لغت نامه تخصصی فضای مجازی - سایت و اپلیکیشن
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

لغت نامه تخصصی نواندیش

گروه مهندسین نواندیش همانگونه که قبلاً آمادگی خود را جهت هر گونه خدمات به هموطنان عزیز اعلام نموده، تصمیم به تهیه یک لغت نامه تخصصی از اصطلاحات یا لغات طراحی سایت گرفته است. در ادامه می توانید با لغات تخصصی طراحی سایت و اندروید آشنا بشوید. منتظر هرگونه پیشنهاد یا درخواستهای شما هستیم.

آموزش الکترونیکی (LMS: ( LMS مخفف عبارت Learning Management System به معنای سیستم مدیریت یادگیری می‌باشد. به عبارت دیگر LMS یک سامانه انلاین است که کلیه فعالیت های آموزشی را ثبت و پیگیری می کند. LMS  امکان ثبت نام و انتخاب واحد، تعیین فعالیت آموزشی و انجام تکلیف در یک محیط Online فراهم می‌کند. اصول پایه ی یک سیستم LMS خوب، محتوای متناسب با افراد آموزش گیرنده است. یک محتوای خوب شامل عکس، متن، فیلم، آزمون و فعالیت‌های کاربر می‌باشد که عموماً بصورت هفتگی یا موضوعی تقسیم بندی خواهد شد و کاربر بر اساس موضوع یا هفته‌ی آموزشی موظف به گذراندان دوره می‌باشد.

بازاریابی الکترونیکی یا دیجیتال مارکتینگ : در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی سرعت رشد کسب و کارها و همچنین رقابت بین آنها را بالا برده  است. بطوریکه دیگر کسب و کارها با روش های سنتی در تبلیغ برند خود جایی در بازار نخواهد داشت. در این بین کسب و کارهای هوشمند برای پیشی گرفتن از رقبا از “دیجیتال مارکتینگ”یا بازاریابی الکترونیکی استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ  نوعی از روش های  بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی مثل کامپیوتر ، تبلت و موبایل های هوشمند و با کمک کانالها و بسترهای الکترونیکی از جمله وب سایت، پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام به معرفی محصولات و خدمات می‌پردازد و از این طریق مشتری جذب می‌کند. متن کامل در دیجیتال مارکتینگ

لغت نامه تخصصی سئو و بهینه سازی

سئو : سئو یعنی سایتی که برای شما طراحی شده در نتایج جستجوی گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری جزء اولین نتایج جستجو باشد. این کار  تکنیکهای خاص خودش را دارد…حتی می توان گفت اهمیت آن از طراحی سایت بیشتر است. آشنایی با سئو اصفهان

مدیریت محتوا (CMS) : سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزار تحت وب برای مدیریت و پشتیبانی یک سایت است که این امکان را برای مدیران وب سایت ها فراهم می کند تا به صورت راحت تر و با صرف زمان کمتری محتوا و مطالب خود را بر روی وب سایت بارگذاری و آنها را مدیریت کنند. طراحی و ساخت یک سیستم مدیریت محتوای امن و پیشرفته نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. اطلاعات بیشتر در معرفی سیستم مدیریت محتوا

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

لغت نامه تخصصی طراحی سایت

حمله جستجوی فراگیر (brute-force attack) :اگر به زمینه هک و امنیت علاقه مند باشید، نیاز دارید که حملات بروت فورس را بشناسید. در این حملات، هکر با استفاده از ابزارها تمام تلاش خود را برای یافتن مقادیر رمز گذاری شده مثل رمز عبور مدیریت یک سایت می کند به عبارت دیگر هکر هیچ اقدامی برای رمزگشایی نمی کند بلکه با استفاده از نرم افزارهایی سعی در حدس زدن پسورد و تمام حالات ممکن را برای یافتن آن بررسی می کند. در صورتی که پسورد پیچیده و طولانی باشد، این کار زمان بسیاری خواهد گرفت. این نوع حملات به دو فاکتور زمان زیاد به همراه قدرت پردازش بالا احتیاج دارند. اگر می خواهید راه های مقابله با حملات بروت فورس را بشناسید مقالات امنیت در وردپرس را دنبال کنید.

فریم ورک AMP : AMP یا Accelerated Mobile Page به معنی شتاب دهنده صفحات موبایل، یکی از ابزار ها جدید گوگل که در اوایل سال 2016 منتشر شده است. از آنجایی که آمار استفاده از تلفن همراه بوسیله کاربران روند صعودی و رو به افزایشی پیدا کرده است، سرعت بارگذاری صفحات در موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. در همین راستا گوگل فریم ورک AMP را مطرح کرد. پروژه AMP با محدود کردن کدهای جاوا اسکریپت و css  و همچنین تگ های html به طراح سایت کمک می کند تا صفحات HTML با حجم کمی را ایجاد کند. اطلاعات بیشتر در مقاله AMP چیست؟

لغت نامه تخصصی اپلیکیشن

 اندروید اتو: یکی دیگر از لغات لغت نامه تخصصی عبارت اندروید اتو می باشد.اندروید اتو سیستم عامل گوگل برای خودروهاست که بر پایه اندروید طراحی شده است. از حداقل امکانات این سیستم عامل می توان به نقشه گوگل ، گوش دادن به موزیک، ارسال پیام و ... اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر مقاله اندروید اتو چیست را بخوانید.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: