بایدهایی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

چگونه شکل و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می تواند بر افزایش فروش و تعاملات تاثیر داشته باشد ؟ امروزه با گسترش اینترنت انجام خرید و فروش ها به صورت اینترنتی رواج یافته است. بطوری که بتوان گفت در تمام زمینه ها از جزئی ترین نیازها تا حتی خانه و ماشین را می توان بصورت اینترنتی مبادله و خرید و فروش کرد. ابزارها و فناوری های مختلفی برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی وجود دارد. که به راحتی و به سرعت می شود یک وب سایت با امکانات مختلف و زیادی برای فروش آنلاین و…. را پیاده سازی کرد. اما صرف راه اندازی سایت، نمی توان انتظار فروش عالی و موفق داشت. موارد مهمی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تاثیر دارد که می توان به نکات زیر اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  1.  رعایت اصول استاندارد در زمان طراحی سایت : طراحی یک سایت غیر استاندارد که از لحاظ فروشگاه آن و تبادلات مالی در وضعیت درستی نباشد نباید مورد استفاده قرار گیرد.
  2. مشخص کردن دقیق دسته بندی کالاها: به همراه قرار دادن صحیح کالاها در دسته بندی های جداگانه، تعیین قیمت هر کالا و ویژگی که هر کدام  از آنها دارند باید قیمت صحیح و رنج قیمت آن مشخص باشد.
  3. نحوه ارسال کالا : در ابتدای هر خرید و فروش باید نحوه ارسال و دریافت کالا در صورتی که کالا به صورت فیزیکی باشد مشخص شود. زیرا که ارسال های پستی بر قیمت تمام شده کالا تاثیر خواهد داشت.
  4. طراحی باید به گونه ای باشد که کاربران دچار سردرگمی نشوند و به راحتی تمام گزینه های مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند.
  5. قرار دادن تصاویر مناسب: برای محصولات فیزیکی حتماً از خود محصولات تصویر با کیفیت تهیه و در سایت قرار داده شود. استفاده از تصاویر اینترنتی تکراری باعث کاهش اعتماد مخاطب می شود.
  6. سئو سایت : با توجه به اینکه تعداد فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته، سایت هایی که در صدر نتایج موتورهای جستجو باشند بازدید کنندگان بیشتری دارند.
  7. ریسپانسیو بودن سایت: افزایش روز افزون استفاده از موبایل، اهمیت ریسپانسیو بودن یک سایت را مشخص می کند. زمانی که یک سایت به خوبی در موبایل نمایش داده شود ، خریداران بیشتری نسبت به زمانی که سایت در گوشی موبایل به خوبی نشان داده  نشود  و نیاز به اسکرول کردن باشد خواهد داشت.
  8. محصولات پرفروش و پر بازدید برای کاربر به نمایش گذاشته شود
  9. نظرات کاربران از کیفیت محصولات و تجربه آنها از آن محصول برای جذب اعتماد مشتری برای هر صفحه از کالا باید نشان داده شود.

مشاوره طراحی سایت

گروه طراحی سایت اصفهان ، ویستاپرداز نواندیش دارای تجربه های زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی می توانید از مشاوره آنها بهره بگیرید. 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: