طراحی سایت اصفهان ارزان برای صاحبان مشاغل
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی سایت اصفهان ارزان و اصولی برای صاحبان مشاغل در شهر صنعتی مثل اصفهان نیاز اساسی است . گسترش و رسوخ روزافزون تکنولوژی در زندگی امروزی ما می تواند اهمیت این که داشتن یک وب سایت پویا ، کامل و فعال خود یک اعتبار برای فعالیت شما می باشد را مشخص نماید. از نگاه دیگر امروزه ساخت یک وب سایت کمترین قدمی است که شما می توانید در شروع یک تجارت الکترونیک بردارید. بطوری که در شهری مثل اصفهان یکی از ابتدایی ترین اقدامات است. ورود تکنولوژی های مثل طراحی اپلیکیشن و واقعیت افزوده اصفهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بطور کلی طراحی سایت به دو روش صورت می‌گیرد:

  1. استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی : که در آن طراحی سایت با سرعت بیشتری صورت گرفته و از نظر قیمت نیز مناسب تر است. همچنین دارای امکانات و سیستم‌های اختصاصی بسیاری است که بیشتر نیازهای مشتری را رفع نموده و قابل گسترش و انعطاف پذیر نیز هست. وردپرس و جوملا پرکاربردترین سیستم برای طراحی سایت اصفهان ارزان هستند.
  2. برنامه نویسی اختصاصی از پایه: این روش طراحی سایتبرای تحقق ایده های نو و خاصی صورت می گیرد که باید برای نخستین بار طراحی شوند. در این روش سیستم مورد سفارش مشتری از ابتدا برنامه نویسی شده و کل قسمت های آن قابل تغییر و ویرایش هستند تا نتیجه نهایی بطور کامل تایید شده  و نیاز مشتری را برطرف نماید. البته این سیستم‌ها چون به صورت اختصاصی پیاده سازی شده و نیازمند دو تا شش ماه جهت تکمیل، نیز هستند هزینه بالاتری نیز دارند.

روند انجام طراحی سایت اصفهان ارزان

  • تحلیل و بررسی نیاز مشتری
  • انتخاب قالب سایت
  • پیاده سازی سایت
  • بررسی عملکرد سایت

تحلیل و بررسی نیاز مشتری

اصلی‌ترین مرحله طراحی سایت، بررسی نیاز مشتری است چون سرانجام باید این نیاز را برطرف نماید در غیر اینصورت موجب اتلاف بیهوده وقت وهزینه شده است.

نیاز‌کنونی مشتری برای داشتن بهترین کسب‌ و‌ کار، پیش‌بینی عوامل بوجود آورنده پیشرفت‌های آتی در سایت و متعاقب آن در کسب‌وکار مشتری است .

بیشتر بدانید : طراحی سایت در اصفهان

نیاز و هدف نهایی مشتری از طراحی سایت طی یک یا دو جلسه گفتگوی حضوری و مشورت با کارشناسان ما بررسی و ارزیابی شده و برحسب نتیجه این بررسی به مشتری سیستم‌های نرم افزاری متفاوتی چون فروشگاه‌ ساز، فرم ساز یا اتصال به بانک معرفی می‌شود که هریک برای تحقق هدف خاصی قابل نصب برروی وب‌سایت می‌باشند.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت ارزان

طراحی ظاهر کلی - قالب سایت

بعد از شناسایی کل اهداف پروژه، قالب و ظاهر گرافیکی سایت مشخص و طراحی می‌شود. در این مرحله می‌توان از میان قالب‌های مورد پیشنهاد که پاسخگوی نیاز مشتری نیز هست یک قالب را انتخاب نموده و یا از صفر برنامه نویسی و طراحی شود.

این مرحله خود نیز دارای سه مرحله به شرح زیر است:

  1. انتخاب یا طراحی قالب
  2. تحویل و نمایش طرح آماده اولیه
  3. برطرف نمودن اشکالات مطروحه مشتری
  4. اصلاح و برطرف نمودن اشکالات تا زمان تایید کرفرما ادامه می‌یابد.

روانشناسی رنگ و سطح تناسب رنگ‌های مورد استفاده و نیز عکس‌های مناسب، از نکات مهمی است که به کاربر‌سایت حس خوبی را القا نموده و موجب صرف زمان بیشتر کاربر در سایت می‌شود چون عامل موفقیت یک وب سایت « مشتری » است وبس! مقاله «جنبه های بصری در وب سایت موثرند» را بخوانید.

پیاده‌ سازی و نصب سیستم‌های مورد نیاز

پس از اینکه قالب مورد تایید کارفرما واقع شد، نوبت به نصب و پیاده سازی امکانات و سیستم‌هایی که به طور کامل برطرف کننده نیاز‌مشتری است، می‌رسد. این امکانات ممکن است پیشرفته یا استاندارد بوده و یا نیاز به برنامه نویسی اختصاصی داشته باشند.

مرحله بعد است که کارفرما اطلاعات موردنظر خود را که تمایل به قراردادن آنها درون سایت دارد را ارائه دهد که در قسمت های مختلف سایت جایگذاری شده و نیز جزئیات محصول یا خدمات مورد ارائه و رزومه و اطلاعات تماس در قسمت‌های گوناگون سایت، وارد شوند.

بررسی کلی سایت

دراین مرحله پس از تکمیل اطلاعات درون سایت، چهار مورد مهم مورد بررسی قرار میگیرد تا پیش از تحویل سایت تمامی مشکلات بطور کامل برطرف شوند :

  1. بررسی چینش درست عناصر سایت در موبایل و تبلت و نیز ریسپانسیو بودن آن
  2. بررسی نواقص اطلاعات سایت و صفحات و تکمیل اطلاعات
  3. بررسی کلی وب‌سایت از سوی کارفرما و اعلام اشکالات احتمالی
  4. انجام اصلاحات نهایی و بهبود بخشیدن به حجم صفحات

پس از برطرفسازی اشکالات مورد نظر کارفرما در این مرحله، وبسایت در دو مرورگر مورد استقبال Mozilla Firefox و Google Crome بازبینی شده و تمامی اشکالات احتمالی آن برطرف می‌‎‌شوند. به انضمام اینکه باید چگونگی نمایش سایت در موبایل هم مورد بررسی قرار گیرد. مقاله «فریم ورک AMP چیست» را بخوانید.

در این مرحله از طراحی وب سایت پیش از تحویل نهایی به مشتری لازم است که واحد کنترل کیفی موارد مذکور در بالا را بررسی و تایید نماید.

طراحی سایت در اصفهان | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت

تحویل سایت

درپایان کارفرما « تایید نهایی » و رضایت خود از طراحی سایت را اعلام نموده  و سایت برروی دامنه اصلی که مورد تایید و انتخاب کارفرما است بارگزاری شده و مورد دسترس کاربران واقع می‌شود. پس از آن نیز اطلاعات مدیریتی وب سایت از جمله حساب کاربری مدیر سایت، آدرس پنل مدیریت و اطلاعات ایمیل info در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود.

در آخر نیز، فایل آموزشی کار با پنل مدیریت به کارفرما تحویل داده می‌شود تا قادر به مدیریت سایت خود باشد. از این زمان نیز پشتیبانی سایت آغاز شده و براساس نوع امکانات سایت در مدت زمان خاصی خدمات پشتیبانی انجام خواهد شد. علاوه بر آن نیز کارفرما میتواند در صورت تمایل این مدت را تمدید نماید.

نمونه های از سایت های طراحی شده با چنین روندی را در طراحی سایت اصفهان ببینید.

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: