اندروید ور (android wear) چیست؟- هوشمند سازی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اندروید ور یا (android wear) همانطور که از اسمش مشخصه به معنای اندروید پوشیدنی هست. حالا منظور از اندروید پوشیدنی یعنی لوازمی که یک انسان می پوشه یا استفاده می کنه و مجهز به سیستم عامل اندروید هست مثل ساعت ، عینک و .... .

در این مقاله به صورت نمونه اندروید ور را در رابطه با ساعت های هوشمند مطرح می کنیم.

در این ساعت های اندرویدی علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ با تم و ظاهرهای مختلف دارای اپلیکیشن اندروید است که آن را به اندازه یک گوشی هوشمند می کند. با استفاده از ساعت های اندروید ور شما می توانید قرار ملاقات های بعدی خود، آمار تناسب اندام، مخاطبین خود و قابلیت های بسیار دیگر را تنها با نگاه به یک ساعت که به مچ دست خود بسته اید ببینید.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

ویژگی های ساعت های اندروید ور

1-برقراری تماس های تلفنی: با استفاده از ساعت خود هیچ تماس تلفنی را از دست نخواهید داد چون این ساعت تمام تماس های شما را برقرار خواهد کرد. به گونه ای که برای هر تماس نام فرد و شماره آن را نشان می دهد و شما قابلیت رد یا برقراری تماس یا ارسال پیام خواهید داشت.

2- ارسال پیام: این قسمت هم شبیه به تماس تلفنی امکان دریافت پیام های ارسالی از گروه های اجتماعی و ارسال پاسخ به آنها وجود دارد.

3-موزیک پلیر: با ساعت خود آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید و آنها را کنترل کنید: صدا را کم و یا زیاد کنید، آهنگ را جلو و عقب ببرید و آن را متوقف کنید.

4-نقشه گوگل: این ساعت ها نقشه گوگل و مسیریابی را هم پشتیبانی می کنند و به راحتی در دسترس هستند.

5-یادداشت, تایمر, کانتر: امکان درج یادداشت به همراه تاریخ و ساعت، خواندن یادداشت و یاداوری یادداشت در تاریخ مقرر ،تایمر و کانتر.

6-ریموت کنترل موبایل: شما با استفاده از اپلیکیشن wear camera remote می توانید ساعت خود را به ریموت دوربین موبایل تبدیل کنید و آن را کنترل کنید.

7-تناسب اندام خود را دنبال کنید: پیگیری پیاده روی، اجرا و تمرین قدرت، مربیگری تناسب اندام ، میزان ضربان قلب با استفاده از اپلیکیشن Google fit و اپلیکیشن های مورد علاقه دیگر.

8-از مهم ترین قابلیت هایی این ساعت امکان اتصال و همگام شدن با موبایل هوشمند است چون برای استفاده از تمامی امکانات آنها باید به یک گوشی هوشمند متصل باشد.

سئو اصفهان

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

[/vc_column_text][us_single_image image="9581" size="tnail-masonry"][/vc_column][/vc_row]





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: