روش های لینک بیلدینگ کلاه سفید
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

لینک بیلدینگ کلاه سفید یکی از متدهای سئو در سال های اخیر است. برای جذب مخاطبان بیشتر برای یک سایت باید همیشه جدیدترین متدهای سئو را به کار برد. سئو اصفهان را بخوانید.

این ایده که کیفیت و ارزش یک صفحه وب توسط لینکهایی که به آن اشاره می شود تعیین شود، ایده انقلابی بود که گوگل را از همۀ موتور های جستجو دیگر جدا کرد. اما برای بسیاری از متخصصان جستجوگر اینترنتی طول نکشید تا راه های مناسب برای افزایش تعدیل تعداد و منابع لینک ها به وب سایت را پیدا کنند تا رتبه بندی را افزایش دهند.

پیوند های هرز یا اسپم ها در گذشته روش خوبی برای افزایش رتبه بندی بودند.  اما به روز رسانی الگوریتم های جستجوی گوگل به طور قابل توجهی نقش و ارزش لینک ها را در طول سالها تغییر داده است. اکثر جستجوگرها تمرکز خود را بر روی کیفیت بک لینک تغییر داده اند، به جای تعداد آنها. گوگل به عنوان ” لینک بیلدینگ کلاه سفید ” اشاره می کند که به محتوای ارزشمند، منحصر به فرد و آموزنده برای جذب لینک های طبیعی سفارش می کند.

لینک بیلدینگ کلاه سفید گوگل چیست؟

لینک بیلدینگ کلاه سفید برای سئوی یک سایت بسیار عالی است، اما نباید این طور فکر کنیم که صرفاً تهیه محتوای خوب کافی است. صرفاً ایجاد کردن محتوای شگفت انگیز و انتشار دادن آن در سایت بک لینک و لینک دهی به آن ایجاد نمی کند. اقدامات زیادی هست که برای بهره بردن بیشتر از محتواهای خوبی که تهیه می شود می توان انجام داد تا ارزش آن محتوا را برای سئوی آن سایت بالا برد.شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی عالی که انتشار میدهید بیشترین شانس را برای جستجوهای در طولانی مدت را دارد.

موتور جستجوی گوگل شبیه به موتور جستجوی  Bing نیست. سئوکاران  باید به روز ترین اطلاعات  ارائه شده توسط Google، داده های عملکردی صاحب سایت، اخبار از موتور جستجو و مجله موتور جستجو را برای راه اندازی یک ابتکار برای ایجاد یک بک لینک قوی ترکیب کند.

لینک بیلدینگ کلاه سفید | سئو اصفهان | سئو سایت | سئو

روش های ساخت کلاه سفید کلاه عبارتند از:

  • گسترش نام تجاری: استفاده از ابزارهایی مثل google Alert، Mention و Talkwalker در زمان هایی که افرادی از نام تجاری شما در سایت شون استفاده کرده باشند پیام می فرستد. در صورتی که در ان سایت لینکی از طریق برند لینکی به سایت شما نشده بود می توانید از صاحب سایت بخواهید که لینک دهی به سایت شما را درست کند.
  • انتشار مقالات در سایت های خبری : سایت های خبری هنوز در استراتژی ساختن پیوند کلاه سفید ارزش دارند؛ آنها اغلب مقاله و اخبار مربوط به صنعت را منتشر می کنند، و به مارک ها و برندها امکان ارسال محتوای منحصر به فرد به همراه لینک ها را می دهند.
  • پادکست ها : پادکست ها محتواهای ارزشمندی هستند و وبلاگ نویسان برندها مایل به انتشار آنها هستند. به دنبال سایت های یا مجله هایی خبری باشید که محتوایی مرتبط با پادکست شما را دارند و در بحث ها و نظرات لینک به پادکست خودتان را قرار بدهید.
  • …..




:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: