عناصر را به صورت تعاملی طراحی کنید.
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یک طراح وب حرفه ای می دونه که بیشتر یا تقریباً میشه گفت همه افراد زمانی که یه سایت را باز می کنن اول با اسکرول کردن یه نگاهی به همه صفحه می اندازن و بعد تصمیم میگیرن که چه کار کنن یا به کدوم صفحه برن. در یک صفحه بعد از رنگ بندی که به چشم کاربر می خوره، افکت ها و حرکت هاییه که در حین اسکرول کردن می بینه. حرکت هایی مثل نوشته شدن حروف، قرار گیری عناصر از پایین صفحه در جای خود، تغییر رنگ و .. . برای دیدن نمونه هایی از افکت برای صفحات می تونین نمونه کارهای طراحی سایت در اصفهان را ببینید.

یک طراح وب حرفه ای چه افکت هایی را انتخاب میکنه؟

یکی از جذابترین راه هایی که یه طراح وب حرفه ای میتونه برای جذب مخاطب استفاده کنه، تعاملی درست کردن صفحات وب سایت هست. کارهایی از قبیل تغییر رنگ لینک با حرکت موس بر روی لینک، باز و بسته شدن منوها، تغییر اندازه متن نوشته شده بر روی دکمه نمونه هایی از تعاملی بودن سایته.

وقتی قراره چنین حرکت و تعاملاتی توی سایتتون داشته باشین، باید حواستون باشه که مثلاً منو با سرعت خیلی زیاد، باز و یا بسته نشه که کاربر متوجه تغییراتی که توی سایت اتفاق می افته نشه یا اینقدر منو آهسته باز یا بسته بشه که کاربر زمان زیادی را برای این باز و بسته شدن هدر بده.

اگه این تغییرات و جابجایی ها در بازه زمانی بیش از 0/5 ثانیه اتفاق بیافته برای کاربر زجرآوره همون طور که اگه این جابجایی ها خیلی سریع اتفاق بیافته کاربر  گیج میشه.

پس برای داشتن یه سایت تعاملی حرفه ای این تغییرات را نه با سرعت خیلی زیاد و نه با سرعت خیلی کم طراحی کنین. علاوه بر اینکه صفحات سایت باید به گونه ای ساخته شده باشه که میزان حرکت و تغییرات نه خیلی زیاد باشه و نه خیلی کم که اصلاً کاربر متوجه وجود اون نشه .

هم چنین بخوانید:

سئو اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: