چرا بهینه سازی وبسایت مهم است؟
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بهینه سازی وبسایت به دو دلیل مهم است، اولین دلیل گوگل و دومین آن بازدید کنندگان است که بسیار به هم مرتبط هستند. زمانی که یک سایت از لحاظ گوگل بهینه سازی نباشد از لحاظ سئو رتبه پایینی می گیرد و مخاطبین جدید کمی از سایت شما بازدید می کنند. از جهت دیگر اگر یک سایت رابط کاربری مناسبی نداشته باشد و افراد برای کار کردن آن با مشکل روبرو باشند کمتر به سراغ وب سایت شما می آیند و این امر از دید گوگل مخفی نمی ماند. رتبه سئو سایت شما کاهش می یابد. سئو اصفهان را بخوانید.

لزوم بهینه سازی وبسایت

هر بازدید کننده ای که به سراغ سایت شما می آید، امیدوار است که بتواند  به یک سوال خود پاسخ دهد، یک راه حل مناسب برای مشکلش پیدا کند یا یک پروسه ای را تکمیل کند. هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، بازدیدکنندگان سایت راحتتر و آسان تر کار خود را انجام می دهند. به عنوان مثال، اگر شما یک وب سایت فروشگاه اینترنتی فروش کفش دارید ، می توانید با بهینه سازی وبسایت خود تعداد خرید هایی که توسط بازدیدکنندگان وب سایت شما انجام می شود را افزایش دهید.

هنگامی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، سایت تاثیر مثبت خود را بر روی کسب و کار یا هدف شما از ایجاد سایت می گذارد . وب سایت موثر و مفید می تواند درآمد کسب و کار شما را از طریق فروش یا بازدیدکنندگان جدید افزایش دهد . علاوه بر اینکه کاربران اطلاعات بیشتری در مورد خدمات ارائه شده پیدا کرده اند نیاز کمتری به پشتیبانی و نیروی انسانی دارد.

بهینه سازی وب سایت| بهینه سازی | سئو | سئو سایت | سئو اصفهان | بهینه سازی وبسایت

 

بهترین ابزارهای تست بهینه سازی وب سایت

اقدامات و ابزارهای مختلفی برای انجام بهینه سازی وب سایت وجود دارد. هر علمی تاثیر خود را روی سایت می گذارد. برای تشخیص اینکه کدام عمل و اقدامات بر بهینه سازی سایت تاثیر مثبت داشته است باید تست شود. یکی از این ابزارها تست A/B است.

تست A/B این امکان را فراهم می آورد که نسخه بهینه سازی شده سایت را در برابر سایت اصلی خود آزمایش کنید تا ببینید آیا این اقدام عملکرد وب سایت شما را بهبود می دهد یا باعث آسیب به آن می شود. با تکرار این فرایند وب سایت نرخ تبدیل آن افزایش می یابد.

-Optimizely:  هنگامی که Optimizely بر روی  وبسایت شما نصب شده باشد، می توانید بدون نیاز به دانستن کدنویسی و یا درخواست از تیم طراحی سایت خود برای ایجاد تغییرات، به همان اندازه آزمایش های بهینه سازی را تنظیم کنید.

UNBOUNCE – Unbounce یک پلت فرم تست صفحه فرود است که این امکان را فراهم می کند که به سرعت صفحه های فرود مختلفی را  ایجاد و تست کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند.

 – VISUAL WEBSITE OPTIMIZER : یکی دیگر از ابزارهای شناخته شده VWO است که در آن می توان  تست A/B را بر قسمت های مختلف سایت اعمال کرد.

طراحی سایت اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وبسایت , سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو و بهینه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: