جنبه های بصری، درطراحی وب سایت مؤثرند
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

جنبه های بصری، درطراحی وب سایت مؤثر بوده و تاثیر چشمگیری بر افزایش مخاطب می گذارند. طبق آمار یک وب سایت خوب شامل : 1/3 هنر، 1/3 علم و 1/3  کسب و کار می باشد. توسعه دهندگان وب سایت پیوسته برای کسب سود بیشتر برای نام تجاری و نیز سئو و بهینه سازی وب سایت خود می کوشند که این مسئله به چالش بزرگی درمیان طراحان تبدیل شده است. با گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی سئو اصفهان همراه باشید.

تصور اشتباه افراد از طراحی وب سایت

تصور بیشتر افراد از طراحی وب سایت تنها استفاده از رنگ ها، اشکال، بافت، فونت و ... است که این تصوری غلط است. طبق آمار موارد مذکور تنها 1/5 از طراحی یک وب سایت را دربر می گیرند.

5  نکته مهم که کاربران باید برای مقابله با مشکلات کسب و کار  بدانند

1- معماری تخصصی و متناسب با اطلاعات

2- طراحی تعاملی

3- طراحی بصری

4- قابلیت استفاده مهندسی

5- نمونه های اولیه مهندسی

اهمیت به کاربران نهایی

هدف اصلی یک وب سایت کسب رضایت بازدیدکنندگان است. همیشه کاربران را در کانون توجه قرار داده و سعی کنید گلچینی از برترین تجربیات خود را به صورت مؤثر، مفید و لذت بخش در اختیار کاربران قرار دهید. البته نباید اهمیت و توجه به رضایت کاربران باعث غفلت از مؤلفه های مهم و موردنیاز کسب و کار شود . باید تعادل بین این دو را رعایت کنید. از دیدگاه کاربران فکر کردن کاری دشوار است ولی برای داشتن نتیجه ای بهتر در سئو سایت و بهینه سازی سایت به آن نیاز دارید. بازخورد را در تمام مراحل آماده سازی سایت در نظر داشته باشید زیرا پاسخ تمام سؤالات شما ریشه در این بازخورد دارد.

بیشتر بدانید: طراحی اپلیکیشن اصفهان

ارائه مطالب آموزنده

یکی دیگر از استراتژی های مهم ساخت و طراحی سایت مدرن، ارائه مطالب آموزنده می باشد. برای صعود به پله بالاتر در دنیای تجارت نیازمند ارائه مطالب آموزنده به کاربران تازه کار می باشید. برخی از وب سایت ها این موضوع را بازاریابی محتوایی و برخی دیگر روابط عمومی می نامند.

پشتیبانی از دستگاه های نمایش مختلف

توجه به طراحی سایت مدرن نیز از دیگر جنبه های مهم در دنیای تجارت محسوب می شود به عبارت دیگر سایز وب سایت در دستگاه های نمایش با سایز های مختلف و در سراسر جهان حائز اهمیت می باشد. امروزه اغلب کاربران از دستگاه تلفن همراه خود برای وب کاوی و اکثر فعالیت های اینترنتی استفاده می کنند. در حالی که چند سال قبل نبود پشتیبانی از دستگاه های نمایش مختلف نقطه ضعفی بسیار ناچیز محسوب می شد و بدان توجه چندانی نمی شد امروزه عدم توجه به این موضوع خطر جبران ناپذیری برای هر کسب و کار خواهد بود.

گام های مهم در تغییرات Responsive یک وب سایت

1- اهمیت ترافیک تلفن های همراه و تاثیر آن در سئو وب سایت را فراموش نکرده و وب سایت خود را با اندازه لمسی ایده آل تنظیم کنید.

2- اعمال تغییرات در طرح بندی صفحات

3- تغییر اندازه و فشرده سازی تصاویر

انجام آزمایش

هنگام آغاز کسب و کار و یا یک پروژه آماده به تحویل عدم انجام آزمایش می تواند بسیار زیانبار باشد. مطالعات بیانگر اینست که عدم آزمون یک وب سایت تاثیر منفی بر عملکرد کسب و کار خواهد داشت. انجام یک تست به شما کمک خواهد نمود تا دیدگاهی نسبت به نتیجه ارائه محصولات داشته باشید. البته همیشه نتیجه آن طور که تست نشان می دهد پیش نمی رود اما به طور کل می توان گفت موفقیت عنصری قابل تخمین بوده و با انجام آزمایش تا حدودی می توان به نتیجه واقعی نزدیک شد.


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش آمادگی خود را جهت طراحی سایت در اصفهان و پیاده سازی وب سایت Responsive اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: