مطرح کردن مزایای کالاها به جای مشخصات در یک سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بالا رفتن تقاضای خرید اینترنتی، هر صاحب کسب و کاری را به این فکر می اندازه که یه سایت فروشگاهی برای کالاها و خدماتش داشته باشد. سایتی که کالاها را با ویژگی هایی که دارن معرفی کنه و امکان خرید برای اونها وجود داشته باشه. با وجود قالب های آماده فروشگاهی داشتن سایت برای فروش اینترنتی کالا خیلی راحت انجام می شود.

 صاحبان کسب و کاری اغلب زمانی به فکر راه اندازی سایت می افتن که یکی از رقبای اونها قبلاً این کار را انجام داده باشه. حالا فرض کنین که برای یک کاری صدها رقیب وجود داره که برای برنده شدن در رقابت، الان همه تصمیم گرفتن که سایت داشته باشن.  طراحی سایت اصفهان را بخوانید.

در چنین شرایطی که دیگه وضعیت فرق می کنه و بحث رقابت بین کالاها نیست بلکه بین سایت ها ست. در واقع سایتی که برنده این رقابت باشه بیشتر هم می تونه مشتری برای فروش اینترنتی جذب کنه. هر سایتی که بتونه کالاها یا خدمات خودش را بهتر و جذاب تر معرفی کنه اون سایت برنده است.

مخاطبین را برای یک سایت فروشگاهی چطور جذب کنیم؟

یکی از نکاتی که برای جذب مخاطب در سایت های فروشگاهی می تونه مهم باشه، گفتن مزایا و منافع کالاهاست.

یه فروشگاه اینترنتی دوربین عکاسی را در نظر بگیرین، برای هر دوربین یه سری مشخصات مثل نوع حسگر و ... را نشون داده که بیشتر این اطلاعات علمی و تخصصی هستن که بیشتر مردم علم اون را ندارن.

اگه به جای مطرح کردن مشخصات هر دوربین، مزایایی که این مشخصات برای دوربین داشته را بگید کاربر اطلاعات بیشتری در مورد دوربین پیدا میکنه و با توجه به نیازش خرید می کنه.

محتوای خوب برای معرفی کالاها یا خدمات گذاشتن باعث افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش خرید از سایت را به همراه داره. تهیه محتوای خوب و معرفی سایت در فضای مجازی به تجربه کافی در زمینه سئو نیاز دارد.

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: