انتخاب کلمات مناسب برای متن دکمه، لیبل و...
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با توجه به بالا رفتن خدمات آنلاین، بیشترین نیاز کاربران وب سایت های فروشگاهی هست. که حتی میشه گفت فقط به جنس و لوازم محدود نمیشه، ارائه خدمات و رزرو اونها هم شامل میشه. طراحی سایت در اصفهان را بخوانید

باز جمله معروف تنها داشتن وب سایت کافی نیست. یک سایت به تنهایی نمی تونه به اندازه کافی مخاطبین را به خودش جذب کنه. همچنین بخوانید : سئو اصفهان

بعد از انجام سئوی حرفه ای و زمانی که یک سایت در صدر نتایج گوگل قرار گرفت (انتخاب و ورود) ، مرحله ای دیگه ای وجود دارد. باید مخاطب را جذب کرد.

جذب مخاطب در وب سایت های فروشگاهی

یکی از راه های جذب مشتری در وب سایت های فروشگاهی اینکه در زمان طراحی کلمات مناسب و جذابی برای متن دکمه ها، لیبل ها و .... انتخاب بشه تا کاربران به خریدن تشویق بشن. انتخاب جملات و کلمات مناسب به گونه ای که کاربر حس کنه توی این سایت تمام شرایط مخاطب در نظر گرفته شده باعث جلب اعتماد اون میشه.

فرض کنین در صفحه خرید سایت دو دکمه هست که متن یکی از دکمه ها "برای خرید ارزان کلیک کنید"   ("پول خود را پس انداز کنید" یا "کمتر هزینه کنید") باشه  و متن دکمه دیگر فقط عبارت "خرید" باشه.

شما کدوم دکمه را کلیک می کنین؟؟؟

مطمئناً شانس این که دکمه اول کلیک بشه خیلی بیشتره چون متنی که روی دکمه نوشته شده، خرید ارزان را به شما یادآوری کرده و انگیزه شما را برای اینکه از این سایت خرید کنین بالا برده و این کار باعث میشه که شما به خریدن تشویق بشین. کاربر با این کلمات می فهمه که شما همیشه به فکر مخاطبین خودتون بودین.


برای داشتن سایت فروشگاهی موفق نکات خیلی زیادی هست که بدون نیاز به برنامه نویسی انجام میشه ، اونها را  می تونین از دانشنامه نواندیش  مثل مقاله مزایای کالا به جای ویژگی های آنها را پیدا کنین.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: