طراحی سایت وردپرس اصفهان
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در حال حاضر با افزایش استفاده از اینترنت افراد زیادی فعالیت تجاری خود را در فضای وب نیز انجام داده و هرکس یک سایت مخصوص برای کسب و کار خود دارد. چرا که طراحی سایت در اصفهان از مناسب ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات است که در نتیجه شاغلین طراحی سایت وردپرس اصفهان نیز که از سیستم های مدیریت محتوا بهره می برند بسیار افزایش یافته است.

طراحی سایت با جوملا (Joomla)، وردپرس (WordPress) و دروپال (Drupal) که سه سیستم مدیریت محتوای پراستفاده و توانمند در جهان محسوب می شوند به صورت مداوم و روزافزون افزایش می یابد. تاکنون هر یک از اینCMS ها موفق به دریافت بسیاری از جوایز بین المللی شده اند.

شرکت ها، نهادها و ارگان های مشهور و شناخته شده‌ی زیادی در سطح جهان، از این سیستمهای استاندارد و قابل اعتماد جهت طراحی وب سایت خود استفاده نموده اند.

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) به علت سادگی و استفاده آسان جهت طراحی سایت، به صورت گسترده ای در سراسر دنیا به کار برده می شود. طراحی وب سایت با وردپرس برای وب‌سایت‌های با پیچیدگی کم، وب‌سایت‌های بلاگ محور و وب‌سایت‌های متمرکز بر ارائه خبر و محتوا در سراسر جهان و به صورت میلیونی کابرد دارد.

این سیستم مدیریت محتوا، متن باز یا Open Source است که با زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده My Sql نیز پشتیبانی نموده و دارای قابلیت ها و افزونه های رایگان خوبی است. وردپرس در سال 2003 و در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت نمود و امکانات و افزونه های آن نیز بطور مداوم افزایش می یابد که نام آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (طراح و توسعه ‌دهنده اصلی وردپرس) انتخاب کرد.

برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت محتوا مقاله «معرفی سیستم مدیریت محتوا» را بخوانید.

سئو اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت وردپرس اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت

چرا طراحی سایت وردپرس اصفهان ؟

وردپرس با کمک چندین برنامه نویس در سراسر جهان در حال توسعه و بروزرسانی بوده و روزانه افزونه‌های گوناگون زیادی را هم بصورت تجاری و هم رایگان انتشار می دهند.

اگر شما یک سایت را از ابتدا و توسط یک شرکت ایرانی با چندین برنامه نویس، پیاده سازی نموده و از آن در همه سایت ها استفاده کنید، از نظر امنیتی و بهینه سازی دچار مشکل خواهید شد که این مشکل باید فقط به دست همان شرکت رفع باگ شود ولی اگر وردپرس دارای یک باگ باشد برنامه نویس وردپرس ایران می تواند به سرعت با یک جستجوی ساده از برنامه نویسان جهان کمک خواسته و مشکل را برطرف نماید.

طراحی سایت وردپرس اصفهان به چند روش انجام می شود:

  • می توان پس از نصب وردپرس و دانلود یک قالب  آماده از اینترنت، تصاویر و مطالب سایت را بارگذاری نمود.
  • می توان پس از نصب وردپرس یک قالب را از پایه طراحی و تصاویر و مطالب را در آن بارگذاری نمود.
  • همچنین می توان پس از نصب وردپرس و با تسلط به زبان PHP، هسته جوملا را برای خود تغییر داده و قالب و افزونه های سایت را از پایه طراحی و برنامه نویسی نمایند که این نوع طراحی می تواند سایتی پویا و منحصربفرد با بیشترین امکانات را در برداشته باشد.

برای اینکه برروی وردپرس تسلط کافی داشته باشید باید به زبان‌های Jquery,Css,Html,PHP تسلط داشته و بتوانید سایتی جالب و با بیشترین امکانات را پیاده سازی کنید.


می توانید نمونه کارهایی از طراحی سایت اصفهان را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: