سئو چیست؟ معنی سئو؟ (سئو اصفهان)
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

تا حالا فکر کردید اگه در سرچ گوگل بزنید سئو اصفهان چه سایت هایی را بهتون نشان می دهد؟

آیا داشتن وب سایت به تنهایی به معنی حضور در فضای مجازی کافی است؟ 

موتورهای جستجو مثل گوگل چطور سایت ها را انتخاب می کنند و به چه ترتیبی نشان می دهند؟

امروزه تقریبا همه افراد به این نکته واقف هستند که با داشتن یک وب سایت در فضای مجازی نباید انتظار رخ دادن معجزه در رونق کسب وکار خودشان را داشته باشند.
در واقع داشتن وب سایت در بهترین حالت تنها میتواند برای مشتریانی که شما را میشناسند و آدرس وب سایت شما را دارند مفید باشد و آنها بتوانند در صورت نیاز به وب سایت مراجعه و احتمالا اطلاعاتی بدست بیاورند.!
اما آیا همه هدف شما از راه اندازی وب سایت در همین سطح خلاصه میشود؟
یا اینکه قصد دارید مشتریانی را که هیچ شناختی از شما ندارند و تنها بر اساس جستجو در موتورهای جستجوگر مانند گوگل و ... با فعالیت و خدمات شما آشنا شوند و از طریق سایت با شما ارتباط بگیرند و به مشتری کسب و کار شما تبدیل شوند.
اگر مورد فوق مدنظر باشد، پس باید با مفهوم جدیدی بنام سئو نیز آشنا شوید:

سئو چیست؟

سئو بمعنی معرفی و شناساندن وب سایت به موتورهای جستجو بمنظور نشان دادن وب سایت شما در رتبه های اول نتایج جستجو به کاربران است. تا از این طریق کاربران با ورود به وب سایت با خدمات و فعالیت های شما آشنا شده و بتوانید کالا و خدمات خود را به آنها ارائه نمایید.

مثال: فرض کنید فردی در سایت گوگل بدنبال یک مرکز ارائه طراحی اپلیکیشن اصفهان یا شرکت سئو اصفهان است و به همین منظور کلمه سئو در اصفهان را وارد قسمت جستجوی وب سایت میکند:

سئو چیست؟ معنی سئو؟ (سئو اصفهان) | طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن | محتوادر این مرحله گوگل از بین تمامی اطلاعاتی که دارد به دنبال اطلاعاتی که حاوی سئو در اصفهان دارد می گردد و لیستی از سایت های مرتبط را نشان میدهد. اینکه سایت شما در کدامین صفحه به عنوان ارائه دهنده سئو اصفهان باشد بسیار اهمیت دارد. زیرا کاربران انتخاب خود را از چند صفحه اول انجام می دهند.

اینکه کسب و کار شما و در واقع آدرس وب سایت شما در میان 10 رتبه صفحه اول نتایج معرفی گردد میتواند نقش بسزایی در جذب مشتری و نهایتا رونق کسب و کار شما داشته باشد. برای این منظور و کسب جایگاه عالی در موتورهای جستجو ، رعایت پارامترهای متعددی در طراحی و برنامه نویسی وب سایت شما ضروری است که بعضا تعداد این موارد به 200مورد میرسد.

سئو اصفهان

از آنجا که اصفهان شهری صنعتی و به عنوان اصلی ترین قطب صنعت کشور محسوب می شود، رقابت شدید بین صاحبان کار بسیار زیاد است. طراحی سایت در اصفهان در سال های گذشته به عنوان یک راه برای برتری نسبت به رقبا محسوب می شد اما با گسترش شبکه های اجتماعی و از بین رفتن مرزهای جغرافیایی، سایتی که فعال و پاسخگوی نیاز کاربران باشد اولویت دارد. کسب و کار شما با داشتن رتبه بالا در سئو اصفهان ارزش زیادی پیدا می کند چون اصفهان خود بیانگر تخصص و صنعت است.

مرکزمهندسین نواندیش با سابقه ای قابل قبول در ارائه خدمات طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و واقعیت افزوده اصفهان آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان در این زمینه به تمامی علاقه مندان و صاحبان کسب و کار میباشد.
جهت آشنایی بیشتر با خدمات ما میتوانید با مراجعه به قسمت نمونه کارها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

طراحی سایت اصفهان

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: