4 دلیل عدم بهبود سئوی وب سایت شما
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بکارگیری بعضی روش‌های اشتباه جهت بهبود سئوی وب سایت ، باعث می‌شود که نتیجه‌ دلخواه بدست نیامده و تلاش‌ها جواب ندهند.
انجام خدمات کسب‌وکار برای مشتریان مناسب، راز موفقیت هر تجارتی محسوب می شود. بهینه کردن موتور جستجو یا سئو (SEO)، یکی از مطمئن ترین روش هایی است که باعث رسیدن به چنین هدفی میشود. با توجه به این‌که روزانه بیشتر از شش میلیارد عملیات جستجو در فضای اینترنت صورت می‌گیرد، بازدیدکنندگان موتورهای جستجو زود‌تر از دیگران، گزینه‌های خریدشان را ارزیابی می‌کنند.
با این وجود، موضوع سئو در موتورهای جستجو یک رقابت نابرابر است. نظر بعضی از بازاریابان این است که جستجوهای طبیعی سایتشان را افزایش دهند. جستجوی طبیعی شامل مخاطبانی است که بر اساس محتوا یا موارد دیگری از سایت شما بازدید کرده‌ و هزینه‌ای برای ورود آنها پرداخت نکرده اید. از طرف دیگر گاهی به دلیل استفاده از شگردهای غلط این تلاش‌ها نتیجه ای ندارند.
اگر تلاش‌های شما برای جذب مخاطب سایت به روش سئوی طبیعی جواب نداده؛ مسلما یک یا چند جای کار ایراد دارد. در ادامه گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی سایت در اصفهان  به  4 دلیل عدم بهبود سئوی سایت اشاره می کند که می‌توانند در نتیجه بخش نبودن تلاش‌های شما مؤثر باشند:

بهبود سئوی وب سایت

1- براساس معیارهای مناسب عمل نمی کنید

برای اینکه اطلاعات درستی را در سایت خود جا دهید، لازم است بر اساس معیارهای مناسب عمل کنید. این روش کمک می‌کند تا تلاش‌های شما جواب داده و در صورتی که لازم باشد تغییر روش دهید. البته این راه حل فقط زمانی جواب می دهد که معیارهای مناسب و درستی داشته باشید. اکثر تجار و صاحبان کسب و کار در دام معیارهای نامناسب و کم اهمیتی مثل رتبه‌ی سایت، تعداد بازدیدکنندگان یا معیارهای دیگری مانند قدرت دامنه «Domain Authority» گرفتار می‌شوند. با اینکه این ملاکها، واقعاً مفید بوده و به پیگیری و بررسی چگونگی پیشرفت سایت کمک می‌کنند؛ ولی بدین معنی نیست که بتوانید با کمک آنها فروش خود را افزایش داده و محصول و خدمات خود را به پول نقد تبدیل کنید. یعنی باید روی عوامل مؤثر‌تر دیگری مثل «بهینه‌ کردن نرخ تبدیل - CRO» ، ترافیک بازدیدکنندگان و میزان تمرکز آنها روی فضای سایت دقت داشته باشید. این عوامل گام‌های عملی‌تری برای نزدیک شدن به هدف مورد نظر فراهم می‌کنند. به‌عنوان مثال: این که سئو باعث شود ۱۰۰۰ بازدیدکننده‌ی منحصربه‌فرد به مخاطبان شما اضافه شوند، تأثیر مفیدی ایجاد نخواهد کرد؛ به جای آن بهتر است فکر کنید که کدام کلمات کلیدی یا اعمالی که در سایت انجام می‌دهید، موجب جذب مخاطب بیشتر می شود.

۲- محتوای سایت شما موجب ناامیدی بازدیدکننده می شود

کارشناسان معتقدند که ایجاد محتوای زیاد به‌خودی‌خود تاثیری ندارد. درست است که محتوا، ستون فقرات سئو به حساب می آید؛ ولی مخاطب شما بیش از هر چیز جویای محتوای باارزش و معتبر است. در واقع به جای این‌که محتوا را برای پرکردن صفحه به کار برید، در پی محتوایی باشید که نیازهای کاربر را پاسخ گوید. گرچه دسته‌بندی محتوای زیاد، مشکل‌تر از آن است که به نظر می‌رسد؛ ولی دارای تاثیر بهتری در رشد کسب‌وکار است. دفعه‌ی بعد که به روند رشد سئوی خود معترض بودید، این نکته را در نظر بگیرید که احتمالا در استراتژی محتوای خود نگاه کلوزآپی داشته‌اید‌.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان و تاثیرش در کسب و کار

۳- جهت بهبود سئوی وب سایت از روش های قدیمی استفاده می کنید

به‌جای این‌که به کلمات کلیدی اهمیت داده و توجه کنید، روی محتوا تمرکز کنید. گذشت آن زمان که تعداد پیوندها و کلمات کلیدی باعث افزایش روند جستجوی طبیعی می‌شد. اکنون که گوگل مجهز به هوش مصنوعی است، در الگوریتم رتبه‌بندی سایت‌ها هوشمندانه‌تر عمل نموده و به‌سادگی نمی‌توان آن را بازی داده و گول زد. در این شرایط، تنها محتواهای واقعی رتبه‌بندی شده و وب‌سایت‌هایی که دارای کیفیت پایینی هستند، باید بدون توجه به تعداد لینک، برای ظاهر شدن در صفحه‌ی اول جستجو، در آخر صف باقی بمانند.

۴- مخاطب را به عنوان اولویت اول در نظر نمی گیرید

وقتی در استراتژی بهبود سئوی وب سایت خود مخاطب را نخستین اولویت در نظر گیرید؛ بر شایع‌ترین موانع سئو، پیروز خواهید شد. یک سوم تلاش‌های شما در خصوص ارتقای سئو باید مختص شناخت مخاطب باشد. بررسی‌ و پژوهش ها تنها نباید محدود به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شوند. در یک سئوی موفق، صاحبان کسب و کار و بازاریابان از استراتژی نیازسنجی مخاطب بهره می‌گیرند. دیگر موارد موجود در سئو باید بر پایه‌ی این موضوع شکل گیرند.
با درنظر گرفتن مخاطب در اولویت و ارائه ی محتوا بر اساس نیاز وی، می‌توان بیشتر و بهتر در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شد.


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش تنها گروه تخصصی سئو اصفهان آمادگی خود را جهت بهبود سئوی وب سایت صاحبان وب سایت اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: