آنچه لازم است در مورد بک لینک ها بدانیم
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از مباحث تاثیرگذار در افزایش تعداد بازدید سایت ها و رتبه بندی سایت ها استفاده از بک لینک ها است با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت اصفهان و سئو اصفهان در این مقاله همراه باشید تا به بررسی بک لینک ها و تاثیرات آن ها بر سایت ها بپردازیم.

بک لینک چیست؟

در ابتدا خوب است که تعریفی از بک لینک ارائه دهیم، بک لینک عبارت است از لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت ما ارجاع می دهند و هرچه تعداد این لینک ها بیشتر باشد به بیشتر دیده شدن و محبوبیت بیشتر سایت ما کمک  خواهد کرد البته بک لینک ها می توانند در جهت عکس هم کار کنند و باعث ضرر رسانی به سایت ما شوند که در ادامه به این موضوع نیز می پردازیم.

تاثیر بک لینک بر سایت ها

برای اینکه لینکی که در سایت دیگری به سایت شما ارجاع داده می شود برای شما مفید باشد بهتر است که توسط نویسندگان و یا به عبارتی مدیران آن سایت ها در سایتشان قرار گرفته باشد و به عبارت دیگر به صورت طبیعی و رسمی به سایت شما لینک داده شده باشد همچنین سایتی که به شما لینک می دهد باید تعداد خیلی زیادی ارجاع به دیگر سایت ها نداشته باشد  و از اعتبار خوبی هم برخوردار باشد همچنین اگر مطالب آن سایت که به شما ارجاع می دهد مرتبط با موضوع سایت شما باشد خیلی بهتر است. حال اگر لینکی به سایت شما ارجاع دهد ولی ویژگی های بالا را نداشته باشد این نه تنها باعث افزایش بازدید و بهبود رتبه بندی شما در نتایج موتور های جستجو نمی شود بلکه اثر عکس هم خواهد داشت و ممکن است که حتی رتبه بندی شما را پایین هم بیاورد.

بیشتر بدانید: واقعیت افزوده اصفهان

کیفیت بک لینک 

پس احتمالاً تا اینجا درک کرده اید که لینک ها برای اینکه برای شما مفید باشند باید با کیفیت باشند عوامل مختلفی بر کیفیت لینک ها تاثیر گذار است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از موارد تاثیر گذار بر کیفیت لینک ها متنی است که برای نمایش آن ها در نظر گرفته می شود یا همان Anchor text هایی که لینک می شوند به سایت های دیگر، حال هرچه این متن ها با محتوای سایتی که به آن ارجاع داده می شود مرتبط تر باشد و در آن از کلمات کلیدی سایت شما استفاده شده باشد آن لینک با کیفیت تر است و برای سایت هدف تاثیر گذار تر خواهد بود.

مورد دیگری که بر کیفیت لینک ها تاثیر گذار است این است که سایتی که لینک می دهد از لینک شما در تمام صفحاتش استفاده نکرده باشد چراکه این یکی از عواملی است که نشان دهنده پولی بودن و مصنوعی بودن لینک هاست چرا که کمتر کسی حاضر به ارجاع به سایت های دیگر در تمام صفحاتش می شود مگر اینکه سودی از قبال اینکار داشته باشد.

اعتبار سایت از دیگر عوامل موثر بر کیفیت لینک ها است هر چه سایتی معتبرتر باشد لینک ها هم با کیفیت تر خواهند بود حال عوامل مختلفی وجود دارد که اعتبار یک سایت را مشخص می کنند از جمله  تعدادلینک های ورودی و کیفیت آن ها و ...

همچنین لینکی برای سایت شما مفید خواهد بود و برای شما با کیفیت محسوب خواهد شد که به مطالب شما لینک بدهد نه به صفحه اصلی سایت شما چراکه این مورد هم یکی از عواملی است که باعث می شود لینک در دسته ی لینک های مصنوعی قرار گیرد.

کیفیت بک لینک

مورد دیگر تاثیر گذار در این موضوع بحث ارتباط بین لینک ها است اینکه رابطه ی لینک از نوع NoFollow باشد و یا DoFollow، در صورتی که لینک ها از نوع DoFollow باشند می توانند باعث تغییر رتبه بندی سایت هایی که به سایت های دیگر لینک می دهند شود ولی در صورتی که این لینک ها از نوع NoFollow باشند لینک ها این تاثیر را بر رتبه بندی نخواهند داشت.

هم چنین بخوانید:

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: