ابزارهای رایگان گوگل ( گوگل آلرت- مدیریت برچسب)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله از سری مقاله های ابزارهای رایگان گوگل برای سئو و تحلیل سایت به دو ابزار google alert و Tag manager اشاره می کنیم.

9-Google Alerts :

گوگل آلرت یکی از ناشناخته ترین ابزارهای گوگل است که احتمالاً تعداد زیادی از شما از وجود آن آگاهی ندارید. همانطور که از اسم آن مشخص است این ابزار،وسیله ای برای دریافت آلرت از گوگل می باشد. با استفاده از اکانت گوگل به سایت گوگل الرت وارد شوید. در کادری که در صفحه وجود دارد کلید واژه یا کلید واژه هایی را که مدنظر دارید را وارد کنید. بعد از انجام تنظیماتی مثل منطقه جغرافیایی ، بازه زمانی و زبان، بلافاصله مطالب جدید منتشر شده درباره کلید واژه هایی که تعریف کرده اید و از منبعی که انتخاب کرده اید را در ایمیل دریافت کنید.

کاربرد گوگل الرت

images (1)

از لحاظ اینکه این ابزار چه کاربردی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- با استفاده از این سرویس می توان کلمه کلیدی مدنظر خود را تعیین کنید و از هر مطلبی که در وب منتشر می شود و حتی از مطالبی که رقبای شما منتشر می کنند آگاه شده و ان را انالیز کنید و از رقبا عقب نمانید.

2-با این کار می توان در حوزه کاری خود به روز تر باشیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم. و با استفاده از این اطلاعات در صورت دارا بودن سایت، سئو سایت خود را بالا ببریم.

بیشتر بخوانیم: سئو اصفهان

3- از لحاظ تولید محتوا ، با داشتن جدیدترین اطلاعات می توان محتوای بهتری ارائه داد.

4- قرار دادن نام برند خود به عنوان کلید واژه، می توان از اینکه نام برند شما در چه منابعی منتشر می شود آگاهی پیدا کنید.

5- با این سرویس گوگل، مطالب با کلید واژه مشخص شده که در سایت ها منتشر می شود برای کسانی که علاقمند به دریافت آن هستند ارسال می شود،و شما با علم به این موضوع می توانید محتوا مناسب برای هدایت کاربران به سمت خدمات خودتون استفاده کنید.

البته ابزارهای دیگری مثل Moz's Fresh Web Explorer و Mention به عنوان جایگزینی برای گوگل الرت برای نظارت بر برند وجود دارد.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

10-Tag Manager:

شاید غیر معمول باشد ولی می توان گفت این نسبت یک ویژگی مهم برای سایت محسوب می شود. چون این میزان بر چگونگی تحلیل گوگل و موتورهای جستجوگر از سایت شما تاثیر دارد.تعدادی از موتورهای جستجوگر و اسپایدرها از این نسبت برای ایندکس کردن سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کنند به گونه ای که هر چقدر میزان متن نسبت به کدها بیشتر باشد موتورهای جستجوگر امتیاز بیشتری به سایت شما میدهند و شانس بیشتری برای رتبه بندی صفحات هست.در واقع می توان گفت که موتورهای جستجوگر (گوگل ، یاهو و بینگ) اولویت بیشتر را به سایت هایی که بیشتر حاوی متن هستند می دهند. این نسبت شاید به طور مستقیم بر سئو تاثیر نداشته باشد ولی از جهات دیگر بر سئو تاثیر دارد مثل اینکه سایتی که حاوی محتوای زیاد و تصاویر و افکت کمتری باشد سرعت بارگذاری بالاتری دارد و ایندکس کردن بهتر را به همراه دارد.

گروه مهندسین نواندیش، گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: