۵ نکته مهم سئو ۲۰۱۹ برای مبتدیان
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله نکته های مهمی سئو ۲۰۱۹  که دنبال کردن آنها باعث افزایش توانایی های شما در سئو می شود مطرح شده است. منابع و تاکتیک های متفاوت در زمینه سئو وجود دارد که دنبال کردن آنها در ابتدا ممکن است سخت و گیج کننده باشد. شما می توانید با رعایت این نکات سایت خود را بهینه سازی کنید.

خوب است بخوانید: سئو اصفهان

۵ نکته مهم برای سئو ۲۰۱۹

۱-ابتدا سایت خود را برای دستگاه های موبایل بهینه سازی کنید:

در سال ۲۰۱۹ بهینه سازی کردن سایت برای موبایل از نکات بسیار مهم محسوب می شد. سرعت بارگذاری و نحوه نمایش سایت خود را در همه دستگاه های نمایشی تست کنید. هر تاخیری در بارگذاری می تواند یک بازدیدکننده از سایت شما را کم کند.

مردم وقت زیادی را سالانه به استفاده از گوشی همراه می گذارند، و این موضوع خود اهمیت بهینه سازی موبایل از لحاظ سئو را نشان می دهد. سئو ۲۰۱۹ به نحوه استفاده کاربران موبایل و چگونگی تغییرات در نحوه جستجو از موبایل به دسک تاپ می پردازد.

تصور کنید که شما  عجله کنید و سریعاً می خواهید که جواب سوال خود را پیدا کنید. یا اینکه یک نتیجه جستجو توجه شما را به خودش جلب کرده باشد . پس باید سایت بهینه سازی شده باشد تا بدون اتلاف وقت شما نتیجه جستجوی خود را ببینید.

۲-کشف  کنید کاربران چگونه جستجو می کنند.

جستجو کنید و کلماتی که مناسب سایت شما هستند را پیدا کنید. البته انتخاب کلمه کلیدی مهم است ولی از لحاظ سئو امروزه بیشتر اهمیت بر روی محتوای جستجوی است. صرفاً پیدا کردن کلمات کلیدی مهم باعث افزایش ترافیک سایت نمی شود.

انتخاب عبارات طولانی برای جستجوها بسیار کمک کننده است. هر میزان که شما مخاطبین خود را بهتر بشناسید و چه عباراتی را برای جستجو سرچ می کنند، بهتر می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید. بررسی کنید که با توجه به محتوا و بهینه سازی چقدر بر ترافیک سایت شما تاثیر دارد . کلمات کلیدی مورد استفاده کاربران را انتخاب کنید.

۳-برای مخاطبین خود بنویسید، و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

یک استراتژی موفق سئو ، صرفاً موتورهای جستجو  را در نظر نمی گیرد و مخاطبین خود را رها کند. صرفاً کلمات کلیدی که باعث افزایش رنک سایت شما می شود را در استفاده نکنید. هدف انتخاب عبارات کلیدی هست که بازدیدکنندگان آن را جستجو می کنند.

زمانی که یک محتوا تولید می کنید به مخاطبین خود فکر کنید. محتوایی که تولید می کنید هم باید جذاب باشد و هم اینکه برای مخاطبین مفید باشد تا به بازدید سایت ادامه بدهند. زمانی که محتوایی که برای کاربران مناسب باشد تولید کردید، بر روی بهینه سازی آن تمرکز کنید.

محتوایی خوبی که بازدید کننده نداشته باشد هم کافی نیست. پس محتوای خود را بهینه سازی کنید تا سایت به
SERPs بالاتری دست یابد.

برای این منظور کافی نیست که فقط کلمات کلیدی خود را به محتوا و سایت اضافه کنید. موتورهای جستجو هوشمندانه تر عمل می کنند و این تکنیک ها را تشخیص می دهند.

بنابراین، کیفیت محتوا و متناسب و مربوط بودن آن می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. بین کیفیت محتوا و بهینه سازی محتوا یک تعادل برقرار کنید.

۴- ترافیک فعلی سایت خود را آنالیز کنید.

اگر نمی دانید که از کجا باید شروع کنید، یک نگاهی به ترافیک فعلی سایت خود بیاندازید. صفحاتی که بهترین عملکرد را داشته اند را پیدا کنید. چه کلماتی کاربران برای دسترسی به سایت شما جستجو کرده اند؟

۱۰ پُست اول سایت خود را پیدا کنید و ببینید این صفحات چه محتوایی دارند. آیا محتوای شما با کیفیت است؟ طول محتوای پُست ها چقدر است؟ آیا اصول مربوط به بهینه سازی در مورد آن پُست ها رعایت کرده اید؟

پُست های مناسب را پیدا کنید و راهی برای بروزرسانی آنها پیدا کنید. ترافیک سایت خود را در نظر بگیرید و محتوای سایت را بر اساس وضعیت فعلی سئو و عباراتی که مخاطبین جستجو می کنند بروزرسانی کنید.

طراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید

۵-آخرین تکنیک های سئو را به کار ببرید.

اگر می خواهید که در سئو موفق باشید، آخرین تکنیک های سئو را بشناسید و آنها را به کار بگیرید. موتورهای جستجو هر کدام الگوریتم های برای تعیین لیست نتایج جستجو دارند. این الگوریتم ها همیشه بروزرسانی می شوند. حتی اگر شما در سئو مبتدی هم باشید باید اطلاعات و دانش خود را نسبت به سئو بروز کنید و آنها را در روند کار خود به کار گیرید.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید





:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: