استفاده از لینک بیلدینگ در سئو
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از مواردی که بر روی سئوی سایت تاثیر گذار است لینک بیلدینگ است با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی سئو اصفهان و طراحی سایت اصفهان در این مقاله همراه باشید تا به بررسی این عامل و تاثیرات آن بر سئو بپردازیم.

به فرایند تولید و ایجاد شبکه ای از بک لینک ها در صفحات وب دیگر سایت ها که باعث بهبود رتبه بندی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو می شود لینک بیلدینگ گفته می شود.

تاثیر لینک بیلدینگ بر سئو

نظر های ضد و نقیضی در مورد لینک بیلدینگ برای تاثیر بر رتبه بندی سایت ها مطرح می شود که برخی اینکار را مخرب و یا بی فایده برای سئو معرفی می کنند و برخی دیگر برعکس معتقدند این کار یکی از عوامل بسیار مفید در رتبه بندی سایت ها توسط موتورهای جستجو است و هر یک هم برای این نظراتشان دلایلی را مطرح می کنند و از نظراتشان دفاع می کنند.

آنهایی که با لینک بیلدینگ مخالف اند معتقدند که با استفاده از تولید محتوا و برندینگ می توان به نتایج خوبی در سئو رسید و رتبه بندی سایت را برای موتور های جستجو بهبود داد. درحالی که موافقان روش لینک بیلدینگ این نظرات را مطرح می کنند که درست است که با استفاده از پارامترهایی همچون تولید محتوا می توان به سئوی خوبی دست پیدا کرد ولی انجام این کار برای همه ی سایت ها امکان پذیر نیست همچنین برندسازی را هم یک روش بسیار پرهزینه و نیازمند زمان می دانند و معتقدند با یک روش اصولی می توان کار لینک بیلدینگ را به طور مفید و موثر انجام داد و نتایج فوق العاده ای هم از آن گرفت.

استفاده مناسب از لینک بیلدینگ ها

اینکه چگونه این عمل صورت بگیرد هم بحث های فراوانی دارد ولی غالباً بر این نظر هستند که لینک هایی که از صفحات دیگر برای ارجاع به سایت خودتان استفاده می کنید بهتر است که:

  • دارای متن (Anchor Text) یکسانی نباشند.
  • تعداد این لینک بی حد و اندازه و خیلی زیاد نباشد.
  • در صورت امکان در متن سایتی که به شما لینک می دهد، به کار گرفته شده باشد.
  • سایتی که لینکتان در آن قرار میگیرد اسپمر و مشکوک نباشد.
  • محتوای آن سایت یا مطلبی که در آن لینک قرار میگیرد مرتبط با مفاهیم سایت شما باشد.

پس شخصی که انجام سئوی یک سایت را برعهده می گیرد در صورتی که بخواهد از این کار برای بهبود رتبه بندی یک سایت استفاده کند باید بسیار تحقیق کند و جوانب استفاده از این روش را به خوبی بسنجد چرا که ممکن است این روش برای سایت مورد نظرش اثر مخرب داشته باشد و یا اینکه بر عکس باعث شود سایتی به رتبه و محبوبیت خوبی برای موتور های جستجو و کاربران برسد. پس تصمیم برای استفاده از این روش در سئو نوعی ریسک است که مسئول انجام اینکار با آن مواجه می شود.


در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد سئوی سایت، عوامل مربوط به آن، طراحی سایت در اصفهان می توانید دیگر مقالات موجود در newthink24.com را مرور کنید...

هم چنین بخوانید:

واقعیت افزوده اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: