آموزش افزایش بازدید سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگرچه ارتقای ترافیک وب‌سایت مسئله مهمی است ولی به تنهایی کافی نبوده و افزایش هدفمند بازدید سایت از اهمیت بیشتری برخوردار است. مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما چه کسانی هستند؟ مخاطب موردنظر شما مشتریانتان هستند یا بازدیدکنندگان! نمی توان صددرصد گفت که هربازدیدکننده، یک مشتری نیز هست. در این مقاله طریقه دریافت ترافیک هدفمند از سایت گوگل را شرح می دهیم.

هدف همه ما این است که سایت خود را در صدر لیست نتایج گوگل ببینیم که قطعاً موجب ارتقای بازدید سایت نیز خواهد شد.

گوگل منبع اصلی تبلیغات جهت رشد هر نوع کسب و کار آنلاینی است. نود درصد کاربران اینترنت در کل جهان از گوگل بعنوان موتورجستجوی خود بهره می گیرند. این موتور جستجو قادر است میلیون ها نتیجه را در کمتر از ۰٫۵ ثانیه ارائه نموده و مضاف بر این که، کاربردهای متفاوت (اسناد گوگل Drive، اخبار، عکس ، نقشه , ویدئو و..) از جستجوها را  نزد خود دارد.

Business-Growth

ارتقای بازدید سایت با کمک گوگل

ارتقای بازدید با کمک گوگل، مضاف بر اینکه کم هزینه‌ترین روش درباره جذب بازدید کننده است (نسبت به تبلیغات در سایت‌های مختلف و روش‌های متفاوت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ) مخاطب و بازدیدکننده هدفمند را به سوی سایت شما سوق می‌دهد. در واقع می توان گفت هیچ صاحب کسب و کاری نیست که علاقه ای به بالا بردن ترافیک وب سایت اش نداشته باشد.  سئو اصفهان را بخوانید.

چگونه می‌توان ترافیک سایت را در گوگل بالا برد؟

بنابراین، اگر سعی می کنید ترافیک جستجوی واجد شرایط خود را افزایش دهید، باید تکنیک های هوشمندانه ای را که تاثیر مثبت و پایدار دارند را اجرا کنید. اجرای یک استراتژی واحد نمی تواند ترافیک سایت را به اندازه کافی بالا ببرد. بنابراین در اینجا راه های هوشمندانه که می تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد ارائه شده است

–  کلمات کلیدی 

مطمئن شوید که در عنوان صفحه و توضیحات حداقل یک بار به کلمه کلیدی اصلی و موردنظر شما، اشاره شده باشد. گوگل تنها با استفاده از کلمات کلیدی می‌تواند بدرستی محتویات صفحه شما پی ببرد. کلمات کلیدی در سایت شما، کلماتی‌اند که کسب و کارتان را وصف می‌کنند.

بنابراین در استفاده از کلمات کلیدی با دقت عمل کنید. سعی کنید کلماتی را که عموماً مورد جستجوی مشتریانتان است را پیدا کرده و آنها را بکار برید. درصورتی که نمی‌توانید آنچه مخاطبین هدف جستجو می‌کنند را پیدا کنید از کلمات پیشنهادی گوگل استفاده کرده و آن‌ها را بعنوان کلیدواژه بکار برید. در بکار بردن کلمات کلیدی، سعی کنید کلمات را تا جایی که ممکن است دقیق کنید. بمنظور ارزیابی رتبه سایت خود می‌توانید از سایت  SERPs.com کمک بگیرید. کلمه کلیدی آدرس سایت خود را وارد نموده و رتبه روزانه خود را مشاهده کنید. نتیجه چند مورد را بیان می‌دارد:

  •  

    با این کلمات، جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو کجا و به چه صورت است.

  • نخستین صفحه از سایت شما که در نتایج جستجوی آن کلمه نشان داده می‌شود، کدام صفحه است.
  • میانگین جستجوهای ماهانه شما چه میزان است.

 

– تگ های عنوان ها 

تگ‌های عنوان همواره قسمت بزرگی از نحوه عملکرد سایت را تعیین می‌کنند. مطمئن شوید که هر یک از تگ‌های عنوان شما توصیفی و منحصر بفرد بوده و کلیدواژه‌های مورد نظرتان در آن بکار رفته است. از کلمات کلیدی و تگ‌های تکراری اجتناب کنید. فرم تگ مناسب بصورت زیر است:
نام محصول – دسته‌بندی محصول – برند محصول
در اینجا چند نکته برای بهینه‌سازی تگ عنوان وجود دارد:

  •  از علائم (|) و (-) بین کلمات استفاده کنید.
  •  از تگ‌های عمومی مثل «صفحه محصول» و یا «صفحه اصلی» اجتناب کنید. آنها موجب می‌شوند گوگل صفحه شما را تکراری فرض نموده و اینطور قضاوت شود که صفحه شما برای کاربرانی که درپی اطلاعات خاصی هستند، مفید و کارآمد نیست.
  •  مهم‌ترین و منحصر بفردترین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ جایگذاری کنید.
  •  از بکارگیری کلمات کلیدی پیچیده اجتناب کنید. گوگل به طبیعی، مرتبط و آشنابودن عبارت بیش از مکانیکی یا پیچیده بودن آن‌ها اهمیت می‌دهد.

– تصاویر 

عکس‌ها تنها سایت شما را زیبا نمی‌کنند بلکه  کمک می‌کنند تا شما در لیست گوگل بالا بیایید. یک تصویر می‌تواند به اندازه ۱۰۰۰ کلمه مفید و اثربخش باشد. مردم اغلب از گزینه‌های جستجوی تصویر ارائه شده توسط گوگل استفاده می‌کنند، اگر شما در نام‌گذاری تصاویر دقت کنید، براحتی بازدید سایت خود را افزایش می‌دهید.علاوه بر این بمنظور جذب مخاطبین هدف باید در نظر داشت که اغلب بازدیدکنندگان آنلاین مقالاتی را می‌خوانند که دارای تصویر باشد و از مقالات فاقد تصویر، صرف‌نظر می‌کنند. جهت آپلود یک تصویر در سایت یا وبلاگ خود مراحل زیر را درنظر بگیرید:

  1. کلیدواژه‌ها را در عنوان تصویر استفاده کنید.
  2. سعی کنید تصاویر را با تگ‌های مرتبط در تمام زیرعنوان‌ها بکار برید. این برچسب‌ها (مثل لینک‌ها) توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل مشاهده بوده و با اینکه تنها چند ثانیه زمان می‌برند ولی از نظر هدایت ترافیک به سایت و افزایش بازدید سایت ، بسیار ارزشمند می‌باشند.
  3. اندازه تصویر بیش از ۱۵۰ کیلوبایت نباشد. بارگذاری یک تصویر با حجم بالا، سرعت آپلود وب‌سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به این نکته دقت کنید که گوگل به سرعت بالاآمدن سایت اهمیت داده و این مسئله برای بازدیدکنندگان نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال صفحهطراحی سایت اصفهان را ببینید با وجود گرافیک و تصاویر بالا حجم صفحه زیاد نیست.

سئو اصفهان | سئو سایت | سئو

– محتوا

دلیل جستجوی کاربران رسیدن به یک محتوای خاص است. هر زمان که یک کاربر درگوگل جستجویی را انجام می‌دهد، وظیفه گوگل این است که به دقیق‌ترین و بهترین پاسخ‌ها در صفحات وب دست یابد. معمولاً صفحه‌ای که دانشی عمیق در مورد آن موضوع و برترین محتوا را دارند بعنوان نتایج بالا به نمایش درمی‌آیند.
محتوایی ارزش دارد که بازدیدکننده را ترغیب کند آن را به اشتراک گذاشته و درباره آن نظر دهد. این نظردهی و اشتراک‌گذاری به نوبه خود در افزایش بازدید سایت تاثیرگذار است. بروزرسانی محتوا با اطلاعات جدید و عمیق در رتبه‌بندی گوگل مؤثرتر از قراردادن کپی یک مقاله از دیگران است. سعی کنید پست شما حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد، هرقدر مطلب شما عمیق‌تر باشد، در موتورهای جستجو دارای رتبه بالاتری خواهید بود و بازدید سایت شما افزایش خواهد یافت.

– ساختن پیوندها

لینک‌ها یکی از مؤثرترین بخش‌های سایت شما هستند. لینک‌های داخلی مثل یک ناوبر عمل نموده و ترافیک را به محل موردنظر هدایت می‌نمایند. لینک‌های خارجی، به گوگل نشان می‌دهد که محتوای شما به چه صفحاتی ارتباط دارد. گوگل به سایتی که دارای لینک‌های ورودی بسیار است، اعتماد بیشتری جهت هدایت ترافیک دارد. در واقع هر لینک ورودی پیام «این سایت مهم است» را به گوگل ارسال می‌کند! البته باید دقت داشت که  لینک‌های ورودی به سایت باید با محتوای سایت نیز هم‌خوانی داشته باشند. گوگل به این ارتباط در رتبه‌بندی سایت دقت می‌کند.
صفحه‌ای که بهینه‌سازی شده و دارای چند لینک ورودی از سایت‌های دیگر باشد، مناسب و مفیدبودن خود را به گوگل اثبات نموده است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر تعداد لینک‌های ورودی از یک مقدار معقول فراتر روند موجب می‌شود سایت بعنوان اسپم شناسایی و حذف شود!

سئو اصفهان | سئو | سئو سایت
دیگر راه کارها:

– تهیه بلاگ و ایجاد بک لینک  

-صفحه فرود متناسب با کلمه کلیدی

حرف آخر

برخی معتقدند که روش‌های افزایش بازدید سایت از طریق گوگل، تقریباً بصورت یک راز است که افراد موفق در این زمینه، تمایلی به افشای آن ندارند. ولی برخی استراتژی‌های کلیدی وجود دارد که مطمئناً به وب‌سایت شما کمک نموده و موجب می‌شود که در گوگل رتبه مناسبی را کسب کنید.
در آخر باید گفت که در ابتدا شما باید مخاطبان هدف و خواسته‌های آنان را تعیین کنید. کلمات کلیدی مناسب را با توجه به مخاطبان یافته و از آن‌ جهت دستیابی به ترافیک بالا برای سایت استفاده کنید. تهیه محتوای مناسب و جدید منطبق با کلمات کلیدی و استفاده از آن در تصاویر و تگ‌ها بمنظور جلب توجه گوگل و مخاطبان بهره ببرید. با رعایت این نکات ابتدایی گوگل محتوای شما را مناسب شناخته و در صدر جستجوها سایت شما را قرار می دهد.  و به این ترتیب ترافیک و بازدید سایت را افزایش می یابد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: آنالیز سایت, بازدید سایت, سئو اصفهان, سئو و بهینه سازی, طراحی سایت, طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: