رابط کاربری سایت چگونه طراحی می شود؟
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اگه تصمیم به طراحی سایت پربازدید دارید بهتره بمنظور راحتی کاربران سایت و صرفه جویی در زمانشون یک رابط کاربری سایت مناسب و خوب داشته باشید. طراحان رابط کاربری سایت وظیفه طراحی صفحه ای که کاربر به صورت مستقیم با آن در تعامل است را دارد مثل منوها، آیکن و ... . یک رابط کاربری خوب آنقدر اهمیت دارد که حتی می توان گفت یکی از مواردی که برای بالا بودن سئو سایت نیاز به بررسی دارد ظاهر و رابط کاربری سایت است . سئو اصفهان را بخوانید.

به این دلیل که زمانی که بر روی سئو سایت کار می شود و گوگل یک سایت را به کاربر پیشنهاد می دهد، میزان رضایت کاربر از سایت و تجربه کاربری مناسب از سایت هست که کاربران را به استفاده مجدد از آن سایت تشویق می کند. با طراحی سایت اصفهان اشنا شوید.

رابط کاربری سایت خوب با تعریف کلید میانبر تجربه می شود

یکی از اصولی که در این زمینه پیشنهاد می شود تعریف کردن  کلیدهای میانبربرای دکمه‌های پرکاربرد است. بیشتر کاربران سایتها در پی روش هایی هستن که بهشون کمک کنه تا کارهای تکراری را سریعتر انجام بدن که کلیدهای میانبر یکی از روش ها محسوب میشه. کلیدهای میانبر، مدت زیادی در حافظه میمونن، می تونن سرعت انجام کار رو افزایش بدن و بیشتر در رابط های کاربری گرافیکی GUI کاربرد دارن. بعنوان مثال استفاده از کلیدهای میانبر J و K برای رفتن به بعدی و قبلی در برنامه هایی مثل جیمیل، گوگل ریدر (در حال حاضر تاریخ)، توییتر و وبلاگ Tumblr کاربرد زیادی دارن.

دکمه ها بد نیستن، ولی سرعت عملکردشون با افزودن کلیدهای میانبر بیشتر میشه. راحتی اصل اول هر کاریه مخصوصاً اگه به‌صورت مداوم انجام بشه و واضحه که کار کردن در سایت هرقدر ساده‌تر باشه واسه افراد حرفه‌ای بازدهی را به ‌شدت افزایش میده.

در صورت استفاده از کلید میانبر کاربر بجای این که مراحل مختلفی را انجام بده، می‌تونه از یه میانبر استفاده کنه و همون کار را با بیشترین سرعت ممکن انجام بده. همچنین شما می تونین، هر کلید میانبر رو با توجه به نیاز سایتتون سفارشی کنید و یا حتی کلید میانبر جدید تعریف کنید.

رابط کاربری سایت | طراحی سایت اصفهان | آموزش طراحی سایت | طراحی سایت

کلمه �میانبر� اغلب واسه کلیدهای کیبورد استفاده میشه چون کاربرد و استفاده از اون بیشتر از نوع دیگه میانبره. منظور از میانبرهای صفحه کلید، ترکیبی از کلیدهای کیبورده که با فشردن همزمانشون، کار خاصی انجام میشه. میانبرهای صفحه کلید را در همه‌جا از جمله برنامه‌های کاربردی، وب‌سایت‌ها، بازی‌ها و خود سیستم عامل‌ها می‌تونین مشاهده کنین. هدف از تعریف کلید میانبر در طراحی وب‌سایت سرعت دادن به دسترسی به یه قابلیت اونه که باز هم توصیه میکنیم از اونها برای راحتی و رضایت کاربران سایتتون استفاده کنید.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: