آشنایی بیشتر با اندروید استودیو (Android Studio IDE)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

اندروید استودیو یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) از گوگل است که امکانات و ابزارهای لازم برای ساخت برنامه برای پلتفرم سیستم عامل اندروید فراهم می کند. Android Studio برای نصب در ویندوز، مک و لینوکس بصورت رایگان قابل دانلود و استفاده است و شالوده آن بر اساس Intellij IDEAو جایگزینی برای Eclipse ADT هست.

بیشتر بدانید:

سئو اصفهان

ساخت اپلیکیشن با اندروید استودیو

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری خیلی قوی به همراه قالب های آماده برای توسعه دهندگان هست به گونه ای که توسعه دهندگان تمام ابزارهای لازم برای ساخت برنامه برای همه دستگاه ها علاوه بر تلفن همراه و تبلت، مثل تلویزیون های اندرویدی، اندروید ور (Android Wear) ، اندروید اتو (Android Auto) و دیگر دستگاه ها را در اختیار دارند.

نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که می تواند توسط تیم توسعه دهنده از یک گروه یک نفره تا چندین گروه و تعداد اعضای بیشتر به کار برده شود. این ارتباط و ادغام این اجازه را به هر تیم توسعه دهنده می دهد که کد خود را تست و پیشرفت کار خود را بررسی کند و آن را به تیم ها گزارش دهد.

Android Studio از موتور اجرای برنامه گوگل (Google App Engine) که امکان اجرای برنامه‌های تحت وب را بر روی سرویس‌دهنده‌های گوگل فراهم می‌کند برای ادغام سریع APIها و ویژگی های جدید آنها پشتیبانی می کند. هر چند نرم افزار به طور مستقیم بسیاری از APIها مانند Android pay و ... حمایت می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از تمامی آندرویدها از اندروید 1.6 و بعد از آن است بعلاوه اینکه از آن می توان برای ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل آمازون (Amazon Fire) بهره گرفت

اندروید استودیو IDE امکان تهیه برنامه هایی را که بر روی تلفن های همراه ، رایانه و دیگر فناوریهایی در حال ظهور که در اندروید اجرا می شوند را فراهم می کند.

برای اینکه بدانید اپلیکیشن چطور بر کسب و کار ما تاثیر گذاشته می توانید مقاله طراحی اپلیکیشن اصفهان را بخوانید.

 

 واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: