ابزارهای رایگان گوگل - کلمات کلیدی (سری سوم)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله در ادامه مقاله 10 ابزار رایگان گوگل که هر سئوکاری باید استفاده کند، چند نمونه دیگر از ابزار های رایگان گوگل برای ارزیابی و تحلیل سایت در رابطه با کلمات کلیدی که برای سئو از الزامات می باشد را معرفی می کنیم.

3-   Adwords Keyword Planner:

یکی از ابزارهایی که در این چند ساله به شدت تغییر کرده ابزار Adwords keyword planner می باشد.keyboard planner مانند یک کمپین برای ساختن شبکه های جستجوی جدید و یا گسترش شبکه های موجود است. شما می توانید به دنبال کلمات کلیدی یا ایده های گروه تبلیغاتی باشید، لیست آمار از اینکه هر کلمه و عبارت، چند بار در سال و چند بار در ماه جستجو می شود را داشته باشید، ببینید لیست کلمات کلیدی شما چطور عمل می کنه و حتی کلمات کلیدی جدید بسازید.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 

اینکه آیا شما یک تبلیغات کننده ی آنلاین حرفه ای یا تازه کار هستید ، از این ابزار گوگل می توانید استفاده کنید تا تبلیغات موفق داشته باشید.

4- Google Trends:

یکی دیگر از ابزار های مناسب برای کلمات کلیدی سایت Google Trends هست. گوگل ترندز یک ابزار عالی برای مقایسه ترافیک کلمات کلیدی برای جستجو های متفاوت می باشد از جمله از لحاظ موقعیت جغرافیایی، بازه زمانی و... .درک این موضوع که آیا یک عبارت در حال افزایش یا کاهش رتبه برای ساختن محتویات شماست این ابزار رایگان قابل استفاده است. پس برای ارزشیابی کردن فهرست داغ و جذاب ترین کلمات، جستجو ها، برای تهیه محتوای مناسب از این ابزار استفاده کنید.

گوگل ترندز |گوگل |google trends| کلمات کلیدی سایت| کلمه کلیدی | تبلیغات آنلاین

داشتن محتوای تازه با موضوعات جدید یکی از فاکتور های مهم گوگل است. با استفاده از جدول نتایج گوگل ترندز می توان از بهترین منبع کلمات کلیدی استفاده برد تا ایده های مناسب برای تهیه محتوا داشت. این ایده ها زمینه برای جذب کاربران بیشتر و بالا بردن ترافیک سایت و هم چنین قوی کردن لینک بیلدنگ را میسر می کند.

بیشتر بخوانید: سئو اصفهان

این سرویس به نسبت سایر خدمات گوگل اوج و فرودهای زیادی را تجربه کرده. این سرویس گوگل در طول زمان تغییرات مختلفی پیدا کرده است به گونه ای که می توان گفت در بازه های زمانی فعال نبوده و حتی برای هفته ها به روز هم نشده است.

 واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: