طراحی وب سایت تخفیف برای فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی وب سایت تخفیف دار یکی از روش های جذب مشتریان است. با توجه به بالا رفتن سطح رقابت در بین صاحبان کسب و کار ارائه محصولات با قیمت پایین‌تر یکی از راه‌هایی جذب مخاطبان برای پیشی گرفتن در رقابت است. مشتریانی که به دنبال یافتن کالای ارزانتر هستند این امکان را دارند تا به صورت حضوری مغازه‌های گوناگون را گشته و در نهایت کالای موردنظر خود را با بهترین قیمت نسبت به مغازه‌‌‌های دیگر تهیه کنند.  یک روش آسانتر انتخاب و خرید به صورت مجازی و آنلاین کالای موردنظر است. در این صورت  حق انتخاب آنها بیشتر بوده و می‌توانند با بستن یک صفحه یا تب از سایتی خارج شده و با جستجوی بیشتر در بین سایت‌ها یا فروشگاهها بپردازند. در نتیجه درنظر گرفتن تخفیف برای هر کالا می‌تواند موجب ترغیب بیشتر مشتریان شود تا خرید خود را بیشتر نموده و به شما و سایتتان بیشتر اعتماد کنند.

طراحی سایت اصفهان | وب سایت تخفیف | طراحی سایت در اصفهان

رشد روز افزون طراحی وب سایت تخفیف

به همین دلیل چندسال است که سایت‌های تخفیف گروهی هم طراحی و توسعه یافته و اکثر کاربران آنلاین نیز از آنها استقبال زیادی داشته‌اند. این وب‌سایت‌ها با صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مختلف قراردادهایی را بسته و در قبال خرید کاربران از طریق سایت شما، چند درصد از مبلغ خرید به عنوان پورسانت به شما ارائه می‌شود.
متنوع بودن کالا و خدمات در این وب‌سایت ها نظر هر مشتری آنلاینی جلب می‌کند. دادن کوپن یا کارت تخفیف نیز می تواند برای هر کاربری جالب بوده و آنان را برای خرید بیشتر تشویق و ترغیب نماید.

بدون شک با داشتن تنوع کالا، خدمات و سرویس‌ها موتورهای جستجویی چون گوگل نیز از سایت شما استقبال نموده و نسبت به سایت‌های دیگر رتبه بالاتری را کسب خواهید نمود.

سئو اصفهان را بخوانید.

همچنین میتوان با تعبیه یک سیستم جستجوی درون سایتی، سرعت دسترسی مشتریان به محصولات دارای تخفیف را افزایش می‌دهد. مطمئناً مشتریان در نهایت از سایتی رضایت دارند که سریعتر به اطلاعات مورد جستجوی خود دست یابند. پس شما می‌توانید با طراحی یک سایت تخفیف موفقیت آینده خود را تضمین کرده و شروع به فعالیت در عرصه فروشگاه اینترنتی تخفیف نمایید.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

آیتم های مهم در وب سایت تخفیف

داشتن پنل مدیریتی برای صاحب و مدیر سایت بخش بسیار مهمی است که با سپردن طراحی آن به ما می‌توانید مطمئن شوید که این بخش با بالاترین تکنولوژی و کیفیت ارائه شده و در نهایت قابل مدیریت ساده‌تر خواهد بود.قطعاً پنل مدیریتی شما با سطوح دسترسی گوناگون طراحی خواهد شد تا قادر به استخدام افراد مختلف برای مدیریت ساده‌تر باشید.

صفحه‌ اصلی سایت شما باید به بهترین شکل طراحی شود چرا که کاربران با رؤیت صفحه نخست سایت سریع‌تر اعتماد نموده و تصمیم می‌گیرند. بهتر است آنها در این صفحه تمامی تخفیفات برتر سایت را مشاهده نموده و بتوانند برروی آن کلیک کنند. حتی بهتر است بخش تبلیغات نیز در سایتتان تعبیه شود. چرا که قطعاً صاحبان کسب و کار مایلند تا از کاربران آنلاین سایتتان استفاده کرده و در بهترین و قابل مشاهده‌ترین مکان سایت شما تبلیغ بنری خود را جایگذاری کنند.

قرار دادن صفحه در طراحی سایت برای اینکه کاربران بتوانند تخفیف موردنظر خود را در سریع ترین زمان ممکن به دوستان خود معرفی کنند، تا با این روش بتوانند افراد بیشتری را به سوی سایت سوق دهند یک آیتم مهم است. تعداد بیشتر کاربران به معنای داشتن رتبه برتر بوده و اعتماد کاربران جدید سایت را جلب خواهد نمود.

ذکر این نکته لازم است که خود سایت‌های فروشگاهی می‌توانند دارای مکانیزم مختلف تخفیف مثل سایت‌های تخفیف گروهی  باشد. بخش تخفیفات در یک وب‌سایت فروشگاهی می‌تواند شامل تخفیف مناسبتی، تخفیف برحسب میزان خرید، تخفیف برای مشارکت در قرعه کشی و برنده‌شدن در آن، تخفیف فصلی و… نیز باشد.

 

خدمات وب سایت تخفیف

تجربه ثابت کرده که در یک وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی می‌توان سرویس‌ها و خدمات ذیل را ارائه نمود:

  • طراحی صفحه‌وب بمنظور دسته‌بندی گروه‌ها و کالاهای متنوع
  • طراحی صفحه وب بمنظور تعریف پلن‌های گوناگون تخفیف برای کاربران
  • طراحی صفحه‌وب بمنظور معرفی محصولات به دوستان و دعوت آنان جهت عضویت در سایت
  • طراحی صفحه‌وب بمنظور امتیازدهی به کاربران و تبدیل امتیازات کاربران به پول جهت ترغیب آنان به خرید از سایت
  • طراحی صفحه‌وب دادن کارت و کوپن تخفیف جهت دادن انگیزه بیشتر به کاربران و خرید بیشتر آنان

 

نمونه هایی از پنل‌های مدیریتی فروشگاهی، محصول تجربه گروه  ما در زمینه طراحی سایت در اصفهان و سلیقه‌های متنوع مشتریانمان می‌باشد را ببینید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان, طراحی سایت در اصفهان, وب سایت تخفیف , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: