الگوریتم های گوگل برای سئو را بشناسید
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوگر اینترنتی از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی وبسایت ها استفاده می کند که در این مقاله به معرفی مهمترین الگوریتم های گوگل می پردازیم .

معرفی انواع الگوریتم های گوگل

الگوریتم پنگوئن :

الگوریتم های گوگل

وظیفه ی این الگوریتم جلوگیری از روش های لینک سازی کلاه سیاه و نمایش اسپم است .

بعد از ساخت این الگوریتم به مرور زمان سایت های بی کیفیت و بدون محتوا و اسپمر به فراموشی سپرده شدند . عملکرد این الگوریتم به این صورت است که فیلتری بر روی همه ی وبسایت ها اعمال می کند که بر اثر گزارش کاربران نسبت به اسپم بودن سایت شما ، وبسایت شما را جریمه میکند . این الگوریتم به گونه ای عمل می کند که حجم زیادی از بک لینک ها به سمت یک صفحه ی خاص را غیر طبیعی ارزیابی میکند و با مشاهده ی چنین چیزی اقدام به فیلتر کل دامنه میکند که البته کارشناسان سئو بعد از ارائه نسخه ی ۴ این الگوریتم اذعان داشته اند که میزان سختگیری کاهش یافته و گوگل کل دامنه رو به خاطر یک صفحه مشکل فیلتر نمیکند .

الگوریتم پاندا :

الگوریتم های گوگل

وظیفه ی این الگوریتم به منظور جلوگیری از انتقال وبسایت های بی محتوا به صدر نتایج گوگل است. این الگوریتم بر روی محتوای تکراری ، محتوای ضعیف ، محتوای دزدیده شده ، محتوای کم و تبلیغات زیاد نسبت به محتوا تمرکز دارد .

زمانی که الگوریتم پاندا ما را جریمه میکند وبسایت ما با افت شدید ترافیک مواجه میشود برای رهایی از جریمه ی پاندا باید درخواست بخشش از طریق وبمستر گوگل کنید .

برای جلوگیری از جریمه ی پاندا باید تمرکز خود را بر روی محتوا گذاشت . محتوای تکراری را حذف کنید و به تهیه ی محتوای با کیفیت و اورجینال بپردازید .

خوب است بخوانید : سئو اصفهان

الگوریتم مرغ مگس خوار :

الگوریتم های گوگل

این الگوریتم برای بهبود جستجو و رسیدن به نتایج بهتر کاربران معرفی شده است .

این الگوریتم به دلیل سرعت و دقت از مهمترین صفات مرغ مگس خوار می باشد این الگوریتم سعی بر این دارد که علاوه بر سرعت در جستجو با دقت بیشتری نتایج جستجو را به کاربران نمایش داد .

در گذشته نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی بود اما با الگوریتم مرغ مگس خوار با جستجوی یک کاربر ، نتایج مترادف و مربوط به آن جستجو هم ، با سرعت بالا و دقت بیشتر برای کاربر نمایش داده می شود .

با گروه طراحی سایت اصفهان آشنا شوید .

الگوریتم کبوتر :

الگوریتم های گوگل

یکی از جدیدترین الگوریتم های گوگل است که میتوان آن را جستجو بر مبنای موقعیت جغرافیایی تعریف کرد . به این معنی که شما اگر در آمریکا  هستید و به دنبال یک رستوران می گردید این الگوریتم نزدیک ترین رستوران را به شما پیدا میکند و در نتیجه ی جستجو شما نمایش می دهد .

البته این الگوریتم هنوز برای زبان فارسی طراحی نشده است اما در آینده ی نزدیک شاهد عملکرد این الگوریتم بر روی زبان فارسی هم خواهیم بود .

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: