نصب پلاگین های وردپرس برای جلوگیری از حملات brute force
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همان طور که در مقاله های قبلی گفته شد شاید درست کردن یک سایت با وردپرس کار آسونی باشه  (البته در حد ابتدایی). ولی حتی همین سایت ابتدایی هم نیاز به امنیت دارد تا مورد حمله brout force قرار نگیرد.

در حملات broutforce ، بات ها تلاش می کنن که  یوزر و پسورد صفحات حساب کاربری که می تونه صفحه لاگین ایمیل، مدیریت سایت و .. باشه را بدست بیارن.

شاید فکر کنین که انتخاب پسورد قوی برای حساب کاربری یا اینکه کسی از پسورد شما اطلاعی نداشته باشه کافیه یا اینکه به مرور پسوردتون را عوض کنین تا سایت مورد حمله قرار نگیره. اما حقیقت اینکه این طور نیست. اگر شما یک پسورد خیلی قوی هم انتخاب کنین باز هکرها می تونن اون را پیدا کنن ولی فقط دیرتر  ( اگه خودتون پسوردتون را فراموش نکنین (: ).

فردی که مسئولیت طراحی و یا مدیریت سایت را بر عهده می گیرد باید تمام راه کارهای که در این زمینه وجود دارد را رعایت کنه. یکی از اون کارها نصب پلاگین های امنیتی است. نصب این پلاگین ها در مراحل اولیه طراحی قبل از تحویل به صاحب سایت اقدامی است که یه طراحی سایت حرفه ای انجام میده.

حتی ممکنه که صاحب سایت برای محتوا گذاری از افراد بی تجربه ای کمک بگیرن که پسورد ساده ای که خودشون فراموش نکن را انتخاب کنن. سئو اصفهان را برای آشنایی با اهمیت گذاشتن محتوای جدید و پیوسته مطالعه کنین.

یک طراح با تجربه تمام نکاتی که برای امنیت یک سایت وردپرس باید انجام گیرد را رعایت می کنه.

با طراحی سایت در اصفهان آشنا شوید.

چه افزونه هایی برای امنیت در وردپرس وجود دارد؟

یکی از راههای مفید برای جلوگیری از حملات brute force و برقراری امنیت در وردپرس نصب پلاگین یا افزونه هاست.

مثلاً پلاگین هایی وجود داره بعد از نصب اونها روی سایت وردپرس تعداد دفعاتی که هر بار افراد برای ورود به ادمین سایت می تونن نام کاربری و رمز عبور را وارد کنن محدود میکنه  مثل پلاگین Brute Force Login Protection

یا پلاگین هایی برای نصب هست که وقتی کاربر خیلی تلاش می کنن  بهwp-admin دسترسی پیدا کنه، اون را بلاک می کنه مثل پلاگین Loginizer

پلاگین ها با کاربردهای مختلفی وجود داره که از سایت وردپرس میشه دانلود کرد. برای نصب کردن اونها  به روز بودن و رضایت بالای کاربران از اون پلاگین ها را باید در نظر گرفت.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: