ابزار بهینه سازی وب سایت گوگل (رایگان-سری پنجم)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در ادامه معرفی ابزار بهینه سازی وب سایت گوگل در مطالب قبل، ابزار بهینه سازی وب سایت گوگ را در این مقاله دو ابزار content Experiments به عنوان ابزاری برای تست محتوا و ابزار Google place ابزاری برای ثبت موقعیت جغرافیایی کسب و کار معرفی می کنیم.

7-Content Experiments:اگر  وب سایتی دارید که خدماتی مثل خرید ، ثبت نام خبرنامه و یا میزان بازدهی و جلب رضایت کاربران اهمیت دارد با استفاده از content Experiments می توانید نسخه ای از  صفحه فرود و یا صفحه ای که ارزش بالایی دارد را تست کنید.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

Content Experiments Google Analytics به عنوان یکی از ابزارهای بهینه سازی وب سایت گوگل شناخته شده است، آزمایشات محتوا است، همانطور که از نام آن مشخص است. این ابزار به همراه گوگل آنالیتکس هست، اما همچنان یک راه عالی و رایگان برای آزمایش، اندازه گیری و بهینه سازی سایت شما ارائه می دهد.

 شما می توانید لایه ها، سرفصل ها، محتوا، رنگ ها و موارد دیگر را برای پیدا کردن طرح بهینه تغییر دهید. با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای قدرتمند می توان نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را که چشم انداز رایج بازاریابی دیجیتال است بالا برد.

8- Google Places : این ابزار رایگان گوگل یک روش رایگان برای بالا بردن ترافیک و بازدید از سایت است. با استفاده از google place می توانید موقعیت جغرافیایی کسب و کار خود را ثبت کنید. با ساختن یک حساب کاربری در google place ، اطلاعات مربوط به کسب وکار خود مانند آدرس، اطلاعات تماس و جزئیات کسب و کار خود از شما درخواست می شود، زمانی که کاربران از گوگل برای جستجو استفاده می کنند و جستجو از لحاظ جغرافیایی مهم باشد، گوگل اطلاعات وارد شده توسط شما در google place را به آنها نشان می دهد. به این نکته توجه شود که این ابزار برای کاربران ایرانی فیلتر است. استفاده از این ویژگی برای سئو محلی کاربرد دارد.

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی سایت در اصفهان  





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: