با سئو سایت در اصفهان بازاریابی انلاین انجام دهید
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب اینترنتی استخدام کرده اید!

منظور از تیتر بالا (با انجام سئو سایت در اصفهان بازاریاب استخدام کرده اید ) موتورهای جستجوگر می باشد. با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، ورودی به سایت و به تبع محبوبیت سایت افزایش می یابد. داشتن یک سابت به عنوان فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک به تنهایی کافی نیست. طراحی سایت اصفهان را بیشتر بشناسید.

سئو برای یک شخص معمولی چندان مورد اهمیت نیست ولی برای یک مالک سایت و یا صاحب کسب و کار اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

سئوی سایت بدین معنی است که در هنگام جستجوی یک موضوع خاص توسط کاربران سایت شما در صفحات اول و بالاتر از دیگر سایت های رقیب قرار گیرد. سئو سایت با هدف بالابردن تعداد بازدید بوسیله موتورهای جستجو، موجب افزایش مشتری و فروش نیز می شود. بیشتر بخوانید سئو اصفهان

 سئو (SEO) چیست؟

سئو مخفف ( Search Engine Optimization ) بمعنای بهبود سایت برای موتورهای جستجو می باشد. ولی مفهوم آن چیست؟

هدف اصلی سئو استفاده از کلیدواژه هایی ست که در زمان جستجوی تصادفی یکی از آنها توسط افراد، موجب مراجعه مستقیم او به وب‌سایت شما شده و در پی آن بر تعداد بازدید سایت نیز افزوده شود. سئو موجب دسترسی ساده تر کاربران به صفحات مربوط به یک سایت و مطالعه آنها نیز می‌شود. همچنین از سرگردانی بازدیدکنندگان در تعداد زیاد موضوعات مرتبط و غیرمرتبط  جلوگیری نموده و آنها را به سوی همان اطلاعات مورد نظرشان هدایت می‌کند. در ابتدا هر وب‌سایتی باید از نقطه صفر شروع کند که امکان دارد در ابتدا ترافیک موجود بر روی آن بسیار کم و یا کلا وجود نداشته باشد. سایت شما بدون داشتن ترافیک، به هیچ عنوان موفق نبوده و فقط وقت خود را تلف کرده اید مگر اینکه با کمک سئو بازدید سایت خود را ارتقا بخشید.

اهمیت سئو سایت در اصفهان

سئو موجب ظاهرشدن سایت شما در صفحات و نیز خطوط ابتدایی جستجوی گوگل نسبت به رقبای دیگر می‌شود که فرصت خوبی را برای سایت شما و نیز خود شما فراهم می‌سازد. گروه مهندسین نواندیش مجری سئو سایت در اصفهان و دیگر شهرها بوده و با وجود داشتن تخصص و تجربه در این زمینه قادر به فراهم نمودن یک سئو استاندارد برای سایت شما است که مطابق با مقالات گوگل انجام گرفته و به هیچ عنوان جعلی و یا فیک نیست. دلیل اهمیت انجام اصولی سئو این است که اگر سایتی با روش‌های فیک و جعلی سئو بگیرد سریعاً توسط گوگل شناسایی شده و مورد جریمه سنگین گوگل واقع شده و به آسانی هم اعتماد آن جلب نمی‌شود.

انجام سئوی اصولی مطابق با روال کاری سایت گوگل عامل داشتن یک سئو خوب و ماندگار توسط شما است که رتبه شما در گوگل نیز به سادگی حفظ می شود.

مقاله «مشتریان خود را با انجام سئوی محلی افزایش دهید» را بخوانید.

طراحی سایت اصفهان | سئو سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت | سئو سایت در اصفهان

روند انجام سئو سایت

در مرحله نخست وب سایت شما به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن نیز اصلی ترین رقبای شما که در صفحه اول جستجوی گوگل هستند بررسی شده و زمان دستیابی به نتیجه دلخواه تخمین زده می‌شود که زمان حدودی آن در بهترین حالت دوماه می‌باشد. پس از آن سایت شما از لحاظ HTML بازبینی شده و اشکالات احتمالی برطرف می‌شود. همچنین حجم صفحات حتی المقدور بهینه می‌شوند تا سریع‌تر بارگذاری شده و سپس نوبت به سئو می‌رسد که تا زمان رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد.

درنهایت وقتی که سایت به رتبه موردنظر کارفرما رسید، یک تعداد کارهای ساده و دائمی به مدیرسایت آموزش داده می‌دهیم که موجب حفظ نتیجه محقق شده می شود.

امروزه برای شرکت‌های تجاری و کسب‌ و‌کار‌های گوناگون و نیز فروشگاه‌های اینترنتی موضوع سئو از مهمترین عوامل بازگشت سرمایه و دستیابی به بیشترین میزان درآمد است که متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود. در صورتی که از صاحبان مشاغل و سایت اینترنتی بوده و علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری درباره سئو هستید می‌توانید با مشاوران گروه مهندسین نواندیش تماس حاصل فرمایید.

نمونه هایی از سئو سایت انجام شده

عبارت طراحی اپلیکیشن اصفهان با انجام سئوی اصولی این سایت را در رتبه یک گوگل قرار داده است.

نمونه های دیگر:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: