درگیر کردن تدریجی کاربران در سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

نکته مهم برای طراحی وب سایت حرفه ای!

با توجه به زیاد شدن سایت های فعال و رقابت شدید بین اونها، صرفاً انجام اقداماتی برای بالا بردن سئو سایت کافی نیست. سئو اصفهان را بشناسید.

با بالا بردن سئو ، سایت در صفحات اولیه نتایج گوگل قرار میگیرد. ولی این که کاربران از سایت راضی باشن و برای نتایج بعدی دوباره به سراغ این سایت برن خیلی مهم است. مهمترین اصل در این زمینه اینکه یه سایت چطوری طراحی بشه که با کاربر ارتباط برقرار کنه و اون را راضی نگه داره. داشتن طراحی خوب که البته منظور فقط گرافیک سایت نیست بلکه ارتباط بین صفحات، محتوای هر صفحه و چیدمان مناسب اونهاست که می تونه کاربر را راضی نگه داره. با دیدن و بررسی سایت های مختلف موفق می توان در مورد چیدمان صفحات تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان

یک وب سایت حرفه ای چطور کاربران را به خودش جذب می کنه!

فرض کنین که یه تولیدکننده لباس تصمیم گرفته که لباس هاش را از طریق وب سایت و اینترنتی به فروش برسونه. یه کار عادی که بیشتر طراحان وب سایت انجام میدن اینکه لباس ها و قیمتشون را به کاربر نشون بدن و ازش بخوان که هر لباسی را که خواست انتخاب کنه و بخره.

اما اگه بخواد مشتری بیشتری جذب بشه تا خرید بیشتری بکنن باید یه رابطه دوستانه با مشتری برقرار کنه و به یه نحوی مشتری را درگیر کنه.یکی از کارهایی که میشه کرد اینکه از مشتری سوالاتی مثل رنگ مورد علاقه، سایز و ....  پرسیده بشه. مثلاً از مشتری رنگ مورد علاقه برای لباس را بپرسه و بعد لباس هایی با این رنگ را به مشتری نشون بده.

اگه مرحله خرید کردن را با پرسیدن سوال از کاربر و درگیر کردن تدریجی اون، را تا جایی که ممکنه عقب بیاندازین علاوه بر اینکه مشتری احساس راحتی میکنه، می تونین اطلاعات زیادی در مورد کاربر جمع کرده و  برای خریدهای بعدی طبق سلیقه مشتری و براساس اطلاعاتی که ازش گرفتین بهش لباس معرفی کنین.

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: