بهترین کلمات کلیدی برای یک سایت چیست؟
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

مهم‌ترین نکته برای اشخاصی که قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت را دارند، یافتن کلمات کلیدی است. جستجو و یافتن کلمات کلیدی از مهم‌ترین نکات هر سایت بوده و امکان دارد در ابتدا انتخاب آن کمی مشکل و پیچیده باشد. ما قصد داریم بصورت کامل و واضح این مسئله را برای همیشه حل کنیم پس اگر می‌خواهید از این مشکلات و تردیدها رها شوید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تصور کنید یک سایت رسمی دارید که در آن بخشی را هم بعنوان فروشگاه در نظر گرفته و می‌خواهید از طریق آن محصولاتتان را در معرض فروش گذارید ولی چیزی درمورد سایت و مدیریت محتوا نمی‌دانید! سئو اصفهان را بخوانید

شما می‌توانید بوسیله ۸ابزار رایگان جستجوی کلمات کلیدی که در ادامه آورده‌ایم، کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را یافته و تشخیص دهید در ارتباط با کسب و کار شما چه کلماتی بیشتر کاربرد دارد. ولی این بدین معنا نیست که از کلمات رقابتی استفاده کنید چون اینکار در اغلب موارد منجر به شکست می‌شود. ولی درصورتی که به چند نکته دقت کنید، استفاده مفید و سئو بهتری خواهید داشت.

نکات مهم برای انتخاب کلمات کلیدی سایت

  1. نباید از همان شروع کار از کلمات رقابتی استفاده کنید زیرا اینکار موجب صرف هزینه و زمان زیادی شده و همانگونه که سود خوبی را به ارمغان خواهد آورد، حتی اگر زمانی در صفحه دوم گوگل قرار گیرید، این سود را تا حد زیادی از دست خواهید داد. برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد توصیه می‌کنیم همزمان با چندین کلمه کلیدی متوسط بالا آید که اگر این کلمات دارای ورودی باشند ممکن است در ابتدای کار بهترین نوع کلمات برگزیده باشد.
  2. برخی افراد بر این باورند که اگر با کلمه کلیدی کوتاهی بالا آمدند در تمام جستجوها در صدر نتایج گوگل قرار دارند ولی اگر این کلمات را جستجو کنید متوجه می‌شوید که در اغلب موارد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. بعنوان مثال اگر سایت شما با کلمه کلیدی دانلود در صدر نتایج گوگل باشد دلیلی ندارد که هنگام جستجوهای دانلود نرم افزار، دانلود فیلم و…  جزء نخستین نتایج گوگل باشد.
  3. از کلمات کلیدی کلی مثل تزئینی استفاده نکنید بدلیل آنکه بجز مبتدیان عرصه اینترنت کسی چنین جستجویی را نخواهد نمود.
  4. در وب‌سایت اسامی افراد مهم یا برندها را بعنوان کلمه کلیدی انتخاب نکنید چون بازدید کنندگان از سایت شما پس از اطلاع از اینکه سایت شما متعلق به ایشان یا برند خاصی نیست آن را ترک کرده و همین موضوع منجر به آسیب به سایتتان شده و اصطلاحاً افزایش bounce rate را به دنبال خواهد داشت.

Key-words-SEO-950821

 برای گزینش کلمه کلیدی خود بدین صورت عمل کنید:

  1. درمورد موضوع سایتی که قصد انجام فعالیت روی آن را دارید اطلاعات کسب کنید که اگر این سایت از خودتان باشد کارتان بسیار آسانتر است؛ در این خصوص کلمات کلیدی مرتبط را برگزینید مثلاً اگر سایتتان یک سایت دانلود موزیک است می‌توان از کلمات کلیدی دانلود آهنگ جدید یا دانلود آهنگ با لینک مستقیم استفاده نمود.
  2. می‌توانید پیرامون زمینه کاری خود در گوگل جستجو کنید تا ببینید رقبای شما در این زمینه از چه کلمات کلیدی ای استفاده نموده‌اند.
  3. می‌توانید از ۸ ابزار رایگان جستجوی کلمات کلیدی نیز استفاده کنید.

در آخر توصیه می‌شود بمنظور بازدید بیشتر سایت خود کلمات کلیدی کم ترافیک را برگزینید تا اول در یک سیکل تقریباً ثابت قرار گیرید و بعدها برای رشد و توسعه کسب و کارتان روی کلمات کلیدی رقابتی کار کنید.

 

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان





:: برچسب‌ها: سئو, سئو اصفهان, سئو سایت, کلمات کلیدی سئو ، سئو حرفه ای ، آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: