نکات مهم سئو در ۲۰۱۸
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله از تکنیک های سئو در ۲۰۱۸ صحبت خواهیم کرد. با وجود این که مسئله سئو مدت زیادی است که مطرح شده است اما هنوز برای بسیاری از افراد این یک مسئله بسیار پیچیده است. برای کسانی که واقعاً نمی فهمند که گوگل و موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، سئو شبیه جادوگری است. کسانی که از ترفندهای سئو آشنا باشند می دانند که  چگونه از موتورهای جستجوگر به نفع سایت خود نسبت به رقبا استفاده کنند. همانطور که  می دانید، مردم جادوگر متولد نمی شوند، آنها توسط یادگیری و تمرین جادو، جادوگر می شوند.

با اهمیت سئو اصفهان برای یک سایت حرفه ای آشنا شوید.

تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای کار آسانی نیست. شما باید سریع تر یاد بگیرید، دقیق تر کار کنید و به راه های جدید سئو فکر کنید. روش و دستور العمل خاصی برای تبدیل شدن به یک جادوگر seo وجود ندارد. تنها مسیری که وجود دارد خواندن مکرر، انطباق ، یادگیری و امتحان چیزهای جدید است. این فرایند باید بصورت تکراری و مداوم انجام گیرد.

سئو سایت | سئو اصفهان | سئو | جادوی سئو | آموزش سئو | کارگاه سئو | سئو

تکنیک های سئو در ۲۰۱۸

محتوای قدرتمند برای کاربران خاص :

محتوا هنوز قدرتمند استو یکی از بهترین ترفندهای  SEO است. موتورهای جستجو وب سایت های فعال که اطلاعات مفید زیادی برای کاربران ارائه می دهند را دوست دارند . بر اساس آمارها، محتواهای طولانی تر در موتورهای جستجوگر بهتر عمل می کنند. همچنین باید ذکر کرد که تقاضا برای محتواهای بصری رشد چشمگیری پیدا کرده است. تهیه محتواهای هوشمند، قدرتمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو – کاربران جدید را به سایت شما راهنمایی می کند.

لینک سازی و بک لینک:

منظور از لینک سازی ایجاد لینک بین محتواها در سایت می باشد. ساختن بک لینک ایجاد منابع ارزشمند و لینک هایی از سایت های دیگر به سایت مرجع است. بهترین لینک ها لزوماً از سایت های مشهور نمی آیند. بهترین لینک ها از سایت هایی که مربوط به کسب و کار شما هستند ساخته می شود. این کار علاوه بر انکه بک لینک به سایت را افزایش میدهد، بازدیدکنندگان با کیفیتی را به سایت هدایت می کند که پتانسیل بالقوه ای برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار دارند.

بازسازی محتواهای قبلی :

قبل از شروع به تولید محتوای جدید، ابتدا باید سعی کنید که بیشترین بهره را از محتواهای قبلی ببرید. محتواهای قبلی را دسته بندی کنید:

  1. صفحاتی با عملکرد ضعیف که هدفمند برای کلمات کلیدی رقابتی هستند.
  2. پست هایی با موضوعات مهم ولی محتوای  آنها به روز نیست.
  3. صفحات غنی از مفاهیم که دارای رابط کاربری مناسبی نیستند.

محتواها را دوباره بازسازی کنید و آنها را به یک محتوای با ارزش تبدیل کنید.

موبایل فرندلی:

بنا بر تحقیقات , بیش از ۵۰ % ترافیک هر سایت از موبایل ها فراهم می شود که این آمار نیز رو به رشد است. اگر می خواهید موقعیت سایت خود را در SERP گوگل برای کلمات کلیدی مدنظر حفظ کنید، باید نسخه موبایل سایت خود را مانند نسخه دسکتاپ یا حتی بیشتر بهینه سازی کنید. راهکارها:

  1. طراحی سایت واکنش گرا :
  2. بهینه سازی محتواها برای موبایل با جملات و پاراگراف های کوتاه تر  و … .
  3. جستجوی صوتی

 

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , سئو 2018 , نکات سئو , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: