Dwell time و CTR چه تاثیری روی سئو می گذارد.
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش
در این مقاله میخواهیم درمورد Dwell Time و CTR صحبت کنیم.

Dwell Time یعنی مقدار زمانی که کاربر روی یک جستجو کلیک میکند و سپس به صفحه جستجو گوگل بر میگردد به این صورت که اگر یک بازه ی زمانی سه الی چهار دقیقه باشد یعنی محتوا مفید بوده است و کاربر توانسته از محتوای سایت استفاده نموده و کمتر ازاین زمان نشان دهنده ی یک نتیجه ی ضعیف است.

هدف شما باید نگه داشتن کاربر در سایت خود، با پاسخ دادن به نیاز کاربران از طریق محتوای خوب باشد

زمان ماندگاری کاربر از کیفیت وبسایت است و یکی از شاخصه های مهم در سئو به حساب می آید و باعث این میشود که گوگل به این پی ببرد که سایت شما ارزشمند است و باعث بهبود سئو میشود.

خوب است بخوانید:  سئو اصفهان

راه های افزایش Dwell Time 

اول از همه سرعت سایت خود را بررسی کنید زیرا اگر وبسایت شما دیر بارگیری شود کاربران ، وبسایت شما را ترک میکنند. برای افزایش سرعت وبسایت باید کم کردن حجم کدها کم کردن حجم عکس ها و فشرده کردن فایل های html و css

سپس نگاهی به محتوای واقعی وبسایت خود بیندازید

آیا خواندن آن آسان است؟ آیا مطالب شما جالب و مفید است؟

برای بهبود محتوای خود یک نویسنده ی محتوا را استخدام کنید.

سئو اصفهان | سئو | آموزش سئو | سئو سایت | کارگاه سئو | بک لینک

CTR چیست؟

CTR مخفف Click Through Rate به معنی نرخ کلیک کاربر بر روی لینک های جستجو می باشد.

 با توجه به اینکه رتبه بندی در گوگل بر اساس برسی رفتار کاربران است هرچقدر تعداد کلیک ها برروی وبسایت شما بیشتر باشد باعث افزایش رتبه سایت شما میشود و این عمل جایگاه وبسایت شما را در صفحات گوگل تغییر میدهد.

 به عنوان مثال اگر یک وبسایتی در صفحه ی سوم گوگل باشد و وبسایتی دیگر در صفحه ی دوم اما میزان CTR وبسایتی که در صفحه ی سوم است بیشتر باشد گوگل به مرور زمان جای این دو سایت را باهم عوض می کند و این عاملی مهم در رتبه بندی سئو است. CTR فقط برای موتور جستجو به کار نمی رود کاربرد دیگر آن گزارش تعداد بازدید بنر های تبلیغاتی شما در شرکت های (Pay Per Click) هم می باشد.

برای افزایش CTR  باید چه کاری انجام داد؟

  1.  استفاده از meta description مناسب (عنوان هایی که در زیر لینک سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده می شود.)
  2. استفاده از rich snippet ها برای نمایش ستاره در نتایج گوگل
  3. استفاده از عنوان مناسب برای صفحات (Title  )
  4. پرهیز از محتوای تکراری و بی ارزش، خدمات بی کیفیت، ظاهری نا مناسب و …

( اگر سایت شما از لحاظ ظاهر،محتوا،کیفیت و ارائه خدمات در سطح پایینی باشد،کاربر به مرور زمان وقتی سایت شما را در نتیجه ی جستجو گوگل ببیند دیگر بر روی سایت شما کلیک نمی کند.)





:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: