قیمت سئو و بهینه سازی سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سایت شما موتور محرک تجارت و اهرم تبلیغاتی شما است. به منظور دیده‌ شدن باید تبلیغاتتان را جلوی چشم کاربران و مخاطبانتان قرار دهید. سئو به روش‌هایی برای افزایش تعدادبازدید سایت شما در گوگل گفته شده و درنتیجه افرادی که درپی خرید از محصول سایت شما هستند، به بازدید سایت شما می‌پردازند. سئو  را می‌­توان نوعی سرمایه‌گذاری دانست، سئو ازمیان همه‌ی روش­‌های بازاریابی اینترنتی دارای بیشترین نرخ بازگشت سرمایه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

هنری‌فورد درباره اهمیت تبلیغات می‌گوید: متوقف نمودن تبلیغات به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها مثل توقف ساعت جهت صرفه‌جویی در زمان است.

متاسفانه سئوکاران اغلب به کاربران توجه نمی‌کنند و وب‌سایت ها و صفحاتشان را به‌گونه‌ای طراحی و منتشر می‌کنند که گوگل می‌خواهد. برخورداری از یک وب‌سایت جذاب و گرافیکی بدون بازدید و مخاطب فایده ندارد ولی داشتن یک وب‌سایت بدون جذابیت و نامرتب در نخستین صفحه‌ گوگل و با ترافیک بالا هم چندان مخاطب را جذب نمی‌کند. یک وب‌سایت اگر دارای 100 بازدیدکننده بوده و یک مشتری جذب کرده با وب‌سایتی که یک بازدیدکننده داشته و همان را به عنوان مشتری جذب کرده از نظر کارایی متفاوت نیستند. پرداخت هزینه و قیمت سئو سایت و بهینه سازی وب سایت برای گوگل زمانی برای کسب‌ و کار مؤثر و موفقیت آمیز است که همزمان برای کاربران دارای زیبایی و جذابیت باشد.

قیمت سئو | سئو اصفهان | سئو سایت

قیمت سئو برای بهینه سازی سایت

گروه متخصصین بهینه‌سازی و سئو سایت نواندیش بیش‌از 7سال گام‌ به‌ گام‌ با‌ گوگل رشد‌ کرده و همه‌ی تلاشمان این بوده که بیشتر از اینکه به کسب‌ درآمد فکر کنیم به فکر یادگیری و عقب‌نماندن از سرعت‌ رشد تکنولوژی‌ بازاریابی‌دیجیتال و دگرگونی های الگوریم‌های گوگل بوده‌ایم. ما هرگز خود را برتر نمی‌دانیم و همواره دانشجو و در پی رشد بیشتر خواهیم بود. هر سایتی را که بهینه‌سازی می‌کنیم با کسب‌ و کار جدیدی آشنا شده و به دوستان جدیدی برمی‌خوریم. جز این هدف دیگری نداریم.

نمونه کارهای سئو

عبارت طراحی اپلیکیشن اصفهان با انجام سئوی اصولی این سایت را در رتبه یک گوگل قرار داده است.

نمونه های دیگر:

واقعیت افزوده اصفهان

جهان سوله

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: