در یک سایت حرفه ای مراقب صفحات طولانی باشین
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بنا به زمان تعریف های مختلفی از یک سایت حرفه ای میشه به عبارت دیگه می توان گفت که انتظاری که مخاطب از سایت داره به مرور زمان تغییر می کنه. سایت های که ده سال پیش به عنوان یک سایت زیبا شناخته شده بودند الان دیگه جذابیتی ندارن. حتی افراد موافق این امر هستند که ظاهر سایت بعد از مدتی خسته کننده میشه و باید تغییر کنه.

بعد از پیاده سازی یک سایت و انجام سئو بر روی اون، یعنی زمانی که توجه گوگل و مخاطب به سایت جذب شد، نگه داشتن این توجه مهم است. با اهمیت سئو اصفهان آشنا شوید.

یکی از اون مواردی که در طی زمان تغییر کرده است اولین صفحه سایت هست. در گذشته این صفحه بیشتر حاوی لینک به صفحات دیگر بود و محتوای کمتری داشت. تصویر و افکت کم، لینک بیشتر نمای بود که قبلاً از اولین صفحه هر سایت انتظار می رفت.

ولی الان در صفحه اول یا صفحه فرود افکت ها، محتوا و تصاویر بیشتری برای جذب مخاطب و رساندن هدف سایت وجود داره. مقاله صفحه فرود را حرفه ای طراحی کنین شاید براتون جالب باشه.

این امر باعث شده که صفحات طولانی بشن.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اصفهان

مراقب صفحات طولانی در سایت حرفه ای باشین!

زمانی که می خواین یه سایت حرفه ای طراحی کنین، برای صفحاتی که محتوای آنها خیلی زیاده چند نکته مهم را باید رعایت کنین تا این طولانی شدن کاربر را سردرگم نکنه:

اولاً، وقتی می خواین یه صفحه درست کنین که محتواش زیاده، عناصر صفحه را به گونه ای بچینید که کاربر بتونه یه الگوی دیداری از سایت پیدا کنه.

مثلاً اگه بخواین یک متن خیلی طولانی داشته باشین، محتوای متن را دسته بندی کنین تا کاربر از دیدن و خوندن مطالب پشت سر هم خسته نشه و به دیدن متن تا انتها تشویق بشه.

دوماً، فاصله های خالی خیلی بزرگ بین مطالب نگذارین که باعث بشه کاربر فکر کنه به آخر سایت رسیده.

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان 

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: