۷ پلاگین برای سئو محلی
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در قرن ۲۱ هر کسب و کاری که بخواهد رشد کند باید در فضای وب و دنیای مجازی حضور داشته باشد. رعایت اصول سئو محلی بهترین روش برای افزایش تاثیر این حضور را بهمراه  دارد. به همین دلیل در این پست می خواهیم ۷ تا از موثرین ابزارهای سئو محلی در وردپرس را مطرح کنیم. همانطور که می دانید منظور از  سئو محلی نمایش نتایج جستجو بر اساس موقعیت فرد می باشد یا اینکه موقعیت مکانی کسب و کارها را تشخیص دهد و اگر مثلاً کسی عبارت  طراحی سایت اصفهان را سرچ کرد ، لینک سایت شرکت هایی که در اصفهان هستند را در نتایج اول گوگل قرار دهد.

سئوی محلی

۷ پلاگین سئو محلی

  • Yoast seo :

Yoast SEO با بیش از ۵ میلیون کاربر فعال، بیشترین استفاده را در بین پلاگین های SEO در وردپرس را دارد. این افزونه حاوی مجموعه ی کاملی از برنامه های کاربردی درباره سئو برای موتورهای جستجوگر شامل تجزیه و تحلیل صفحات، XML Sitemaps، Meta Title ها و جعبه های متا توصیف می باشد. همه این ویژگی ها به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما می دهند، و سایت شما را برای جستجوی صحیح، رتبه بندی می کند. این افزونه علاوه بر امکانات پایه ای که دارد،  یک پلاگین اضافه تری به نام Local SEO را نیز به همراه دارد. این پلاگین از  اطلاعات Google Maps و Google My Business برای وب سایت استفاده می کند و رتبه سایت را در جستجوهای محلی افزایش می دهد.

  • Structured Data Schema :

Structured Data Schema طرح و الگو محتویات وب سایت و امکان طبقه بندی کردن آنها برای موتورهای جستجو را فراهم می کند. مثلاً می توانید الگوهای محتواهای مختلف پست ها، محصولات، خدمات و رویدادها را تعیین کنید. برای این منظور پلاگین WP SEO Structured Data Schema را می توانید نصب کنید.

خوب است بخوانید: جستجوی صوتی و محتوای مناسب

  • Business Profile :

با استفاده از این افزونه می توان نام کسب و کار ، آدرس ، شماره تلفن ، اطلاعات تماس ، ساعت کاری و لینک به نقشه گوگل را نمایش داد. می توانید کسب و کار خود را  در وب سایت های دیگر بدون لینک URL قرار دهید.

  • Google Places Review:

مطالعات اخیر نشان می دهد که ۹۰ درصد از افراد نظریات و تجربیات کاری دیگران را بررسی و سپس اقدام به خرید یا استفاده از خدمات در فضای مجازی می کنند. یا به اصطلاح دیگر با مطالعه تجربیات دیگران از آنها مشورت می گیرند. با استفاده از این پلاگین می توانید نظریات و امتیازاتی که دیگران درباره شما در گوگل ثبت کرده اند را در سایت خود نشان دهید.

  • Google Maps:

نقشه گوگل موقعیت خود را به طور مستقیم در وب سایت وردپرس خود به اشتراک بگذارید. این افزونه اطلاعات دقیق مکان شما را برای مشتریانی که به دنبال مکان شما در دستگاه تلفن همراه خود می گردند را ارائه می دهد. شما می توانید تعریف کاملی از موقعیت و خدمات خود ارائه دهید. شامل لایه های حمل و نقل و دوچرخه است، بنابراین بازدیدکنندگان گزینه های مختلف سفر خود را به محل شما می رسانند.

افزونه WPSSO دارای ویژگیهای زیادی فراتر از گوگل است. شما می توانید از این پلاگین برای ایجاد متا دیتابیس برای Pinterest Pins و همچنین اطلاعات صحیح برای Graph Open  استفاده کنید. سپس  داده های Open Graph می توانند با دقت اطلاعات موقعیت مکانی شما بین فیس بوک و گوگل را همگام سازی کنند.

  • Local SEO and Business Listings:

این افزونه وردپرسی به شما کمک می کند تا سایت کسب و کار محلی خود را مطابق با اصول سئوی محلی بهینه سازی کرده و مخاطبین بیشتری از گوگل، بینگ ، یاهو و… پیدا کنید.  در این افزونه می توانید لیستی از موقعیت سایت خود ، کلمات کلیدی مورد جستجو در موتورهای جستجوگر را مشاهده کنید.

 

با گروه طراحی اپلیکشن اصفهان آشنا شوید.





:: برچسب‌ها: افزونه برای سئو محلی , افزونه سئو محلی , سئو , سئو سایت , سئو محلی , سئوی محلی , نقشه گوگل مپ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: