نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یه نکته کاربردی دیگه  که میشه برای طراحی حرفه ای وبسایت گفت، رعایت کردن قانون Fitts است.

قانون Fitts چیست؟

قانون Fitts را پاور فیتس در سال 1954 ابداع  کرد که بر روی نحوه و میزان حرکت کاربر به گونه ای که  باعث جلب رضایت اون از سایت باشه کار می کنه.

به عبارت دیگه در این قانون، مدت زمانی که کاربر باید حرکت کنه تا به هدف و شی مورد نظر برسه را بررسی کرده . در این مسئله دو پارامتر مهم وجود داره : فاصله کاربر تا شی هدف و اندازه اون.

به عنوان مثال ماوس در بازه زمانی کوتاه تری به یه دکمه بزرگ در فاصله نزدیک نسبت به یه دکمه کوچک در فاصله دورتر میرسه.

این باز زمانی بر میزان انگیزه کاربران سایت تاثیر داره، هر چقدر که کاربر زمان کمتری را برای کلیک کردن  مصرف کنه میزان رضایتش از سایت بالا میره.

تصویر زیر را در نظر بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای

در دکمه بالایی وقتی که ماوس روی متن Sign up قرار بگیره شبیه دست میشه و می تونین کلیک کنین ولی در دکمه پایینی تا زمانی که ماوس در ناحیه مستطیلی دکمه قرار بگیره قابلیت کلیک داره.

چرا قانون Fitts باید رعایت شود؟

اگه در زمان طراحی این قانون را در نظر نگیرین و دکمه یا لینک هایی درست کنین که در ناحیه کوچکی قابلیت کلیک شدن داشته باشن، باعث اتلاف وقت کاربر شده و کاربر با انگیزه کمتری از سایت شما بازدید میکنه.شاید این نکته به نظرتون یک نکته کم ارزش باشه ولی اگه می خواهین که کاربر سایت باز به سایت شما سربزنه و کاربر دائمی اون باشه باید این آسونی و راحتی کار با سایت شما را ببینه. پس به عنوان نتیجه کلی می شه گفت که قانون fitts به تعادل بین سایز و فاصله در طراحی رابط کاربری (UI) تکیه دارد.پس برای طراحی حرفه ای وبسایت حتماً این قانون را رعایت کنین.

 رعایت و پیاده سازی این امر شاید یک چیز ساده به نظر برسد ولی این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که بحث رقابت بین سایت ها زیاد باشد. سایتی که کاربران بیشتری از آنها رضایت داشته اند در این رقابت امتیاز بیشتری کسب می کنند و سئوی بالای آنها، باعث می شود که در صفحات اول موتورهای جستجو قرار بگیرند.

خواندن این مقالات خالی از لطف نیست: سئو اصفهان، واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی دیگه از اصولی که برای  طراحی وبسایت میشه مطرح کرد اینکه به جای اینکه از کاربر بخواین جواب بعضی سوالاتی را که ازش می پرسین تایپ کنه، خودتون گزینه هایی که می تونه درست باشه را براش لیست کنین و ازش بخواین که از بین اونها  انتخاب کنه.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

مثلاً فرض کنین که می خواین از کاربر در مورد نوع فیلم های مورد علاقه اش بپرسین یا مثلا از شهر محل سکونت اش بپرسین که اون موقع معلوم نیست اسم شهر، روستا یا محله را بزنه!!!!

می تونین یه تکس باکس بگذارین و به کاربر بگین که فیلم های مورد علاقه ات را بنویس که در این صورت کاربر باید به دنبال عنوان و دسته بندی فیلم ها بگرده. یه راه راحتتر که  کاربر هم بیشتر می پسنده اینکه لیستی از دسته بندی انواع فیلم ها را به کاربر نشون بدین تا خودش انتخاب کنه که چه نوع فیلمی را دوست داره.

از نظر روانشناسی هم تایید می شه که راه دوم آسونتره چون کاربر کمتر نیاز داره که به سراغ حافظه اش بره. و یاد آوری کنه که چه نوع فیلم هایی را دوست داره. علاوه بر اینکه وقتی گزینه ها برای کاربر دسته بندی میشه، کاربر درستتر می تونه جواب بده.مثل چیزی که در سوالات چند گزینه ای اتفاق می افته ، سوالات چند گزینه ای سریعتر از سوالات تشریحی پاسخ داده می شن.  با رعایت این اصل در  طراحی وبسایت تون می تونین رضایت  کاربران را جذب کنین.

اهمیت در طراحی وبسایت

می تونین با خوندن مقاله طراحی سایت به اهمیت این نکات برای جذب مخاطب و تاثیر آن بر افزایش سئو سایت پی ببرید. گروه ما در زمینه طراحی سایت اصفهان و سئو اصفهان مشاوره و کمک زیادی میتواند به صاحبان کسب و کارها بدهد. رعایت و دانستن این نکته نیازی به علم برنامه نویسی ندارد و از تجربه طراح در زمینه طراحی رابط کاربری بدست می آید. با توجه به اینکه آمار وب سایت های ساخته شده بسیار بالا است، داشتن یک سایت با رابط کاربری مناسب امتیاز ویژه ای محسوب می شود.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در مقاله های قبلی گفته شد شاید درست کردن یک سایت با وردپرس کار آسونی باشه  (البته در حد ابتدایی). ولی حتی همین سایت ابتدایی هم نیاز به امنیت دارد تا مورد حمله brout force قرار نگیرد.

در حملات broutforce ، بات ها تلاش می کنن که  یوزر و پسورد صفحات حساب کاربری که می تونه صفحه لاگین ایمیل، مدیریت سایت و .. باشه را بدست بیارن.

شاید فکر کنین که انتخاب پسورد قوی برای حساب کاربری یا اینکه کسی از پسورد شما اطلاعی نداشته باشه کافیه یا اینکه به مرور پسوردتون را عوض کنین تا سایت مورد حمله قرار نگیره. اما حقیقت اینکه این طور نیست. اگر شما یک پسورد خیلی قوی هم انتخاب کنین باز هکرها می تونن اون را پیدا کنن ولی فقط دیرتر  ( اگه خودتون پسوردتون را فراموش نکنین (: ).

فردی که مسئولیت طراحی و یا مدیریت سایت را بر عهده می گیرد باید تمام راه کارهای که در این زمینه وجود دارد را رعایت کنه. یکی از اون کارها نصب پلاگین های امنیتی است. نصب این پلاگین ها در مراحل اولیه طراحی قبل از تحویل به صاحب سایت اقدامی است که یه طراحی سایت حرفه ای انجام میده.

حتی ممکنه که صاحب سایت برای محتوا گذاری از افراد بی تجربه ای کمک بگیرن که پسورد ساده ای که خودشون فراموش نکن را انتخاب کنن. سئو اصفهان را برای آشنایی با اهمیت گذاشتن محتوای جدید و پیوسته مطالعه کنین.

یک طراح با تجربه تمام نکاتی که برای امنیت یک سایت وردپرس باید انجام گیرد را رعایت می کنه.

با طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

چه افزونه هایی برای امنیت در وردپرس وجود دارد؟

یکی از راههای مفید برای جلوگیری از حملات brute force و برقراری امنیت در وردپرس نصب پلاگین یا افزونه هاست.

مثلاً پلاگین هایی وجود داره بعد از نصب اونها روی سایت وردپرس تعداد دفعاتی که هر بار افراد برای ورود به ادمین سایت می تونن نام کاربری و رمز عبور را وارد کنن محدود میکنه  مثل پلاگین Brute Force Login Protection

یا پلاگین هایی برای نصب هست که وقتی کاربر خیلی تلاش می کنن  بهwp-admin دسترسی پیدا کنه، اون را بلاک می کنه مثل پلاگین Loginizer

پلاگین ها با کاربردهای مختلفی وجود داره که از سایت وردپرس میشه دانلود کرد. برای نصب کردن اونها  به روز بودن و رضایت بالای کاربران از اون پلاگین ها را باید در نظر گرفت.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بالا رفتن تقاضای خرید اینترنتی، هر صاحب کسب و کاری را به این فکر می اندازه که یه سایت فروشگاهی برای کالاها و خدماتش داشته باشد. سایتی که کالاها را با ویژگی هایی که دارن معرفی کنه و امکان خرید برای اونها وجود داشته باشه. با وجود قالب های آماده فروشگاهی داشتن سایت برای فروش اینترنتی کالا خیلی راحت انجام می شود.

 صاحبان کسب و کاری اغلب زمانی به فکر راه اندازی سایت می افتن که یکی از رقبای اونها قبلاً این کار را انجام داده باشه. حالا فرض کنین که برای یک کاری صدها رقیب وجود داره که برای برنده شدن در رقابت، الان همه تصمیم گرفتن که سایت داشته باشن.  طراحی سایت اصفهان را بخوانید.

در چنین شرایطی که دیگه وضعیت فرق می کنه و بحث رقابت بین کالاها نیست بلکه بین سایت ها ست. در واقع سایتی که برنده این رقابت باشه بیشتر هم می تونه مشتری برای فروش اینترنتی جذب کنه. هر سایتی که بتونه کالاها یا خدمات خودش را بهتر و جذاب تر معرفی کنه اون سایت برنده است.

مخاطبین را برای یک سایت فروشگاهی چطور جذب کنیم؟

یکی از نکاتی که برای جذب مخاطب در سایت های فروشگاهی می تونه مهم باشه، گفتن مزایا و منافع کالاهاست.

یه فروشگاه اینترنتی دوربین عکاسی را در نظر بگیرین، برای هر دوربین یه سری مشخصات مثل نوع حسگر و ... را نشون داده که بیشتر این اطلاعات علمی و تخصصی هستن که بیشتر مردم علم اون را ندارن.

اگه به جای مطرح کردن مشخصات هر دوربین، مزایایی که این مشخصات برای دوربین داشته را بگید کاربر اطلاعات بیشتری در مورد دوربین پیدا میکنه و با توجه به نیازش خرید می کنه.

محتوای خوب برای معرفی کالاها یا خدمات گذاشتن باعث افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش خرید از سایت را به همراه داره. تهیه محتوای خوب و معرفی سایت در فضای مجازی به تجربه کافی در زمینه سئو نیاز دارد.

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

ساختن یک سایت حرفه ای قواعدی داره که در هیچ منبعی از اونها یاد نمیشه. مثلاً یکی از اون موارد حاشیه یا borderها هستن. حاشیه یکی از ویژگیهای هر المان است که به عنوان مرزی دور یک المان قرار میگیرد. حاشیه دارای پارامترهای مختلفی از قبیل عرض (پهنای حاشیه)، شکل(یک خطی, نقطه چین و ...)  و شعاع (هلال و گرد یا گوشه دار )، رنگ و  ... هست. حتی می تونیم برای یک المان حاشیه را برای هر طرف که بخواهیم تعریف کنیم مثلاً از راست, چپ یا بالا و پایین. ترکیب همه این چیزهایی که برای حاشیه می تونه توی طراحی یک سایت به کار برده بشه. حالا چطور از اینها استفاده بشه که یک شکل خوب و مرتبی به صفحه سایت داده بشه را یک طراح با تجربه به راحتی می تونه انجام بده. با نمونه های از طراحی سایت اصفهان که این قوانین در اونها رعایت شده آشنا شوید.

چطور از حاشیه ها در سایت حرفه ای استفاده کنیم!

یکی از ابزارهای که در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده میشه حاشیه ها یا borderها هستن.

وقتی برای یه عنصر صفحه مثلا یه دکمه حاشیه میگذاریم، با استفاده از خطهای که در چهار طرف متن دکمه گذاشته میشه، متن روی دکمه واضح تر و از بقیه عناصر صفحه جدا میشه.

یکی از مشکلاتی که ممکنه پیش بیاد، استفاده بیش از حد از حاشیههاست.اگه توی یه صفحه وب تعداد زیادی از عناصر را با خطوط حاشیه از هم جدا کنیم، صفحه خیلی شلوغ و بی نظم میشه.

بهتره که برای جدا کردن المان های صفحه نمایش از همدیگه از راه های دیگه ای هم استفاده کنین مثلاً یه سبک و استایل ثابت برای لینک ها انتخاب بشه تا مشخص باشه که این متنها توی دسته لینک ها قرار گرفتن یا برای متنها بکگراند بگذاریم. پس با اینکه خطوط ابزار مناسبی برای جداسازی هستن ولی همیشه و در همه شرایط ازش استفاده نکنین.

هم چنین بخوانید:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

نکته مهم برای طراحی وب سایت حرفه ای!

با توجه به زیاد شدن سایت های فعال و رقابت شدید بین اونها، صرفاً انجام اقداماتی برای بالا بردن سئو سایت کافی نیست. سئو اصفهان را بشناسید.

با بالا بردن سئو ، سایت در صفحات اولیه نتایج گوگل قرار میگیرد. ولی این که کاربران از سایت راضی باشن و برای نتایج بعدی دوباره به سراغ این سایت برن خیلی مهم است. مهمترین اصل در این زمینه اینکه یه سایت چطوری طراحی بشه که با کاربر ارتباط برقرار کنه و اون را راضی نگه داره. داشتن طراحی خوب که البته منظور فقط گرافیک سایت نیست بلکه ارتباط بین صفحات، محتوای هر صفحه و چیدمان مناسب اونهاست که می تونه کاربر را راضی نگه داره. با دیدن و بررسی سایت های مختلف موفق می توان در مورد چیدمان صفحات تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان

یک وب سایت حرفه ای چطور کاربران را به خودش جذب می کنه!

فرض کنین که یه تولیدکننده لباس تصمیم گرفته که لباس هاش را از طریق وب سایت و اینترنتی به فروش برسونه. یه کار عادی که بیشتر طراحان وب سایت انجام میدن اینکه لباس ها و قیمتشون را به کاربر نشون بدن و ازش بخوان که هر لباسی را که خواست انتخاب کنه و بخره.

اما اگه بخواد مشتری بیشتری جذب بشه تا خرید بیشتری بکنن باید یه رابطه دوستانه با مشتری برقرار کنه و به یه نحوی مشتری را درگیر کنه.یکی از کارهایی که میشه کرد اینکه از مشتری سوالاتی مثل رنگ مورد علاقه، سایز و ....  پرسیده بشه. مثلاً از مشتری رنگ مورد علاقه برای لباس را بپرسه و بعد لباس هایی با این رنگ را به مشتری نشون بده.

اگه مرحله خرید کردن را با پرسیدن سوال از کاربر و درگیر کردن تدریجی اون، را تا جایی که ممکنه عقب بیاندازین علاوه بر اینکه مشتری احساس راحتی میکنه، می تونین اطلاعات زیادی در مورد کاربر جمع کرده و  برای خریدهای بعدی طبق سلیقه مشتری و براساس اطلاعاتی که ازش گرفتین بهش لباس معرفی کنین.

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یک طراح وب حرفه ای می دونه که بیشتر یا تقریباً میشه گفت همه افراد زمانی که یه سایت را باز می کنن اول با اسکرول کردن یه نگاهی به همه صفحه می اندازن و بعد تصمیم میگیرن که چه کار کنن یا به کدوم صفحه برن. در یک صفحه بعد از رنگ بندی که به چشم کاربر می خوره، افکت ها و حرکت هاییه که در حین اسکرول کردن می بینه. حرکت هایی مثل نوشته شدن حروف، قرار گیری عناصر از پایین صفحه در جای خود، تغییر رنگ و .. . برای دیدن نمونه هایی از افکت برای صفحات می تونین نمونه کارهای طراحی سایت در اصفهان را ببینید.

یک طراح وب حرفه ای چه افکت هایی را انتخاب میکنه؟

یکی از جذابترین راه هایی که یه طراح وب حرفه ای میتونه برای جذب مخاطب استفاده کنه، تعاملی درست کردن صفحات وب سایت هست. کارهایی از قبیل تغییر رنگ لینک با حرکت موس بر روی لینک، باز و بسته شدن منوها، تغییر اندازه متن نوشته شده بر روی دکمه نمونه هایی از تعاملی بودن سایته.

وقتی قراره چنین حرکت و تعاملاتی توی سایتتون داشته باشین، باید حواستون باشه که مثلاً منو با سرعت خیلی زیاد، باز و یا بسته نشه که کاربر متوجه تغییراتی که توی سایت اتفاق می افته نشه یا اینقدر منو آهسته باز یا بسته بشه که کاربر زمان زیادی را برای این باز و بسته شدن هدر بده.

اگه این تغییرات و جابجایی ها در بازه زمانی بیش از 0/5 ثانیه اتفاق بیافته برای کاربر زجرآوره همون طور که اگه این جابجایی ها خیلی سریع اتفاق بیافته کاربر  گیج میشه.

پس برای داشتن یه سایت تعاملی حرفه ای این تغییرات را نه با سرعت خیلی زیاد و نه با سرعت خیلی کم طراحی کنین. علاوه بر اینکه صفحات سایت باید به گونه ای ساخته شده باشه که میزان حرکت و تغییرات نه خیلی زیاد باشه و نه خیلی کم که اصلاً کاربر متوجه وجود اون نشه .

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همونطور که در مطالب قبلی گفته شد، "صفحه فرود" یا "لندینگ پیج" در زمینه طراحی سایت مهمترین صفحه محسوب میشه. چون که این صفحه، صفحه ای است که برای سئو کردن و ساختن بک لینک استفاده میشه.  بیشتر بدانید: سئو اصفهان

در بعضی از سایت ها هدف از جذب مخاطبان گرفتن اطلاعاتی از اونها یا ثبت نام کردن است.

روش های مختلفی برای قرار دادن این فرم در صفحه وجود داره: یک راه اینکه یک لینک توی صفحه فرود بگذاریم و از کاربر بخواهیم که با کلیک روی اون وارد صفحه فرم بشه و به سوالات مطرح شده جواب بده ، یک راه دیگه اش گذاشتن فرم توی همان صفحه است. شاید به ظاهر این دو روش تفاوتی نداشته باشه ولی تجربه چیز دیگه ای را می گه.

قرار دادن فرم ها در صفحه فرود وب سایت

تجربه نشون داده که بهتره یه صفحه جداگانه برای این فرم درست نکنین. گذاشتن یک لینک از صفحه فرود به صفحه فرم و کاربر را مجبور به پر کردن فرم هم نتیجه خوبی نداره. در نظر گرفتن یه جایی برای فرم در همون صفحه فرود کار درستی بوده.

این کار از این جهت بهتره که هم تعداد مراحلی که کاربر باید انجام بده کمتر میشه، هم این که کاربر در همون مرحله اول فرم را می بینه و متوجه میشه که پر کردن فرم چقدر طول میکشه.

علاوه بر همه اینها ، همون طور که قبلاً هم گفته شد این صفحه را کاربر از طریق سرچ پیدا کرده است. این صفحه به گونه ای درست شده که تمام اطلاعات مورد نیازی که کاربر به خاطر اون جستجو کرده را داره . در این مرحله کاربر اهمیت اینکه چرا باید این فرم را پر کنه پی برده است. مخاطب مجاب شده است که با دقت و توجه بیشتری این اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنه.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

طراحی سایت در اصفهان 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در پست های قبلی مطرح شد حملات brute force از خطرناکترین حملات در راستای امنیت وب سایت وردپرس هستن. امکانات و قابلیت های فراوان وردپرس باعث شده که انتخاب اول ابزار طراحی سایت باشد.

یکی  از چیزهایی که برای امنیت در برابر  حملات brute force باید بهش توجه کنین پسورد یا رمز عبور  ادمین سایت هست.

پسوردی که انتخاب میشه نباید به راحتی قابل حدس زدن باشه که هکر بتونه به راحتی اونا پیدا و مدیریت سایت را به عهده بگیره .

برای انتخاب پسورد به نکات زیر توجه کنین:

  • از هر ترکیبی از اسم، نام کاربری، اسم سایت ، اسم شرکت و .. استفاده نکنین.
  • کلماتی که در دیکشنری هستن ( به هر زبانی ) را به کار نبرید.
  • نباید پسورد کوتاه باشه
  • منحصراً از حروف الفبا یا اعداد استفاده نکین

- نکات امنیتی

  • به هر کسی اطمینان نکنین که بخواهین پسورد پنل کاربری را در اختیارش قرار بدین.
  • ایمیلی که با اون سایت را ثبت کردید هم در اختیار کسی نگذارین چون ممکنه با استفاده از گزینه "رمز عبورتان را فراموش کردید" پنل بتونه پسورد اون را تغییر بده.
  • مراقب کنترل پنل هاست هم باشین.

راه حل های پیشنهادی برای امنیت وب سایت وردپرس

  • انتخاب یک رمز عبور پیچیده، طولانی و منحصربه فرد که بصورت ترکیبی از اعداد و حروف باشه.
  • نصب پلاگین Force Strong Password که کاربر را مجبور به وارد کردن پسورد قوی می کنه.
  • استفاده از سرویس های مثل 1Passward و LastPass برای تولید پسورد رندوم .
  • فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای (Two Step Authentication) در وردپرس.

نمونه کارهای موفق با گرافیک زیبا و امنیت بالا از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان

سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با توجه به بالا رفتن خدمات آنلاین، بیشترین نیاز کاربران وب سایت های فروشگاهی هست. که حتی میشه گفت فقط به جنس و لوازم محدود نمیشه، ارائه خدمات و رزرو اونها هم شامل میشه. طراحی سایت در اصفهان را بخوانید

باز جمله معروف تنها داشتن وب سایت کافی نیست. یک سایت به تنهایی نمی تونه به اندازه کافی مخاطبین را به خودش جذب کنه. همچنین بخوانید : سئو اصفهان

بعد از انجام سئوی حرفه ای و زمانی که یک سایت در صدر نتایج گوگل قرار گرفت (انتخاب و ورود) ، مرحله ای دیگه ای وجود دارد. باید مخاطب را جذب کرد.

جذب مخاطب در وب سایت های فروشگاهی

یکی از راه های جذب مشتری در وب سایت های فروشگاهی اینکه در زمان طراحی کلمات مناسب و جذابی برای متن دکمه ها، لیبل ها و .... انتخاب بشه تا کاربران به خریدن تشویق بشن. انتخاب جملات و کلمات مناسب به گونه ای که کاربر حس کنه توی این سایت تمام شرایط مخاطب در نظر گرفته شده باعث جلب اعتماد اون میشه.

فرض کنین در صفحه خرید سایت دو دکمه هست که متن یکی از دکمه ها "برای خرید ارزان کلیک کنید"   ("پول خود را پس انداز کنید" یا "کمتر هزینه کنید") باشه  و متن دکمه دیگر فقط عبارت "خرید" باشه.

شما کدوم دکمه را کلیک می کنین؟؟؟

مطمئناً شانس این که دکمه اول کلیک بشه خیلی بیشتره چون متنی که روی دکمه نوشته شده، خرید ارزان را به شما یادآوری کرده و انگیزه شما را برای اینکه از این سایت خرید کنین بالا برده و این کار باعث میشه که شما به خریدن تشویق بشین. کاربر با این کلمات می فهمه که شما همیشه به فکر مخاطبین خودتون بودین.


برای داشتن سایت فروشگاهی موفق نکات خیلی زیادی هست که بدون نیاز به برنامه نویسی انجام میشه ، اونها را  می تونین از دانشنامه نواندیش  مثل مقاله مزایای کالا به جای ویژگی های آنها را پیدا کنین.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()