تاثیر اپلیکیشن های موبایل در کسب و کار
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

امروزه با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، یکی از روش های بسیار موثر در ارتباط برقرار کردن بین مشتریان یک کسب و کار استفاده از اپلیکیشن هایی است که برای این گوشی ها طراحی و ساخته می شوند. با گروه مهندسین نواندیش تخصصی ترین گروه طراحی سایت اصفهان در این مقاله همراه باشید تا به بررسی تاثیر اپلیکیشن های موبایلی در کسب و کار و بهبود آن بپردازیم. استفاده از اپلیکیشن های موبایل در کسب و کار مزیت های مختلفی دارد که به عنوان مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیام به کاربران

یکی از مزایایی که داشتن اپلیکیشن برای شما خواهد داشت امکان ارسال پیام به کاربران از این طریق است که می توان گفت که این کار تقریباً بدون داشتن هزینه ای صورت می گیرد. چرا که در اینگونه اپ ها فقط نیاز به اتصال به اینترنت وجود دارد و از طریق اینترنت این پیام ها منتقل می شوند که این کار هزینه ی بسیار پائینی دربرخواهد داشت.

معرفی و تبلیغات موثر کالا  و خدمات

مزیت دیگر اپلیکیشن ها مربوط می شود به جنبه ی تبلیغاتی یک کسب و کار، دیگر نیازی نیست به صورت مداوم کاتالوگ هایی منتشر شود در این شیوه یعنی استفاده از اپلیکیشن ها کافی است کالاهای مرتبط با کسب وکارتان را به بهترین نحو معرفی و تبلیغ کنید و هر زمان که اراده کنید می توانید آن ها را تغییر دهید و یا آن ها را ویرایش کنید.

انجام امور غیر حضوری

همچنین با استفاده از اپلیکیشن می توان یکسری از کارهایی که باید حضوری انجام می شد را به صورت غیرحضوری به انجام رساند از جمله ی این کارها پرداخت ها است که از طریق اپ و با شرط دسترسی به اینترنت در کوتاه ترین زمان قابل انجام است.

رضایت مندی

داشتن یک اپ خوب و با طراحی زیبا و جذاب مشتریان شما را به کسب و کار شما و محصولاتی که ارائه می دهید جذب خواهد کرد علاوه بر این داشتن اپلیکیشن باعث بهبود حس مشتری نسبت به کسب و کار شما خواهد شد و نوعی رضایت دو طرفه را به وجود خواهد آورد.

بیشتر بدانید: واقعیت افزوده اصفهان چیست؟

سهولت دسترسی

مزیت دیگر سهولت دسترسی به اپلیکیشن است به صورتی که امکان استفاده در همه جا از اپ شما وجود دارد و حتی به صورت آفلاین هم می توان به اپ دسترسی داشت و از آن استفاده کرد و تنها زمانی که نیازی به به روز رسانی باشد به اینترنت نیاز هست پس نسبت به وب سایت قابلیت دسترسی بهتری را برای مشتریان شما فراهم می کند. علاوه بر این بسیاری از اپ ها هم وجود دارد که در کل با هدف کار به صورت آفلاین طراحی می شوند ولی غالباً اپ هایی که برای یک کسب و کار آماده می شوند نیاز به اتصال به اینترنت دارند چرا که در این نوع از اپ ها نیاز به به روز رسانی کالا و خدمات و انجام فروش های آنلاین وجود دارد.

وفاداری مشتریان

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن ها در کسب و کار، افزایش وفاداری مشتریان شما است چرا که با طراحی یک اپ خوب مشتریان به رجوع دوباره و استفاده مجدد از خدمات شما ترغیب خواهند شد و حس رضایتمندی از خدمت شما خواهند داشت که البته در صورتی که اپ شما طراحی ورابط کاربری مناسبی نداشته باشد ممکن است اثر عکس هم داشته باشد.

ارتقای سطح کسب و کار

علاوه بر مزایای گفته شده استفاده از اپلیکیشن به کسب و کار شما و برند شما یک وجهه ی مدرن و به روز می بخشد و باعث ارتقای سطح کسب و کار شما خواهد شد.که این مورد خود باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد .


تیم مهندسی گروه مهندسین نواندیش گروه تخصصی طراحی اپلیکیشن اصفهان آمادگی خود را جهت پیاده سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل به مدیران کسب و کار اعلام می کند.

هم چنین بخوانید:

طراحی سایت در اصفهان

سئو اصفهان





:: برچسب‌ها: طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی اپلیکیشن اصفهان , سئو اصفهان , واقعیت افزوده اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: