اشتباهات رایج در سئوسایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سئوسایت چگونه باید انجام گیرد که همیشه یک سایت همیشه در صدر نتایج باشد شاید دغدغه اصلی بسیاری از صاحبان وب سایت و حتی سئوکاران باشد. آپدیت و تغییرهای همیشگی الگوریتم های موتورهای جستجو باعث شده که نگه داشتن شرایط بهینه سایت و سئو مشکل و سخت باشد. در واقع باید گفت که اگر یک سایت به صورت اصولی بهینه سازی و سئو شده باشد، تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو تاثیری ندارد. و می تواند همیشه جایگاه خوب را حفظ کند. در ادامه به بیان نکات مهم که اگر رعایت نشود باعث می شود یک اشتباه در سئومحسوب شود را بیان می کنیم:

نکات مهم سئوسایت

۱-بک لینک به سایت

ساختن بک لینک و از سایت های دیگر به سایت مرجع لینک دهی کردن یکی از اقداماتی موثر است که هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد برای سایت بهتر است. ولی باید خاطر نشان کرد که هر لینکدهی به سایت امتیاز مثبت محسوب نمی شود. یک لینک زمانی تاثیر مثبت دارد که دارای کیفیت بالایی باشد.به عبارت دیگر می توان گفت که بک لینک زیاد با کیفیت است که سئو سایت را تقویت می کند. بک لینک را باید از سایت هایی که رنک پایینی ندارند یا اسپم نیستند و حتی سایت های که محتوای مرتبط با سایت مرجع دارند را انتخاب کرد.

سئو سایت | سئو ارزان | سئو رایگان | آموزش سئو | سئو | سئو در 7 دقیقه

۲- کلمات کلیدی

موتورهای جستجو یک صفحه از  وب‌سایت را بر اساس کلمات کلیدی و محتوای آن برای جستجوها انتخاب می‌کنند. اگر صفحه‌ای که به عنوان صفحه‌فرود آن کلمه کلیدی معرفی می‌کنید محتوایی متناسب با کلمه کلیدی نداشته باشد، بازدیدکنندگانی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می‌شوند را از دست می‌دهید. چون اگر در ابتدای کار با محتوای نامتناسب کاربران وارد سایت بشوند، زمانی که متوجه می‌شوند صفحه‌ای که باز کرده‌اند متناسب با هدف آنها نبوده است سریعاً از آن وب سایت خارج می‌شوند. همین امر باعث می‌شود که موتورهای جستجو بر اساس میزان زمانی که کاربر صفحه‌ای از سایت را باز نگه دارد را  لحاظ کرده و آن سایت از صدر نتایج جست و جو خارج شود. پس می‌توان گفت که انتخاب کلمات کلیدی مناسب در درجه اول و سپس تهیه محتوای مرتبط یک قدم مهم برای سئوسایت است. 

۳-بروز رسانی سایت

یک سایت خوب باید همیشه پشتیبانی و نگه داری شود. باید محتوای جدید در آن بارگذاری شود. علاوه بر کاربران ، موتورهای جستجو هم به تازگی سایت و محتوای آن اهمیت می دهند. بروز نگه داشتن یک سایت یعنی آپدیت قالب و گرافیک سایت ، محتوای و کلمات کلیدی جدید ، ویرایش مطالب قدیمی و … است.

۴- حجم سایت

سئوسایت موفق بیشتر نیاز به محتوای متنی دارد تا تصویر، انیمیشن و افکت حرکتی. استفاده از عکس هایی با حجم بالا و به تعداد زیاد، افکت های بیش از حد باعث بالا رفتن حجم سایت شده و همین امر باعث می شود که سایت خیلی کمی بارگذاری شود. شاید به نظر بیاید که گذاشتن تصاویر و افکت های زیاد باعث زیبایی سایت شود. ولی این امر هم علاوه بر اینکه برای کاربران خوشایند نیست از لحاظ موتورهای جستجو هم تایید نشده است.

۵- کسب رضایت کاربران

نکاتی که در بالا مطرح شد، نکاتی بود که برای موتورهای جستجو اهمیت داشت. ولی در اصل کاربران هر سایت مهم تر هستند. سادگی دسترسی به لینک ها و محتواهای سایت، بارگذاری مناسب سایت، تهیه محتوای روان و ساده و …. از اوامری هست که باعث می شود کاربر یک تجربه کاری مناسب از سایت داشته باشد و دوباره به سایت شما بازگردد. چون تمامی این اقدامات به هدف جذب مخاطب است و به دنبال آن افزایش فروش و سوددهی یک سایت است. سئو اصفهان را بخوانید.

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان





:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: