اصول طراحی وبسایت: پیشنهاد دادن به کاربر به جای درخواست کردن
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی دیگه از اصولی که برای  طراحی وبسایت میشه مطرح کرد اینکه به جای اینکه از کاربر بخواین جواب بعضی سوالاتی را که ازش می پرسین تایپ کنه، خودتون گزینه هایی که می تونه درست باشه را براش لیست کنین و ازش بخواین که از بین اونها  انتخاب کنه.

طراحی سایت اصفهان | طراحی سایت | طراحی سایت در اصفهان

مثلاً فرض کنین که می خواین از کاربر در مورد نوع فیلم های مورد علاقه اش بپرسین یا مثلا از شهر محل سکونت اش بپرسین که اون موقع معلوم نیست اسم شهر، روستا یا محله را بزنه!!!!

می تونین یه تکس باکس بگذارین و به کاربر بگین که فیلم های مورد علاقه ات را بنویس که در این صورت کاربر باید به دنبال عنوان و دسته بندی فیلم ها بگرده. یه راه راحتتر که  کاربر هم بیشتر می پسنده اینکه لیستی از دسته بندی انواع فیلم ها را به کاربر نشون بدین تا خودش انتخاب کنه که چه نوع فیلمی را دوست داره.

از نظر روانشناسی هم تایید می شه که راه دوم آسونتره چون کاربر کمتر نیاز داره که به سراغ حافظه اش بره. و یاد آوری کنه که چه نوع فیلم هایی را دوست داره. علاوه بر اینکه وقتی گزینه ها برای کاربر دسته بندی میشه، کاربر درستتر می تونه جواب بده.مثل چیزی که در سوالات چند گزینه ای اتفاق می افته ، سوالات چند گزینه ای سریعتر از سوالات تشریحی پاسخ داده می شن.  با رعایت این اصل در  طراحی وبسایت تون می تونین رضایت  کاربران را جذب کنین.

اهمیت در طراحی وبسایت

می تونین با خوندن مقاله طراحی سایت به اهمیت این نکات برای جذب مخاطب و تاثیر آن بر افزایش سئو سایت پی ببرید. گروه ما در زمینه طراحی سایت اصفهان و سئو اصفهان مشاوره و کمک زیادی میتواند به صاحبان کسب و کارها بدهد. رعایت و دانستن این نکته نیازی به علم برنامه نویسی ندارد و از تجربه طراح در زمینه طراحی رابط کاربری بدست می آید. با توجه به اینکه آمار وب سایت های ساخته شده بسیار بالا است، داشتن یک سایت با رابط کاربری مناسب امتیاز ویژه ای محسوب می شود.

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: