سئو و بهینه سازی سایت چیست؟
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

سئو و بهینه سازی سایت چه تاثیری بر رشد کسب و کار دارد؟ سئو (search-engine-optimization(SEO روشی است که به ارتقای یک وب‌سایت و در نتیجه بالابردن تعداد بازدید سایت توسط موتورهای جستجو کمک می‌کند.

سئو جنبه های مختلف سایت را بررسی می‌کند، از کلمات بکار رفته در سایت گرفته تا میزان کیفیت لینک‌هایی که سایت های دیگر به شما می دهند.

سئو کمک می کند که از قابل فهم بودن و سادگی ساختار وب‌سایت برای موتور های جستجو و نیز موردپسند بودن آن برای کاربران اطمینان حاصل می کند.

سئو اصفهان  را بخوانید.

چرا باید به سئو و بهینه سازی سایت پرداخت؟

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بدین دلیل است که بیشتر مردم جهت یافتن موضوع یا محصول دلخواه خود از موتورهای جستجو کمک می گیرند. و اهمیت آن زمانی بیشتر می شود که بیشتر مردم فقط به جستجوی نتایج جستجو در نخستین می پردازند. برهمین اساس مهم است که جهت داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل جای گیرد. برای مشخص شدن اهمیت سئو مقاله با سئو سایت در اصفهان بازاریاب انلاین استخدام کنید را بخوانید.

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات مورد جستجوی خود را در موتور های جستجوی اصلی چون Google،Yahoo و Bing می یابند، در نتیجه سئو و بهینه سازی اصولی کلید موفقیت و ارتقای بازدید سایت شما است.

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها به دنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان به سایت شما اعتماد بیشتری نموده و این موضوع ارزش سئو را دوبرابر خواهد می‌کند.

کلمات مورد جستجوی کاربران در موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد، تجربه نشان داده که جذب هرچه بیشتر بازدید‌‌کننده توسط گوگل می‌تواند تضمینی برای موفقیت هر‌شرکتی باشد، افزایش میزان بازدید از طریق سئو نسبت به انواع دیگر تبلیغات مناسبتر بوده و نیز به هزینه کمتری نیاز دارد.

هر وب‌سایتی که با هدف بازرگانی و تجارت پیاده سازی می‌شود، باید صفحات‌وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازد. اصلی ترین هدف یک وب‌سایت جذب کاربران اینترنتی می‌باشد، بررسی ها بیانگر این است که اکثر کاربران اینترنتی توسط موتورهای جستجو به وب‌سایت ها هدایت شده اند. نمونه هایی از طراحی سایت اصفهان را ببینید.

سئو و بهینه سازی سایت| سئو اصفهان | سئو سایت

چگونه سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهیم؟

از عوامل مهم سئو و بهینه سازی سایت، محتوای وب‌سایت است، هرچه محتوای سایت شما برای بازدیدکنندگان دارای جذابیت بیشتری باشد رتبه شما در گوگل نیز بهتر می‌شود.

جهت تهیه یک محتوای خوب باید به نکات زیر توجه نمود:

1 -  کیفیت بالای محتوا

کیفیت محتوا، نکته‌ای بسیار پراهمیت است. هرچقدر کیفیت محتوای وب‌سایت شما بالاتر باشد رشد سئوی وب‌سایت نیز بهتر خواهد شد. درحقیقت گوگل وب‌سایت‌هایی را که دارای محتوای باارزش و کیفیت بالا هستند را در اولویت قرار می‌دهد.

مقاله‌ای مناسب و پرمحتوا با حدود 1500 کلمه، مقاله بسیار مفید و ارزشمندی خواهد بود. مقاله هایی که متنی فاقد هرگونه غلط املایی و گرامری بوده و منسجم باشند، باعث رشد و ترقی وب‌سایت ها می‌شوند.

2 – تحلیل و بررسی محتوا

تحلیلگران سایت باید برروی کلمات کلیدی مهم و موردجستجوی کاربران تحقیق نموده و مقاله را باتوجه به این کلمات کلیدی تهیه و ویرایش نمایند. همانگونه که گفتیم باید از کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران، جهت تولید محتوا استفاده نمود. به این منظور میتوان از دو ابزار گوگل ادوردز و گوگل ترندز نیز کمک گرفت. بنابراین اگر در حین تولید محتوا به این کلید‌واژه‌ها نیز توجه کنید محتوایی ارزشمند را تولید نموده و به کاربرانی که موضوع مربوطه را جستجو کرده‌اند مناسبترین پاسخ را داده اید و درنهایت نیز کاربران از دستیابی به جواب جستجوی خود رضایت خواهند داشت.

سئو و بهینه سازی سایت | سئو اصفهان | سئو سایت

3 – استفاده از کلمات مهم و اصلی در محتوا

برای بهبود سایت با کلمات کلیدی مختلف، نباید درباره یک موضوع مشابه چند مقاله متعدد را تولید نمود زیرا گرفتار duplicate  می‌شوید. پس بهتر است با ادغام نمودن مطالب و تولید مطلوب صفحات، برای موضوع موردنظر چندین کلید واژه مختلف را جایگذاری  کنید. این امر ثابت می‌کند که می‌توان از محتوای طولانی به صورت بهینه استفاده نمود. کلمات مناسب را از گوگل ترندز یکی از ابزارهای گوگل پیدا کنید . با گوگل ترندز آشنا شوید.

4 - ایجاد تعامل بین محتوا و کاربران

هرقدر محتوای تولیدشده برای کاربران بیشترین جذابیت را داشته باشد، دارای بیشترین تعداد بازدید نیز خواهد بود و ممکن است که کاربران آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند. در حال حاضر با دقت در شبکه‌های اجتماعی این کار بسیار ساده تر شده و تعداد لایک ها و اشتراک مطالب بیانگر این است که با بعضی از مطالب تعامل و ارتباط زیادی برقرار نموده اند.

5 – به روزرسانی محتوا

هرچه موضوع مقاله در مقایسه با مسائل روز، جدیدتر باشد در سئو و بهبود سایت نیز مؤثرتر خواهد بود. موتورهای جستجو به محتوا و مقالات نو و به روز علاقه بیشتری دارند، در نتیجه باید در این جهت بسیار با دقت عمل نموده و بهترین و داغ ترین مطالب را در تولید محتوای مطلوب کاربران مورد توجه قرار داد.


با فناوری واقعیت افزوده اصفهان و طراحی اپلیکیشن اصفهان اشنا شوید.

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: