بازاریابی شبکه های اجتماعی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

امروزه میزان استفاده ی مردم و کاربران فضای اینترنت از شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. تا حالا شده از یک صاحب فروشگاه  یا مدیر شرکتی بشنوید که داخل اینستاگرام، گوگل پلاس یا تلگرام، افزایش مشتری یا تماس های موفقی از این شبکه ها داشته؟ مطمئنا تاحالا براتون پیش اومده. ما اینجا هستیم که راهکارهای مناسبی برای بهبود و توسعه ی شبکه های اجتماعی شما داشته باشیم. با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان همراه باشید.

اولین قدم در شبکه های اجتماعی گذاشتن تصاویر با کیفیت و استفاده از تنوع طرح ها با استفاده از عکاسی حرفه ای یا فتوشاپ است. دومین قدم در این حوزه، تولید محتوای تخصصی برای هر کدام از پست ها است. شاید خیلی ها فکر کنند که شبکه اجتماعی هیچ چیزی نیست و فقط گذاشتن یه تکه متن یا یک عکس کفایت میکنه. درصورتی که مشتریان زیادی وجود داشتند که علیرغم اینکه فعالیت خودشون را در شبکه ها انجام میدادند، اما به دلیل نداشتن فرصت و تخصص کافی، نتوانستند بهبودی انچنانی در بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشند. موفقیت در تمامی این شبکه های اجتماعی نیازمند این است که شما بتوانید ارتباطی قوی، تولید محتوای تخصصی و تفکر خلاق برای نوشتن محتوا و زبانی عامیانه و صریح داشته باشید تا بتوانید با مشتری ارتباط راحتی برقرار کنید.

از انجایی که اینستاگرام یکی از مهم ترین پلت فرم ها برای شرکت ها می باشد، گروه برنامه نویسی فکر برتر، با ارائه ی تفکر خلاق در زمینه تولید محتوا و ارائه ی تصاویر و طراحی های با کیفیت برای شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام شما میتواند فضایی ویژه در زمینه افزایش فروش شما داشته باشد.

بیشتر بدانید: واقعیت افزوده اصفهان

مهم ترین خدمات ما در زمینه شبکه های اجتماعی

  • بررسی وضعیت کسب و کار در فضای مجازی: قبل از شروع هر پروزه، یه گزارش برای شما آماده می کنیم که در داخل آن، نقاط ضعف و قوت رقبای شما و همچنین برند مشتری در فضای اینستاگرام تهیه می شه.
  • تدوین استراتژی: با انجام بررسی های همه جانبه، استراتژی و نقشه فعالیت اینستاگرام تدوین می گردد. این استراتژی در یک صفحه نوشته می شود.
  • آغاز فعالیت تیم تولید محتوا، خلاقیت و ایده پردازی: پس از تدوین استراتژی، با ارائه ی سناریوی تاثیر گذار برای محتوا (طراحی پست و تصاویر گرافیکی اثربخش، کپشن نویسی و برچسب گذاری و هشتک های موثر) وارد عمل می شوند و در افزایش بازدید محصول شما تاثیر بی نهایت ویزه و منحصر به فردی خواهد داشت.
  • ارائه ی هشتک های پربازدید و مرتبط با هر کسب و کار در تولید محتوا: بررسی هشتک های پربازدید و استفاده ی هدفدار آن برای کاربران و انتخاب هشتک های مناسب، برای افزایش تعامل کاربران با پست های مربوطه و افزایش فالوور بخش دیگری از استراتژی تولید محتوای اینستاگرام است.
  • تولید و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام شما مبتنی بر بالاترین درصد تضمین صحت واقعی بودن فالوور ها: تیم برنامه نویسی و پشتیبانی ما با بازارهدف و اضافه نمودن فالوورهای واقعی به شما، مشتریان وفادار را برای شما در می آورد و  روند پیشرفت کار را رهگیری و بررسی می کنیم و با ارائه گزارش ماهانه، مشتریان خود را از چگونگی فعالیت برند خود مطلع خواهیم کرد.
  • تولید محتوای مناسبتی: برای ارتباط موثر و مناسب با فالوور ها ومشتریانتان، تیم ما در مناسبت ها و رویدادهای مهم و مختلف پست های مناسبتی با لوگو و برند برای مشتریان فراهم میکند و بر روی صفحه اینستاگرام مشتری قرار میدهد.
  • پاسخ گویی به کامنت ها و پیام هر در اینستاگرام: یکی از دغدغه ی همیشگی مدیران، پاسخگویی به پرسش های فالوورهای اضافه شده است.پاسخ دهی به موقع به کاربران،  تاثیر بسیار زیادی در ارتباط با مخاطب دارد.

همچنین، با ارائه خدمات زیر شما را همراهی می کنیم:

  • ساختن کلیه ی شبکه های اجتماعی
  • ارائه ی بک لینک گذاری و تبلیغات صحیح در گروه های شبکه های اجتماعی
  • ارائه ی مشاوره تخصصی در زمینه شبکه های اجتماعی
  • استفاده از عکاسان صنعتی مجرب و با تجربه در زمینه اینستاگرام

هم چنین بخوانید:

سئو چیست؟ سئو اصفهان

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: