اصول طراحی سایت : گذاشتن فرم های ثبت نام در صفحه فرود وب سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

همونطور که در مطالب قبلی گفته شد، "صفحه فرود" یا "لندینگ پیج" در زمینه طراحی سایت مهمترین صفحه محسوب میشه. چون که این صفحه، صفحه ای است که برای سئو کردن و ساختن بک لینک استفاده میشه.  بیشتر بدانید: سئو اصفهان

در بعضی از سایت ها هدف از جذب مخاطبان گرفتن اطلاعاتی از اونها یا ثبت نام کردن است.

روش های مختلفی برای قرار دادن این فرم در صفحه وجود داره: یک راه اینکه یک لینک توی صفحه فرود بگذاریم و از کاربر بخواهیم که با کلیک روی اون وارد صفحه فرم بشه و به سوالات مطرح شده جواب بده ، یک راه دیگه اش گذاشتن فرم توی همان صفحه است. شاید به ظاهر این دو روش تفاوتی نداشته باشه ولی تجربه چیز دیگه ای را می گه.

قرار دادن فرم ها در صفحه فرود وب سایت

تجربه نشون داده که بهتره یه صفحه جداگانه برای این فرم درست نکنین. گذاشتن یک لینک از صفحه فرود به صفحه فرم و کاربر را مجبور به پر کردن فرم هم نتیجه خوبی نداره. در نظر گرفتن یه جایی برای فرم در همون صفحه فرود کار درستی بوده.

این کار از این جهت بهتره که هم تعداد مراحلی که کاربر باید انجام بده کمتر میشه، هم این که کاربر در همون مرحله اول فرم را می بینه و متوجه میشه که پر کردن فرم چقدر طول میکشه.

علاوه بر همه اینها ، همون طور که قبلاً هم گفته شد این صفحه را کاربر از طریق سرچ پیدا کرده است. این صفحه به گونه ای درست شده که تمام اطلاعات مورد نیازی که کاربر به خاطر اون جستجو کرده را داره . در این مرحله کاربر اهمیت اینکه چرا باید این فرم را پر کنه پی برده است. مخاطب مجاب شده است که با دقت و توجه بیشتری این اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنه.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

طراحی سایت در اصفهان 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: