طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در حال حاضر یکی از برترین روشهای فروش محصولات، راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان در بازار جهانی اینترنت است. شما با طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی اینترنتی می توانید محصولات یا خدمات موردنظر خود را مورد معرفی، تبلیغات و فروش به کاربران اینترنتی قرار دهید. همچنین دقت کنید که کاربران سایت فروشگاهی شما با مشتریان فروشگاه واقعیتان قابل قیاس نیستند.

در عصر حاضر اینگونه سایت‌ها در ایران بسیار مورد توجه واقع شده و بیشتر افراد مخصوصاً جوانان جامعه به خرید اینترنتی کالا روی آورده اند. همین مسئله موجب شده تا صاحبان مشاغل و نیز افراد واسطه اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایند.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

برای فروش اینترنتی داشتن سایت کافی نیست، یک سایت فروشگاهی اینترنتی موفق باید دارای ویژگی های زیر باشد:

۱- ساده و کاربرپسند با کاملترین امکانات باشد.

۲- دارای گرافیک مناسب و جذاب و در عین حال تصاویر طراحی شده با حجم پایین باشد.

۳- دارای سئوی قابل قبول رتبه‌ی بالا در موتورهای جستجو باشد تا ورودی خوبی نیز دریافت کند.

۴- استاندارد های جهانی طراحی سایت را رعایت نموده و اعتماد کاربران را جلب کند.

۵- مقیاس پذیر بوده و در سایزهای موبایل و تبلت نیز به خوبی نمایش یابد. مقاله « سایت باید با دستگاه های مختلف سازگار باشد. » را بخوانید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان |طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر وب سایت‌ها

یک سایت فروشگاهی با توجه به نوع محصول ارائه شده دارای یک ویترین در نخستین صفحه است که چند نمونه از برترین و جدیدترین اجناس و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته و محصولات و هدف فعالیت سایت خود را به صورت کلی به مشتری و بازدیدکننده‌ی سایت القا می‌کنیم.

مهمترین تفاوت سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها در نحوه‌ مدیریت آنها می باشد. چرا که در این سایت ها محصولات به صورت مداوم در حال تغییرند (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ تعداد و نوع کالا) و ممکن است شما نیاز به آپدیت روزانه محصولات و قیمت آنها داشته باشید. بنابراین سایت های فروشگاهی بگونه ای طراحی می شوند که مدیریت آنها ساده و با دغدغه کمتری صورت گیرد.

همچنین در این سایت ها می توان جزییات هر محصول را به بازدیدکننده نمایش داده، ویژگی های مهم و نقاط ضعف و قوت آن نسبت به محصولات مشابه را بیان نموده و به کاربر امکان مقایسه خصوصیات محصولات و امتیازدهی آنها را داده و نیز محصولات با قیمت ویژه و دارای گارانتی را معرفی و رنگ بندی آنها را نیز تعیین کنید.

یکی از برترین ویژگی این سایت ها نسبت به سایت های دیگر امکان بررسی و آمارگیری جامع میزان موجودی، فروش محصولات و درآمد است که می تواند بصورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه گرفته و روی نمودار مشاهده و بررسی نمود.

برای آشنایی با فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک برگه طراحی سایت اصفهان را ببینید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

با توجه به بالا بودن حجم رقابت در اصفهان, صاحبان صنایع هم وارد بازار جهانی اینترنت شده اند. به گونه ای که هر صاحب کسب و کاری اقدام به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان کرده است. تا از این طریق خدمات خود را به همه معرفی کند.

باید گفت که صرف داشتن یک سایت به تنهایی ابزار کافی برای تبلیغ و ارائه محصول نیست. بعد از راه اندازی و طراحی سایت، باید سایت از لحاظ سئو پشتیبانی و مدیریت بشود. برای آشنایی با سئو مقاله « سئو اصفهان » را بخوانید.

البته سایت تنها راه برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک نیست. استفاده روز افزون از موبایل، وجود یک اپلیکیشن برای تبلیغ و معرفی محصولات می تواند راه دیگری باشد. مقاله « تاثیر طراحی اپلیکیشن اصفهان بر افزایش فروش» را بخوانید.

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: