Android Wear) ، اندروید اتو (Android Auto) و دیگر دستگاه ها را در اختیار دارند.

نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که می تواند توسط تیم توسعه دهنده از یک گروه یک نفره تا چندین گروه و تعداد اعضای بیشتر به کار برده شود. این ارتباط و ادغام این اجازه را به هر تیم توسعه دهنده می دهد که کد خود را تست و پیشرفت کار خود را بررسی کند و آن را به تیم ها گزارش دهد.

Android Studio از موتور اجرای برنامه گوگل (Google App Engine) که امکان اجرای برنامه‌های تحت وب را بر روی سرویس‌دهنده‌های گوگل فراهم می‌کند برای ادغام سریع APIها و ویژگی های جدید آنها پشتیبانی می کند. هر چند نرم افزار به طور مستقیم بسیاری از APIها مانند Android pay و ... حمایت می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از تمامی آندرویدها از اندروید 1.6 و بعد از آن است بعلاوه اینکه از آن می توان برای ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل آمازون (Amazon Fire) بهره گرفت

اندروید استودیو IDE امکان تهیه برنامه هایی را که بر روی تلفن های همراه ، رایانه و دیگر فناوریهایی در حال ظهور که در اندروید اجرا می شوند را فراهم می کند.

برای اینکه بدانید اپلیکیشن چطور بر کسب و کار ما تاثیر گذاشته می توانید مقاله طراحی اپلیکیشن اصفهان را بخوانید.

 

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

امنیت : چگونه کنترل گوشی شما را دست می گیرند.

گوشی همراه به عنوان وسیله ای که بیشترین و دائمی ترین کاربران را دارد مورد حمله هکرها قرار می گیرد. چرا که حاوی اطلاعات مهم شخصی بسیاری مثل شماره حساب و... است. وجود اپلیکیشن های متفاوت از منابع مختلف می تواند راه  ورود هکرها به گوشی را باز کند.

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

راه های هک کردن گوشی موبایل

هکرها ابتدا برنامه ای با نام درپشتی (backdoor-payloed) در کامپیوتر خود ایجاد می کنندو آن را با برنامه های دیگر ترکیب کرده و به هر طریقی (مثلاً با منتشر کردن لینکی از ورژن جدید نرم افزارها) به گوشی شما می رسانند و شما آن را نصب می کنید.

پس از نصب شدن نرم افزار بر روی گوشی شما و اتصال شما به اینترنت هکر می تواند به درپشتی نشست کند( exploit) و دستورات خود را بر روی گوشی شما اجرا کند. مثلاًّ دانلود فایل های شخصی شما که می تواند حاوی عکس ها و فیلم های شخصی شما باشد.

هکر می تواند از طریق این نشست هر عملی را به جای شما انجام دهد مثلاً پیام های شما را بخواند، از طریق شما پیامی بدهد، تماس های شما را پاسخ داده و با شماره شما تماس بگیرد.

این درپشتی ها کارهای خود را بر روی هارد انجام نمی دهند و اثری از خود باقی نمی گذارند و به همین دلیل همه انتی ویروس ها آن را ویروس می شناسند و شما می توانید با نصب یک آنتی ویروس در گوشی خود ، گوشی خود را از حملات هکرها محافظت نمایید. البته هکر می توانند آنتی ویروس شما را نیز کرک(bypass) کنند که راه جلوگیری از این هم این است که به هر نرم افزار و لینکی اعتماد نکنید و دسترسی فایل های خود را فقط به نرم افزارهایی بدهید که کاری روی حافظه انجام می دهند.

البته انواع دیگری از ویروس ها وجود دارند:

1-کرم ها(worms)امنیت | وب سایت| هک | گوشی هوشمند| وب سایت| اندروید|دانلود

2- تروجان ها (Trojan)

...

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویروس ها به مقاله آشنایی با بدافزارها مراجعه کنید.

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

شاید افراد خیلی کمی وجود داشته باشند که Bing Webmaster Tools را بشناسند، چون Bing درصد کوچکی از ترافیک جستجوها را تشکیل می دهد و موتور جستجویی کم شناخته تر شده ای است. با این حال این موتور جستجو می تواند ابزارها و داده های مفیدی را که بسیاری از مردم از آن آگاهی ندارند را در اختیار شما قرار بدهد. برای بالا بردن سئو سایت استفاده از این ابزار راهکار مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

ابزار وب مستر Bing:

اگر شما تا حالا یک حساب کاربری در Bing Webmaster Tools برای سایت تون نداشته اید، آن را به هیچ وجه به تاخیر نیندازید. ممکن است که شما اعتقاد داشته باشید که یک حساب Google Webmaster Tools برای شما کافی است و تمام نیازها برای بهبود سایت را برطرف می کند. با اینکه bing از لحاظ عمومیت در سطح پایینتری نسبت به گوگل قرار دارد و جمعیت عمومی کاربران اینترنت را ندارد، ابزارها و امکانات بسیار خوبی برای بهبود وب سایت ها را در اختیار وب مسترها قرار می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های عالی که Bing Webmaster Tools ارائه می دهد را همراه با برخی نکات در مورد چگونگی استفاده از آنها را مطرح می کنیم:

  1. ابزار disavow : این ابزار امکان رفع لینک های مخرب را فراهم می کند.
  2. ثبت sitemap.xml
  3. نادیده گرفتن پارامترهای ULR
  4. بلاک کردن URL
  5. تنظیم موقعیت جغرافیایی
  6. ترافیک سایت
  7. گزارش سئو
  8. لینک های ورودی به سایت
  9. جستجوگر لینک
  10. اطلاعات خزنده
  11. آنالیز سئو
  12. انتقال سایت
  13. API وب مستر

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله از سری مقاله های ابزارهای رایگان گوگل برای سئو و تحلیل سایت به دو ابزار google alert و Tag manager اشاره می کنیم.

9-Google Alerts :

گوگل آلرت یکی از ناشناخته ترین ابزارهای گوگل است که احتمالاً تعداد زیادی از شما از وجود آن آگاهی ندارید. همانطور که از اسم آن مشخص است این ابزار،وسیله ای برای دریافت آلرت از گوگل می باشد. با استفاده از اکانت گوگل به سایت گوگل الرت وارد شوید. در کادری که در صفحه وجود دارد کلید واژه یا کلید واژه هایی را که مدنظر دارید را وارد کنید. بعد از انجام تنظیماتی مثل منطقه جغرافیایی ، بازه زمانی و زبان، بلافاصله مطالب جدید منتشر شده درباره کلید واژه هایی که تعریف کرده اید و از منبعی که انتخاب کرده اید را در ایمیل دریافت کنید.

کاربرد گوگل الرت

images (1)

از لحاظ اینکه این ابزار چه کاربردی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- با استفاده از این سرویس می توان کلمه کلیدی مدنظر خود را تعیین کنید و از هر مطلبی که در وب منتشر می شود و حتی از مطالبی که رقبای شما منتشر می کنند آگاه شده و ان را انالیز کنید و از رقبا عقب نمانید.

2-با این کار می توان در حوزه کاری خود به روز تر باشیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. و با استفاده از این اطلاعات در صورت دارا بودن سایت، سئو سایت خود را بالا ببریم.

بیشتر بخوانیم: سئو اصفهان

3- از لحاظ تولید محتوا ، با داشتن جدیدترین اطلاعات می توان محتوای بهتری ارائه داد.

4- قرار دادن نام برند خود به عنوان کلید واژه، می توان از اینکه نام برند شما در چه منابعی منتشر می شود آگاهی پیدا کنید.

5- با این سرویس گوگل، مطالب با کلید واژه مشخص شده که در سایت ها منتشر می شود برای کسانی که علاقمند به دریافت آن هستند ارسال می شود،و شما با علم به این موضوع می توانید محتوا مناسب برای هدایت کاربران به سمت خدمات خودتون استفاده کنید.

البته ابزارهای دیگری مثل Moz's Fresh Web Explorer و Mention به عنوان جایگزینی برای گوگل الرت برای نظارت بر برند وجود دارد.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

10-Tag Manager:

شاید غیر معمول باشد ولی می توان گفت این نسبت یک ویژگی مهم برای سایت محسوب می شود. چون این میزان بر چگونگی تحلیل گوگل و موتورهای جستجوگر از سایت شما تاثیر دارد.تعدادی از موتورهای جستجوگر و اسپایدرها از این نسبت برای ایندکس کردن سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کنند به گونه ای که هر چقدر میزان متن نسبت به کدها بیشتر باشد موتورهای جستجوگر امتیاز بیشتری به سایت شما میدهند و شانس بیشتری برای رتبه بندی صفحات هست.در واقع می توان گفت که موتورهای جستجوگر (گوگل ، یاهو و بینگ) اولویت بیشتر را به سایت هایی که بیشتر حاوی متن هستند می دهند. این نسبت شاید به طور مستقیم بر سئو تاثیر نداشته باشد ولی از جهات دیگر بر سئو تاثیر دارد مثل اینکه سایتی که حاوی محتوای زیاد و تصاویر و افکت کمتری باشد سرعت بارگذاری بالاتری دارد و ایندکس کردن بهتر را به همراه دارد.

گروه مهندسین نواندیش، گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در ادامه معرفی ابزار بهینه سازی وب سایت گوگل در مطالب قبل، ابزار بهینه سازی وب سایت گوگ را در این مقاله دو ابزار content Experiments به عنوان ابزاری برای تست محتوا و ابزار Google place ابزاری برای ثبت موقعیت جغرافیایی کسب و کار معرفی می کنیم.

7-Content Experiments:اگر  وب سایتی دارید که خدماتی مثل خرید ، ثبت نام خبرنامه و یا میزان بازدهی و جلب رضایت کاربران اهمیت دارد با استفاده از content Experiments می توانید نسخه ای از  صفحه فرود و یا صفحه ای که ارزش بالایی دارد را تست کنید.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

Content Experiments Google Analytics به عنوان یکی از ابزارهای بهینه سازی وب سایت گوگل شناخته شده است، آزمایشات محتوا است، همانطور که از نام آن مشخص است. این ابزار به همراه گوگل آنالیتکس هست، اما همچنان یک راه عالی و رایگان برای آزمایش، اندازه گیری و بهینه سازی سایت شما ارائه می دهد.

 شما می توانید لایه ها، سرفصل ها، محتوا، رنگ ها و موارد دیگر را برای پیدا کردن طرح بهینه تغییر دهید. با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای قدرتمند می توان نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را که چشم انداز رایج بازاریابی دیجیتال است بالا برد.

8- Google Places : این ابزار رایگان گوگل یک روش رایگان برای بالا بردن ترافیک و بازدید از سایت است. با استفاده از google place می توانید موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را ثبت کنید. با ساختن یک حساب کاربری در google place ، اطلاعات مربوط به کسب وکار خود مانند آدرس، اطلاعات تماس و جزئیات کسب و کار خود از شما درخواست می شود، زمانی که کاربران از گوگل برای جستجو استفاده می کنند و جستجو از لحاظ جغرافیایی مهم باشد، گوگل اطلاعات وارد شده توسط شما در google place را به آنها نشان می دهد. به این نکته توجه شود که این ابزار برای کاربران ایرانی فیلتر است. استفاده از این ویژگی برای سئو محلی کاربرد دارد.

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی سایت در اصفهان  



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همانطور که در مقالات قبلی 4 مورد از  ابزارهای رایگان گوگل برای مدیریت سایت از لحاظ سئو سایت را مطرح کردیم در این مقاله هم دو تا از ابزارهای رایگان گوگل دیگر را معرفی می کنیم. با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان همراه باشید.

5-Google Consumer Surveys :

همه ما می دانیم که درک مخاطبین ما کلید اصلی داشتن یک وب سایت عالی است  به گونه ای که به بهترین نحو به نیازهای آنها پاسخ دهد. یکی از راه های نیازسنجی مخاطبان نظرسنجی از آنهاست.  در حالی که می توان برای نظر سنجی هزینه زیادی را صرف کرد، نظرسنجی های مصرف کنندگان و کاربران گوگل برای اندازه گیری رضایتمندی از  سایت رایگان  است. شما می توانید اطلاعات ارزشمند در مورد اینکه کاربران سایت شما را چگونه مشاهده می کنند و چه تجربه از آن دارند به دست آورید و این اطلاعات هنگام آزمایش یک سایت جدید یا تولید محتوا می تواند مفید باشد.

نظر سنجی گوگل به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات سریع و قابل اعتماد از کاربران در سراسر اینترنت و دستگاه های تلفن همراه را بیابید. و علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که در هنگام تصمیم گیری، اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار داشته باشید، تاثیر بازاریابی خود را درک کنید، و نام تجاری خود را حفظ کنید. دانستن اهمیت درک مخاطبان برای بالا بردن سئو سایت بسیار ضروری می باشد.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

6-PageSpeed Insights:

در سال 2010، گوگل اعلام کرد که سرعت سایت یکی از پارامترهای مهم در الگوریتم های موتور جستجوگر است. مطالعات بعدی نیز نشان داد که سرعت سایت تاثیر زیادی  بر دیده شدن سایت شما دارد.

خوشبختانه،گوگل راهی برای ایجاد یک لیست از پیشنهادات برای مشتری یا تیم توسعه شما وجود دارد بدون نیاز به برنامه نویسی تخصصی در Page speed فراهم کرده است . ابزار PageSpeed Google شامل یک افزونه  PageSpeed برای مرورگر کروم و فایرفاکس (به عنوان یک برنامه افزودنی Firebug) است.در هر یک از این گزینه پیشنهاداتی برای بالا بردن سرعت سایت وجود دارد.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

pagespeed-insights-1



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله در ادامه مقاله 10 ابزار رایگان گوگل که هر سئوکاری باید استفاده کند، چند نمونه دیگر از ابزار های رایگان گوگل برای ارزیابی و تحلیل سایت در رابطه با کلمات کلیدی که برای سئو از الزامات می باشد را معرفی می کنیم.

3-   Adwords Keyword Planner:

یکی از ابزارهایی که در این چند ساله به شدت تغییر کرده ابزار Adwords keyword planner می باشد.keyboard planner مانند یک کمپین برای ساختن شبکه های جستجوی جدید و یا گسترش شبکه های موجود است. شما می توانید به دنبال کلمات کلیدی یا ایده های گروه تبلیغاتی باشید، لیست آمار از اینکه هر کلمه و عبارت، چند بار در سال و چند بار در ماه جستجو می شود را داشته باشید، ببینید لیست کلمات کلیدی شما چطور عمل می کنه و حتی کلمات کلیدی جدید بسازید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

اینکه آیا شما یک تبلیغات کننده ی آنلاین حرفه ای یا تازه کار هستید ، از این ابزار گوگل می توانید استفاده کنید تا تبلیغات موفق داشته باشید.

4- Google Trends:

یکی دیگر از ابزار های مناسب برای کلمات کلیدی سایت Google Trends هست. گوگل ترندز یک ابزار عالی برای مقایسه ترافیک کلمات کلیدی برای جستجو های متفاوت می باشد از جمله از لحاظ موقعیت جغرافیایی، بازه زمانی و... .درک این موضوع که آیا یک عبارت در حال افزایش یا کاهش رتبه برای ساختن محتویات شماست این ابزار رایگان قابل استفاده است. پس برای ارزشیابی کردن فهرست داغ و جذاب ترین کلمات، جستجو ها، برای تهیه محتوای مناسب از این ابزار استفاده کنید.

گوگل ترندز |گوگل |google trends| کلمات کلیدی سایت| کلمه کلیدی | تبلیغات آنلاین

داشتن محتوای تازه با موضوعات جدید یکی از فاکتور های مهم گوگل است. با استفاده از جدول نتایج گوگل ترندز می توان از بهترین منبع کلمات کلیدی استفاده برد تا ایده های مناسب برای تهیه محتوا داشت. این ایده ها زمینه برای جذب کاربران بیشتر و بالا بردن ترافیک سایت و هم چنین قوی کردن لینک بیلدنگ را میسر می کند.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

این سرویس به نسبت سایر خدمات گوگل اوج و فرودهای زیادی را تجربه کرده. این سرویس گوگل در طول زمان تغییرات مختلفی پیدا کرده است به گونه ای که می توان گفت در بازه های زمانی فعال نبوده و حتی برای هفته ها به روز هم نشده است.

 واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در مقاله 10 ابزار رایگان گوگل ذکر کردیم، اینجا به صورت مفصل تر به معرفی ابزارهای رایگان گوگل می پردازیم.

ابزارهای رایگان گوگل | سئو | وب مستر | سرچ کنسور | سایت | سئو سایت | طراحی سایت| سایت حرفه ای | سایت ارزان | سئو ارزان

ابزارهای رایگان گوگل

1-Google Search Console:

سرچ کنسول اولین ابزار مهم از ابزارهای رایگان گوگل است. سرچ کنسول گوگل که به عنوان یکی از ابزارهای وب مستر نامیده می شود، یکی از ابزارهایی است که بیشترین کاربران را دارد. در واقع اگر از لیست ابزارهای موجود تنها از یک ابزار استفاده شود همین ابزار است. استفاده از سرچ کنسول شبیه این است که شما به طور منظم سایت خود را به سرویس ببرید. با این کار مشکلات بزرگ سایت را کشف و به آسانی و با راهنمایی که خود سرچ کنسول آنها را حل کنید.

بررسی و پیدا کردن مسائل خزنده، لینک های خراب ، تعداد صفحه های ایندکس شده، لینک ها و بک لینک های سایت ، کلماتی که باعث شده سایت شما در نتایج جستجو قرار بگیرد و موقعیت آنها در صفحات گوگل، فایل robots.txt و سایت مپ، داده های ساخت یافته و ... اطلاعاتی هست که با ثبت سایت خود در سرچ کنسول می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

در حالی که شما از این استفاده می کنید می توانید از Bing Webmaster Tools هم استفاده کنید که در مقالات بعدی به معرفی آن می پردازیم.

2-Google Analytics:

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزارهای محبوب و در حال رشد ، و در حال رقابت شدید با Clicky، Open Web Analytics ، WebTrends ، Omniture  و ... . در واقع گوگل آنالتیک یکی از پر استفاده ترین تحلیگرهای آماری وب سایت ها می باشد.

با استفاده از گوگل آنالتیکس شما می توانید تجزیه و تحلیل های مفیدی از محتوای سایت خود داشته باشید مثلاً به کلمات کلیدی درون سایت که تا حالا براش برنامه ای نداشتید یا از وجود آنها خبر نداشتید، تجربه کاربران اینکه از کدام صفحه وارد سایت شما شدند ، از چه صفحاتی دیدن کرده اند، و در کدام صفحات دیگر از سایت استفاده نکرده اند. اگر در بازاریابی دیجیتال از تحلیگر استفاده نکنید از رقابت خارج می شوید. برای اینکه سئو سایت با رتبه اول گوگل داشته باشید استفاده از این ابزار تحلیل خوبی از عملکرد سایت در اختیار مدیر سایت قرار می دهد.

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله قصد داریم که شما را با ابزار رایگان گوگل برای داشتن یک وب سایت حرفه ای و کاربردی برای الگوریتم های گوگل آشنا کنیم. اینکه شما یک بازاریاب اینترنتی , یک سئوکار و یا تولید کننده محتوا باشید فرقی نمی کند،گوگل ابزارهای رایگانی که حاوی اطلاعات خیلی مهم ومفیدی هستند در اختیار شما قرار داده است که مطمئناً کمک زیادی به دیجیتال مارکتینگ شما می کند . ( دیجیتال مارکتینگ چیست؟)

تقریباً می توان گفت هیچ کدام از این ابزارها در زمان طراحی سایت کارایی ندارد ولی برای تداوم و کارایی سایت جایگاه خاص خود را دارند.

سرعت هیچ چیز مانند سرعت  بروزرسانی الگوریتم های گوگل نیست که باعث سردرگمی می شود. مثل این است که آنها منتظر  هستند تا شما تمام اردکهای خود را در یک ردیف قرار دهید و سپس آنها بروزرسانی کنند و همه چیز را تغییر دهند. ابزارهای متفاوتی که بعضاً رایگان و بعضی پولی هستند , که به شما کمک می کند بفهمید گوگل به چه صورتی سایت شما را می بیند.

image1_20150804041149

در ادامه تعدادی از این ابزارها را معرفی می کنیم هر چند ممکن است شما بسیاری از آنها را بشناسید یا حتی همیشه با آنها کار کرده باشید و در مقاله ابزارهای رایگان گوگل سری دوم مختصری از کاربرد هر کدام از این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهیم:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

10 ابزار رایگان گوگل

  • Google Search Console
  • Google Analytics - سئو سایت
  • Google Adwords Keyword Planner
  • Google Trend ابزارهای رایگان گوگل- کلمات کلیدی
  • Google consumer Surveys
  • PageSpeed Insights -ابزارهای رایگان گوگل - نظر سنجی و سرعت
  • Content Experiments
  • Google Places for Business - ابزارهای رایگان گوگل بهینه سازی
  • Google Alerts
  • Tag Manager - مدیریت برچسب و گوگل الرت

این ده ابزار رایگان گوگل هست که از آنها از کلمه کلیدی تا بهینه سازی صفحات و تولید محتوا قابل استفاده هستند. در اصل برای پشتیبانی و سئو سایت اهمیت ویژه ای دارند.

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از پارامترهای مهم در رنک صفحات سایت سرعت بارگذاری آنهاست و یک طراح حرفه ای همیشه این موضوع را در نظر خواهد گرفت. البته توجه خواهید داشت که رنک سایت برای بالا بردن سئو سایت یک عنصر فاکتور مهم است چون هر چه سئو سایتی بالاتر باشد در صدر نتایج اولیه گوگل قرار می گیرد. این که چگونه یک صفحه اولین بار بارگیری می شود یا اینکه با چه سرعتی به عمل کاربر پاسخ می دهد، بر اینکه آیا کاربر منتظر لود شدن سایت خواهند ماند یا نه تاثیر دارد.

سرعت سایت در تجربه کاربری موثر است

پیش بینی شده است که هر ثانیه میزان بارگذاری بیشتر باشد بر میزان افت، ضریب بازگشت و نرخ تبدیل تاثیر می گذارد. از این رو، از تاکتیک های، که با بهینه سازی کد و تصاویر، زمان بارگذاری صفحه نمایش را به صورت تکنیکی کاهش می دهند استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از تاکتیک های دیگری که با استفاده از اصول روانشناسی میزان درک بارگذاری را کاهش می دهد بهره بگیرید. این دو ترفند باعث می شود که کاربر حس کند زمان زیادی را منتظر بارگذاری نبوده است.  در زمان بارگذاری صفحات به جای ثابت و بی حرکت بودن کاربر را مشغول کنید مثلاً می توانید از ابزار نوار پیشرفت با اشکال و حرکت جالب استفاده کنید. برای تست سرعت لود شدن صفحات سایت های مختلفی مثل gtmetrix و ...وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید مشکلاتی که باعث سرعت پایین بارگذاری صفحات می شود را بررسی کنید.

گوگل به سایت و صفحات داخلی یک امتیاز از 0 تا 10 می دهد که هر قدر این امتیاز بالاتر باشد نشان کیفیت و اهمیت آن صفحه است. گوگل این امتیازها را هر ماه یکبار یا دو بار بازبینی می کند. برای اطلاع از رنک سایت می توانیم از سایت الکسا استفاده کنیم. در سایت الکسا با وارد کردن آدرس صفحه مورد نظر می توان به نسبت اطلاعات کاملی از آن بدست آورد. تصور می شود که سایت الکسا یکی از ابزارهای مورد نیاز برای سئو کار باشد ولی این ابزار فقط اطلاعات کاربرانی که تولبار الکسا را بر روی مرورگر خود دارند را تحلیل می کند یک ابزار جامع نیست . برای آشنایی با سئو مقاله سئو اصفهان را بخوانید.

 

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف

شرکت مهندسی نو اندیش، با استفاده از اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی  زیر به صورت حضوری یا خصوصی نموده است:

  • html: فناوری پایه و اصلی ساخت صفحات وب
  • css: یا شیوه نامه آبشاری به همراه html روشی بسیار ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها، حرکت) برای وب سایت حرفه ای.
  • javascript: زبان برنامه نویسی سمت مرورگر بازدیدکننده که بر روی کدهای html کار می کند و باعث دینامیک و پویایی صفحات وب می شوند مثلاً تغییر متن نمایش داده شده ، حرکت عناصر و ....
  • jquery: کتابخانه آماده جاوا اسکریپت هست . که این امکان را به طراح سایت می دهد تا به راحتی افکت های پیشرفته و سطح بالایی را با استفاده از جی کوئری برای سایت فراهم کند و به راحتی یک سایت حرفه ای و پویا طراحی کند.
  • php :  زبان برنامه نویسی  اپن سورس طراحی و توسعه وب است که در سمت سرور (server side) به کار می رود.
  •  سئو اصفهان

  • واقعیت افزوده اصفهان

  • طراحی سایت در اصفهان 

     

  • bootstrap: بوت استرپ کتابخانه رایگان برای ساخت صفحات وب و حتی نرم افزارهای تحت وب می باشد .که دستورات html ،css و جاوا اسکریپت را برای ساختن فرم، دکمه، ستون و ..... برای یک سایت ریسپانسیو و اکنشگرا را در درون خود دارد.
  • matlab : یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان، محققین که نیاز به محاسبات آماری و عددی دارند. متلب از ترکیب دو واژه Matrix و labratory به ترتیب به معنی ماتریس و آزمایشگاه ساخته شده است.
  • #C: سی شارپ یک زبان شی گرا برای ساخت برنامه های تحت ویندوز، تحت وب که از کتابخانه دات نت بهره می گیرد. از آنجا که سی شارپ یک زبان سطح بالا هست یادگیری آن بسیار آسان می باشد.
  • دروس تخصصی دانشگاهی رشته کامپیوتر تا مقطع کارشناسی ارشد

 

بیشتر بدانید: طراحی سایت اصفهان ، طراحی اپلیکیشن اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

فریم ورک AMP

 یا Accelerated Mobile Page به معنی شتاب دهنده صفحات موبایل، یکی از ابزار ها جدید گوگل که در اوایل سال 2016 منتشر شده است. از آنجایی که آمار استفاده از تلفن همراه بوسیله کاربران روند صعودی و رو به افزایشی پیدا کرده است، سرعت بارگذاری صفحات در موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. در همین راستا گوگل فریم ورک AMP را مطرح کرد. این پروژه  با محدود کردن کدهای جاوا اسکریپت و css  و همچنین تگ های html به طراح سایت کمک می کند تا صفحات HTML با حجم کمی را ایجاد کند.

در AMP صفحات از داشتن یک طراحی فانتزی و پر تعامل به خاطر سرعت بالاتر در موبایل محروم می شوند. و صفحات بسیار شبیه صفحات ساده معمولی یا به عبارتی شبیه به یک اپلیکیشن ساده است که حاوی مطالب مهم هست. این فریم ورک برای سایت های خبری و بلاگ ها بسیار ضروری است .چون گوگل به سایت های که از این ویژگی برخودار هستند امتیاز ویژه در نتایج جستجو می دهد.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

سایت های AMP در نتایج جستجو چگونه نشان داده می شوند؟

سایت هایی که از این فریم ورک استفاده کرده باشند در جستجوی موبایلی هنگامی که آنها را در نتایج جستجو نشان می دهد قبل از توضیحات سایت یک دایره خاکستری رنگ به همراه عبارت AMP نشان می دهد. همانطوری که در تصویر زیر مشاهده می کنید، قبل از توضیحات سایت این عبارت را با رنگ خاکستری نشان داده است.

AMP |نسخه AMP سایت نواندیش | سایت | اپلیکیشن

سایت هایی که از این فریم ورک بهره گرفتند آدرس دهی صفحات موبایلی به این صورت تغییر می یابد:

مثلاً    آدرس     https://newthink24.com/about-us به https://newthink24.com/about-us/amp تبدیل می شود.

اگر سایت مدنظر تون یک سایت وردپرس هست با نصب افزونه AMP می توانید این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید. به گونه ای که خود افزونه یک ساختار بدون جاوا اسکریپت و استایل شیت را برای صفحات در نظر می گیرد. و حتی شما می توانید برای هر صفحه از سایت محتوا را دوباره برای حالت AMP باز چینی  کنید و ساختار دلخواه و ساده خود را برای حالت موبایلی سایت بسازید.

خواندن این مقالات مفید است: سئو اصفهان ، طراحی سایت در اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

لغت نامه تخصصی نواندیش

گروه مهندسین نواندیش همانگونه که قبلاً آمادگی خود را جهت هر گونه خدمات به هموطنان عزیز اعلام نموده، تصمیم به تهیه یک لغت نامه تخصصی از اصطلاحات یا لغات طراحی سایت گرفته است. در ادامه می توانید با لغات تخصصی طراحی سایت و اندروید آشنا بشوید. منتظر هرگونه پیشنهاد یا درخواستهای شما هستیم.

آموزش الکترونیکی (LMS: ( LMS مخفف عبارت Learning Management System به معنای سیستم مدیریت یادگیری می‌باشد. به عبارت دیگر LMS یک سامانه انلاین است که کلیه فعالیت های آموزشی را ثبت و پیگیری می کند. LMS  امکان ثبت نام و انتخاب واحد، تعیین فعالیت آموزشی و انجام تکلیف در یک محیط Online فراهم می‌کند. اصول پایه ی یک سیستم LMS خوب، محتوای متناسب با افراد آموزش گیرنده است. یک محتوای خوب شامل عکس، متن، فیلم، آزمون و فعالیت‌های کاربر می‌باشد که عموماً بصورت هفتگی یا موضوعی تقسیم بندی خواهد شد و کاربر بر اساس موضوع یا هفته‌ی آموزشی موظف به گذراندان دوره می‌باشد.

بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ : در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی سرعت رشد کسب و کارها و همچنین رقابت بین آنها را بالا برده  است. بطوریکه دیگر کسب و کارها با روش های سنتی در تبلیغ برند خود جایی در بازار نخواهد داشت. در این بین کسب و کارهای هوشمند برای پیشی گرفتن از رقبا از “دیجیتال مارکتینگ”یا بازاریابی الکترونیکی استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ  نوعی از روش های  بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی مثل کامپیوتر ، تبلت و موبایل های هوشمند و با کمک کانالها و بسترهای الکترونیکی از جمله وب سایت، پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام به معرفی محصولات و خدمات می‌پردازد و از این طریق مشتری جذب می‌کند. متن کامل در دیجیتال مارکتینگ

لغت نامه تخصصی سئو و بهینه سازی

سئو : سئو یعنی سایتی که برای شما طراحی شده در نتایج جستجوی گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری جزء اولین نتایج جستجو باشد. این کار  تکنیکهای خاص خودش را دارد…حتی می توان گفت اهمیت آن از طراحی سایت بیشتر است. آشنایی با سئو اصفهان

مدیریت محتوا (CMS) : سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار تحت وب برای مدیریت و پشتیبانی یک سایت است که این امکان را برای مدیران وب سایت ها فراهم می کند تا به صورت راحت تر و با صرف زمان کمتری محتوا و مطالب خود را بر روی وب سایت بارگذاری و آنها را مدیریت کنند. طراحی و ساخت یک سیستم مدیریت محتوای امن و پیشرفته نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. اطلاعات بیشتر در معرفی سیستم مدیریت محتوا

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

لغت نامه تخصصی طراحی سایت

حمله جستجوی فراگیر (brute-force attack) :اگر به زمینه هک و امنیت علاقه مند باشید، نیاز دارید که حملات بروت فورس را بشناسید. در این حملات، هکر با استفاده از ابزارها تمام تلاش خود را برای یافتن مقادیر رمز گذاری شده مثل رمز عبور مدیریت یک سایت می کند به عبارت دیگر هکر هیچ اقدامی برای رمزگشایی نمی کند بلکه با استفاده از نرم افزارهایی سعی در حدس زدن پسورد و تمام حالات ممکن را برای یافتن آن بررسی می کند. در صورتی که پسورد پیچیده و طولانی باشد، این کار زمان بسیاری خواهد گرفت. این نوع حملات به دو فاکتور زمان زیاد به همراه قدرت پردازش بالا احتیاج دارند. اگر می خواهید راه های مقابله با حملات بروت فورس را بشناسید مقالات امنیت در وردپرس را دنبال کنید.

فریم ورک AMP : AMP یا Accelerated Mobile Page به معنی شتاب دهنده صفحات موبایل، یکی از ابزار ها جدید گوگل که در اوایل سال 2016 منتشر شده است. از آنجایی که آمار استفاده از تلفن همراه بوسیله کاربران روند صعودی و رو به افزایشی پیدا کرده است، سرعت بارگذاری صفحات در موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. در همین راستا گوگل فریم ورک AMP را مطرح کرد. پروژه AMP با محدود کردن کدهای جاوا اسکریپت و css  و همچنین تگ های html به طراح سایت کمک می کند تا صفحات HTML با حجم کمی را ایجاد کند. اطلاعات بیشتر در مقاله AMP چیست؟

لغت نامه تخصصی اپلیکیشن

 اندروید اتو: یکی دیگر از لغات لغت نامه تخصصی عبارت اندروید اتو می باشد.اندروید اتو سیستم عامل گوگل برای خودروهاست که بر پایه اندروید طراحی شده است. از حداقل امکانات این سیستم عامل می توان به نقشه گوگل ، گوش دادن به موزیک، ارسال پیام و ... اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر مقاله اندروید اتو چیست را بخوانید.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

تا حالا فکر کردید اگه در سرچ گوگل بزنید سئو اصفهان چه سایت هایی را بهتون نشان می دهد؟

آیا داشتن وب سایت به تنهایی به معنی حضور در فضای مجازی کافی است؟ 

موتورهای جستجو مثل گوگل چطور سایت ها را انتخاب می کنند و به چه ترتیبی نشان می دهند؟

امروزه تقریبا همه افراد به این نکته واقف هستند که با داشتن یک وب سایت در فضای مجازی نباید انتظار رخ دادن معجزه در رونق کسب وکار خودشان را داشته باشند.
در واقع داشتن وب سایت در بهترین حالت تنها میتواند برای مشتریانی که شما را میشناسند و آدرس وب سایت شما را دارند مفید باشد و آنها بتوانند در صورت نیاز به وب سایت مراجعه و احتمالا اطلاعاتی بدست بیاورند.!
اما آیا همه هدف شما از راه اندازی وب سایت در همین سطح خلاصه میشود؟
یا اینکه قصد دارید مشتریانی را که هیچ شناختی از شما ندارند و تنها بر اساس جستجو در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و ... با فعالیت و خدمات شما آشنا شوند و از طریق سایت با شما ارتباط بگیرند و به مشتری کسب و کار شما تبدیل شوند.
اگر مورد فوق مدنظر باشد، پس باید با مفهوم جدیدی بنام سئو نیز آشنا شوید:

سئو چیست؟

سئو بمعنی معرفی و شناساندن وب سایت به موتورهای جستجو بمنظور نشان دادن وب سایت شما در رتبه های اول نتایج جستجو به کاربران است. تا از این طریق کاربران با ورود به وب سایت با خدمات و فعالیت های شما آشنا شده و بتوانید کالا و خدمات خود را به آنها ارائه نمایید.

مثال: فرض کنید فردی در سایت گوگل بدنبال یک مرکز ارائه طراحی اپلیکیشن اصفهان یا شرکت سئو اصفهان است و به همین منظور کلمه سئو در اصفهان را وارد قسمت جستجوی وب سایت میکند:

سئو چیست؟ معنی سئو؟ (سئو اصفهان) | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | محتوادر این مرحله گوگل از بین تمامی اطلاعاتی که دارد به دنبال اطلاعاتی که حاوی سئو در اصفهان دارد می گردد و لیستی از سایت های مرتبط را نشان میدهد. اینکه سایت شما در کدامین صفحه به عنوان ارائه دهنده سئو اصفهان باشد بسیار اهمیت دارد. زیرا کاربران انتخاب خود را از چند صفحه اول انجام می دهند.

اینکه کسب و کار شما و در واقع آدرس وب سایت شما در میان 10 رتبه صفحه اول نتایج معرفی گردد میتواند نقش بسزایی در جذب مشتری و نهایتا رونق کسب و کار شما داشته باشد. برای این منظور و کسب جایگاه عالی در موتورهای جستجو ، رعایت پارامترهای متعددی در طراحی و برنامه نویسی وب سایت شما ضروری است که بعضا تعداد این موارد به 200مورد میرسد.

سئو اصفهان

از آنجا که اصفهان شهری صنعتی و به عنوان اصلی ترین قطب صنعت کشور محسوب می شود، رقابت شدید بین صاحبان کار بسیار زیاد است. طراحی سایت در اصفهان در سال های گذشته به عنوان یک راه برای برتری نسبت به رقبا محسوب می شد اما با گسترش شبکه های اجتماعی و از بین رفتن مرزهای جغرافیایی، سایتی که فعال و پاسخگوی نیاز کاربران باشد اولویت دارد. کسب و کار شما با داشتن رتبه بالا در سئو اصفهان ارزش زیادی پیدا می کند چون اصفهان خود بیانگر تخصص و صنعت است.

مرکزمهندسین نواندیش با سابقه ای قابل قبول در ارائه خدمات طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و واقعیت افزوده اصفهان آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان در این زمینه به تمامی علاقه مندان و صاحبان کسب و کار میباشد.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما میتوانید با مراجعه به قسمت نمونه کارها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

طراحی سایت اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی سرعت رشد کسب و کارها و همچنین رقابت بین آنها را بالا برده  است.

طراحی سایت در اصفهان 

5 کاری که در بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ نباید انجام داد:

  • تمرکز اصلی در بازاریابی الکترونیکی ، جذب مخاطبان است. دنیای مجازی در حال حاضر با افزایش ارتباطات تبلیغاتی گسترده اشباع شده است. بنابراین، برای متمایز بودن، باید محتوای کوتاه، واضح، بسیار جذاب را حفظ کنید.
  • شبکه و فضای مجازی جایی نیست که چیزی برای همیشه جوان بماند. آنچه که امروز هست در آینده فردا باید خارج شود. مهم این است که همیشه به روز باشید و اطلاعات جدید در زمینه تخصص خود را داشته باشید.
  • هرگز تخم مرغ خود را در یک سبد قرار ندهید. شبکه های اجتماعیو مسیرهای ارتباطی مختلفی مثل توییتر، فیس بودک و ... وجود دارد. مسیرهای تبلیغاتی مختلفی را طی کنید و همه تمرکز خود را برای یک کانال قرار ندهید. با سئو اصفهان آشنا شوید.
  • هدف خود را فراموش نکنید. هدف درست: بازگشت سرمایه است. آستین های خود را بالا بزنید، تحقیق کنید، پارامترهای مهم هدف خود را پیدا کنید و آن را به اثبات برسانید و برند تجاری خود را ثبت کنید.
  • هرگز به استراتژی بدون تحقیق کافی نپردازید. بهتر است قبل از هر کاری درست نگاه کنید.تحقیق مناسب این اطمینان را حاصل خواهد کرد که شما در سطح پایه و ابتدایی در دنیای تبلیغات دیجیتال نیستید. درک برند ، گرایش های مشتریان و ... مانند هر یک از چهار مورد ذکر شده قبلی مهم است. بنابراین قبل از ساخت استراتژی دیجیتال، بر تحلیل منطقی از کار خود سرمایه گذاری کنید.

بازاریابی الکترونیکی | دیجیتال مارکتینگ | طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل

همانطور که گفته شد بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ صرفاً یک عملکرد خاص که نتیجه آن فروش محصولات یا خدمات باشد نیست بلکه در این طی این فرایند ارتباط بین سازمان و مشتری ها تعریف و مشخص می شود یابه اصطلاح به فرایند مدیریت شناسایی، پیش بینی ، سودآوری و نیازمندیهای مشتریان یا کاربران گفته می شود.

 

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی سرعت رشد کسب و کارها و همچنین رقابت بین آنها را بالا برده  است. بطوریکه دیگر کسب و کارها با روش های سنتی در تبلیغ برند خود جایی در بازار نخواهد داشت. در این بین کسب و کارهای هوشمند برای پیشی گرفتن از رقبا از “ دیجیتال مارکتینگ ”یا بازاریابی الکترونیکی استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ نوعی از روش های  بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی مثل کامپیوتر ، تبلت و موبایل های هوشمند و با کمک کانالها و بسترهای الکترونیکی از جمله وب سایت، پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام به معرفی محصولات و خدمات می‌پردازد و از این طریق مشتری جذب می‌کند.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

مدل های دیجیتال مارکتینگ

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM): شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام ، فیسبوک ، توئیترو... نمونه هایی از بستر شبکه های اجتماعی به عنوان ابزارهای بازاریابی هستند.
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing): ظرفیت های محتوا نویسی یک سازمان برای نوشتن محتوایی برای تبلیغ در یک صفحه ، راهنما های مفید و ایجاد بنرهای تبلیغاتی در گوگل و... برخی از مدل های بازاریابی محتوایی را تشکیل می دهند
  • بهینه سازی موتور جستجوگر (SEO): این استراتژی به وب سایت هایی که اطلاعات، محصولات و خدمات خاصی را ارائه می دهند این امکان را می دهد که در فضای اینترنت بیشتر دیده شود و در موتورهای جستجوگری همچون گوگل، یاهو، بینگ و … صاحب رتبه های بالاتری شوند.
  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing): بازاریابی ایمیلی، مقرون به صرفه ترین روش دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی ایمیلی شامل خبرنامه و محتواهای است که مخاطب را جذب و او را به خرید محصول یا خدمت دعوت می کند.
  • پرداخت به ازای کلیک (PPC): پرداخت به ازای کلیک صرفاً یعنی به ازای حضور تبلیغ محصولات در دنیای دیجیتال، مستقیماً به یک موتور جستجوگر پول پرداخت کنید.
  • بازاریابی ویروسی (Viral Marketing): بازاریابی ویروسی یکی از روش های جذاب و موثرِ دیجیتال مارکتینگ است. این مدل از بازاریابی با منتشر کردن محتوا در وبسایت ها، کانال های رسانه ای متعدد انجام می گیرد. بازاریابی ویروسی شامل یوتیوب، بلاگ ها و بازاریابی ایمیلی می شود.

بازاریابی ویروسی| دیجیتال مارکتینگ | طراحی سایت| مدیریت محتوا

تاثیر سئو بر دیجیتال مارکتینگ

همان طور که گفته شد دیجیتال مارکتینگ شامل تمام فعالیت هایی است که به هدف تحلیل رفتار مشتریان، تبلیغات و برندسازی انجام می گیرد. ابزارهای و استراتژی های زیادی در حوزه های مختلف برای این امر وجود دارد مثل وب سایت، شبکه های اجتماعی و ایمیل که می توان از طریق آنها مشتریان سود آور زیادی را به خود جذب کرد.

داشتن وب سایت زمانی کارایی خود را دارد که جزء نتایج اولیه گوگل باشد. اینجاست که نیاز به سئو مطرح می شود. اگر سایت در صدر نتایج گوگل نباشد چگونه می توان مشتریانی که از سایت و خدمات آن اطلاعی ندارند آن را بشناسند. بهترین راه برای سئو ، گذاشتن مطالب تازه و منحصر به فرد هست.

حتماً بخوانید: سئو اصفهان

 طراحی سایت اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یه نکته کاربردی دیگه  که میشه برای طراحی حرفه ای وبسایت گفت، رعایت کردن قانون Fitts است.

قانون Fitts چیست؟

قانون Fitts را پاور فیتس در سال 1954 ابداع  کرد که بر روی نحوه و میزان حرکت کاربر به گونه ای که  باعث جلب رضایت اون از سایت باشه کار می کنه.

به عبارت دیگه در این قانون، مدت زمانی که کاربر باید حرکت کنه تا به هدف و شی مورد نظر برسه را بررسی کرده . در این مسئله دو پارامتر مهم وجود داره : فاصله کاربر تا شی هدف و اندازه اون.

به عنوان مثال ماوس در بازه زمانی کوتاه تری به یه دکمه بزرگ در فاصله نزدیک نسبت به یه دکمه کوچک در فاصله دورتر میرسه.

این باز زمانی بر میزان انگیزه کاربران سایت تاثیر داره، هر چقدر که کاربر زمان کمتری را برای کلیک کردن  مصرف کنه میزان رضایتش از سایت بالا میره.

تصویر زیر را در نظر بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای

در دکمه بالایی وقتی که ماوس روی متن Sign up قرار بگیره شبیه دست میشه و می تونین کلیک کنین ولی در دکمه پایینی تا زمانی که ماوس در ناحیه مستطیلی دکمه قرار بگیره قابلیت کلیک داره.

چرا قانون Fitts باید رعایت شود؟

اگه در زمان طراحی این قانون را در نظر نگیرین و دکمه یا لینک هایی درست کنین که در ناحیه کوچکی قابلیت کلیک شدن داشته باشن، باعث اتلاف وقت کاربر شده و کاربر با انگیزه کمتری از سایت شما بازدید میکنه.شاید این نکته به نظرتون یک نکته کم ارزش باشه ولی اگه می خواهین که کاربر سایت باز به سایت شما سربزنه و کاربر دائمی اون باشه باید این آسونی و راحتی کار با سایت شما را ببینه. پس به عنوان نتیجه کلی می شه گفت که قانون fitts به تعادل بین سایز و فاصله در طراحی رابط کاربری (UI) تکیه دارد.پس برای طراحی حرفه ای وبسایت حتماً این قانون را رعایت کنین.

 رعایت و پیاده سازی این امر شاید یک چیز ساده به نظر برسد ولی این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که بحث رقابت بین سایت ها زیاد باشد. سایتی که کاربران بیشتری از آنها رضایت داشته اند در این رقابت امتیاز بیشتری کسب می کنند و سئوی بالای آنها، باعث می شود که در صفحات اول موتورهای جستجو قرار بگیرند.

خواندن این مقالات خالی از لطف نیست: سئو اصفهان، واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی دیگه از اصولی که برای  طراحی وبسایت میشه مطرح کرد اینکه به جای اینکه از کاربر بخواین جواب بعضی سوالاتی را که ازش می پرسین تایپ کنه، خودتون گزینه هایی که می تونه درست باشه را براش لیست کنین و ازش بخواین که از بین اونها  انتخاب کنه.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

مثلاً فرض کنین که می خواین از کاربر در مورد نوع فیلم های مورد علاقه اش بپرسین یا مثلا از شهر محل سکونت اش بپرسین که اون موقع معلوم نیست اسم شهر، روستا یا محله را بزنه!!!!

می تونین یه تکس باکس بگذارین و به کاربر بگین که فیلم های مورد علاقه ات را بنویس که در این صورت کاربر باید به دنبال عنوان و دسته بندی فیلم ها بگرده. یه راه راحتتر که  کاربر هم بیشتر می پسنده اینکه لیستی از دسته بندی انواع فیلم ها را به کاربر نشون بدین تا خودش انتخاب کنه که چه نوع فیلمی را دوست داره.

از نظر روانشناسی هم تایید می شه که راه دوم آسونتره چون کاربر کمتر نیاز داره که به سراغ حافظه اش بره. و یاد آوری کنه که چه نوع فیلم هایی را دوست داره. علاوه بر اینکه وقتی گزینه ها برای کاربر دسته بندی میشه، کاربر درستتر می تونه جواب بده.مثل چیزی که در سوالات چند گزینه ای اتفاق می افته ، سوالات چند گزینه ای سریعتر از سوالات تشریحی پاسخ داده می شن.  با رعایت این اصل در  طراحی وبسایت تون می تونین رضایت  کاربران را جذب کنین.

اهمیت در طراحی وبسایت

می تونین با خوندن مقاله طراحی سایت به اهمیت این نکات برای جذب مخاطب و تاثیر آن بر افزایش سئو سایت پی ببرید. گروه ما در زمینه طراحی سایت اصفهان و سئو اصفهان مشاوره و کمک زیادی میتواند به صاحبان کسب و کارها بدهد. رعایت و دانستن این نکته نیازی به علم برنامه نویسی ندارد و از تجربه طراح در زمینه طراحی رابط کاربری بدست می آید. با توجه به اینکه آمار وب سایت های ساخته شده بسیار بالا است، داشتن یک سایت با رابط کاربری مناسب امتیاز ویژه ای محسوب می شود.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در مقاله های قبلی گفته شد شاید درست کردن یک سایت با وردپرس کار آسونی باشه  (البته در حد ابتدایی). ولی حتی همین سایت ابتدایی هم نیاز به امنیت دارد تا مورد حمله brout force قرار نگیرد.

در حملات broutforce ، بات ها تلاش می کنن که  یوزر و پسورد صفحات حساب کاربری که می تونه صفحه لاگین ایمیل، مدیریت سایت و .. باشه را بدست بیارن.

شاید فکر کنین که انتخاب پسورد قوی برای حساب کاربری یا اینکه کسی از پسورد شما اطلاعی نداشته باشه کافیه یا اینکه به مرور پسوردتون را عوض کنین تا سایت مورد حمله قرار نگیره. اما حقیقت اینکه این طور نیست. اگر شما یک پسورد خیلی قوی هم انتخاب کنین باز هکرها می تونن اون را پیدا کنن ولی فقط دیرتر  ( اگه خودتون پسوردتون را فراموش نکنین (: ).

فردی که مسئولیت طراحی و یا مدیریت سایت را بر عهده می گیرد باید تمام راه کارهای که در این زمینه وجود دارد را رعایت کنه. یکی از اون کارها نصب پلاگین های امنیتی است. نصب این پلاگین ها در مراحل اولیه طراحی قبل از تحویل به صاحب سایت اقدامی است که یه طراحی سایت حرفه ای انجام میده.

حتی ممکنه که صاحب سایت برای محتوا گذاری از افراد بی تجربه ای کمک بگیرن که پسورد ساده ای که خودشون فراموش نکن را انتخاب کنن. سئو اصفهان را برای آشنایی با اهمیت گذاشتن محتوای جدید و پیوسته مطالعه کنین.

یک طراح با تجربه تمام نکاتی که برای امنیت یک سایت وردپرس باید انجام گیرد را رعایت می کنه.

با طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

چه افزونه هایی برای امنیت در وردپرس وجود دارد؟

یکی از راههای مفید برای جلوگیری از حملات brute force و برقراری امنیت در وردپرس نصب پلاگین یا افزونه هاست.

مثلاً پلاگین هایی وجود داره بعد از نصب اونها روی سایت وردپرس تعداد دفعاتی که هر بار افراد برای ورود به ادمین سایت می تونن نام کاربری و رمز عبور را وارد کنن محدود میکنه  مثل پلاگین Brute Force Login Protection

یا پلاگین هایی برای نصب هست که وقتی کاربر خیلی تلاش می کنن  بهwp-admin دسترسی پیدا کنه، اون را بلاک می کنه مثل پلاگین Loginizer

پلاگین ها با کاربردهای مختلفی وجود داره که از سایت وردپرس میشه دانلود کرد. برای نصب کردن اونها  به روز بودن و رضایت بالای کاربران از اون پلاگین ها را باید در نظر گرفت.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بالا رفتن تقاضای خرید اینترنتی، هر صاحب کسب و کاری را به این فکر می اندازه که یه سایت فروشگاهی برای کالاها و خدماتش داشته باشد. سایتی که کالاها را با ویژگی هایی که دارن معرفی کنه و امکان خرید برای اونها وجود داشته باشه. با وجود قالب های آماده فروشگاهی داشتن سایت برای فروش اینترنتی کالا خیلی راحت انجام می شود.

 صاحبان کسب و کاری اغلب زمانی به فکر راه اندازی سایت می افتن که یکی از رقبای اونها قبلاً این کار را انجام داده باشه. حالا فرض کنین که برای یک کاری صدها رقیب وجود داره که برای برنده شدن در رقابت، الان همه تصمیم گرفتن که سایت داشته باشن.  طراحی سایت اصفهان را بخوانید.

در چنین شرایطی که دیگه وضعیت فرق می کنه و بحث رقابت بین کالاها نیست بلکه بین سایت ها ست. در واقع سایتی که برنده این رقابت باشه بیشتر هم می تونه مشتری برای فروش اینترنتی جذب کنه. هر سایتی که بتونه کالاها یا خدمات خودش را بهتر و جذاب تر معرفی کنه اون سایت برنده است.

مخاطبین را برای یک سایت فروشگاهی چطور جذب کنیم؟

یکی از نکاتی که برای جذب مخاطب در سایت های فروشگاهی می تونه مهم باشه، گفتن مزایا و منافع کالاهاست.

یه فروشگاه اینترنتی دوربین عکاسی را در نظر بگیرین، برای هر دوربین یه سری مشخصات مثل نوع حسگر و ... را نشون داده که بیشتر این اطلاعات علمی و تخصصی هستن که بیشتر مردم علم اون را ندارن.

اگه به جای مطرح کردن مشخصات هر دوربین، مزایایی که این مشخصات برای دوربین داشته را بگید کاربر اطلاعات بیشتری در مورد دوربین پیدا میکنه و با توجه به نیازش خرید می کنه.

محتوای خوب برای معرفی کالاها یا خدمات گذاشتن باعث افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش خرید از سایت را به همراه داره. تهیه محتوای خوب و معرفی سایت در فضای مجازی به تجربه کافی در زمینه سئو نیاز دارد.

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

ساختن یک سایت حرفه ای قواعدی داره که در هیچ منبعی از اونها یاد نمیشه. مثلاً یکی از اون موارد حاشیه یا borderها هستن. حاشیه یکی از ویژگیهای هر المان است که به عنوان مرزی دور یک المان قرار میگیرد. حاشیه دارای پارامترهای مختلفی از قبیل عرض (پهنای حاشیه)، شکل(یک خطی, نقطه چین و ...)  و شعاع (هلال و گرد یا گوشه دار )، رنگ و  ... هست. حتی می تونیم برای یک المان حاشیه را برای هر طرف که بخواهیم تعریف کنیم مثلاً از راست, چپ یا بالا و پایین. ترکیب همه این چیزهایی که برای حاشیه می تونه توی طراحی یک سایت به کار برده بشه. حالا چطور از اینها استفاده بشه که یک شکل خوب و مرتبی به صفحه سایت داده بشه را یک طراح با تجربه به راحتی می تونه انجام بده. با نمونه های از طراحی سایت اصفهان که این قوانین در اونها رعایت شده آشنا شوید.

چطور از حاشیه ها در سایت حرفه ای استفاده کنیم!

یکی از ابزارهای که در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده میشه حاشیه ها یا borderها هستن.

وقتی برای یه عنصر صفحه مثلا یه دکمه حاشیه میگذاریم، با استفاده از خطهای که در چهار طرف متن دکمه گذاشته میشه، متن روی دکمه واضح تر و از بقیه عناصر صفحه جدا میشه.

یکی از مشکلاتی که ممکنه پیش بیاد، استفاده بیش از حد از حاشیههاست.اگه توی یه صفحه وب تعداد زیادی از عناصر را با خطوط حاشیه از هم جدا کنیم، صفحه خیلی شلوغ و بی نظم میشه.

بهتره که برای جدا کردن المان های صفحه نمایش از همدیگه از راه های دیگه ای هم استفاده کنین مثلاً یه سبک و استایل ثابت برای لینک ها انتخاب بشه تا مشخص باشه که این متنها توی دسته لینک ها قرار گرفتن یا برای متنها بکگراند بگذاریم. پس با اینکه خطوط ابزار مناسبی برای جداسازی هستن ولی همیشه و در همه شرایط ازش استفاده نکنین.

هم چنین بخوانید:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

نکته مهم برای طراحی وب سایت حرفه ای!

با توجه به زیاد شدن سایت های فعال و رقابت شدید بین اونها، صرفاً انجام اقداماتی برای بالا بردن سئو سایت کافی نیست. سئو اصفهان را بشناسید.

با بالا بردن سئو ، سایت در صفحات اولیه نتایج گوگل قرار میگیرد. ولی این که کاربران از سایت راضی باشن و برای نتایج بعدی دوباره به سراغ این سایت برن خیلی مهم است. مهمترین اصل در این زمینه اینکه یه سایت چطوری طراحی بشه که با کاربر ارتباط برقرار کنه و اون را راضی نگه داره. داشتن طراحی خوب که البته منظور فقط گرافیک سایت نیست بلکه ارتباط بین صفحات، محتوای هر صفحه و چیدمان مناسب اونهاست که می تونه کاربر را راضی نگه داره. با دیدن و بررسی سایت های مختلف موفق می توان در مورد چیدمان صفحات تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان

یک وب سایت حرفه ای چطور کاربران را به خودش جذب می کنه!

فرض کنین که یه تولیدکننده لباس تصمیم گرفته که لباس هاش را از طریق وب سایت و اینترنتی به فروش برسونه. یه کار عادی که بیشتر طراحان وب سایت انجام میدن اینکه لباس ها و قیمتشون را به کاربر نشون بدن و ازش بخوان که هر لباسی را که خواست انتخاب کنه و بخره.

اما اگه بخواد مشتری بیشتری جذب بشه تا خرید بیشتری بکنن باید یه رابطه دوستانه با مشتری برقرار کنه و به یه نحوی مشتری را درگیر کنه.یکی از کارهایی که میشه کرد اینکه از مشتری سوالاتی مثل رنگ مورد علاقه، سایز و ....  پرسیده بشه. مثلاً از مشتری رنگ مورد علاقه برای لباس را بپرسه و بعد لباس هایی با این رنگ را به مشتری نشون بده.

اگه مرحله خرید کردن را با پرسیدن سوال از کاربر و درگیر کردن تدریجی اون، را تا جایی که ممکنه عقب بیاندازین علاوه بر اینکه مشتری احساس راحتی میکنه، می تونین اطلاعات زیادی در مورد کاربر جمع کرده و  برای خریدهای بعدی طبق سلیقه مشتری و براساس اطلاعاتی که ازش گرفتین بهش لباس معرفی کنین.

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یک طراح وب حرفه ای می دونه که بیشتر یا تقریباً میشه گفت همه افراد زمانی که یه سایت را باز می کنن اول با اسکرول کردن یه نگاهی به همه صفحه می اندازن و بعد تصمیم میگیرن که چه کار کنن یا به کدوم صفحه برن. در یک صفحه بعد از رنگ بندی که به چشم کاربر می خوره، افکت ها و حرکت هاییه که در حین اسکرول کردن می بینه. حرکت هایی مثل نوشته شدن حروف، قرار گیری عناصر از پایین صفحه در جای خود، تغییر رنگ و .. . برای دیدن نمونه هایی از افکت برای صفحات می تونین نمونه کارهای طراحی سایت در اصفهان را ببینید.

یک طراح وب حرفه ای چه افکت هایی را انتخاب میکنه؟

یکی از جذابترین راه هایی که یه طراح وب حرفه ای میتونه برای جذب مخاطب استفاده کنه، تعاملی درست کردن صفحات وب سایت هست. کارهایی از قبیل تغییر رنگ لینک با حرکت موس بر روی لینک، باز و بسته شدن منوها، تغییر اندازه متن نوشته شده بر روی دکمه نمونه هایی از تعاملی بودن سایته.

وقتی قراره چنین حرکت و تعاملاتی توی سایتتون داشته باشین، باید حواستون باشه که مثلاً منو با سرعت خیلی زیاد، باز و یا بسته نشه که کاربر متوجه تغییراتی که توی سایت اتفاق می افته نشه یا اینقدر منو آهسته باز یا بسته بشه که کاربر زمان زیادی را برای این باز و بسته شدن هدر بده.

اگه این تغییرات و جابجایی ها در بازه زمانی بیش از 0/5 ثانیه اتفاق بیافته برای کاربر زجرآوره همون طور که اگه این جابجایی ها خیلی سریع اتفاق بیافته کاربر  گیج میشه.

پس برای داشتن یه سایت تعاملی حرفه ای این تغییرات را نه با سرعت خیلی زیاد و نه با سرعت خیلی کم طراحی کنین. علاوه بر اینکه صفحات سایت باید به گونه ای ساخته شده باشه که میزان حرکت و تغییرات نه خیلی زیاد باشه و نه خیلی کم که اصلاً کاربر متوجه وجود اون نشه .

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همونطور که در مطالب قبلی گفته شد، "صفحه فرود" یا "لندینگ پیج" در زمینه طراحی سایت مهمترین صفحه محسوب میشه. چون که این صفحه، صفحه ای است که برای سئو کردن و ساختن بک لینک استفاده میشه.  بیشتر بدانید: سئو اصفهان

در بعضی از سایت ها هدف از جذب مخاطبان گرفتن اطلاعاتی از اونها یا ثبت نام کردن است.

روش های مختلفی برای قرار دادن این فرم در صفحه وجود داره: یک راه اینکه یک لینک توی صفحه فرود بگذاریم و از کاربر بخواهیم که با کلیک روی اون وارد صفحه فرم بشه و به سوالات مطرح شده جواب بده ، یک راه دیگه اش گذاشتن فرم توی همان صفحه است. شاید به ظاهر این دو روش تفاوتی نداشته باشه ولی تجربه چیز دیگه ای را می گه.

قرار دادن فرم ها در صفحه فرود وب سایت

تجربه نشون داده که بهتره یه صفحه جداگانه برای این فرم درست نکنین. گذاشتن یک لینک از صفحه فرود به صفحه فرم و کاربر را مجبور به پر کردن فرم هم نتیجه خوبی نداره. در نظر گرفتن یه جایی برای فرم در همون صفحه فرود کار درستی بوده.

این کار از این جهت بهتره که هم تعداد مراحلی که کاربر باید انجام بده کمتر میشه، هم این که کاربر در همون مرحله اول فرم را می بینه و متوجه میشه که پر کردن فرم چقدر طول میکشه.

علاوه بر همه اینها ، همون طور که قبلاً هم گفته شد این صفحه را کاربر از طریق سرچ پیدا کرده است. این صفحه به گونه ای درست شده که تمام اطلاعات مورد نیازی که کاربر به خاطر اون جستجو کرده را داره . در این مرحله کاربر اهمیت اینکه چرا باید این فرم را پر کنه پی برده است. مخاطب مجاب شده است که با دقت و توجه بیشتری این اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنه.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در پست های قبلی مطرح شد حملات brute force از خطرناکترین حملات در راستای امنیت وب سایت وردپرس هستن. امکانات و قابلیت های فراوان وردپرس باعث شده که انتخاب اول ابزار طراحی سایت باشد.

یکی  از چیزهایی که برای امنیت در برابر  حملات brute force باید بهش توجه کنین پسورد یا رمز عبور  ادمین سایت هست.

پسوردی که انتخاب میشه نباید به راحتی قابل حدس زدن باشه که هکر بتونه به راحتی اونا پیدا و مدیریت سایت را به عهده بگیره .

برای انتخاب پسورد به نکات زیر توجه کنین:

  • از هر ترکیبی از اسم، نام کاربری، اسم سایت ، اسم شرکت و .. استفاده نکنین.
  • کلماتی که در دیکشنری هستن ( به هر زبانی ) را به کار نبرید.
  • نباید پسورد کوتاه باشه
  • منحصراً از حروف الفبا یا اعداد استفاده نکین

- نکات امنیتی

  • به هر کسی اطمینان نکنین که بخواهین پسورد پنل کاربری را در اختیارش قرار بدین.
  • ایمیلی که با اون سایت را ثبت کردید هم در اختیار کسی نگذارین چون ممکنه با استفاده از گزینه "رمز عبورتان را فراموش کردید" پنل بتونه پسورد اون را تغییر بده.
  • مراقب کنترل پنل هاست هم باشین.

راه حل های پیشنهادی برای امنیت وب سایت وردپرس

  • انتخاب یک رمز عبور پیچیده، طولانی و منحصربه فرد که بصورت ترکیبی از اعداد و حروف باشه.
  • نصب پلاگین Force Strong Password که کاربر را مجبور به وارد کردن پسورد قوی می کنه.
  • استفاده از سرویس های مثل 1Passward و LastPass برای تولید پسورد رندوم .
  • فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای (Two Step Authentication) در وردپرس.

نمونه کارهای موفق با گرافیک زیبا و امنیت بالا از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با توجه به بالا رفتن خدمات آنلاین، بیشترین نیاز کاربران وب سایت های فروشگاهی هست. که حتی میشه گفت فقط به جنس و لوازم محدود نمیشه، ارائه خدمات و رزرو اونها هم شامل میشه. طراحی سایت در اصفهان را بخوانید

باز جمله معروف تنها داشتن وب سایت کافی نیست. یک سایت به تنهایی نمی تونه به اندازه کافی مخاطبین را به خودش جذب کنه. همچنین بخوانید : سئو اصفهان

بعد از انجام سئوی حرفه ای و زمانی که یک سایت در صدر نتایج گوگل قرار گرفت (انتخاب و ورود) ، مرحله ای دیگه ای وجود دارد. باید مخاطب را جذب کرد.

جذب مخاطب در وب سایت های فروشگاهی

یکی از راه های جذب مشتری در وب سایت های فروشگاهی اینکه در زمان طراحی کلمات مناسب و جذابی برای متن دکمه ها، لیبل ها و .... انتخاب بشه تا کاربران به خریدن تشویق بشن. انتخاب جملات و کلمات مناسب به گونه ای که کاربر حس کنه توی این سایت تمام شرایط مخاطب در نظر گرفته شده باعث جلب اعتماد اون میشه.

فرض کنین در صفحه خرید سایت دو دکمه هست که متن یکی از دکمه ها "برای خرید ارزان کلیک کنید"   ("پول خود را پس انداز کنید" یا "کمتر هزینه کنید") باشه  و متن دکمه دیگر فقط عبارت "خرید" باشه.

شما کدوم دکمه را کلیک می کنین؟؟؟

مطمئناً شانس این که دکمه اول کلیک بشه خیلی بیشتره چون متنی که روی دکمه نوشته شده، خرید ارزان را به شما یادآوری کرده و انگیزه شما را برای اینکه از این سایت خرید کنین بالا برده و این کار باعث میشه که شما به خریدن تشویق بشین. کاربر با این کلمات می فهمه که شما همیشه به فکر مخاطبین خودتون بودین.


برای داشتن سایت فروشگاهی موفق نکات خیلی زیادی هست که بدون نیاز به برنامه نویسی انجام میشه ، اونها را  می تونین از دانشنامه نواندیش  مثل مقاله مزایای کالا به جای ویژگی های آنها را پیدا کنین.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی ، بعد از طراحی خوب و مناسب در زمینه ارائه کالا ها ، سبد خرید مهمترین عنصر است. مقاله جذب مخاطبان در وب سایت فروشگاهی را بخوانید.

سبد خرید جایی که کاربر کالاهایی که برای خرید انتخاب کرده می بینه، از قیمت اونها اطلاع پیدا می کنه و لینکی برای پرداخت هزینه هست. در واقع مهمترین قسمت از یک سایت فروشگاهیه. باید اطلاعات کالاها از قبیل اسم ، تصویر و قیمت اونها را نشون بده. اطلاعات مالی مثل تخفیف، کوپن و قیمت نهایی را به درستی داشته باشه.

طراحی سایت | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت فروشگاهی

سبد خرید در وب سایت فروشگاهی

نکاتی که در بالا گفته شد شرایط اولیه هست، اما برای داشتن یک سبد خرید مناسب نیاز به رعایت شرط های دیگه ای هم هست.

تصور کنین در یک وب سایت فروشگاهی, در یه جدول،لیستی از کالاهایی را که کاربر برای خرید انتخاب کرده نشون میدین.

اگه می خواین کاربر بتونه کارهایی مثل عوض کردن تعداد یا حذف اون کالا از لیست را انجام بده، باید دکمه هایی برای انجام اینگونه کارها در صفحه گذاشته باشین.

دو راه برای گذاشتن این دکمه ها هست.

راه اول گذاشتن یه دکمه برای هر کار مثلاً یه دکمه برای ویرایش و یه دکمه برای حذف است طوری که کاربر هر وقت خواست کالایی را ویرایش کنه اول روی کالا کلیک کنه و بعد دکمه ویرایش یا حذف را بزنه.

راه دوم اینکه برای هر کالا یه دکمه ویرایش، حذف و ... بگذارین تا کاربر فقط با یه کلیک روی دکمه کار ویرایش یا حذف را بتونه انجام بده.

راه اولی که گفته شد یه راه مناسبی نیست چون اینطوری کاربر برای انتخاب یه کالا برای ویرایش باید دو بار کلیک کنه،اول روی کالا کلیک و بعد هم دکمه ویرایش را بزنه ولی در راه دوم کاربر مستقیماً با کلیک بر روی دکمه مربوط به اون کالا می تونه اونا ویرایش یا حذف کنه.


 گروه مهندسین نواندیش نمونه های موفقی از طراحی سایت های فروشگاهی در کارنامه کاری خود دارد. خوب است ببینید: طراحی سایت در اصفهان

علاوه بر سایت فروشگاهی ، اپلیکیشن فروشگاهی یکی دیگه از محصولات این گروه می باشد. اپلیکیشنی با تمام ویژگی های وب سایت مثل سبد خرید، ارائه تخفیف، چند منظوره و ... . با طراحی اپلیکیشن اصفهان آشنا شوید.

طراحی سایت اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بنا به زمان تعریف های مختلفی از یک سایت حرفه ای میشه به عبارت دیگه می توان گفت که انتظاری که مخاطب از سایت داره به مرور زمان تغییر می کنه. سایت های که ده سال پیش به عنوان یک سایت زیبا شناخته شده بودند الان دیگه جذابیتی ندارن. حتی افراد موافق این امر هستند که ظاهر سایت بعد از مدتی خسته کننده میشه و باید تغییر کنه.

بعد از پیاده سازی یک سایت و انجام سئو بر روی اون، یعنی زمانی که توجه گوگل و مخاطب به سایت جذب شد، نگه داشتن این توجه مهم است. با اهمیت سئو اصفهان آشنا شوید.

یکی از اون مواردی که در طی زمان تغییر کرده است اولین صفحه سایت هست. در گذشته این صفحه بیشتر حاوی لینک به صفحات دیگر بود و محتوای کمتری داشت. تصویر و افکت کم، لینک بیشتر نمای بود که قبلاً از اولین صفحه هر سایت انتظار می رفت.

ولی الان در صفحه اول یا صفحه فرود افکت ها، محتوا و تصاویر بیشتری برای جذب مخاطب و رساندن هدف سایت وجود داره. مقاله صفحه فرود را حرفه ای طراحی کنین شاید براتون جالب باشه.

این امر باعث شده که صفحات طولانی بشن.

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

مراقب صفحات طولانی در سایت حرفه ای باشین!

زمانی که می خواین یه سایت حرفه ای طراحی کنین، برای صفحاتی که محتوای آنها خیلی زیاده چند نکته مهم را باید رعایت کنین تا این طولانی شدن کاربر را سردرگم نکنه. گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت اصفهان به شما در این موضوع کمک میکنه.

اولاً، وقتی می خواین یه صفحه درست کنین که محتواش زیاده، عناصر صفحه را به گونه ای بچینید که کاربر بتونه یه الگوی دیداری از سایت پیدا کنه.

مثلاً اگه بخواین یک متن خیلی طولانی داشته باشین، محتوای متن را دسته بندی کنین تا کاربر از دیدن و خوندن مطالب پشت سر هم خسته نشه و به دیدن متن تا انتها تشویق بشه.

دوماً، فاصله های خالی خیلی بزرگ بین مطالب نگذارین که باعث بشه کاربر فکر کنه به آخر سایت رسیده.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در یک طراحی حرفه ای صفحات وب دو عنصر مهم مطرح است: UX و UI.

UI مخفف عبارت User Interface و به معنی واسط کاربری است و UX مخفف عبارت User Experience به مفهوم تجربه کاربری است.

UI و UX مفاهیمی هستند که معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند ولی این دو مفهوم با هم تفاوت دارند و به یک معنا نیستند.

مفهوم UX بسیار گسترده تر از UI است, طوری که می توان گفت  UI بخشی از UX می باشد. UX به طراحی و بررسی صفحات وب سایت جهت یک تجربه کاربری خوب و مناسب می پردازد و UI به طراحی قسمت ها و قطعاتی از صفحه می پردازد که توسط طراح UX مشخص می شود.

به عنوان مثال دکمه ضربدر (بستن) ویندوز را در نظر بگیرین:

1- همیشه برای بستن و حذف از علامت ضربدر قرمز رنگ استفاده شده است چون کاربر با دکمه ضربدر به فکر حذف می افتد)؛

2- موقعیت ضربدر در بالای صفحه است. اگر در وسط صفحه بود ممکن بود که کاربر ناخواسته و به دفعات بسیار صفحه را می بست (تعیین موقعیت مناسب برای عناصر)

آنچه که در مورد بالا اشاره شد: مورد اول به رابط کاربری (دکمه ضربدر قرمز) و مورد دوم به تجربه کاربری ( چیدمان عناصر) را مطرح کرده است.

نمونه ای که در بالا گفته شد یک نمونه خیلی ساده است. در طراحی سایت عناصر مختلف زیادی هست که علاوه بر انتخاب المان های مناسب نیاز به جانمایی درست و به جا دارد. پس رعایت کردن UI مناسب باعث تجربه کاربری خوب و UX مناسب هم می شود.

طراحی سایت| طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان

نکته طلایی طراحی حرفه ای صفحات وب

یک مورد دیگه از نکات قابل توجه در طراحی حرفه ای  صفحات وب ، در نظر گرفتن ظاهر عناصری از سایت هست که می تونن حالت های مختلفی داشته باشن.

مثلاً یه لیستی از فاکتورها برای کاربر نمایش داده میشه که این فاکتورها دو حالت پرداخته شده و پرداخت نشده دارن. با استفاده از ویژگی هایی مثل رنگ، سایه و ...  میشه به کاربر نشون داد که کدوم فاکتور را پرداخت کرده و کدوم یکی را پرداخت نکرده و از وضعیتی که فاکتورها دارن اطلاع پیدا میکنه.

شبیه کاری که جی میل برای ایمیل ها انجام میده. اگه یه ایمیل خونده نشده باشه عنوان اون ایمیل را تیره تر نشون میده که کاربر سریعاً بفهمه کدوم یک از  ایمیل های دریافتی را نخونده و بعد که ایمیل را باز کرد، رنگ عنوان ایمیل توی لیست ایمیل ها شبیه به ایمیل های قبلی میشه و از تعداد ایمیل های خوانده نشده یکی کم می کنه.

یا مثلاً در لینک ها، هر لینک در صفحه وب می تونه چند حالت داشته باشه (لینک، لینک مشاهده شده، زمانی که ماوس بر روی لینک قرار دارد).

در استایل سایت نواندیش عبارت طراحی سایت در اصفهان زمانی که آدرس پیوند داشته باشد (لینک باشه) به رنگ سبز می شود و زمانی که ماوس به اون نزدیک میشه به رنگ آبی در می آید.

با یک تغییر رنگ ساده مخاطب به راحتی متوجه لینک ها میشه. در صفحاتی که لینک زیاد داره و ممکنه کاربر فراموش کنه که کدوم لینک ها را زده یا نه میشه یک استایل برای حالت مشاهده شده لینک ها (a:visited) در نظر گرفت.

داشتن یک تجربه کاربری منجر به افزایش رضایت بازدید کنندگان میشه و بر سئو سایت تاثیر مثبت داره. بیشتر بخوانید : سئو اصفهان

خواندن مقاله «صفحه فرود سایت خود را حرفه ای طراحی کنین» را بهتون پیشنهاد می کنیم.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از نکات قابل توجه در طراحی سایت حرفه ای ، چگونه نمایش داده شدن سایت در گوشی موبایله.

آمار نشون میده که در چند ساله اخیر تعداد زیادی از  مردم وب سایت ها را با موبایل باز می کنن هر چند این آمار رو به افزایشه. در حال حاضر موبایل پراستفاده ترین پلتفرم برای بهره گیری از خدمات انلاین و اینترنتی است که شامل گوشی و تبلت با سایزها و اندازه های مختلف می شود.

همونطور که میدونین اندازه صفحه نمایش کامپیوتر از موبایل بزرگتره . صفحات وب هم با اندازه و پیکسل کار می کنن. همین تغییر در اندازه صفحات هست که باعث میشه صفحه وب سایت در گوشی موبایل که اندازه کوچکی داره مناسب نباشه. همه اجزا نشون داده نشن و کاربر را خسته کنه.

راه های مختلفی برای حل این معضل در طراحی وب سایت وجود دارد. نمونه های از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

  1. کدنویسی با بوت استرپ : فریم ورک bootstrap به معنای "خود راه انداز" شامل دستورات html ، جاوا اسکریپت و css برای ساخت لیبل، فرم ، دکمه و دیگر المان های مورد نیاز برای ساخت صفحات وب هست. در نسخه های اولیه آن با مرورگرهای قدیمی همخوانی دارد. در نسخه های بعدی طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا را پشتیبانی می کند که نمایش مناسب صفحات در گوشی و تبلت را به همراه دارد.
  2. استفاده از فریم ورک AMP : به معنای افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل است. برای آشنایی بیشتر با آن  AMP چیست؟ Accelerated Mobile Pages چیست؟  را بخوانید.
  3. طراحی صفحات بصورت جداگانه برای موبایل : طراحی جداگانه که هم پر هزینه و هم زمان بر است.

اهمیت بهینه سازی در طراحی سایت حرفه ای

فرض کنین که بخواهین برای فروشگاه تون یه وب سایت داشته باشین که مشتری از طریق اون با محصولات شما آشنا بشه و خرید کنه.

از اونجا که استفاده از موبایل به جای کامپیوتر خیلی راحتتره بیشتر کاربران با استفاده از موبایل سایت فروشگاه شما را باز می کنند. پس این سایت باید به گونه ای طراحی شده باشه که نمایش مناسبی در گوشی موبایل هم داشته باشه  تا مشتری بتونه به راحتی محصولات را ببینه و خرید کنه. در واقع باید سایت طوری ساخته شده باشه که توی هر دستگاهی به راحتی نمایش داده بشه.

البته یک راه دیگه هم هست:

          اپلیکیشن فروشگاهی  : علاوه بر سایت ، یک اپلیکیشن هم برای فروشگاه داشته باشین. بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

گذاشتن یه عالمه لینک از همه جهت یک کار استاندارد در طراحی سایت حرفه ای نیست.

کد اچ تی ام ال تگ لینک کد زیر است :

 

از این کد برای لینک دادن بین صفحات ، درون صفحه (برای حرکت درون یک صفحه ) و خارج از صفحات استفاده میشه. آدرس جایی که قراره لینک بشه در بین "" ویژگی href قرار می گیرد. متن های که لینک می شوند رنگ نوشته اونها عوض میشه و زیر خط دار میشن که با کدهای سی اس اس میشه اون را عوض کرد و برای حالت های مختلف لینک یک استایل در نظر گرفت. مثلاً  عبارت طراحی سایت در اصفهان یک لینک است که به یکی از صفحات سایت پیوند خورده است.

از لینک ها کجا و چطور استفاده کنیم!؟

درست کردن صفحه ای که پر از لینک باشه یا صفحه بدون لینک ؟

اگر صفحه ای هیچ لینکی نداشته باشه یعنی از طریق اون نمی شه به هیچ صفحه ای دیگه ای رفت و مثل این است که کاربر در بن بست گیر کرده باشد و برای خروج از آن راهی جز بستن پنجره ندارد.

اما به حساب اینکه ممکنه کاربر به این لینک ها نیاز داشته باشه، تعداد زیادی لینک به صفحات مختلف را هم نگذارین چون با این کار حواس کاربر پرت میشه.

تصور کنین که در یه صفحه، بعد از یه متن چند پاراگرافی یه دکمه مهم داشته باشین.

اگه در بین پاراگراف ها لینک به صفحات مختلف بگذارین کاربر سراغ اون لینک ها میره و دکمه مهم انتهای متن ها را فراموش میکنه.

حذف کردن لینک های غیر ضروری یه راه مطمئن برای بالابردن شانس پیدا کردن دکمه های مهمه.

علاوه بر اینها لینک و ساختن بک لینک یکی از راهکارهای مهم سئو سایت است. با ساختن لینک های پر ارزش به صفحات مهم می شه که امتیاز اون صفحه را بالا برد.

مقاله سئو اصفهان را بخوانید.

 طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()