سرعت بارگذاری یکی از پارامترهای مهم در رنک سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از پارامترهای مهم در رنک صفحات سایت سرعت بارگذاری آنهاست و یک طراح حرفه ای همیشه این موضوع را در نظر خواهد گرفت. البته توجه خواهید داشت که رنک سایت برای بالا بردن سئو سایت یک عنصر فاکتور مهم است چون هر چه سئو سایتی بالاتر باشد در صدر نتایج اولیه گوگل قرار می گیرد. این که چگونه یک صفحه اولین بار بارگیری می شود یا اینکه با چه سرعتی به عمل کاربر پاسخ می دهد، بر اینکه آیا کاربر منتظر لود شدن سایت خواهند ماند یا نه تاثیر دارد.

سرعت سایت در تجربه کاربری موثر است

پیش بینی شده است که هر ثانیه میزان بارگذاری بیشتر باشد بر میزان افت، ضریب بازگشت و نرخ تبدیل تاثیر می گذارد. از این رو، از تاکتیک های، که با بهینه سازی کد و تصاویر، زمان بارگذاری صفحه نمایش را به صورت تکنیکی کاهش می دهند استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از تاکتیک های دیگری که با استفاده از اصول روانشناسی میزان درک بارگذاری را کاهش می دهد بهره بگیرید. این دو ترفند باعث می شود که کاربر حس کند زمان زیادی را منتظر بارگذاری نبوده است.  در زمان بارگذاری صفحات به جای ثابت و بی حرکت بودن کاربر را مشغول کنید مثلاً می توانید از ابزار نوار پیشرفت با اشکال و حرکت جالب استفاده کنید. برای تست سرعت لود شدن صفحات سایت های مختلفی مثل gtmetrix و ...وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید مشکلاتی که باعث سرعت پایین بارگذاری صفحات می شود را بررسی کنید.

گوگل به سایت و صفحات داخلی یک امتیاز از 0 تا 10 می دهد که هر قدر این امتیاز بالاتر باشد نشان کیفیت و اهمیت آن صفحه است. گوگل این امتیازها را هر ماه یکبار یا دو بار بازبینی می کند. برای اطلاع از رنک سایت می توانیم از سایت الکسا استفاده کنیم. در سایت الکسا با وارد کردن آدرس صفحه مورد نظر می توان به نسبت اطلاعات کاملی از آن بدست آورد. تصور می شود که سایت الکسا یکی از ابزارهای مورد نیاز برای سئو کار باشد ولی این ابزار فقط اطلاعات کاربرانی که تولبار الکسا را بر روی مرورگر خود دارند را تحلیل می کند یک ابزار جامع نیست . برای آشنایی با سئو مقاله سئو اصفهان را بخوانید.

 

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

طراحی سایت اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: