ابزارهای رایگان گوگل (نظرسنجی و سرعت- سری چهارم)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همانطور که در مقالات قبلی 4 مورد از  ابزارهای رایگان گوگل برای مدیریت سایت از لحاظ سئو سایت را مطرح کردیم در این مقاله هم دو تا از ابزارهای رایگان گوگل دیگر را معرفی می کنیم. با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان همراه باشید.

5-Google Consumer Surveys :

همه ما می دانیم که درک مخاطبین ما کلید اصلی داشتن یک وب سایت عالی است  به گونه ای که به بهترین نحو به نیازهای آنها پاسخ دهد. یکی از راه های نیازسنجی مخاطبان نظرسنجی از آنهاست.  در حالی که می توان برای نظر سنجی هزینه زیادی را صرف کرد، نظرسنجی های مصرف کنندگان و کاربران گوگل برای اندازه گیری رضایتمندی از  سایت رایگان  است. شما می توانید اطلاعات ارزشمند در مورد اینکه کاربران سایت شما را چگونه مشاهده می کنند و چه تجربه از آن دارند به دست آورید و این اطلاعات هنگام آزمایش یک سایت جدید یا تولید محتوا می تواند مفید باشد.

نظر سنجی گوگل به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات سریع و قابل اعتماد از کاربران در سراسر اینترنت و دستگاه های تلفن همراه را بیابید. و علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که در هنگام تصمیم گیری، اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار داشته باشید، تاثیر بازاریابی خود را درک کنید، و نام تجاری خود را حفظ کنید. دانستن اهمیت درک مخاطبان برای بالا بردن سئو سایت بسیار ضروری می باشد.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

6-PageSpeed Insights:

در سال 2010، گوگل اعلام کرد که سرعت سایت یکی از پارامترهای مهم در الگوریتم های موتور جستجوگر است. مطالعات بعدی نیز نشان داد که سرعت سایت تاثیر زیادی  بر دیده شدن سایت شما دارد.

خوشبختانه،گوگل راهی برای ایجاد یک لیست از پیشنهادات برای مشتری یا تیم توسعه شما وجود دارد بدون نیاز به برنامه نویسی تخصصی در Page speed فراهم کرده است . ابزار PageSpeed Google شامل یک افزونه  PageSpeed برای مرورگر کروم و فایرفاکس (به عنوان یک برنامه افزودنی Firebug) است.در هر یک از این گزینه پیشنهاداتی برای بالا بردن سرعت سایت وجود دارد.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

pagespeed-insights-1





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: